quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb (chocolade en reguliere) kruidnoten gekocht vandaagen muizen en kikkers
Daar reed ik laatst nog langs!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:11 schreef H_T het volgende:
En ik ga waarschijnlijk dit weekend het Louwmanmuseum bezoeken. Lekker auto's kijken, inclusief een tijdelijke expo over 90s supercars
Ik schat je niet in als iemand die wekelijks dat museum bezoektquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar reed ik laatst nog langs!![]()
Komt wel dichtbij zo.![]()
Lijkt iets als Limoncelloquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Dan nu officieel: VAN JE ALLORA!![]()
[ afbeelding ]
(Blijkbaar is dit ook een drankje)
De goede vertrouwde actionquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet zien liggen.
En misschien ook maar beter ook.
quote:
Dat klopt, ik reed er dan ook slechts langs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik schat je niet in als iemand die wekelijks dat museum bezoekt
Ik moet verdorie nog op zomervakantiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb (chocolade en reguliere) kruidnoten gekocht vandaagen muizen en kikkers
Bij De Slimste Mensquote:
Ah! Is hij een goede kandidaat?quote:
Niemand kon hem verstaan eigenlijkquote:
Ik ook ik zit er dan ook aan te denken om ze mee te nemen. 34 graden is prima voor kruidnoten. Alleen dan wel de reguliere versie, chocolade wordt zo’n kliederboel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet verdorie nog op zomervakantie
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook ik zit er dan ook aan te denken om ze mee te nemen. 34 graden is prima voor kruidnoten. Alleen dan wel de reguliere versie, chocolade wordt zo’n kliederboel.
Zondequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niemand kon hem verstaan eigenlijk
Heel goed.quote:
Is het ook om aan te horen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor hier iemand op de piano spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |