abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 19 augustus 2024 @ 09:33:22 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_214751679
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!

Het is weer maandag, dus we mogen weer lekker vroeg de deur uit.

[ afbeelding ]
Dit lijkt mij een Schwarzkopf Shuttle Loop. Wat jij @Hamlapjes ?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_214751691
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen :W ! Het is hier rustig de laatste tijd. Gaat het goed met iedereen?

Zo even snel mijn huishoudelijke taken doen en dan verder met mijn vloerkleed.
Ik vind het zo saai in mijn woonkamer dus ik ga eens flink restylen. En ben begonnen met een vloerkleed te haken van 2 m° in een terracotta kleur. Het is heel dik garen van 5 cm dus je haakt echt een tapijt. Maar langer dan een uurtje kun je niet haken want au au mijn handen. ;(
Maar het is een opvallende kleur. 8-)
[ afbeelding ]
Wat een gave kleur in combinatie met je vloerbedekking :D
Fuck the EBU
pi_214752579
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef H_T het volgende:

[..]
Ah joh, kan gebeuren :*

Heb je nog leuke plannen voor komende week?
Werken en bezig in huis (klussen) :D

En jij?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:44:16 #79
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_214752981
quote:
Goedemorgen :W ! Het is hier rustig de laatste tijd. Gaat het goed met iedereen?

Ik vind het zo saai in mijn woonkamer dus ik ga eens flink restylen. En ben begonnen met een vloerkleed te haken van 2 m° in een terracotta kleur. Het is heel dik garen van 5 cm dus je haakt echt een tapijt. Maar langer dan een uurtje kun je niet haken want au au mijn handen. ;(
[ afbeelding ]
Wat mooi! En hoe tof ook om straks te kunnen zeggen 'Waar ik dat vloerkleed gekocht heb? Zelf gemaakt!' :D
  maandag 19 augustus 2024 @ 13:44:47 #80
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214753275
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:33 schreef H_T het volgende:

[..]
Dit lijkt mij een Schwarzkopf Shuttle Loop. Wat jij @:Hamlapjes ?
Daar heeft het alle schijn van inderdaad!
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:38:53 #81
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214753618
twitter

@ijs_beer zoals je hem normaal niet ziet
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 15:12:02 #82
375570 crew  Cyan9
pi_214753851
quote:

[ afbeelding ]
Creatief met Summer. _O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:32:39 #83
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_214754012
Goedemiddag allen!

Ik wil volgende maand naar Madrid om daar m'n paspoort te verlengen bij de ambassade, en wil dit combineren met een paar andere dingen. Ik heb zojuist alles geregeld *O* Ik doe twee nachten in Madrid zelf en dat geeft me tijd om ook naar het Prado te gaan (en misschien het Thyssen, die hebben ook veel interessante schilderijen). En na die twee nachten ga ik naar El Escorial, het oude en enorme paleis van Philip II op een uurtje van Madrid. En dan verblijf ik nog een nachtje daar in het dorpje. En dan weer terug naar Madrid en pas 's avonds weer de trein terug dus in wezen heb ik vier bijna volledige dagen.

Echt zin in!

[ Bericht 0% gewijzigd door Strani op 19-08-2024 15:38:35 ]
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 19 augustus 2024 @ 15:35:24 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_214754029
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:47 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Werken en bezig in huis (klussen) :D

En jij?
Doordeweeks gewoon werken en morgen een pubquiz *O* . Verder (nog) niet zoveel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_214754392
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:32 schreef Strani het volgende:
Goedemiddag allen!

Ik wil volgende maand naar Madrid om daar m'n paspoort te verlengen bij de ambassade, en wil dit combineren met een paar andere dingen. Ik heb zojuist alles geregeld *O* Ik doe twee nachten in Madrid zelf en dat geeft me tijd om ook naar het Prado te gaan (en misschien het Thyssen, die hebben ook veel interessante schilderijen). En na die twee nachten ga ik naar El Escorial, het oude en enorme paleis van Philip II op een uurtje van Madrid. En dan verblijf ik nog een nachtje daar in het dorpje. En dan weer terug naar Madrid en pas 's avonds weer de trein terug dus in wezen heb ik vier bijna volledige dagen.

Echt zin in!
Wat een mooie combinatie!
Fuck the EBU
pi_214754417
Hier bezig met de Kerst :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben ook al bezig met 2025 :')
Fuck the EBU
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:15:17 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_214754704
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:36 schreef Yesse het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:16:15 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_214754710
Hier dus allemaal krona en ondertusen de schuur aan het opknappen. Niet de beste combinatie, maar tja, we hebben er vrij voor genomen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:26:44 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214755289
Veel plezier alvast in Madrid @Strani
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_214755462
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef Troel het volgende:
Hier dus allemaal krona en ondertusen de schuur aan het opknappen. Niet de beste combinatie, maar tja, we hebben er vrij voor genomen.
Beterschap voor jullie!

quote:
Goedemiddag allen!

Echt zin in!
Wat leuk klinkt dit!
pi_214755475
quote:

[ afbeelding ]
Wat mooi die kleur O+
Ik bewonder jouw creativiteit!
pi_214755573
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:36 schreef Yesse het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_214755659
Ondertussen ben ik bezig met de laatste werkweek voor mijn vakantie *O*
En de weersvoorspellingen voor onze eerste bestemming worden met de dag slechter :') maar goed, dat kan nog wijzigen in de bergen.

@Fred_B ik denk dat wij ook beter Limburg hadden kunnen boeken, daar lijkt het beter weer te worden dan in Italië :') Het blijft mooi daar hè O+
Het Vijlenerbos vind ik trouwens ook niet super spectaculair, ik vind de paden eromheen mooier. Maar het is wel leuk om er een rondje te lopen en dan lekker bij het Hijgend Hert op het terras O+
pi_214756562
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen ben ik bezig met de laatste werkweek voor mijn vakantie *O*
En de weersvoorspellingen voor onze eerste bestemming worden met de dag slechter :') maar goed, dat kan nog wijzigen in de bergen.

@:Fred_B ik denk dat wij ook beter Limburg hadden kunnen boeken, daar lijkt het beter weer te worden dan in Italië :') Het blijft mooi daar hè O+
Het Vijlenerbos vind ik trouwens ook niet super spectaculair, ik vind de paden eromheen mooier. Maar het is wel leuk om er een rondje te lopen en dan lekker bij het Hijgend Hert op het terras O+
Ja, wij zijn ook nog bij het Hijgend Hert gepasseerd (voor de meelezers: dat is een restaurant in het bos, niet het plaatselijke bordeel), maar het was er zo druk dat het bij passeren bleef.

En het Vijlenerbos daar bij Epen is zeker geen lelijk bos ofzo, laat dat duidelijk zijn. Het is meer dat het een “gewoon” bos is, zoals dat op meer plekken in de Benelux voorkomt, alleen dan met wat hoogteverschillen. Vorig jaar hadden we een wandeling gemaakt vanuit het dorp Vijlen door de omgeving, en hoewel dat gedeeltelijk over gewone asfaltwegen en langs bebouwing ging, was dat door de vele vergezichten en afwisseling een stuk indrukwekkender.

Maar Zuid-Limburg blijft een bijzonder leuke regio. Ondanks dat we er vaak komen, hebben we ook deze keer weer veel nieuwe dingen ontdekt. Waar gaan jullie naartoe volgende week?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214756575
quote:
Goedemiddag allen!

Echt zin in!
Hoeveel centimeter wordt je paspoort langer gemaakt hi-ha-ho

Maar veel plezier, Madrid > Barcelona wat mij betreft.
pi_214756667
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, wij zijn ook nog bij het Hijgend Hert gepasseerd (voor de meelezers: dat is een restaurant in het bos, niet het plaatselijke bordeel), maar het was er zo druk dat het bij passeren bleef.

En het Vijlenerbos daar bij Epen is zeker geen lelijk bos ofzo, laat dat duidelijk zijn. Het is meer dat het een “gewoon” bos is, zoals dat op meer plekken in de Benelux voorkomt, alleen dan met wat hoogteverschillen. Vorig jaar hadden we een wandeling gemaakt vanuit het dorp Vijlen door de omgeving, en hoewel dat gedeeltelijk over gewone asfaltwegen en langs bebouwing ging, was dat door de vele vergezichten en afwisseling een stuk indrukwekkender.

Maar Zuid-Limburg blijft een bijzonder leuke regio. Ondanks dat we er vaak komen, hebben we ook deze keer weer veel nieuwe dingen ontdekt. Waar gaan jullie naartoe volgende week?
Qua bos vind ik in die regio het Bovenste en Onderste Bos dan mooier :) Wat ruiger. Ik vind Zuid-Limburg ook echt fantastisch, wij komen er ieder jaar wel minimaal een keertje en ook wij blijven nieuwe dingen ontdekken :)
Volgende week naar het Passeiertal in Süd Tirol, net als vorig jaar. En daarna nog een paar dagen naar Ergens Waar Het Mooi Weer Is, dat boeken we last minute.
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:49:05 #97
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_214756691
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Hoeveel centimeter wordt je paspoort langer gemaakt hi-ha-ho

Maar veel plezier, Madrid > Barcelona wat mij betreft.
Ik heb het altijd wel naar m'n zin in Madrid ja, fijne sfeer ook wel :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_214756694
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
@:Fred_B ik denk dat wij ook beter Limburg hadden kunnen boeken, daar lijkt het beter weer te worden dan in Italië :')
Wanneer ga je naar Italie? Vorig jaar gingen we ook na elkaar :o
pi_214756711
quote:

[ afbeelding ]
Leuk hoor! Pas op dat de katten het niet gaan annexeren :P
pi_214756730
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:

[..]
Qua bos vind ik in die regio het Bovenste en Onderste Bos dan mooier :) Wat ruiger. Ik vind Zuid-Limburg ook echt fantastisch, wij komen er ieder jaar wel minimaal een keertje en ook wij blijven nieuwe dingen ontdekken :)
Volgende week naar het Passeiertal in Süd Tirol, net als vorig jaar. En daarna nog een paar dagen naar Ergens Waar Het Mooi Weer Is, dat boeken we last minute.
Dat is Meran toch? Meestal is dat wel één van de meest zonzekere regio’s van de Alpen, dus goede kans dat het uiteindelijk best aardig weer wordt. En je hebt er ook wel alternatieven voor iets minder weer, als sommige Waalwegen door de bossen en het thermaalbad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')