Ik kon dankzij de meisjeskat hier vanochtend ontbijten met een spitsmuisjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:21 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
De buurtkat heeft het zich gemakkelijk gemaakt.[ afbeelding ]
Ah wat liefquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kon dankzij de meisjeskat hier vanochtend ontbijten met een spitsmuisje
Nee, een enkele kikker leeft nog, maar de muisjes zijn eigenlijk allemaal dood. Ik begraaf ze in de groenbakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ah wat lief![]()
Leefde het muisje nog wel? Ik heb in het verleden wat muisjes en vogeltjes begraven. Ja ik ben zo gek om die beestjes een grafje te geven.![]()
Noem het dierenliefde of gekte.
Wat vervelendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Troel het volgende:
Waar mijn schoonouders de krona na 2,3 dagen kwijt waren, ben ik nog steeds niet in orde. Morgen richting het westen des lands voor een weekendje F1 op Zandvoort. Heb bij het gezelschap vast aangegeven dat ik de zaterdag pas. Drie dagen zoveel drukte is voer voor overprikkeling, dus dat houd ik toch al niet vol. Ik hoop alleen maar dat ik vannacht wel fatsoenlijk kan ademen tijdens het slapen, dat scheelt veel!
O en die pijn bij het hoesten (ik denk spierpijn) mag ook wel stoppen!
Mooie neus!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:21 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
De buurtkat heeft het zich gemakkelijk gemaakt.[ afbeelding ]
Toen jij dit vroeg was ik al wel even bezig ja.quote:
Graag gedaan.quote:
Zie bovenstaande disclaimer.quote:
Heb je een mooie aanbieding gescoord?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben overgestapt van energieleverancier. Ik voel me nu heel volwassen
Mijn vader moest me wel even helpenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je een mooie aanbieding gescoord?
Ja, doeiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen jij dit vroeg was ik al wel even bezig ja.
[..]
Graag gedaan.
Gaat hopelijk niet te lang duren, als ik weer op normale tijden start komen natuurlijk ook de alarmbellen terug.
[..]
Zie bovenstaande disclaimer.
Nicequote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:48 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben net spontaan een hapje gegeten op het terras. Het zijn weer de jaarlijkse zomerfeesten hier
Door het 🥐 maak je het wel een beetje goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Ja, maar dat heeft niks geholpen. De eerste keer dat ik wakker werd, had ik het idee dat ik al best lang geslapen had, maar toen was het pas 0:20quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En je ging nog wel zo vroeg.
Alweer bijzonder vroeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Daar zijn vaders voorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader moest me wel even helpen![]()
Maar mijn contract loopt af en als ik het ga verlengen gaat mijn maandtermijn met 50-60 euro omhoog
Dus moest ik op zoek naar een goedkopere. Die heb ik gevonden
Ja, morgen ook nog waarschijnlijk.quote:
En dan ook vroeg weekend?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, morgen ook nog waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |