Prachtige stad! En het Prado is een mooi museum waar je je wel gaat vermakenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel naar m'n zin in Madrid ja, fijne sfeer ook wel
Dat denk ik ook! Ik zie vooral erg uit naar De Tuin der Lusten van Jeroen Bosch en schilderijen van Goya en Velasquezquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtige stad! En het Prado is een mooi museum waar je je wel gaat vermakenHoe vaak ben je ondertussen wel niet in Madrid geweest?
Ik heb nog 1 oude dove, slechtziende en demente kat van 19 jaar. Die denkt dat een rond kleed een rotonde is. Want ik heb nu een wit rond kleed liggen en daar loopt hij nooit op maar hij loopt er omheenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuk hoor! Pas op dat de katten het niet gaan annexeren
Gardameer was ik vorig jaar. Over twee weken zit ik in Florence, Pisa en Cinque Terrequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Passeiertal / Merano![]()
Waar ga jij dit jaar naartoe? Gardameer meen ik?
[..]
Begin je weer?quote:
Wat vliegt de tijdquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gardameer was ik vorig jaar. Over twee weken zit ik in Florence, Pisa en Cinque Terre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Goeiesmorgens!
Over kerst:Dit lijkt me dus een ideale verdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:36 schreef Yesse het volgende:
Hier bezig met de Kerst
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ben ook al bezig met 2025
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik had al een keer in maart het toetje voor het kerstdiner klaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
We hebben niet voor niks een vriezer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had al een keer in maart het toetje voor het kerstdiner klaarChristmas Pudding meegenomen van Harrods in Londen. Nog wel wat uitgebreid natuurlijk, maar de basis was ruim op tijd in orde
In zo'n Christmas Pudding zit genoeg suiker en drank om het twee jaar goed te houden buiten de koelkastquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een vriezer.
Niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In zo'n Christmas Pudding zit genoeg suiker en drank om het twee jaar goed te houden buiten de koelkast
Ja!quote:
Ho ho hoquote:
Wij hebben ook weleens zo’n pudding gehad. Die heeft de kerst niet gehaald overigens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had al een keer in maart het toetje voor het kerstdiner klaarChristmas Pudding meegenomen van Harrods in Londen. Nog wel wat uitgebreid natuurlijk, maar de basis was ruim op tijd in orde
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen weer klaar met werken?
Snap ik. Nou kan je ze in maart wegens gebrek aan vraag met 70% korting krijgen en dat maakt het wel een stuk aantrekelijkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben ook weleens zo’n pudding gehad. Die heeft de kerst niet gehaald overigens.![]()
(En in alle eerlijkheid vond ik het ook minder lekker dan de prijs rechtvaardigde)
Kerstbbq organiseren in augustus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ik. Nou kan je ze in maart wegens gebrek aan vraag met 70% korting krijgen en dat maakt het wel een stuk aantrekelijker
Ik heb alsnog wel als probleem dat ik er nog een heb liggen die in september over de datum gaat. 900 gram weegt dat ding, en niet echt een idee wat ik er voor die tijd mee moet
Ik heb geen eigen buiten, dus dat is lastigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kerstbbq organiseren in augustus?
Hmm, toch maar volledig kerst dan en gourmetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen buiten, dus dat is lastig
Okquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Lock me up, lock me down
Lock me in, lock me out
Lock me sideways
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Lock me up, lock me down
Lock me in, lock me out
Lock me sideways
Ik moest hier ook aan denken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok
[ afbeelding ]
Done. Iemand anders nog een verzoekje?
Truste kerelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, het was weer gezellig, maar nu tijd voor bed.![]()
Weltrusten
Niet heel vaak meer helaas, maar haar playlists volg ik ook nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Komt @:koffieleuk hier nog wel eens buurten? Klikte vandaag in de auto een top 2000 playlist van d'r aan dus moest aan d'r denken
Nu al op je werk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, begin vandaag wat vroeger dan normaal, dus ik zal het wat rustiger houden.
Zeer gewaardeerdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat was ook de aanleiding van de TT.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:30 schreef Troel het volgende:
Als ik de TT zie, krijg ik telkens weer dat liedje in mijn hoofd.
Ahquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook de aanleiding van de TT.
Merci!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb liever buitenschilders dan binnenschilders. Helemaal toen ze deuren gingen schilderen en er dus geen enkel toilet meer afsluitbaar was. Iets met verkeerd ingecalculeerdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! We hebben de buitenschilders vandaag en morgen![]()
Dat is nog erger dan Nick Schilder![]()
Ik voel me helemaal onvrij nu in mijn eigen huis
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb liever buitenschilders dan binnenschilders. Helemaal toen ze deuren gingen schilderen en er dus geen enkel toilet meer afsluitbaar was. Iets met verkeerd ingecalculeerd
Plassen tijdens hun lunchpauze die ze buiten aan de andere kant van het huis hieldenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:01 schreef Arizona het volgende:
[..]ai ! Hoe heb je dat opgelost?
![]()
Ik mag gelukkig vanmiddag naar de kapper. Verder kun je zo weinig doen. Ze schuren de deuren en kozijnen dus het stuift.
Hopelijk zijn ze morgen op tijd klaar, ik wil wel grote schoonmaak houden voor we zaterdag op vakantie gaan. En vrijdag kan dat ook al niet want dan moet ik naar kantoor (afscheid van collega). Zoveel stress voor de vakantie
Ik kon dankzij de meisjeskat hier vanochtend ontbijten met een spitsmuisjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:21 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
De buurtkat heeft het zich gemakkelijk gemaakt.[ afbeelding ]
Ah wat liefquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kon dankzij de meisjeskat hier vanochtend ontbijten met een spitsmuisje
Nee, een enkele kikker leeft nog, maar de muisjes zijn eigenlijk allemaal dood. Ik begraaf ze in de groenbakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ah wat lief![]()
Leefde het muisje nog wel? Ik heb in het verleden wat muisjes en vogeltjes begraven. Ja ik ben zo gek om die beestjes een grafje te geven.![]()
Noem het dierenliefde of gekte.
Wat vervelendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Troel het volgende:
Waar mijn schoonouders de krona na 2,3 dagen kwijt waren, ben ik nog steeds niet in orde. Morgen richting het westen des lands voor een weekendje F1 op Zandvoort. Heb bij het gezelschap vast aangegeven dat ik de zaterdag pas. Drie dagen zoveel drukte is voer voor overprikkeling, dus dat houd ik toch al niet vol. Ik hoop alleen maar dat ik vannacht wel fatsoenlijk kan ademen tijdens het slapen, dat scheelt veel!
O en die pijn bij het hoesten (ik denk spierpijn) mag ook wel stoppen!
Mooie neus!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:21 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
De buurtkat heeft het zich gemakkelijk gemaakt.[ afbeelding ]
Toen jij dit vroeg was ik al wel even bezig ja.quote:
Graag gedaan.quote:
Zie bovenstaande disclaimer.quote:
Heb je een mooie aanbieding gescoord?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben overgestapt van energieleverancier. Ik voel me nu heel volwassen
Mijn vader moest me wel even helpenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je een mooie aanbieding gescoord?
Ja, doeiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen jij dit vroeg was ik al wel even bezig ja.
[..]
Graag gedaan.
Gaat hopelijk niet te lang duren, als ik weer op normale tijden start komen natuurlijk ook de alarmbellen terug.
[..]
Zie bovenstaande disclaimer.
Nicequote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:48 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben net spontaan een hapje gegeten op het terras. Het zijn weer de jaarlijkse zomerfeesten hier
Door het 🥐 maak je het wel een beetje goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Ja, maar dat heeft niks geholpen. De eerste keer dat ik wakker werd, had ik het idee dat ik al best lang geslapen had, maar toen was het pas 0:20quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En je ging nog wel zo vroeg.
Alweer bijzonder vroeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
[ afbeelding ]
Daar zijn vaders voorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader moest me wel even helpen![]()
Maar mijn contract loopt af en als ik het ga verlengen gaat mijn maandtermijn met 50-60 euro omhoog
Dus moest ik op zoek naar een goedkopere. Die heb ik gevonden
Ja, morgen ook nog waarschijnlijk.quote:
En dan ook vroeg weekend?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, morgen ook nog waarschijnlijk.
Dat is wel de hoop, maar niks is zeker.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan ook vroeg weekend?
Het weekend is maar een hinderlijke onderbreking van de werkweek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan moeten we weer tot maandag wachten.
Hmjaquote:
Maar dan ben ik wel vrijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
En dan moeten we weer tot maandag wachten.
Bij mij heeft het niet geholpenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Huppa! Akpom maakt ons alweer blij
Precies, allemaal down time, vreselijk slecht voor je productiviteit en efficiëntie.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend is maar een hinderlijke onderbreking van de werkweek.
Sowieso een paar dagen matig geslapen en voor de rest hou ik het lekker bij vaguebookingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vervelend! Wat scheelt eraan?
Vanavond hopelijk beter slapen dan en dat de vaagheid niets te betekenen heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Sowieso een paar dagen matig geslapen en voor de rest hou ik het lekker bij vaguebooking
Vervelend is 'ie hè.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben Ajax aan t kijken maar ik weet niet of ik Sierd wel de hele avond aankan. Ik weet inmiddels dat de namen van de spelers van de Poolse club heel moeilijk zijn en welke nationaliteit ze allemaal hebben (beetje racist, maar oke). En de keeper is 20. En de naam van de club betekent witte berg, misschien omdat t sneeuwt.
Ik weet ook niet of ik die flikkerende reclameborden de hele wedstrijd aan kan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben Ajax aan t kijken maar ik weet niet of ik Sierd wel de hele avond aankan. Ik weet inmiddels dat de namen van de spelers van de Poolse club heel moeilijk zijn en welke nationaliteit ze allemaal hebben (beetje racist, maar oke). En de keeper is 20. En de naam van de club betekent witte berg, misschien omdat t sneeuwt.
Ik vind t wel leuk dat t publiek eruitziet als 'waar is waldo'.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik die flikkerende reclameborden de hele wedstrijd aan kan.
hehe. En heb je Waldo al gevonden?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind t wel leuk dat t publiek eruitziet als 'waar is waldo'.
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja soms vind ik m wel grappig, maar heb nu wel een beetje genoeg van m.
Ja maar dan krijg je nog alle persoonlijke anekdotes uit t jaar kruik erbij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.
Iedereen is waldo!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. En heb je Waldo al gevonden?
Kennis van zaken is bij hem geen probleem inderdaad. Maar hou je gewoon bij het commentaar verder, geen show ervan maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van Spaanse voetbalclubs, maar voor de rest is Sierd niet goed wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |