quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Ik liet de dildo te vroeg los en kwam maar tot een meter of 15
Vertrouw je totaal niet op mijn dildowerpskillz?quote:
Bij het speerwerpen hebben het gewicht naar achter verplaatst verplaatst, omdat ze ze anders bijna het publiek in gooiden. Dat móét hier ook gebeurd zijn, verzwaarde ballen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Ik liet de dildo te vroeg los en kwam maar tot een meter of 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisHoe was het? Toevallig nog met dildo’s gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisEn? En? Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Juist welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Vertrouw je totaal niet op mijn dildowerpskillz?
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisMet dezelfde of met 3 verschillende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met dezelfde of met 3 verschillende?
Misschien was het zelfs wel drie per date, gewoon drie personen tegelijk daten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het met dezelfde was.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
@:troel beterschap!
[..]
Hoe was het? Toevallig nog met dildo’s gegooid?
Het was leukquote:
Volgens mij met dezelfde. Of hij is deel van een drieling. Of hij veranderd van gedaante als hij thuis isquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met dezelfde of met 3 verschillende?
Ja, doordat ik te vroeg los liet dus. Daardoor had ik nauwelijks een boogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Juist wel![]()
Ik was shocked omdat je maar tot 15 meter kwam
Gooi je de dildo onderhands?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, doordat ik te vroeg los liet dus. Daardoor had ik nauwelijks een boog
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van verjaardagsfeestje.
Ik wel, nadat ik meerdere bovenhandse werpers had gezien die hem te lang vasthieldenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gooi je de dildo onderhands?
Hm, dit lijkt me nog best een interessante basis voor een persoonlijkheidstest ofzo. Hoe lang hou je een dildo vast tijdens het dildowerpen en wat zegt dat over jou?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wel, nadat ik meerdere bovenhandse werpers had gezien die hem te lang vasthielden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |