SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Maar je hebt het gedaan!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Ik liet de dildo te vroeg los en kwam maar tot een meter of 15
Te veel glijmiddel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Hoe heet dit festival? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Kamping Kitsch Club! Groetjes aan die vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe heet dit festival? Ik vraag dit voor een vriend
Niet eens! Gewoon mijn eigen incompetentiequote:
Oefenen baart kunst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet eens! Gewoon mijn eigen incompetentie
Dat ga ik hier niet posten voor het geval ik ineens in een aftermovie zitquote:
Hmm.. ik zie geen samson in de line upquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet posten voor het geval ik ineens in een aftermovie zit
Heb je wel de Belgische? De Nederlandse is al geweestquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie geen samson in de line up
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Dacht je dat ik Belgisch kampioen zou worden?quote:
Ik dacht niet dat FOK-gebruiker @H_T Belgisch Kampioen dildogooien zou worden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dacht je dat ik Belgisch kampioen zou worden?
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat FOK-gebruiker @:H_T Belgisch Kampioen dildogooien zou worden inderdaad.
Ik dacht eigenlijk sowieso niet aan enig los element uit die zin trouwens.
Voor mij wel in elk geval. Maar dat is ook voor Vlamingen een notoir lastig te volgen dialect ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Is West-Vlaams ook matig te verstaan voor de lokale bevolking overigens?
In elk geval iemand die Europapa wel gewoon zingtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Er was ook een Joost Klein-imitator. Europapa viel goed bij dit publiek
Antwerpenaar Tom Waes had het er maar moeilijk mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Is West-Vlaams ook matig te verstaan voor de lokale bevolking overigens?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
Vertrouw je totaal niet op mijn dildowerpskillz?quote:
Bij het speerwerpen hebben het gewicht naar achter verplaatst verplaatst, omdat ze ze anders bijna het publiek in gooiden. Dat móét hier ook gebeurd zijn, verzwaarde ballen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisHoe was het? Toevallig nog met dildo’s gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisEn? En? Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Juist welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Vertrouw je totaal niet op mijn dildowerpskillz?
Sorry, geen random afterparty vandaag. Ik ben net weer thuisMet dezelfde of met 3 verschillende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met dezelfde of met 3 verschillende?
Misschien was het zelfs wel drie per date, gewoon drie personen tegelijk daten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het met dezelfde was.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
@:troel beterschap!
[..]
Hoe was het? Toevallig nog met dildo’s gegooid?
Het was leukquote:
Volgens mij met dezelfde. Of hij is deel van een drieling. Of hij veranderd van gedaante als hij thuis isquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met dezelfde of met 3 verschillende?
Ja, doordat ik te vroeg los liet dus. Daardoor had ik nauwelijks een boogquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Juist wel![]()
Ik was shocked omdat je maar tot 15 meter kwam
Gooi je de dildo onderhands?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, doordat ik te vroeg los liet dus. Daardoor had ik nauwelijks een boog
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van verjaardagsfeestje.
Ik wel, nadat ik meerdere bovenhandse werpers had gezien die hem te lang vasthieldenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gooi je de dildo onderhands?
Hm, dit lijkt me nog best een interessante basis voor een persoonlijkheidstest ofzo. Hoe lang hou je een dildo vast tijdens het dildowerpen en wat zegt dat over jou?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wel, nadat ik meerdere bovenhandse werpers had gezien die hem te lang vasthielden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |