Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon dit topic maar op slot doe
ja ik trek het boetekleed aan.quote:
we moeten er ook iemand bij hebben die maakt dat ons niveau beter opvalt.quote:
Ik ben wel gezellig genoeg?quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier maar vrij weinig kutmods zie op het forumquote:
en het scheelt dat ze dit weekend rust van ons hebbenquote:
Wacht, is er ook een leuk F1 forum?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het scheelt dat ze dit weekend rust van ons hebben
O ja, dagjesmensen in F1quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het scheelt dat ze dit weekend rust van ons hebben
neh is niets aan daar.quote:
quote:
plus je moet bewijzen dat je Viaplay hebt en F1TVquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 subforum is een exclusief clubje. Lange procedure moet je doorstaan voordat je daar mag posten.
En je moet vooral Ziggo hebben. Je vind zandbak races en stratencircuits kut.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus je moet bewijzen dat je Viaplay hebt en F1TV
Dat wordt dan niets. Ik wil geen Viaplayquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt? dat is vreemdquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
Is er al benoemd dat Luktelk van Silvester van Spotify is?
wrom heb je er twee?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt dan niets. Ik wil geen ViaplayWe hebben hier in huis wel twee abonnement op F1TV
En je moet vooral Ziggo hebben. Je vind zandbak races en stratencircuits kut.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb even overgelegd en je wordt toegelaten vanwege dat je 2 F1TV abonnementen hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt dan niets. Ik wil geen ViaplayWe hebben hier in huis wel twee abonnement op F1TV
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon dit topic maar op slot doe
Ja kreeg net een melding dat het niet meer te beluisteren is als ik er op klik, op twitter lees ik er ook van alles over. Jammerquote:
Ik merkte het net jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
zonde ook. gelukkig staat ie nog wel op youtube maar das toch andersquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:38 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Ja kreeg net een melding dat het niet meer te beluisteren is als ik er op klik, op twitter lees ik er ook van alles over. Jammer
Staat nog gewoon op Spotifyquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
Whyquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh is niets aan daar.
daarom is nattekat ook al op vakantie gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel dus we zullen wel moeten he ;Pquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Begreep van @:ESF1GAMER dat jullie lekker gaan rellen?![]()
Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Begreep van @:ESF1GAMER dat het plan jullie lekker gaan rellen?@Nattekat moet iets te doen hebben na zijn vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
ik ben een kutmod die het vorige topic heeft geslotenquote:
blijven jijquote:
Dan heeft @Nizno mij verwijderde post terug gezet☹️quote:
en aangepastquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft @:Nizno mij verwijderde post terug gezet☹️
Blijf gewoonquote:
geloof er niks van!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vroeg me alleen maar af wie al die mensen zijn, niet dat ze weg moeten gaan.
Mij ken je wel toch.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
sturen we Frank naar het ESF?quote:
Daar is toch ook een topic voor ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
ben ik blij dat ik niet in die regio woon, hier verwachten ze geen regen vandaag en morgen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:48 schreef Jane het volgende:
Mijn tuinkussens zijn natgeregend. Fuck the EBU!
Mes steek pijnquote:
Ik heb er een en mijn vriend heeft er een en omdat we nu tijdelijk hier wonen heb ik hem niet opgezegdquote:
Het regent niet en nu moet je zelf je planten water geven, vreselijk. Fuck the EBU!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet in die regio woon, hier verwachten ze geen regen vandaag en morgen.
als je jaarabo hebt zou ik idd sowieso niet opzeggen, die kun je waarschijnlijk niet meer terug gaan krijgen andersquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er een en mijn vriend heeft er een en omdat we nu tijdelijk hier wonen heb ik hem niet opgezegd
ja dat is wel een feit. mn aardbeien drogen al bijna uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het regent niet en nu moet je zelf je planten water geven, vreselijk. Fuck the EBU!
ik krijg ook geen kerstig kleurtje ondanks mn verdiende tagje...quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg ook geen kerstig kleurtje ondanks mn verdiende tagje...
deze?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog steeds op jouw kerstkaartje
Oh moet ik die nu ook invullenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar is toch ook een topic voor ?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
Niet leverbaarquote:
Ik ben zwaar teleurgesteldquote:
Vind dat wel een vrij chagrijnig kijkende kat voor zo'n feestdagquote:
Past purfect bij deze mormel (1 van mijn 2 katten):quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind dat wel een vrij chagrijnig kijkende kat voor zo'n feestdag![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Past purfect bij deze mormel (1 van mijn 2 katten):
[ afbeelding ]
jij was voor dequote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef danilel het volgende:
ik miste jullie en mijn dagelijks teruglees/like topic is tot nader order gesloten, mag ik bij jullie gezellig in de slowchat?
kijk je ook F1?quote:
Mooi woensdag maaltje!quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
sjow aardappeltjes zalm asperges ei ham en sausje op...
straks maar eens even de citroengeranium buiten zetten en de boudl water geven
was mn zondagse maaltijd ook alquote:
Ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
was mn zondagse maaltijd ook al![]()
ongebakken krieltjes en zalm nu gebakken en de asperge met ei ham en saus was kliekje
en tis zo heerlijk!!
[ afbeelding ]
ja koken kan ik welquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja koken kan ik wel![]()
de rest van mn huishouden is nog minder dan dat van Jan Steen, maar dat mag de pret niet drukken.
groene vingers, niet aanwezigquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:52 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarIk kan best goed koken en bakken, maar de rest… iets meer dan the bare minimum
Tuurlijk, wees welkom.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef danilel het volgende:
ik miste jullie en mijn dagelijks teruglees/like topic is tot nader order gesloten, mag ik bij jullie gezellig in de slowchat?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef NailQueen het volgende:
* komt de SC in
Allora iedereeeeen! Zien jullie iets aan mij?![]()
[ afbeelding ]
(Mijn beugel is eruit)
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
groene vingers, niet aanwezig
organisatorisch talent om huis normaal in te richten, niet aanwezig
wat ik wel heb
het talent om stof niet te zien
Jeetje, toevallig allemaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Kijk eens welke Israëlische journalist hier blij is dat Wilders een regering heeft kunnen vormen.
Dit dusquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je jaarabo hebt zou ik idd sowieso niet opzeggen, die kun je waarschijnlijk niet meer terug gaan krijgen anders
Ik zie het stof wel, maar heb het talent om er niets mee te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik wel heb
ik heb bijna 10 minuten gezocht naar een bepaald gifje maar kan het niet vinden....quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef NailQueen het volgende:
* komt de SC in
[ afbeelding ]
(Mijn beugel is eruit)
Ik had een spark beugel maar die had ik zaterdag niet in. Maar ik had wel zichtbare blokjes op mijn tanden. Die zijn er nu af.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Had je zo'n onzichtbare bitje? Ik had het zaterdag niet opgemerkt dat je een beugel had
mn ex was altijd verbaast als ik niet zag dat op de boxen enzo een laagje stof lag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie het stof wel, maar heb het talent om er niets mee te doen.
Kroatie, Estland, Spanje en Litouwen. Die laatste gaat dus niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Strani het volgende:
Welk liedje hebben jullie sinds zaterdag nog het meest geluisterd op Spotify of zo? Ik toch wel Kroatië gevolgd door Italië.
Mijn talent is om me er constant aan te irriteren…quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik wel heb
Mijn schoonmoeder was zaterdag heel lief. Die stuurde mij een berichtje met de ETA, wetende dat ik nog zou gaan stofzuigen enzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn talent is om me er constant aan te irriteren…
….en er nog niks mee te doen.
En dan ineens als een woeste wervelwind het hele huis schoonmaken.
wees welkomquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn talent is om me er constant aan te irriteren…
….en er nog niks mee te doen.
En dan ineens als een woeste wervelwind het hele huis schoonmaken.
ik kan tegen mijn google zeggen dat mn moeder er is en dan zegt google.... nee moeders je gaat niet schoonmaken. neem wat thee en hier ik zet radio 5 voor je op.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder was zaterdag heel lief. Die stuurde mij een berichtje met de ETA, wetende dat ik nog zou gaan stofzuigen enzo
Hahaha, ook een leuke!quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan tegen mijn google zeggen dat mn moeder er is en dan zegt google.... nee moeders je gaat niet schoonmaken. neem wat thee en hier ik zet radio 5 voor je op.
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 15 mei 2024 19:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder was zaterdag heel lief. Die stuurde mij een berichtje met de ETA, wetende dat ik nog zou gaan stofzuigen enzo
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Begreep van @:ESF1GAMER dat het plan jullie lekker gaan rellen?Praag is een prachtige stad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen.
Had ik gehoord. Nu ga ik het zienquote:
ik ben er bijna 30 jaar geleden geweest, weet alleen nog dat de sigaretten en drank er goedkoop waren en dat we in een afbraak hotel zaten waar het sierpleister van de muren af viel als je de deur iets te hard dicht deed....quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hadbik gehoord. Nu ga ik het zien
Niks vd stad zelf?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben er bijna 30 jaar geleden geweest, weet alleen nog dat de sigaretten en drank er goedkoop waren en dat we in een afbraak hotel zaten waar het sierpleister van de muren af viel als je de deur iets te hard dicht deed....
Ik had tot vorig jaar zon invisalign beugelquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had een spark beugel maar die had ik zaterdag niet in. Maar ik had wel zichtbare blokjes op mijn tanden. Die zijn er nu af.
Ik moet verder alleen nog een nachtbeugel in zonder blokjes. Maar overdag hoeft hij niet meer in
Ik ben ook fan van Baardmansquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kroatie, Estland, Spanje en Litouwen. Die laatste gaat dus niet meer
Spanje is een guilty pleasure oké
Ik ook! Die filmpjes van de producers meedansend zijn ook epicquote:
is allemaal niet blijven hangen, ja er is een plein waar meerdere McDonalds aan zaten. en ja we zijn echt wel dingen aan het kijken geweest maar als puber is dat niet blijven hangen nu tot mn 43equote:
dat viel bij ons wel mee 2 bedden op een kamer van 5 bij 5 ofzo denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef Troel het volgende:
Mijn oudste is er met de herfst geweest. De gemiddelde badkamer in Nederland was groter dan de hotelkamers die ze hadden
Kom je toch alleen om te slapenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef Troel het volgende:
Mijn oudste is er met de herfst geweest. De gemiddelde badkamer in Nederland was groter dan de hotelkamers die ze hadden
Heel interessant filmpje over de achtergrond van deze artiesten en het liedje:quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook! Die filmpjes van de producers meedansend zijn ook epic
Kan me nog wel wat dingen herinneren van toen ik op mijn 12e naar Parijs ging met mijn oudersquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
is allemaal niet blijven hangen, ja er is een plein waar meerdere McDonalds aan zaten. en ja we zijn echt wel dingen aan het kijken geweest maar als puber is dat niet blijven hangen nu tot mn 43e
ja ik ook wel van vakanties van voor mn 12e. dat was leuk, dit was een semi verplichting met een aantal klasgenoten waar ik sowieso niet enthousiast over was.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat dingen herinneren van toen ik op mijn 12e naar Parijs ging met mijn ouders
Dat zal wel schelen inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ook wel van vakanties van voor mn 12e. dat was leuk, dit was een semi verplichting met een aantal klasgenoten waar ik sowieso niet enthousiast over was.
enige voordeel is dat mn eerste crush mee ging
De eerste keer dat ik in Parijs was, was toen ik op m'n 19e ging interrrailen met mijn neef en ik kan me alleen nog herinneren dat we de Eiffeltoren beklommen hebben en dat we een cheap hotelkamer hadden met een 2-persoonsbed met een enorme kuil in het midden, waardoor we de hele nacht met onze konten tegen elkaar hebben gelegen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat dingen herinneren van toen ik op mijn 12e naar Parijs ging met mijn ouders
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef Jane het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik in Parijs was, was toen ik op m'n 19e ging interrrailen met mijn neef en ik kan me alleen nog herinneren dat we de Eiffeltoren beklommen hebben en dat we een cheap hotelkamer hadden met een 2-persoonsbed met een enorme kuil in het midden, waardoor we de hele nacht met onze konten tegen elkaar hebben gelegen.
Ik was geloof ik iets van veertien toen ik met mijn ouders naar Parijs ging. Vond het toen wel echt een prachtige stad. En nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er nooit meer geweestquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik was geloof ik iets van veertien toen ik met mijn ouders naar Parijs ging. Vond het toen wel echt een prachtige stad. En nog steeds eigenlijk.
Ik ben er daarna nog wel een aantal keer geweest. De laatste keer in 2016 i.c.m. Londen.quote:
dan vergeef ik je de bb in de pohiquote:
Londen moet ik ook nog eens naar toe. Twee jaar geleden wel in Schotland geweest. Dat was voor mij de eerste (en tot nu toe laaste) keer in GB.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er daarna nog wel een aantal keer geweest. De laatste keer in 2016 i.c.m. Londen.
fietstour doen, zie je veel van de stad!quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik gehoord. Nu ga ik het zien
Schotland ben ik dan nog niet geweest, lijkt ook mooi ja. Londen is een hele toffe stad, dus zeker een keer gaan. Voor mijzelf zal dat denk ik nog wel een tijdje duren, omdat ik nu toch vooral andere delen van Europa wil zien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Londen moet ik ook nog eens naar toe. Twee jaar geleden wel in Schotland geweest. Dat was voor mij de eerste (en tot nu toe laaste) keer in GB.
Was tof en prachtig.
quote:
BigBrother topics in je posthistoriequote:Op woensdag 15 mei 2024 20:09 schreef danilel het volgende:
[..]
uhm bb in de pohi??
mijn deepl vertaalt dit helaas niet
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:08 schreef danilel het volgende:
[..]
fietstour doen, zie je veel van de stad!
Vorige keer dat je daar over sprak zat je ad oostkant qua reizen meen ik. Waar/in welke hoek zit je nu?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schotland ben ik dan nog niet geweest, lijkt ook mooi ja. Londen is een hele toffe stad, dus zeker een keer gaan. Voor mijzelf zal dat denk ik nog wel een tijdje duren, omdat ik nu toch vooral andere delen van Europa wil zien.
ik was aan het denken dat Rafael Donnatello Leonardo en Michelangelo iets deden maar dat zijn geen meisjes met ocdquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben 'turtles all the way down' aan t kijken. Wel nice, film over meisje met ocd.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef NailQueen het volgende:
* komt de SC in
[ afbeelding ]
(Mijn beugel is eruit)
Nee vrij weinig turtles nog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was aan het denken dat Rafael Donnatello Leonardo en Michelangelo iets deden maar dat zijn geen meisjes met ocd
Ik ben vorige maand (weer) naar Portugal geweest. In september waarschijnlijk naar Roemenië.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorige keer dat je daar over sprak zat je ad oostkant qua reizen meen ik. Waar/in welke hoek zit je nu?
Tof! Portugal ben ik nu 3x geweest. Wel alleen in de Algarve, maar daardoor best wel veel ervan gezien (wij zijn niet zulke "aan het strand liggen bakken"-liefhebbers). Portugal isquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand (weer) naar Portugal geweest. In september waarschijnlijk naar Roemenië.
Klinkt allemaal goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof! Portugal ben ik nu 3x geweest. Wel alleen in de Algarve, maar daardoor best wel veel ervan gezien (wij zijn niet zulke "aan het strand liggen bakken"-liefhebbers). Portugal is![]()
Roemenië ben ik nooit geweest. Wel in Hongerije lang geleden 2x. En alleen in Boedapest.
Dit jaar gaan wij naar Praag (volgende week) en augustus naar Zuid-Frankrijk. Weer eens een keer rijden i.p v. vliegen. Hebben een villa met zwembad in een (relatief) niet-toeristisch dorpje gehuurd. En van daaruit gaan we de omgeving verkennen. Waa liever begin september gegaan, maar dat kon niet. Dan wilden ze eigenaren (bejaard Nederland echtpaar) er zelf weer in. Ze wonenen daar namelijk, behalve in de zomermaanden.
Echt heel veel zin in allebei!![]()
Was idd erg interessant filmpje, thanks voor het delen!quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel interessant filmpje over de achtergrond van deze artiesten en het liedje:
Dank je, jij ook!quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goedVeel plezier alvast. In Portugal ben ik zelf niet in de Algarve geweest. Wel in Lissabon en Porto plus omgeving bij beiden.
Dit is jouw uitnodiging te gaan rellen in dat topicquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Cyan9 in ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #105 bier
Dat je het aandurft om hem te heropenenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Cyan9 in ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #105 bier
Mijn vertrouwen is groot.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je het aandurft om hem te heropenen
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen is groot.
En wat open is kan desnoods ook weer dicht.
Waar ben je?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Fuck the EBU![]()
Boomers stelen gewoon bedjes aan het zwembad door een sprintje te trekken en spullen erop te gooien.
En in Londen heb je ook niet van die Fransen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Parijs ben ik vorig jaar geweest en Londen ben ik net 2 weken van terug. Ik vond beide ontzettend mooi, waarbij ik de sfeer in Londen nog beter vond dan in Parijs
En ze begrijpen én spreken er Engelsquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En in Londen heb je ook niet van die Fransen.
Ha jaquote:
Turkije.quote:
snap je niets van he... bijzonder dat ze dat kunnen in Groot Brittanniëquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is ook dat het winnende lied in Italie of Zweden zit. Heel misschien nog UK of Zwitserland. (Ik heb een raar goed gevoel over Zwitserland)
je idee over Groot Brittannië is wel leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb iets ontdekt. Blijkbaar heb ik soms een gave om in de toekomst kijken. Ik wist niet dat ik in me had. Dit zei in februari, nog voordat de artiest en nummer van Zwitserland bekend waren.
[..]
Ja soms werkt die gave niet altijdquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je idee over Groot Brittannië is wel leuk
Ja, speciale mensen daarquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap je niets van he... bijzonder dat ze dat kunnen in Groot Brittannië
mooi zo 1 hete trein was genoegquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, speciale mensen daar![]()
De overige treinen waren trouwens perfect op temperatuurNu doodop thuis van een leuke shopmiddag en een etentje
Als ze de NPO nou meer commerciële vrijheid geven kan het nog meevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De vlag kan uit hoor. We hebben een rechts kabinet.
100 miljoen bezuinigingen op de publieke omroep (bij rtl 4 vonden ze dat nog te weinig) en inkrimping van de overheid. Dus er gaan ontslagen vallen.
Maar we mogen wel weer met 130 km over de snelweg scheurenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
100 miljoen bezuinigingen op de publieke omroep (bij rtl 4 vonden ze dat nog te weinig) en inkrimping van de overheid. Dus er gaan ontslagen vallen.
Ah, leuk. Welke vlag?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel ondersteboven, hoop ik dan toch!
mwa..... ik snap je maar...... nee. gelijke hoogte mag welquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of nouja, 4 jaar is erg ambitieus.
Ik vind de BBB trouwens nog erger dan Wilders, mag dat?
Ik geef het een jaartjequote:Op woensdag 15 mei 2024 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar weer vier jaar uitholling!
Ik heb meer sympathie voor tokkies dan voor het grootkapitaalquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa..... ik snap je maar...... nee. gelijke hoogte mag wel
Ik vind NSC ook geen fijne hoor. Ze doen alsof ze degelijk zijn, maar zijn erg conservatief.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NSC is gewoon het CDA uit 1990.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind NSC ook geen fijne hoor. Ze doen alsof ze degelijk zijn, maar zijn erg conservatief.
Zoiets, het is een geforceerde relatie. Een beetje zoals Waylon en Ilse.quote:
Meer ongelukken, meer doden, meer files, meer vervuiling, minimale tijdswinst.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar we mogen wel weer met 130 km over de snelweg scheurenDat is helaas wel het enige positieve.
Ik hoop dat Even tot Hier en ESF bespaard blijven met de bezuinigingen.
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop ook dat EtH en ESF bespaard blijven..quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar we mogen wel weer met 130 km over de snelweg scheurenDat is helaas wel het enige positieve.
Ik hoop dat Even tot Hier en ESF bespaard blijven met de bezuinigingen.
We mogen blij zijn dat we net een nieuw cao akkoord hebben gesloten, want het nieuwe kabinet wil de nullijn voor ambtenaren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:50 schreef egeltje1985 het volgende:
coalitieakkoord...
Voor iemand die ambtenaar is en graag naar concerten gaat en pro natuur is en met een man die in de zonnepanelen werkt kan ik weinig positiefs vinden...
Over de zonnepanelen is niets gezegd toch? Bestaande regelingen blijven bestaan dacht ik. Ze zetten juist in op eigen-opwekking. Ergens noemen ze ook extra ondersteuning voor verduurzaming van panden van minder bedeelden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:50 schreef egeltje1985 het volgende:
coalitieakkoord...
Voor iemand die ambtenaar is en graag naar concerten gaat en pro natuur is en met een man die in de zonnepanelen werkt kan ik weinig positiefs vinden...
Er staan best een paar OK dingen in maar over het algemeen laat het goed zien waarom ik progressief stemquote:Een grote impuls in woningbouw, infrastructuur, bereikbaarheid en energietransitie.
Jep idd, gelukkig dit jaar nog flink wat procenten erbij. Maar wordt wel moeilijk de openstaande vacatures in ons team te vullen zo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat we net een nieuw cao akkoord hebben gesloten, want het nieuwe kabinet wil de nullijn voor ambtenaren.
130 km/per uur rijden is echt de stomste maatregel. Ik hoop dat er milieu organisaties naar de rechter stappen om dit voorkomen.
Jaaa beter bestuur bereik je natuurlijk door mensen minder geld te bieden en ze met minder mensen het zelfde werk te laten uitvoerenquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep idd, gelukkig dit jaar nog flink wat procenten erbij. Maar wordt wel moeilijk de openstaande vacatures in ons team te vullen zo.
Dat is niet alleen in de ambtenarij zo, dat is ongeveer in elk vakgebied zo op dit moment.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep idd, gelukkig dit jaar nog flink wat procenten erbij. Maar wordt wel moeilijk de openstaande vacatures in ons team te vullen zo.
Zie puinhopen Rutte 1 en 2quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa beter bestuur bereik je natuurlijk door mensen minder geld te bieden en ze met minder mensen het zelfde werk te laten uitvoerenLogisch toch?
Owja zeker. Grootste reden ook waarom dat 'gratis kinderopvang' (wat eigenlijk goedkopere kinderopvang voor rijkere mensen is) niet uit te voeren is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in de ambtenarij zo, dat is ongeveer in elk vakgebied zo op dit moment.
Nou, nou, nou.quote:
Dat zijn de enige positieve punten, die je net op noemt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:27 schreef ijs_beer het volgende:
Een paar dingen zijn best oke in het akkoord, wat minder consultants bij de overheid lijkt me prima, als ook strengere criteria voor onderwijsmethoden, doorgang Lelylijn en versterking openbaar vervoer in landelijke regios.
Maar alles qua natuur en menselijkheid, tja.
Er is ook een protest gaande in deze SC tegen de EBUquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:41 schreef GotC het volgende:
ESF had toch niets met politiek te maken? En wat zie ik hierboven gebeuren in ESF?![]()
Geintje geintje![]()
EBU doesn't like this postquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als publieke omroep kunnen we mooi 100 miljoen bezuinigingen op de EBU.
Dit is toch de POL SC?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:41 schreef GotC het volgende:
ESF had toch niets met politiek te maken? En wat zie ik hierboven gebeuren in ESF?![]()
Geintje geintje![]()
"Mark Rutte feliciteert zijn opvolger"quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Yesse het volgende:
Ik vraag me ook wel af wie het gezicht van ons land gaat worden. Ik vrees nog steeds grote vrezen
Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Mark Rutte feliciteert zijn opvolger"
[ afbeelding ]
Ik heb er nog zo min mogelijk van gezien en gevolgd en durf het ook eigenlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Fuck de EBU.
Ik zal zo ook eens gaan kijken naar het nieuws over het regeerakkoord maar ik heb al hoofdpijn dus ik weet niet of dat wel zo’n goed idee is
verstandige fysio heb jijquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
Gisteren zei de fysio dat ik aan mijn slaapritme moet werken, want het gaat echt niet goed zo en vooral geen nieuws voor het slapengaan moet lezen wat mij geen rust geeft. Ik heb maar wijselijk mijn mond gehouden dat ik al dagelijks tot 3u 's nachts alle ESF nieuws zit te lezen en me vreselijk loop te ergeren aan alles.
ow god gaan ze hier ook van die schietkanonnen gebruiken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:20 schreef Yesse het volgende:
BREAKING: dit kabinet gaat ook het weer beïnvloeden volgens Wilders "de zon gaat weer schijnen in Nederland".
Als Omtzigt zich over z'n wrok heen kan zetten dan Plasterk. En anders heb ik geen ideequote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat de premier worden denken jullie?
Nomaal gesproken de formateur. Maar Richard van Zwol heeft dat al nadrukkelijk ontkent.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat de premier worden denken jullie?
Well grappig, het is hier de eerste bewolkte dag van de week.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:20 schreef Yesse het volgende:
BREAKING: dit kabinet gaat ook het weer beïnvloeden volgens Wilders "de zon gaat weer schijnen in Nederland".
Wij liepen alvast voor op de ellende en hadden gisterenmiddag al harde regenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Well grappig, het is hier de eerste bewolkte dag van de week.
Naderend onheil en alles.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij liepen alvast voor op de ellende en hadden gisterenmiddag al harde regen
Het stikstofbeleid moet ook alleen maar van tafel om uitbreidingen van de Efteling mogelijk te maken!quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:58 schreef Fred_B het volgende:
De BTW gaat omhoog op zo ongeveer alles, behalve de Efteling.
Kabinet @:Hamlapjes I in de maak?
Als je denkt dat het kabinet de vier jaar niet vol maakt, dan hoef je de I niet te gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:58 schreef Fred_B het volgende:
De BTW gaat omhoog op zo ongeveer alles, behalve de Efteling.
Kabinet @:Hamlapjes I in de maak?
Oh, dus je vindt Hamlapjes al bij voorbaat incapabel?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je denkt dat het kabinet de vier jaar niet vol maakt, dan hoef je de I niet te gebruikenDat komt pas als er ook vervolgkabinetten komen
Ik heb niet de illusie dat we ooit een capabel kabinet krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dus je vindt Hamlapjes al bij voorbaat incapabel?
Je kan prima een kabinet in recordtempo laten klappen en alsnog vervolgkabinetten krijgen, Balkenende was daar nogal een expert in.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je denkt dat het kabinet de vier jaar niet vol maakt, dan hoef je de I niet te gebruikenDat komt pas als er ook vervolgkabinetten komen
hier is het bloedjewarm nuquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Well grappig, het is hier de eerste bewolkte dag van de week.
Hier ging het van tropische regenbui naar onwijs benauwd en droog binnen paar minutenquote:
geen regen gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier ging het van tropische regenbui naar onwijs benauwd en droog binnen paar minutenTypisch Nederland.
even aangeven bij de baas dat ik even een paar week vrij moet voor de verhuizingquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van de hoofdpunten is dat ik er waarschijnlijk geen last van ga krijgen dus jullie doen maar verderAls het te erg wordt help ik jullie wel een plekje in Spanje zoeken.
als het komt dan zou het rond 19u zijn... met onweer... en aankomende nacht regen zonder onweer...quote:
Ik vind onweer wel prima, mits ik binnen ben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het komt dan zou het rond 19u zijn... met onweer... en aankomende nacht regen zonder onweer...
ja als het te warm is is schilderen geen goede optie want droogt het te snel op en krijg je dus strepen.. en regen ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind onweer wel prima, mits ik binnen ben.
Buitenkant van ons huis werd afgelopen dagen geschilderd. Helaas, niet af kunnen maken met dit weer, maar hopelijk zaterdag wel.
De schilders zeiden dat dit wel een heel slecht voorjaar is qua weer..
Nou lekker makkelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van de hoofdpunten is dat ik er waarschijnlijk geen last van ga krijgen dus jullie doen maar verder![]()
Zou jij niet in Nederland wonen na het verlies van St. Pedro?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van de hoofdpunten is dat ik er waarschijnlijk geen last van ga krijgen dus jullie doen maar verderAls het te erg wordt help ik jullie wel een plekje in Spanje zoeken.
Ja maar toen zag ik dat het in Nederland nog steeds zo vaak kutweer is dus toch maar niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou jij niet in Nederland wonen na het verlies van St. Pedro?
quote:Heel Nederland kan volgende week zien hoe het echt is, optreden op zo’n gigantisch festival met een persoonlijk liedje en dan direct daarna weer 'geleefd’ worden. Precies waar het een week geleden dus misging met Joost Klein. Met hun camera waren Linda Hakeboom en Rolf Hartogenis twee jaar geleden ‘backstage’, direct na het optreden van S10 in Turijn.
S10 - dat het goed blijft gaan met mij is vanaf 20 mei te streamen op NPO Start en op woensdag 22 mei te zien op NPO3.
Ja jongen dat zijn nou eenmaal de consequenties. Dus hup, naar Nederland komen jij!quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen zag ik dat het in Nederland nog steeds zo vaak kutweer is dus toch maar niet.
Ik zou oprecht denk ik helemaal gek worden in Nederlandquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja jongen dat zijn nou eenmaal de consequenties. Dus hup, naar Nederland komen jij!
Waarvan precies?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou oprecht denk ik helemaal gek worden in Nederland
Zoals ik het ervaar is het leven er teveel binnenshuis en te weinig spontaniteit als het gaat om even ergens afspreken of zo. Te georganiseeerd allemaal, teveel regels, al dat soort dingen.quote:
"Nederland was koel en kil en dan vooral het weer"quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen zag ik dat het in Nederland nog steeds zo vaak kutweer is dus toch maar niet.
Duur wel inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals ik het ervaar is het leven er teveel binnenshuis en te weinig spontaniteit als het gaat om even ergens afspreken of zo. Te georganiseeerd allemaal, teveel regels, al dat soort dingen.
En te duur om meerdere malen per week even wat te gaan drinken, laat staan eten.
En dat dus inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Nederland was koel en kil en dan vooral het weer"
Ja als je daar van houdt is Nederland perfectquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Duur wel inderdaad.
Maar dat andere wat je noemt is voor mij allemaal een voordeel. Lekker man, onspontaan, georganiseerd binnenshuis leven.
Nou ja ligt er ook een beetje aan hoe je je leven vormgeeft, in Nederland kan dat natuurlijk ook wel als je in een (binnen)stad woont met al je kennissen en vrienden in de buurt en zo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:33 schreef Strani het volgende:
Maar ik wil gewoon zo even richting het dorp een koffie halen en even kletsen met wat bekenden daar. En dan zojuist voor 18 uur nog even afgesproken voor een koffie met een vriendin in het buurdorp. Ik hou daar toch wel erg van
Klinkt goed! Veel plezierquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:34 schreef Guanabana het volgende:
Toevallig gaan we vandaag voor het eerst in een half jaar weer eens uit eten. Maar dat gaat wel duur worden ja, Vietnamees restaurant, allemaal kleine gerechtjes voor 10 euro per stuk ofzo.![]()
Wel zin in.
Wij rekenen op zo'n 100 euro ofzo voor vanavond, vind ik ook waanzin hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed! Veel plezier
Ik eet gemiddeld twee keer in de maand 'uit', gok ik. Maar geef dan eigenlijk nooit meer dan 20 euro uit.
Dat wel maar in een iets kleiner dorp is het toch lastiger denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja ligt er ook een beetje aan hoe je je leven vormgeeft, in Nederland kan dat natuurlijk ook wel als je in een (binnen)stad woont met al je kennissen en vrienden in de buurt en zo.
En mensen in Nederland moeten overdag gewoon werken hè! Wij zitten niet overdag op een terras koffie te lurken!
Ja maar ik zou me dan wel als gast weer verplicht voelen om een fles wijn mee te nemen voor de host die meer kost dan wat ik normaal buitenshuis zou uitgevenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
voordeel van hier juist in huiselijke kring afspreken is het kostenplaatje
Maak zelf een borrelplankje met wat bitterballetjes enzo en je bent een tientje voor de plank van 5 personen kwijt. In een cafe betaal je 5 keer 10 euro en heb je minder op die plank liggen.
ligt er aan wat je mee neemt en hoeveel je normaal drinkt idd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me dan wel als gast weer verplicht voelen om een fles wijn mee te nemen voor de host die meer kost dan wat ik normaal buitenshuis zou uitgeven
Daarnaast vind ik het ook leuker als er ook andere mensen om ons heen zijn, meer te zien en eventueel ook meer interactie
Dat is zeker waar. Maar ja, dan zit je dus altijd tegen dezelfde mensen aan te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt er aan wat je mee neemt en hoeveel je normaal drinkt idd.
Ik drink fris dus zou geen dure fles wijn mee nemen.
Ben best bereid om een fles sinas mee te nemen dan waaruit ze mij kunnen schenken.
Maar als je gewoon de ene keer bij x, y, z, a afspreekt en dan bij je zelf thuis dan kun je stoppen met de verplichting om iets mee te slepen
Dat doen wij dan weer niet, maar dat komt omdat ik weet dat ze ook bij mij over de vloer komen en dan iets regelen dus dat effent elkaar uitquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me dan wel als gast weer verplicht voelen om een fles wijn mee te nemen voor de host die meer kost dan wat ik normaal buitenshuis zou uitgeven
Daarnaast vind ik het ook leuker als er ook andere mensen om ons heen zijn, meer te zien en eventueel ook meer interactie
klopt, dat is een relaxte bubbelquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ja, dan zit je dus altijd tegen dezelfde mensen aan te kijken
Dat snap ik. Afspreken om echt mensen te spreken doe ik ook meer overdag hoor. 's Avonds is het meer echt uitgaan (na eventueel diner dan).quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat doen wij dan weer niet, maar dat komt omdat ik weet dat ze ook bij mij over de vloer komen en dan iets regelen dus dat effent elkaar uit
Ik vind een café oid ook wel leuk maar dan vooral als het lekker weer is en we buiten kunnen zitten. Anders vind ik het te druk qua geluid en kan ik me slecht focussen.
De zon gaat weer schijnen maar vanaf 2027 mag je dat dan weer niet salderen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:20 schreef Yesse het volgende:
Wij plannen graag de spontane dingenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals ik het ervaar is het leven er teveel binnenshuis en te weinig spontaniteit als het gaat om even ergens afspreken of zo. Te georganiseeerd allemaal, teveel regels, al dat soort dingen.
En te duur om meerdere malen per week even wat te gaan drinken, laat staan eten.
Bij ons is er een beetje tweedeling: vrienden zonder kinderen zien we in de kroeg/bij concerten, vrienden met kinderen zien we meer bij hen thuis. Naast wat bordspellen-dagen met vrienden bij iemand thuis. En met sommige mensen (weer vaak die met kinderen) is het lang plannen, anders is spontaan de kroeg in ook zeker een optie. En we hebben een vaste maandelijkse borrelavond, waarbij iedereen aanhaakt die zin heeft/kan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:39 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens Nederland is ook veel meer een 'visite-land' dan hier. Jullie gaan allemaal bij familie en vrienden op visite op de zaterdag of zondagmiddag en dat is hier veel minder. Je spreekt voornamelijk af in een café of zo. Dat vind ik ook veel prettiger. Kan je weg wanneer je wilt en geen mensen in je eigen 'space'.
Dan heb je in ieder geval geen terugleverboete meerquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De zon gaat weer schijnen maar vanaf 2027 mag je dat dan weer niet salderen.
Vooral dat laatste vind ik leuk, dat soort dingenquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij ons is er een beetje tweedeling: vrienden zonder kinderen zien we in de kroeg/bij concerten, vrienden met kinderen zien we meer bij hen thuis. Naast wat bordspellen-dagen met vrienden bij iemand thuis. En met sommige mensen (weer vaak die met kinderen) is het lang plannen, anders is spontaan de kroeg in ook zeker een optie. En we hebben een vaste maandelijkse borrelavond, waarbij iedereen aanhaakt die zin heeft/kan.
Zou je het wel aankunnen om 18.00 uur aan het avondeten te zitten? Of is dat te vroeg?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als je daar van houdt is Nederland perfect
Maar ik wil gewoon zo even richting het dorp een koffie halen en even kletsen met wat bekenden daar. En dan zojuist voor 18 uur nog even afgesproken voor een koffie met een vriendin in het buurdorp. Ik hou daar toch wel erg van
Haha thuis ben ik sowieso heel flexibel. Ik heb twee uur geleden m'n eerste maar ook meteen hoofdmaaltijd van de dag gegeten en later vandaag nog iets kleins. Maar voor uit eten vind ik rond 14 uur of juist rond 20:00 prettigerquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou je het wel aankunnen om 18.00 uur aan het avondeten te zitten? Of is dat te vroeg?
schurfthekel aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie eigenlijk van de gewoonte dat zodra je deel uitmaakt van een koppel, je vaak ook opeens vooral bevriend raakt met andere koppels en daar dan dingen mee gaat doen?
ex had een stel vrienden die ineens vonden dat we als stel dan ook regelmatig met ze op stap moesten...quote:
Hier nog een. Gelukkig is het bij ons ook niet echt zo.quote:
Vreselijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie eigenlijk van de gewoonte dat zodra je deel uitmaakt van een koppel, je vaak ook opeens vooral bevriend raakt met andere koppels en daar dan dingen mee gaat doen?
Ik heb de Zweedse politie al gebeld. Ze zijn onderweg.quote:
Is dit een subtiele hint? Heb jij een relatie? Is het Em31?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Bevriend met andere koppels: ja, want mijn kerel heeft leuke kameraden en daar hangen bij sommige mensen leuke partners aan. Maar dubbeldates nog nooit gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Idealiter koppels waarvan de vrouwen vriendinnen zijn en je als mannen weinig gespreksstof met elkaar hebtquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Wij hebben deels overlap. Ook bijvoorbeeld een stel waarvan de vrouw begon als goede vriendin van mij en de vriend als goede vriend van mijn man. En bevriende koppels waarmee we naar festivals gaan enzo. Maar we doen ook dingen los van elkaar met eigen vrienden. Altijd alles samen lijkt me sowieso niet gezond.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Ja precies, gewoon op de dag zelf neemt iemand initiatief waar de borrel dit keer is, en dan laten mensen weten of ze aanhaken. En soms zijn we dan met zn drieën en soms met 20 ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik leuk, dat soort dingenDaarom organiseer ik nu zelf ook sociale events zodat mensen die zin hebben gewoon lekker aan kunnen sluiten en als je eens geen zin hebt hoef je ook niks te laten weten of zo. Gewoon ongedwongen
Andersom is net zo'n hel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Idealiter koppels waarvan de vrouwen vriendinnen zijn en je als mannen weinig gespreksstof met elkaar hebt
Wij hadden juist als koppel voornamelijk single vrienden, veel meer dan koppels en al helemaal koppels met kinderen, al hebben we die zelf wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Wij hebben eigenlijk geen extra vrienden gekregen nadat we een koppel werden.. Maar we hadden beiden al wat koppels als vrienden en singles .quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint? Heb jij een relatie? Is het Em31?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |