In principe mag hier alles, zolang het maar netjes en vriendelijk blijft en het de Nederlandse grondwet niet ál te veel schendt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus nu worden dit soort berichten in de slowchat gedeeld? Ook goed, kom ik het hier wel volgen.
"Niet al te veel".quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe mag hier alles, zolang het maar netjes en vriendelijk blijft en het de Nederlandse grondwet niet ál te veel schendt.
En de Zweedse?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe mag hier alles, zolang het maar netjes en vriendelijk blijft en het de Nederlandse grondwet niet ál te veel schendt.
Ik luister de laatste tijd weer veel hiernaar:quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Ik heb dat winnende liedje op nog geen een radiozender gehoord, Europapa daarintegen
Samequote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer veel hiernaar:
Ik neem aan dat je doelt op welke liedjes van DIT jaar die op enig moment meededen aan het songfestival?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Strani het volgende:
Welk liedje hebben jullie sinds zaterdag nog het meest geluisterd op Spotify of zo? Ik toch wel Kroatië gevolgd door Italië.
Hé er wordt geklopt, we hebben bezoek!quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:09 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC maakt dreigende beweging naar Zweedse grondwet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk de laatste dagen dat ik om de haverklap ineens we ram dee dam dam we will rave uit mijn Spotify hoor komenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Ik heb dat winnende liedje op nog geen een radiozender gehoord, Europapa daarintegen
Ja preciesquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op welke liedjes van DIT jaar die op enig moment meededen aan het songfestival?
Zo ja: ik heb alleen Europapa in mijn lijst staanAf en toe hoor ik ook Armenie, want mijn zoon heeft ide als ringtone
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé er wordt geklopt, we hebben bezoek!Eindelijk weer eens een ander liedje in m'n hoofd behalve Europapa: 'Daaaaaaar wordt aan de deur geklopt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het maar weer die tijd van het jaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een ander liedje in m'n hoofd behalve Europapa: 'Daaaaaaar wordt aan de deur geklopt'
Nog 204 dagen!quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was het maar weer die tijd van het jaar
Ik kreeg ook pushmeldingen inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef Strani het volgende:
Oei, de Slovaakse premier is neergeschoten lees ik
Droom grootquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Yupquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe is het met je ogen @:Nizno? Kan ik gaan bijlezen?
Ik ben al klaar. Heb je voor de zekerheid maar gespaardquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
Ben even bij mijn ouders dus klik maar een eind op vinnikleuk
Gisteren op radio 2 gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |