Ben eigenlijk wel benieuwd naar dit soort mededelingen/statements van de big5.quote:
@Strani kan jij even wat druk uitoefenen op Spanje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dit soort medelingen/statements van de big5.
Dan gaat de beerput echt open.
Eigenlijk zou je gewoon naar een compleet willekeurige loting toe moeten. Kun je pech hebben als favoriet maar dan ben je wel af van alle politieke spelletjes door de producers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
Goed dat Servi zich ermee bemoeit. Dat land krijgt elke keer een slechte startpositie van de EBU en verdient ook beter.
Ja, het valt niet op, doordat er nu een hele rij beerputten tegelijk openstaat. Maar volgend jaar gaat het gezeik gewoon verder als favorieten de mishandeling krijgen zoals Nederland en Oekrane dit jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon naar een compleet willekeurige loting toe moeten. Kun je pech hebben als favoriet maar dan ben je wel af van alle politieke spelletjes door de producers.
Ja, dat is alleen niet waar. Als Portugal of Belgi zich boos terugtrekt voor het komende EK Voetbal is dat ook een groot ding voor de UEFA.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las vanmorgen een stuk in de krant dat het aan hun reet (van de EBU) zal roesten wat een klein land als Nederland ervan vindt. En dat wanneer Nederland besluit niet mee te doen volgend jaar, dat ze dat niet interesseert. Stond ook in of als dit voorval bij de artiest van de big 5 zou zijn geweest of dat dan ook tot diskwalificatie zou lijden.
Als voorbeeld werd Hongarije (dacht ik) aangehaald die ook al jaren niet meer meedoen en niemand vindt dat erg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen niet waar. Als Portugal of Belgi zich boos terugtrekt voor het komende EK Voetbal is dat ook een groot ding voor de UEFA.
Nederland is natuurlijk wel een grote bijdrager n een van de OG's, dus er zit toch verrassend veel symbolische waarde aan de deelname van Nederland! Het ontbreken daarvan zal zeker wel pijn doen bij de EBU, zeker doordat Nederland het ook wel lekker doet de laatste jarenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las vanmorgen een stuk in de krant dat het aan hun reet (van de EBU) zal roesten wat een klein land als Nederland ervan vindt. En dat wanneer Nederland besluit niet mee te doen volgend jaar, dat ze dat niet interesseert. Stond ook in of als dit voorval bij de artiest van de big 5 zou zijn geweest of dat dan ook tot diskwalificatie zou lijden.
Dat vindt men zo niet erg dat er met man en macht aan potentile deelnemers als Luxemburg, Monaco en Kazachstan werd en wordt getrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als voorbeeld werd Hongarije (dacht ik) aangehaald die ook al jaren niet meer meedoen en niemand vindt dat erg.
In dat artikel vergeten ze wel dat Nederland financiel meer aan de EBU/Songfestival bijdraagt dan Hongarije heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als voorbeeld werd Hongarije (dacht ik) aangehaald die ook al jaren niet meer meedoen en niemand vindt dat erg.
Gedaan. Binnen de komende dagen kunnen jullie een statement van RTVE verwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Strani kan jij even wat druk uitoefenen op Spanje?
“Dhr Strani uit Valencia heeft op diplomatieke wijze de druk opgevoerd, krachtens een schrijven dat op onze burelen is geleverd hedenochtend. Na ampel beraad met een zware delegatie van onze organisatie, zijn wij tot een eensluidende conclusie gekomen, als gepaste reactie op deze informatie:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gedaan. Binnen de komende dagen kunnen jullie een statement van RTVE verwachten.
Ok jammer. Ik had namelijk de suggestie gestuurd dat ze eens een goed liedje moeten sturen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Dhr Strani uit Valencia heeft op diplomatieke wijze de druk opgevoerd, krachtens een schrijven dat op onze burelen is geleverd hedenochtend. Na ampel beraad met een zware delegatie van onze organisatie, zijn wij tot een eensluidende conclusie gekomen, als gepaste reactie op deze informatie:
Doen we niks mee.
Hopende hiermee voldoende genformeerd te hebben, verblijven wij”
Ja nou ik wil het gewoon weten!! Wat is een ESF feestje zonder een beetje Mns Zelmerlw??quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen je moet het nu echt laten rusten hoor...
[ afbeelding ]
Wij zijn geen San Marino bijv.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk wel een grote bijdrager n een van de OG's, dus er zit toch verrassend veel symbolische waarde aan de deelname van Nederland! Het ontbreken daarvan zal zeker wel pijn doen bij de EBU, zeker doordat Nederland het ook wel lekker doet de laatste jaren
Misschien mag Mns Martin Osterdahl nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nou ik wil het gewoon weten!! Wat is een ESF feestje zonder een beetje Mns Zelmerlw??
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mans was toch die voetballer van FC Volendam en AZ?
Oh, zegt me niks. Wie is dit?quote:
Linksback neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Volendam en AZ gespeeld, geloof ik.
Zeker. Ik hoef de telefoon maar op te pakken en mijn wil geschiedtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wist niet dat @:Strani zoveel macht had daar in Spanje
Bij het stemmen op het Benidorm Fest 2024 was je dan waarschijnlijk verkeerd verbonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoef de telefoon maar op te pakken en mijn wil geschiedt
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Dhr Strani uit Valencia heeft op diplomatieke wijze de druk opgevoerd, krachtens een schrijven dat op onze burelen is geleverd hedenochtend. Na ampel beraad met een zware delegatie van onze organisatie, zijn wij tot een eensluidende conclusie gekomen, als gepaste reactie op deze informatie:
Doen we niks mee.
Hopende hiermee voldoende genformeerd te hebben, verblijven wij”
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:16 schreef usagi414 het volgende:
Ook RTVE heeft een statement gemaakt:
[ x ]
Noem een jaar en ik geef je de winnaar!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Nailqueen kent echt alle ESF-winnaars van de laatste 10 jaar, nerd
2020!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Noem een jaar en ik geef je de winnaar!
Misschien heb je ook al een voorspelling voor 2026?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verenigd Koninkrijk. Maar IJsland zat hem op de hielen.
2020quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Noem een jaar en ik geef je de winnaar!
Monaco. U las het hier als eerste!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien heb je ook al een voorspelling voor 2026?
1998quote:
geen idee hoe het werkt maarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:17 schreef Strani het volgende:
[ x ]
Tja...
Geen idee overigens hoe geloofwaardig hij is maar het past wel in het plaatje van de afgelopen week.
Die duikt altijd op de meest onverwachte plekken en momenten op, dus ik zou niet verder zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even teruggezocht tot kerst vorig jaar, maar ik kan Strani nergens vinden. Er zijn wel verse sporen, maar het lijkt erop dat hij toch ergens anders zit.
Wie heeft hem gezien?
Mans is tegenwoordig meervoud?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen je moet het nu echt laten rusten hoor...
[ afbeelding ]
Ik gok dat de kans groter is dat ze een verzoek om zich uit te spreken eerder zullen accepteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ok jammer. Ik had namelijk de suggestie gestuurd dat ze eens een goed liedje moeten sturen.
Ok! Misschien is dat wel een goede tactiekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die duikt altijd op de meest onverwachte plekken en momenten op, dus ik zou niet verder zoeken.
Huh wat echt waar?? Wat dan??quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef Arizona het volgende:
@:strani kom gauw! @:billdauterive heeft iets uitgevonden tegen reggaeton, dit wil je niet missen!
Ja een reggae ton.quote:
Het is echt heel speciaal. Als je even met me meeloopt en dan de trap naar beneden neemt, door de deur gaat, dan ligt het daar voor je klaarquote:
* Loopt even mee... naar aankomend EK wanneer ik alweer vrij benquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt heel speciaal. Als je even met me meeloopt en dan de trap naar beneden neemt, door de deur gaat, dan ligt het daar voor je klaar
Mensen die oranje dragen, die kan je vertrouwen. Je bent een vrij man, Strani!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
* Loopt even mee... naar aankomend EK wanneer ik alweer vrij ben
Met een gratis verblijf in deze ronde kamer zonder ramen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mensen die oranje dragen, die kan je vertrouwen. Je bent een vrij man, Strani!
Laat het gaan Redefine, je krijgt me niet kapotquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een gratis verblijf in deze ronde kamer zonder ramen.
Is toch mooi dat je een gratis verblijf krijgt voor onbepaalde tijd?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het gaan Redefine, je krijgt me niet kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chips? Het is de Doritos smoking hot. Helaas is de melk net opgemaaktNee dank je, ik probeer even gezond te doen. Net twee wortels met hummus op. Wortels wel zo gesneden dat het op patat leek natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chips? Het is de Doritos smoking hot. Helaas is de melk net opgemaaktMag niet. 88 kilo en viesdik. Tegenwoordig dan. Toch al tortillachips op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Dank, maar mijn brein staat al in slaapstandquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geef je een vergezochte hint:
ajjtmaarlaatquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk moet ik hier eerst ook nog bijlezen
Seizoen 19'quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar mijn brein staat al in slaapstand
Zit je nou te zeuren dat je teveel likes van me krijgt? Kan er wel mee stoppen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ajjtmaarlaat
dan heb ik weer 200 likes op rechts staan
en heb mn lenzen niet in dus mn schermgrootte staat op 150% dus dan mis ik op rechts veel te veel knoppen
euh wel als ik mn lenzen niet in hebquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je nou te zeuren dat je teveel likes van me krijgt? Kan er wel mee stoppen hoor![]()
Volgens mij denk jij een verkeerde richting opquote:
ik zat bij dromer en bij een kat iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij een verkeerde richting op
Dat weet ik toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh wel als ik mn lenzen niet in heb
mn ogen deden stom vandaag dus heb ze om een uur of 4 uit gedaan maar dan zijn de letters soms wat aan het dansen dus moeten ze iets groter...
hoop met je mee... maar ik kreeg vandaag een tegeltje te zien waar hoop raar wordt omschervenquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet?![]()
Maar hopelijk stoppen je ogen snel met stom doen
Troel door de bochtquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop met je mee... maar ik kreeg vandaag een tegeltje te zien waar hoop raar wordt omscherven
Kat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat bij dromer en bij een kat idd
maar heb al gevonden
ah nachtbrakerquote:
Er zijn letterlijk tegeltjes van: https://tegelizr.nl/tegeltje/hoop-is-uitgestelde-teleurstelling/quote:
Nog 8,5 uurquote:
yup. maar deze was gemaakt uit naam van troelquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk tegeltjes van: https://tegelizr.nl/tegeltje/hoop-is-uitgestelde-teleurstelling/
verstandig iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 8,5 uur
Dankzij die wekker van vanmorgen weet ik wel dat ik het niet vol ga houden, dus ik pak straks gewoon even wat uurtjes slaap
klopt... ik denk op zn vroegst een uur na wakker worden aan FOK! vaak nog laterquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Het was @:Jane die vanochtend bij het wakker worden aan je dacht he? Niet @:Nizno
I know (dat laatste)quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup. maar deze was gemaakt uit naam van troel
tis ook de titel van een boek over feyenooit
ik heb een tegeltje voor mn ma gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know (dat laatste)
En dat de uitdrukking al bestond ook. Van dat boek dan weer niet.
Maar ik kwam er net pas achter dat er cht tegeltjes van waren
quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een tegeltje voor mn ma gemaakt.
ik houd van je met heel mijn kont. ook met mijn hart maar mn kont is groter.
dat is mijn soort humorquote:
Ik wil wel nog snel douchen, maar dan heb ik een kleine uitdaging qua handdoekenquote:
handdoek gebruiken en die hang je te drogen over de douchegordijnstangdingesquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil wel nog snel douchen, maar dan heb ik een kleine uitdaging qua handdoeken
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil wel nog snel douchen, maar dan heb ik een kleine uitdaging qua handdoeken
Heb je er z weinig dan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!
En fijne vakantie, natuurlijk.
saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!
En fijne vakantie, natuurlijk.
saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Truste @:Jane
Ik ga ook maar eens langzaam richting bed.
ik had nu drie op een rij dezelfde post kunnen makenquote:
herkenbaar welquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:32 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je klaar bent met inpakken, maar voor je gevoel toch niet.
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:33 schreef Nattekat het volgende:
Vorige keer dat ik op vakantie ging, ging ik over een half uur al weg. Mooie tijden.
Ik woon op 20 minuten van Schiphol af, dus tjaquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekker
iknie. nou douche krengquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon op 20 minuten van Schiphol af, dus tja
ja daggik alquote:
uit rancune hebben we de eerste 40 posts van joost geofftopictquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:26 schreef Cyan9 het volgende:
Aii, ik ben vergeten @:Nattekat gezelschap te houden. Gelukkig was @:Nizno zo aardig om het over te nemen.
Dat heeft jullie vast moeite gekost.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
uit rancune hebben we de eerste 40 posts van joost geofftopict
yup, maar greys hielp mee.quote:
Gewoon in de wachtruimte? Slaapt dat een beetje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekker
slaapt prima nee tuulk niet in de wachtruimte. ik heb klassequote:Op woensdag 15 mei 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon in de wachtruimte? Slaapt dat een beetje?
Owja, dat heb ik niet ;Dquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaapt prima nee tuulk niet in de wachtruimte. ik heb klasse
nee jij hebt model gestaan voor het spel "wie is het"quote:
ik kan het zelfs hebben als ik een nacht heb overgeslagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb maar 4 uur geslapen, en toch ben ik verrassend uitgerust. Zit ik weer in m'n studententijd, wat is dit voor inception?
Ik ben helemaal gewend aan dat ik sinds m'n 30ste ofzo echt wel acht uur slaap nodig heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het zelfs hebben als ik een nacht heb overgeslagen
zo vreemd gevoel
ik ben een avondmens, kan het heel lang vol houden en ben zo over mijn slaap heen, maar sinds mn 35e ofzo kan ik wonderbaarlijk goed ook om 6u opstaan zonder te mopperenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gewend aan dat ik sinds m'n 30ste ofzo echt wel acht uur slaap nodig heb.
Dat vind ik trouwens heel irritant, als avond/nachtmens.
Oh nee, dan heb je een hele slechte aan me. Ik vind om 8 uur opstaan al vroeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben een avondmens, kan het heel lang vol houden en ben zo over mijn slaap heen, maar sinds mn 35e ofzo kan ik wonderbaarlijk goed ook om 6u opstaan zonder te mopperen
ik heb een baan gehad dat ik om 7u kon beginnen, was ik lekker op tijd vrij... en ging in de zomer op de fiets dus zat ik om 6u al op de fiets.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh nee, dan heb je een hele slechte aan me. Ik vind om 8 uur opstaan al vroeg.
Ik heb de afgelopen zes jaar als mw-er in de ouderenzorg gewerkt, en m'n leidinggevende daar vond het niet zo boeiend hoe laat ik begon, zolang ik m'n uren maar maakte en m'n werk maar op een goede manier deed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een baan gehad dat ik om 7u kon beginnen, was ik lekker op tijd vrij... en ging in de zomer op de fiets dus zat ik om 6u al op de fiets.
dus toen stond ik zelfs al voor 6u op.
Arme jij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook veel slaap nodig, maar ben veel meer een ochtendmens dan een avondmens. Laat naar bed gaan trek ik een stuk slechter dan vroeg opstaan.
Momenteel zit ik in een trein die de verwarming aan heeft![]()
Jullie medeleven is van harte welkom!
Oei, gewaagd. Straks word je keihard uit de trein gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist een dreigende beweging naar de verwarming gemaakt, hoop niet dat de conducteur het zag
quote:Oplichter overlijdt plots na uitzending Oplichters Aangepakt, RTL haalt programma offline
verwarming? hoe koud is het daar buiten? -10?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook veel slaap nodig, maar ben veel meer een ochtendmens dan een avondmens. Laat naar bed gaan trek ik een stuk slechter dan vroeg opstaan.
Momenteel zit ik in een trein die de verwarming aan heeft![]()
Jullie medeleven is van harte welkom!
25 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
verwarming? hoe koud is het daar buiten? -10?
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagjequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
@:strani het heeft nu zelfs de Twentse krant gehaald
[..]
hebben ze geld te veel dat ze nog meer moeten stoken?quote:
Misschien een stroomoverschot door het mooie weerquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze geld te veel dat ze nog meer moeten stoken?
Die man woonde bij Strani in de buurtquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagje
ik hoop met je meequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een stroomoverschot door het mooie weer![]()
Geen idee. Nog 10 minuten en dan kan ik uit deze rijdende sauna. Hopelijk is de volgende trein koeler.
ah oke...quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die man woonde bij Strani in de buurt
Zou ook wat raar zijn als er geen moord onderzoek wordt opgestart nadat een vrouw doodgestoken wordtquote:Sky Marketing
@Gully_c
#BREAKING: A murder investigation has been launched after a woman was stabbed to death in Edgware, north London
http://trib.al/Rx0iR33 #news #BREAKING_NEWS #tv
Jaja, ik was foutquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
@:troel
van dat twitteraccount dat aangaf dat die muts niet zou optreden komt ook deze tekst:
[..]
Zou ook wat raar zijn als er geen moord onderzoek wordt opgestart nadat een vrouw doodgestoken wordt
en was de volgende trein beter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een stroomoverschot door het mooie weer![]()
Geen idee. Nog 10 minuten en dan kan ik uit deze rijdende sauna. Hopelijk is de volgende trein koeler.
ging niet om fout... vond het gewoon een grappige tweet en wilde hem even met je delenquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Jaja, ik was foutIk zal beter opletten
de Tubantia is van DPG, dus het is op alle DPG kranten wel te lezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
@:strani het heeft nu zelfs de Twentse krant gehaald
[..]
Dat snap ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging niet om fout... vond het gewoon een grappige tweet en wilde hem even met je delen![]()
Durfde niet offtopic te gaan bij Joost dus dan maar even hier
hahahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snap ikIk durf niet meer offtopic te gaan, niet meer mijzelf te verdedigen en ik durf denk ik ook geen tweets meer te plaatsen
ja die staat nog op mijn kijklijstquote:
Je lacht me uit, wat is dit. Nu durf ik hier straks ook niet meer te komenquote:
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @Cyan9 in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Je lacht me uit, wat is dit. Nu durf ik hier straks ook niet meer te komen
Dan is het goed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @:cyan9 in dit topic
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @:cyan9 in dit topic
Zolang je je laptop maar niet in de vaatwasser hebt gezet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben dom
heb vanmorgen boterham met chocopasta gehad en bord echter onderweg tussen de laptop en de vaatwasser gezet (waarschijnlijk omdat ik naar het toilet moest ofzo en daarom niet doorliep)
nu zet ik de vaatwasser aan... loop terug naar de laptop... en wat denk je... ik zie nu een bord![]()
Nouja dan als lunch ook maar brood met chocopasta
die zit braaf aan een kabeltje dus gaat lastigerquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je je laptop maar niet in de vaatwasser hebt gezet.
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zit braaf aan een kabeltje dus gaat lastiger
had ik ook nooit. tot ik energie wilde besparen... elke keer warm water uit de kraan is duurder dan elektra gebruiken. waterkoker heb ik dus een tijd gebruikt. Maar veel werk... En toen zag ik een minivaatwasser online waar je zelf water in kan gieten en een afvoerslang die je overal neer kan leggen (eigen verantwoording als het water ergens heen loopt dat je niet wilt natuurlijk)quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.
![]()
Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken, ik word echt doodmoe van afwassen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik ook nooit. tot ik energie wilde besparen... elke keer warm water uit de kraan is duurder dan elektra gebruiken. waterkoker heb ik dus een tijd gebruikt. Maar veel werk... En toen zag ik een minivaatwasser online waar je zelf water in kan gieten en een afvoerslang die je overal neer kan leggen (eigen verantwoording als het water ergens heen loopt dat je niet wilt natuurlijk)
kan bij wijze van het water in een emmer opvangen.
Doe ik niet want heb hem gewoon naast de wasbak staan met de afvoer in de wasbak, kan ik het water dat afgevoerd wordt zelfs gebruiken als ik een keer een grotere pan oid heb om die even te handwassen
ik vond afwassen idd ook niets aan, noodzakelijk kwaad als ik weer eens te weinig bestek ofzo had om te eten dat ik dan wel moest afwassen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken, ik word echt doodmoe van afwassen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/op(...)6adf88559a&auth_rd=1
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]ik las het inmiddels iss ook al bij kees topic in TV...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/op(...)6adf88559a&auth_rd=1
dan merk je toch wel dat geen tv abo hebben wel eens een achterstand verzorgd in bij blijven qua roddelsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat een geluk! Ik moest gisteren de vaatwasser uitruimen en dat is toch wel een vervelend klusje.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.
![]()
Oehh we hebben een rijk iemand in de SCquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Net als tig andere dingen, want de schoonmaakster zou komen en die hoeft niet op te ruimen
Hahaha, rijk? Neequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oehh we hebben een rijk iemand in de SC
Ik krijg vanuit de gemeente ondersteuning bij het huishoudenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ok dat moest ik als quasi-buitenlander even opzoeken!
Elke dag leer ik weer nieuwe dingen over Nederland!quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg vanuit de gemeente ondersteuning bij het huishouden
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik heb veel commentaar op hoe zaken hier gaan, maar als het gaat om ondersteuning omdat je het nodig hebt (en nee, ik heb dat niet zomaar gekregen), is het wel heel fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke dag leer ik weer nieuwe dingen over Nederland!
Goed zoquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik heb veel commentaar op hoe zaken hier gaan, maar als het gaat om ondersteuning omdat je het nodig hebt (en nee, ik heb dat niet zomaar gekregen), is het wel heel fijn.
Het enige wat ik echt vreselijk vind is dat de bedrijven die de zorg leveren, ervan uitgaan dat iedereen 80 is ofzo. Ik ben ongeveer de helft. En ik heb dus ook wel eens nare reacties gehad "ow, maar meer uren, waarom dan, je bent nog zo jong, dat kan je toch wel zelf". Vanuit zo'n organisatie dus he.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
De WMO is niet compleet vreselijk.
Als mw-er in de ouderenzorg vaak mee geworsteld, maar als het lukt, kan het hele mooie dingen opleveren.
voordeel van een kleintje. uitruimen is zo gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geluk! Ik moest gisteren de vaatwasser uitruimen en dat is toch wel een vervelend klusje.
schoonmaakster.... das toch juist de geschikte persoon om te laten opruimen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Net als tig andere dingen, want de schoonmaakster zou komen en die hoeft niet op te ruimen
ow nee een WMO schoonmaakster nietquote:
Ik organiseer ook wel eens picnic meetups maar dan 's avonds op het strand, schikt dat beter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt vreselijk vind is dat de bedrijven die de zorg leveren, ervan uitgaan dat iedereen 80 is ofzo. Ik ben ongeveer de helft. En ik heb dus ook wel eens nare reacties gehad "ow, maar meer uren, waarom dan, je bent nog zo jong, dat kan je toch wel zelf". Vanuit zo'n organisatie dus he.
Oja en ik krijg dus uitnodigingen om op picknickmiddagen te komen. Als ik aan het werk benom mensen te ontmoeten en buiten te komen
(Heel goed hoor dat ze dat doen, maar niet voor mij geschikt
)
je hebt nu alle tijd om bij te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel lekker dat het Nederland-topic nu even rustig is. Het was de afgelopen dagen niet te doen met het bijlezen.
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel lekker dat het Nederland-topic nu even rustig is. Het was de afgelopen dagen niet te doen met het bijlezen.
Nee, die komt om schoon te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van een kleintje. uitruimen is zo gedaan
[..]
schoonmaakster.... das toch juist de geschikte persoon om te laten opruimen?
Als ik kijk hoe ver ik bij bet strand vandaan woon denk ik dat het niet veel uitmaaktquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer ook wel eens picnic meetups maar dan 's avonds op het strand, schikt dat beter?
ja je opvolgende tweet bracht al duidelijkheid... was te snel met reactiequote:
Hahahaha. Haastige spoedquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je opvolgende tweet bracht al duidelijkheid... was te snel met reactie
vertik het om eerst alles bij te gaan lezen en dan in 1 tweet iedereen te beantwoorden, twee of hooguit drie vind ik genoeg... in dit geval koos ik voor 2quote:
Ik ben juist gewend dat het lekker rustig is op dit subforum met af en toe een uitschieter, maar de uitschieters bleven maar komen. Het is wel een fijn topic, want in ESF gaat vrijwel niemand er met gestrekt been in, behalve tegen de EBUquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezen. Gaf veel verschillende inzichten.
Ja het ging in een cirkeltje (logisch, geen cht nieuws), maar stoorde me niet eigenlijk.
klopt, dingen waar ik vanaf links naar zou hebben gekeken werden ook vanaf rechts commentaar op gegeven en das dan idd verhelderend (en nee niet links en rechts als in politiek of wat ook.... zienswijze)quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezen. Gaf veel verschillende inzichten.
quote:Ja het ging in een cirkeltje (logisch, geen cht nieuws), maar stoorde me niet eigenlijk.
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben juist gewend dat het lekker rustig is op dit subforum met af en toe een uitschieter, maar de uitschieters bleven maar komen. Het is wel een fijn topic, want in ESF gaat vrijwel niemand er met gestrekt been in, behalve tegen de EBU
blijkbaar bij een andere mod dan momo melden...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
Waar moeten we nu echt nieuws over Joost posten?
Ja dan is dit wel intensquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.
ja met poep en ventilatoren zijn FOK!kers op hun best...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dan is dit wel intens![]()
Ik post al eeuwen nauwelijks op Fok, maar zodra deze shit de fan raakte, wist ik dat er maar 1 plek was waar iedereen net zo enthousiast op zoek zou gaan naar nieuws![]()
Ja, leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.
ik ga er vanuit dat ik er volgend jaar dus echt maar kort ben hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, leukHet is altijd weer een feestje om al die oude bekenden terug te zien. Dat heb ik eigenlijk nog meer met de top 2000.
Ik was wel in het Top 2000 caf vorige editie, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, leukHet is altijd weer een feestje om al die oude bekenden terug te zien. Dat heb ik eigenlijk nog meer met de top 2000.
Bij de Top 2000 komen mensen ook wel echt uit allerlei richtingen naar het topic. Sommigen posten ook 51 weken per jaar niet op FOK.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat doen die vlamingen goed hquote:
Heel tof.quote:
Zeker! Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was wel in het Top 2000 caf vorige editie, telt dat ook?
daar was de TT maar eenmalig fuck de EBUquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
Oh ik had nog niet eens door dat het Joost-topic dicht was. Tja ik had de indruk dat het gewoon het onofficile 'alles wat fout is met het EBU'-topic was geworden.
Ben er paar jaar geleden ook geweest, blijft magisch!quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Wat vond je ervan?En wees welkom om in MUZ in de top 2000 topics mee te posten dit jaar
even gekeken maar de SC had er twee en een half, als je deze meerekent.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar was de TT maar eenmalig fuck de EBU
dan is de inhoud idd een stuk erger
Dat was net geen Gijs Staverman toch? Hij is de beste!quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben er paar jaar geleden ook geweest, blijft magisch!En had precies een aantal van m'n favo liedjes(+DJ's) in de 2 uren dat ik er was!
(woensdag 27 dec. 2023 12:00 - 14:00 uur, 1232 - 1254)
En zal ik zeker doen!
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dan is dit wel intens![]()
Ik post al eeuwen nauwelijks op Fok, maar zodra deze shit de fan raakte, wist ik dat er maar 1 plek was waar iedereen net zo enthousiast op zoek zou gaan naar nieuws![]()
Niet schrikken @GotC - Billie vindt Soundos ook geweldig en shockeert gewoon heel graag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was net geen Gijs Staverman toch? Hij is de beste!
En 2 uur lang? Ik dacht dat je met een half uur weg moest zijn!
Volgens die Zweedse advocaat in dat artikel van nu.nl gisteren wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef GeorgeM het volgende:
Mag Joost eigenlijk zijn verhaal doen via de media terwijl het onderzoek loopt. Weet iemand dit?
We hadden eigenlijk maar voor 1 uurtje (oftewel 50 minuten), maar onderweg erheen toevallig een aansluitend tijdblok weten te regelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was net geen Gijs Staverman toch? Hij is de beste!
En 2 uur lang? Ik dacht dat je met een half uur weg moest zijn!
Nee, ik zou het ook niet doen. Het zou zomaar z’n zaak kunnen schaden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens die Zweedse advocaat in dat artikel van nu.nl gisteren wel.
EDIT dit artikel bedoel ik: https://www.nu.nl/songfes(...)-vaak-met-boete.html
Maar ik zou het ook niet doen (en afraden).
En goedemiddag allen
quote:
In principe mag hier alles, zolang het maar netjes en vriendelijk blijft en het de Nederlandse grondwet niet l te veel schendt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus nu worden dit soort berichten in de slowchat gedeeld? Ook goed, kom ik het hier wel volgen.
"Niet al te veel".quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe mag hier alles, zolang het maar netjes en vriendelijk blijft en het de Nederlandse grondwet niet l te veel schendt.
En de Zweedse?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe mag hier alles, zolang het maar netjes en vriendelijk blijft en het de Nederlandse grondwet niet l te veel schendt.
Ik luister de laatste tijd weer veel hiernaar:quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Ik heb dat winnende liedje op nog geen een radiozender gehoord, Europapa daarintegen
Samequote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer veel hiernaar:
Ik neem aan dat je doelt op welke liedjes van DIT jaar die op enig moment meededen aan het songfestival?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Strani het volgende:
Welk liedje hebben jullie sinds zaterdag nog het meest geluisterd op Spotify of zo? Ik toch wel Kroati gevolgd door Itali.
H er wordt geklopt, we hebben bezoek!quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:09 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC maakt dreigende beweging naar Zweedse grondwet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk de laatste dagen dat ik om de haverklap ineens we ram dee dam dam we will rave uit mijn Spotify hoor komenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Ik heb dat winnende liedje op nog geen een radiozender gehoord, Europapa daarintegen
Ja preciesquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op welke liedjes van DIT jaar die op enig moment meededen aan het songfestival?
Zo ja: ik heb alleen Europapa in mijn lijst staanAf en toe hoor ik ook Armenie, want mijn zoon heeft ide als ringtone
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef Strani het volgende:
[..]
H er wordt geklopt, we hebben bezoek!Eindelijk weer eens een ander liedje in m'n hoofd behalve Europapa: 'Daaaaaaar wordt aan de deur geklopt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het maar weer die tijd van het jaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een ander liedje in m'n hoofd behalve Europapa: 'Daaaaaaar wordt aan de deur geklopt'
Nog 204 dagen!quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was het maar weer die tijd van het jaar
Ik kreeg ook pushmeldingen inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef Strani het volgende:
Oei, de Slovaakse premier is neergeschoten lees ik
Droom grootquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Yupquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe is het met je ogen @:Nizno? Kan ik gaan bijlezen?
Ik ben al klaar. Heb je voor de zekerheid maar gespaardquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
Ben even bij mijn ouders dus klik maar een eind op vinnikleuk
Gisteren op radio 2 gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TLC het volgende:
Slovaakse of Slowaakse? En wat is het verschil?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef Strani het volgende:
Ja Slowaakse toch dan maar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slovaakse of Slowaakse? En wat is het verschil?
Die is net gekozen volgens mij?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef Strani het volgende:
Altijd die dagjesmensen weer 😡quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:00 schreef Em31 het volgende:
Hallo lieve schatten, daar ben ik ook weer eens.
Aangezien dagjesmensen ONS topic gesloten hebben.
Ik heb je zo gemistquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:00 schreef Em31 het volgende:
Even een toevoeging: ik vind dagjesmensen helemaal geen ramp, sterker nog de afgelopen weken voor de diskwalificatie was het oprecht een leuk topic met heel veel nieuwe mensen. Maar nu sloeg het gewoon compleet om. Al weten jullie vast wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snapte nu wel voor het eerst waarom dat wel zwaar irritant kan zijn.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs dit heb ik gemistAlles is weer normaal nu!
Oh hier in de SC hebben wij ook een hekel aan lles hoor, past prima.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Jane het volgende:
Mag ik hier nog wel af en toe komen?Ik kwam hier vroeger vaak, heus!
ESF is oprecht een van de leukste fora van FOK!, maar ik heb al een aantal jaar meer problemen met het festival zelf. Veel dingen die nu ook weer naar voren komen (over-commercialisering, het naar uitbuiting neigende schedule, dat soort dingen). Ik wilde dit forum vol lieve die hard fans nooit vervuilen met mijn vaak wat zurige mening daarover.
Gelukkig!quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hier in de SC hebben wij ook een hekel aan lles hoor, past prima.
Nee sorry ik bedoelde het niet op die manierquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Jane het volgende:
ESF is oprecht een van de leukste fora van FOK!, maar ik heb al een aantal jaar meer problemen met het festival zelf. Veel dingen die nu ook weer naar voren komen (over-commercialisering, het naar uitbuiting neigende schedule, dat soort dingen). Ik wilde dit forum vol lieve die hard fans nooit vervuilen met mijn vaak wat zurige mening daarover.
Idd. En ik moet zeggen, sluiting van het topic heeft er voor gezorgd dat ik eindelijk weer een paar podcasts heb geluisterd. Ik loop enorm achter, doordat ik het ook niet kon laten om te blijven meelezen wat voor zin en onzin er steeds gepost werd. Wat dat betreft, bedankt dus!quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee sorry ik bedoelde het niet op die manierik bedacht me later dat dat zo lijkt ja. Ik bedoelde het gestook in het Nederland topic, de complotten etc. Eigenlijk was het net een topic in NWS nu.
Eerlijk gezegd leek het op een gegeven moment wel alsof er afspraken waren gemaakt om als een soort ploegendienst daar steeds weer hetzelfde te komen reageren om de boel op te stoken.
Die toevoeging voelt wel heel goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even een toevoeging: ik vind dagjesmensen helemaal geen ramp, sterker nog de afgelopen weken voor de diskwalificatie was het oprecht een leuk topic met heel veel nieuwe mensen. Maar nu sloeg het gewoon compleet om. Al weten jullie vast wel wat ik bedoel.
Tsja, onder dagjesmensen versta ik ook mensen die doelbewust een livetopic gaan verstieren als de inmiddels toch wel legendarische (en legendarisch vervelende) tjaptjoep.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snapte nu wel voor het eerst waarom dat wel zwaar irritant kan zijn.
De F1 SC is ook net een coma patint, dir af en toe wakker wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Jane het volgende:
ah ben ik niet de enige die dacht dat er ergens een rooster gemaakt is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd leek het op een gegeven moment wel alsof er afspraken waren gemaakt om als een soort ploegendienst daar steeds weer hetzelfde te komen reageren om de boel op te stoken.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. En ik moet zeggen, sluiting van het topic heeft er voor gezorgd dat ik eindelijk weer een paar podcasts heb geluisterd. Ik loop enorm achter, doordat ik het ook niet kon laten om te blijven meelezen wat voor zin en onzin er steeds gepost werd. Wat dat betreft, bedankt dus!
Inderdaad ik hoop dat er deze keer ook gewoon wat mensen blijven hangen, wel zo leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die toevoeging voelt wel heel goed9 vd 10 nieuwe mensen zouden een goede aanwinst voor dit subforum zijn, zonder twijfel. Die ene kost alleen wel veel energie
Ja toch, het viel vooral op omdat het ineens stilviel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ben ik niet de enige die dacht dat er ergens een rooster gemaakt is.
Het viel vooral op dat er een paar mensen echt vol op het "Joost is evil"-orgel gingen. Dan lijkt het inderdaad wel afgesproken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee sorry ik bedoelde het niet op die manierik bedacht me later dat dat zo lijkt ja. Ik bedoelde het gestook in het Nederland topic, de complotten etc. Eigenlijk was het net een topic in NWS nu.
Ja klopt straks blijft er weer een groep over die verder ook veel buiten deze twee weken volgt en dan is het alweer heel anders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:47 schreef d_elise het volgende:
Ik ben al jaren meelezer van het subforum en dit jaar voor het eerst actief gaan deelnemen omdat ik alles met Joost zo leuk vond... Lekkere timing met deze clusterfuckMaar ik moet zeggen dat ik tot de diskwalificatie echt een leuke tijd heb gehad met iedereen op het forum. Het is jammer dat de dagjesmensen of ramptoeristen de boel een beetje gingen verzieken, maar ook dat waait wel weer over naarmate er duidelijkheid komt (hoop ik).
Dat is ook weer waar ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het viel vooral op dat er een paar mensen echt vol op het "Joost is evil"-orgel gingen. Dan lijkt het inderdaad wel afgesproken.
Maar een half jaar geleden leek het Eurovisie-forum wel een stille dood te sterven. Joost heeft eigenhandig ervoor gezorgd dat het weer leeft als nooit tevoren. Dat het zo extreem zou zijn had niemand kunnen vermoeden.
Zeker met ons in het topic.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je moet wel realistisch blijven natuurlijk.
Ik ook wel Kroati, toch nog gevolgd door Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Strani het volgende:
Welk liedje hebben jullie sinds zaterdag nog het meest geluisterd op Spotify of zo? Ik toch wel Kroati gevolgd door Itali.
Wat hoe wie wat (sorry ik ben eigenlijk ook een beetje een dagjesmens geworden maar druk druk van alles gedoe geen zin etc.)quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:00 schreef Em31 het volgende:
I have found my peoplequote:
Het is absurd. Het gezeik over de maanlanding, iets dat nog nooit was vertoond, wat dan uiteraard nogal tegenviel... en dan gebeurt er alsnog iets dat nog nooit is vertoond. Dat Joost geen doorsnee Eurovisiedeelnemer was wisten we, maar dit... echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar ja.![]()
Nee wie had dit ooit gedacht. Kan het eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal bevatten.
Complotten, geruzie, het is hier van God los Cee! Allemaal door de EBU!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat hoe wie wat (sorry ik ben eigenlijk ook een beetje een dagjesmens geworden maar druk druk van alles gedoe geen zin etc.)
heb wel een account moet ik toegeven... een zweeds account ook nog....quote:
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is absurd. Het gezeik over de maanlanding, iets dat nog nooit was vertoond, wat dan uiteraard nogal tegenviel... en dan gebeurt er alsnog iets dat nog nooit is vertoond. Dat Joost geen doorsnee Eurovisiedeelnemer was wisten we, maar dit... echt ongelooflijk.
Hier denk ik, hier is het aardig rustig en gok dat we niet die hele groep mensen naar de SC halen zo.quote:
Zolang het niet is met een strop om mijn nek en het meerendeel mij ok vindt (En Nizno blijftquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoop dat er deze keer ook gewoon wat mensen blijven hangen, wel zo leuk.
wat heb ik je aangedaan dat je mij chanteert?!?!?!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang het niet is met een strop om mijn nek en het meerendeel mij ok vindt (En Nizno blijft)
Dit dus. Ik ben nooit echt een songfestivalliefhebber geweest om redenen, maar hoorde vorige week het commentaar van Jacqueline via mijn vriend en heb vervolgens alles gevolgdquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef GotC het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit meegelezen/gepost hier, tot Joost dus niet mee mocht doen met het jury optreden.
Maar ik moet zeggen, jullie zijn heel leuk
Je bent gewoon te leuk om te missen? Eigen schuld!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb ik je aangedaan dat je mij chanteert?!?!?!
dit voelt als een dreigend gebaar...quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Je bent gewoon te leuk om te missen? Eigen schuld!
Sorry, Mea Culpa, Entschuldigung. Wil je nog wel met me in gesprek om dit uit te praten of zitten we tegen een ban aan te kijkenquote:
Plasterk Plasterkquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:
We kunnen vanaf nu in ieder geval weer gaan huilen over de horror van Karbonade I
Al zullen de trollen uit het Joosttopic vast staan te JUICHEN nu
ik denk dat ik gewoon dit topic maar op slot doequote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, Mea Culpa, Entschuldigung. Wil je nog wel met me in gesprek om dit uit te praten of zitten we tegen een ban aan te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |