saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!
En fijne vakantie, natuurlijk.
saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Truste @:Jane
Ik ga ook maar eens langzaam richting bed.
ik had nu drie op een rij dezelfde post kunnen makenquote:
herkenbaar welquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:32 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je klaar bent met inpakken, maar voor je gevoel toch niet.
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:33 schreef Nattekat het volgende:
Vorige keer dat ik op vakantie ging, ging ik over een half uur al weg. Mooie tijden.
Ik woon op 20 minuten van Schiphol af, dus tjaquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekker
iknie. nou douche krengquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon op 20 minuten van Schiphol af, dus tja
ja daggik alquote:
uit rancune hebben we de eerste 40 posts van joost geofftopictquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:26 schreef Cyan9 het volgende:
Aii, ik ben vergeten @:Nattekat gezelschap te houden. Gelukkig was @:Nizno zo aardig om het over te nemen.
Dat heeft jullie vast moeite gekost.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
uit rancune hebben we de eerste 40 posts van joost geofftopict
yup, maar greys hielp mee.quote:
Gewoon in de wachtruimte? Slaapt dat een beetje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |