saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!
En fijne vakantie, natuurlijk.
saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Truste @:Jane
Ik ga ook maar eens langzaam richting bed.
ik had nu drie op een rij dezelfde post kunnen makenquote:
herkenbaar welquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:32 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je klaar bent met inpakken, maar voor je gevoel toch niet.
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:33 schreef Nattekat het volgende:
Vorige keer dat ik op vakantie ging, ging ik over een half uur al weg. Mooie tijden.
Ik woon op 20 minuten van Schiphol af, dus tjaquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekker
iknie. nou douche krengquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon op 20 minuten van Schiphol af, dus tja
ja daggik alquote:
uit rancune hebben we de eerste 40 posts van joost geofftopictquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:26 schreef Cyan9 het volgende:
Aii, ik ben vergeten @:Nattekat gezelschap te houden. Gelukkig was @:Nizno zo aardig om het over te nemen.
Dat heeft jullie vast moeite gekost.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
uit rancune hebben we de eerste 40 posts van joost geofftopict
yup, maar greys hielp mee.quote:
Gewoon in de wachtruimte? Slaapt dat een beetje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ging vliegen sliep ik op schiphol. das ook lekker
slaapt prima nee tuulk niet in de wachtruimte. ik heb klassequote:Op woensdag 15 mei 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon in de wachtruimte? Slaapt dat een beetje?
Owja, dat heb ik niet ;Dquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaapt prima nee tuulk niet in de wachtruimte. ik heb klasse
nee jij hebt model gestaan voor het spel "wie is het"quote:
ik kan het zelfs hebben als ik een nacht heb overgeslagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb maar 4 uur geslapen, en toch ben ik verrassend uitgerust. Zit ik weer in m'n studententijd, wat is dit voor inception?
Ik ben helemaal gewend aan dat ik sinds m'n 30ste ofzo echt wel acht uur slaap nodig heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het zelfs hebben als ik een nacht heb overgeslagen
zo vreemd gevoel
ik ben een avondmens, kan het heel lang vol houden en ben zo over mijn slaap heen, maar sinds mn 35e ofzo kan ik wonderbaarlijk goed ook om 6u opstaan zonder te mopperenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gewend aan dat ik sinds m'n 30ste ofzo echt wel acht uur slaap nodig heb.
Dat vind ik trouwens heel irritant, als avond/nachtmens.
Oh nee, dan heb je een hele slechte aan me. Ik vind om 8 uur opstaan al vroeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben een avondmens, kan het heel lang vol houden en ben zo over mijn slaap heen, maar sinds mn 35e ofzo kan ik wonderbaarlijk goed ook om 6u opstaan zonder te mopperen
ik heb een baan gehad dat ik om 7u kon beginnen, was ik lekker op tijd vrij... en ging in de zomer op de fiets dus zat ik om 6u al op de fiets.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh nee, dan heb je een hele slechte aan me. Ik vind om 8 uur opstaan al vroeg.
Ik heb de afgelopen zes jaar als mw-er in de ouderenzorg gewerkt, en m'n leidinggevende daar vond het niet zo boeiend hoe laat ik begon, zolang ik m'n uren maar maakte en m'n werk maar op een goede manier deed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een baan gehad dat ik om 7u kon beginnen, was ik lekker op tijd vrij... en ging in de zomer op de fiets dus zat ik om 6u al op de fiets.
dus toen stond ik zelfs al voor 6u op.
Arme jij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook veel slaap nodig, maar ben veel meer een ochtendmens dan een avondmens. Laat naar bed gaan trek ik een stuk slechter dan vroeg opstaan.
Momenteel zit ik in een trein die de verwarming aan heeft![]()
Jullie medeleven is van harte welkom!
Oei, gewaagd. Straks word je keihard uit de trein gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist een dreigende beweging naar de verwarming gemaakt, hoop niet dat de conducteur het zag
quote:Oplichter overlijdt plots na uitzending Oplichters Aangepakt, RTL haalt programma offline
verwarming? hoe koud is het daar buiten? -10?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook veel slaap nodig, maar ben veel meer een ochtendmens dan een avondmens. Laat naar bed gaan trek ik een stuk slechter dan vroeg opstaan.
Momenteel zit ik in een trein die de verwarming aan heeft![]()
Jullie medeleven is van harte welkom!
25 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
verwarming? hoe koud is het daar buiten? -10?
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagjequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
@:strani het heeft nu zelfs de Twentse krant gehaald
[..]
hebben ze geld te veel dat ze nog meer moeten stoken?quote:
Misschien een stroomoverschot door het mooie weerquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze geld te veel dat ze nog meer moeten stoken?
Die man woonde bij Strani in de buurtquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagje
ik hoop met je meequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een stroomoverschot door het mooie weer![]()
Geen idee. Nog 10 minuten en dan kan ik uit deze rijdende sauna. Hopelijk is de volgende trein koeler.
ah oke...quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die man woonde bij Strani in de buurt
Zou ook wat raar zijn als er geen moord onderzoek wordt opgestart nadat een vrouw doodgestoken wordtquote:Sky Marketing
@Gully_c
#BREAKING: A murder investigation has been launched after a woman was stabbed to death in Edgware, north London
http://trib.al/Rx0iR33 #news #BREAKING_NEWS #tv
Jaja, ik was foutquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
@:troel
van dat twitteraccount dat aangaf dat die muts niet zou optreden komt ook deze tekst:
[..]
Zou ook wat raar zijn als er geen moord onderzoek wordt opgestart nadat een vrouw doodgestoken wordt
en was de volgende trein beter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een stroomoverschot door het mooie weer![]()
Geen idee. Nog 10 minuten en dan kan ik uit deze rijdende sauna. Hopelijk is de volgende trein koeler.
ging niet om fout... vond het gewoon een grappige tweet en wilde hem even met je delenquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Jaja, ik was foutIk zal beter opletten
de Tubantia is van DPG, dus het is op alle DPG kranten wel te lezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
@:strani het heeft nu zelfs de Twentse krant gehaald
[..]
Dat snap ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging niet om fout... vond het gewoon een grappige tweet en wilde hem even met je delen![]()
Durfde niet offtopic te gaan bij Joost dus dan maar even hier
hahahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snap ikIk durf niet meer offtopic te gaan, niet meer mijzelf te verdedigen en ik durf denk ik ook geen tweets meer te plaatsen
ja die staat nog op mijn kijklijstquote:
Je lacht me uit, wat is dit. Nu durf ik hier straks ook niet meer te komenquote:
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @Cyan9 in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Je lacht me uit, wat is dit. Nu durf ik hier straks ook niet meer te komen
Dan is het goed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @:cyan9 in dit topic
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @:cyan9 in dit topic
Zolang je je laptop maar niet in de vaatwasser hebt gezet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben dom
heb vanmorgen boterham met chocopasta gehad en bord echter onderweg tussen de laptop en de vaatwasser gezet (waarschijnlijk omdat ik naar het toilet moest ofzo en daarom niet doorliep)
nu zet ik de vaatwasser aan... loop terug naar de laptop... en wat denk je... ik zie nu een bord![]()
Nouja dan als lunch ook maar brood met chocopasta
die zit braaf aan een kabeltje dus gaat lastigerquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je je laptop maar niet in de vaatwasser hebt gezet.
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zit braaf aan een kabeltje dus gaat lastiger
had ik ook nooit. tot ik energie wilde besparen... elke keer warm water uit de kraan is duurder dan elektra gebruiken. waterkoker heb ik dus een tijd gebruikt. Maar veel werk... En toen zag ik een minivaatwasser online waar je zelf water in kan gieten en een afvoerslang die je overal neer kan leggen (eigen verantwoording als het water ergens heen loopt dat je niet wilt natuurlijk)quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.
![]()
Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken, ik word echt doodmoe van afwassen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik ook nooit. tot ik energie wilde besparen... elke keer warm water uit de kraan is duurder dan elektra gebruiken. waterkoker heb ik dus een tijd gebruikt. Maar veel werk... En toen zag ik een minivaatwasser online waar je zelf water in kan gieten en een afvoerslang die je overal neer kan leggen (eigen verantwoording als het water ergens heen loopt dat je niet wilt natuurlijk)
kan bij wijze van het water in een emmer opvangen.
Doe ik niet want heb hem gewoon naast de wasbak staan met de afvoer in de wasbak, kan ik het water dat afgevoerd wordt zelfs gebruiken als ik een keer een grotere pan oid heb om die even te handwassen
ik vond afwassen idd ook niets aan, noodzakelijk kwaad als ik weer eens te weinig bestek ofzo had om te eten dat ik dan wel moest afwassen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken, ik word echt doodmoe van afwassen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/op(...)6adf88559a&auth_rd=1
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]ik las het inmiddels iss ook al bij kees topic in TV...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/op(...)6adf88559a&auth_rd=1
dan merk je toch wel dat geen tv abo hebben wel eens een achterstand verzorgd in bij blijven qua roddelsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat een geluk! Ik moest gisteren de vaatwasser uitruimen en dat is toch wel een vervelend klusje.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.
![]()
Oehh we hebben een rijk iemand in de SCquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Net als tig andere dingen, want de schoonmaakster zou komen en die hoeft niet op te ruimen
Hahaha, rijk? Neequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oehh we hebben een rijk iemand in de SC
Ik krijg vanuit de gemeente ondersteuning bij het huishoudenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat moest ik als quasi-buitenlander even opzoeken!
Elke dag leer ik weer nieuwe dingen over Nederland!quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg vanuit de gemeente ondersteuning bij het huishouden
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik heb veel commentaar op hoe zaken hier gaan, maar als het gaat om ondersteuning omdat je het nodig hebt (en nee, ik heb dat niet zomaar gekregen), is het wel heel fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke dag leer ik weer nieuwe dingen over Nederland!
Goed zoquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik heb veel commentaar op hoe zaken hier gaan, maar als het gaat om ondersteuning omdat je het nodig hebt (en nee, ik heb dat niet zomaar gekregen), is het wel heel fijn.
Het enige wat ik echt vreselijk vind is dat de bedrijven die de zorg leveren, ervan uitgaan dat iedereen 80 is ofzo. Ik ben ongeveer de helft. En ik heb dus ook wel eens nare reacties gehad "ow, maar meer uren, waarom dan, je bent nog zo jong, dat kan je toch wel zelf". Vanuit zo'n organisatie dus he.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
De WMO is niet compleet vreselijk.
Als mw-er in de ouderenzorg vaak mee geworsteld, maar als het lukt, kan het hele mooie dingen opleveren.
voordeel van een kleintje. uitruimen is zo gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geluk! Ik moest gisteren de vaatwasser uitruimen en dat is toch wel een vervelend klusje.
schoonmaakster.... das toch juist de geschikte persoon om te laten opruimen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Net als tig andere dingen, want de schoonmaakster zou komen en die hoeft niet op te ruimen
ow nee een WMO schoonmaakster nietquote:
Ik organiseer ook wel eens picnic meetups maar dan 's avonds op het strand, schikt dat beter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt vreselijk vind is dat de bedrijven die de zorg leveren, ervan uitgaan dat iedereen 80 is ofzo. Ik ben ongeveer de helft. En ik heb dus ook wel eens nare reacties gehad "ow, maar meer uren, waarom dan, je bent nog zo jong, dat kan je toch wel zelf". Vanuit zo'n organisatie dus he.
Oja en ik krijg dus uitnodigingen om op picknickmiddagen te komen. Als ik aan het werk benom mensen te ontmoeten en buiten te komen
(Heel goed hoor dat ze dat doen, maar niet voor mij geschikt
)
je hebt nu alle tijd om bij te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel lekker dat het Nederland-topic nu even rustig is. Het was de afgelopen dagen niet te doen met het bijlezen.
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel lekker dat het Nederland-topic nu even rustig is. Het was de afgelopen dagen niet te doen met het bijlezen.
Nee, die komt om schoon te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van een kleintje. uitruimen is zo gedaan
[..]
schoonmaakster.... das toch juist de geschikte persoon om te laten opruimen?
Als ik kijk hoe ver ik bij bet strand vandaan woon denk ik dat het niet veel uitmaaktquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer ook wel eens picnic meetups maar dan 's avonds op het strand, schikt dat beter?
ja je opvolgende tweet bracht al duidelijkheid... was te snel met reactiequote:
Hahahaha. Haastige spoedquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je opvolgende tweet bracht al duidelijkheid... was te snel met reactie
vertik het om eerst alles bij te gaan lezen en dan in 1 tweet iedereen te beantwoorden, twee of hooguit drie vind ik genoeg... in dit geval koos ik voor 2quote:
Ik ben juist gewend dat het lekker rustig is op dit subforum met af en toe een uitschieter, maar de uitschieters bleven maar komen. Het is wel een fijn topic, want in ESF gaat vrijwel niemand er met gestrekt been in, behalve tegen de EBUquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezen. Gaf veel verschillende inzichten.
Ja het ging in een cirkeltje (logisch, geen écht nieuws), maar stoorde me niet eigenlijk.
klopt, dingen waar ik vanaf links naar zou hebben gekeken werden ook vanaf rechts commentaar op gegeven en das dan idd verhelderend (en nee niet links en rechts als in politiek of wat ook.... zienswijze)quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezen. Gaf veel verschillende inzichten.
quote:Ja het ging in een cirkeltje (logisch, geen écht nieuws), maar stoorde me niet eigenlijk.
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben juist gewend dat het lekker rustig is op dit subforum met af en toe een uitschieter, maar de uitschieters bleven maar komen. Het is wel een fijn topic, want in ESF gaat vrijwel niemand er met gestrekt been in, behalve tegen de EBU
blijkbaar bij een andere mod dan momo melden...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
Waar moeten we nu echt nieuws over Joost posten?
Ja dan is dit wel intensquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |