slaapt prima nee tuulk niet in de wachtruimte. ik heb klassequote:Op woensdag 15 mei 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon in de wachtruimte? Slaapt dat een beetje?
Owja, dat heb ik niet ;Dquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaapt prima nee tuulk niet in de wachtruimte. ik heb klasse
nee jij hebt model gestaan voor het spel "wie is het"quote:
ik kan het zelfs hebben als ik een nacht heb overgeslagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb maar 4 uur geslapen, en toch ben ik verrassend uitgerust. Zit ik weer in m'n studententijd, wat is dit voor inception?
Ik ben helemaal gewend aan dat ik sinds m'n 30ste ofzo echt wel acht uur slaap nodig heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het zelfs hebben als ik een nacht heb overgeslagen
zo vreemd gevoel
ik ben een avondmens, kan het heel lang vol houden en ben zo over mijn slaap heen, maar sinds mn 35e ofzo kan ik wonderbaarlijk goed ook om 6u opstaan zonder te mopperenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gewend aan dat ik sinds m'n 30ste ofzo echt wel acht uur slaap nodig heb.
Dat vind ik trouwens heel irritant, als avond/nachtmens.
Oh nee, dan heb je een hele slechte aan me. Ik vind om 8 uur opstaan al vroeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben een avondmens, kan het heel lang vol houden en ben zo over mijn slaap heen, maar sinds mn 35e ofzo kan ik wonderbaarlijk goed ook om 6u opstaan zonder te mopperen
ik heb een baan gehad dat ik om 7u kon beginnen, was ik lekker op tijd vrij... en ging in de zomer op de fiets dus zat ik om 6u al op de fiets.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh nee, dan heb je een hele slechte aan me. Ik vind om 8 uur opstaan al vroeg.
Ik heb de afgelopen zes jaar als mw-er in de ouderenzorg gewerkt, en m'n leidinggevende daar vond het niet zo boeiend hoe laat ik begon, zolang ik m'n uren maar maakte en m'n werk maar op een goede manier deed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een baan gehad dat ik om 7u kon beginnen, was ik lekker op tijd vrij... en ging in de zomer op de fiets dus zat ik om 6u al op de fiets.
dus toen stond ik zelfs al voor 6u op.
Arme jij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook veel slaap nodig, maar ben veel meer een ochtendmens dan een avondmens. Laat naar bed gaan trek ik een stuk slechter dan vroeg opstaan.
Momenteel zit ik in een trein die de verwarming aan heeft![]()
Jullie medeleven is van harte welkom!
Oei, gewaagd. Straks word je keihard uit de trein gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist een dreigende beweging naar de verwarming gemaakt, hoop niet dat de conducteur het zag
quote:Oplichter overlijdt plots na uitzending Oplichters Aangepakt, RTL haalt programma offline
verwarming? hoe koud is het daar buiten? -10?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook veel slaap nodig, maar ben veel meer een ochtendmens dan een avondmens. Laat naar bed gaan trek ik een stuk slechter dan vroeg opstaan.
Momenteel zit ik in een trein die de verwarming aan heeft![]()
Jullie medeleven is van harte welkom!
25 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
verwarming? hoe koud is het daar buiten? -10?
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagjequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
@:strani het heeft nu zelfs de Twentse krant gehaald
[..]
hebben ze geld te veel dat ze nog meer moeten stoken?quote:
Misschien een stroomoverschot door het mooie weerquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze geld te veel dat ze nog meer moeten stoken?
Die man woonde bij Strani in de buurtquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagje
ik hoop met je meequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een stroomoverschot door het mooie weer![]()
Geen idee. Nog 10 minuten en dan kan ik uit deze rijdende sauna. Hopelijk is de volgende trein koeler.
ah oke...quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die man woonde bij Strani in de buurt
Zou ook wat raar zijn als er geen moord onderzoek wordt opgestart nadat een vrouw doodgestoken wordtquote:Sky Marketing
@Gully_c
#BREAKING: A murder investigation has been launched after a woman was stabbed to death in Edgware, north London
http://trib.al/Rx0iR33 #news #BREAKING_NEWS #tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |