Jaja, ik was foutquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
@:troel
van dat twitteraccount dat aangaf dat die muts niet zou optreden komt ook deze tekst:
[..]
Zou ook wat raar zijn als er geen moord onderzoek wordt opgestart nadat een vrouw doodgestoken wordt
en was de volgende trein beter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een stroomoverschot door het mooie weer![]()
Geen idee. Nog 10 minuten en dan kan ik uit deze rijdende sauna. Hopelijk is de volgende trein koeler.
ging niet om fout... vond het gewoon een grappige tweet en wilde hem even met je delenquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Jaja, ik was foutIk zal beter opletten
de Tubantia is van DPG, dus het is op alle DPG kranten wel te lezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef Arizona het volgende:
@:strani het heeft nu zelfs de Twentse krant gehaald
[..]
Dat snap ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging niet om fout... vond het gewoon een grappige tweet en wilde hem even met je delen![]()
Durfde niet offtopic te gaan bij Joost dus dan maar even hier
hahahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snap ikIk durf niet meer offtopic te gaan, niet meer mijzelf te verdedigen en ik durf denk ik ook geen tweets meer te plaatsen
ja die staat nog op mijn kijklijstquote:
Je lacht me uit, wat is dit. Nu durf ik hier straks ook niet meer te komenquote:
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @Cyan9 in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Je lacht me uit, wat is dit. Nu durf ik hier straks ook niet meer te komen
Dan is het goed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @:cyan9 in dit topic
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lach je toe. zou niet durven je uit te lachen met moderator @:cyan9 in dit topic
Zolang je je laptop maar niet in de vaatwasser hebt gezet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben dom
heb vanmorgen boterham met chocopasta gehad en bord echter onderweg tussen de laptop en de vaatwasser gezet (waarschijnlijk omdat ik naar het toilet moest ofzo en daarom niet doorliep)
nu zet ik de vaatwasser aan... loop terug naar de laptop... en wat denk je... ik zie nu een bord![]()
Nouja dan als lunch ook maar brood met chocopasta
die zit braaf aan een kabeltje dus gaat lastigerquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je je laptop maar niet in de vaatwasser hebt gezet.
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zit braaf aan een kabeltje dus gaat lastiger
had ik ook nooit. tot ik energie wilde besparen... elke keer warm water uit de kraan is duurder dan elektra gebruiken. waterkoker heb ik dus een tijd gebruikt. Maar veel werk... En toen zag ik een minivaatwasser online waar je zelf water in kan gieten en een afvoerslang die je overal neer kan leggen (eigen verantwoording als het water ergens heen loopt dat je niet wilt natuurlijk)quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.
![]()
Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken, ik word echt doodmoe van afwassen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik ook nooit. tot ik energie wilde besparen... elke keer warm water uit de kraan is duurder dan elektra gebruiken. waterkoker heb ik dus een tijd gebruikt. Maar veel werk... En toen zag ik een minivaatwasser online waar je zelf water in kan gieten en een afvoerslang die je overal neer kan leggen (eigen verantwoording als het water ergens heen loopt dat je niet wilt natuurlijk)
kan bij wijze van het water in een emmer opvangen.
Doe ik niet want heb hem gewoon naast de wasbak staan met de afvoer in de wasbak, kan ik het water dat afgevoerd wordt zelfs gebruiken als ik een keer een grotere pan oid heb om die even te handwassen
ik vond afwassen idd ook niets aan, noodzakelijk kwaad als ik weer eens te weinig bestek ofzo had om te eten dat ik dan wel moest afwassen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken, ik word echt doodmoe van afwassen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist... vertel. ik ben aagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/op(...)6adf88559a&auth_rd=1
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]ik las het inmiddels iss ook al bij kees topic in TV...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/op(...)6adf88559a&auth_rd=1
dan merk je toch wel dat geen tv abo hebben wel eens een achterstand verzorgd in bij blijven qua roddelsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat een geluk! Ik moest gisteren de vaatwasser uitruimen en dat is toch wel een vervelend klusje.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dus mij gaat het sowieso niet overkomen.
![]()
Oehh we hebben een rijk iemand in de SCquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Net als tig andere dingen, want de schoonmaakster zou komen en die hoeft niet op te ruimen
Hahaha, rijk? Neequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oehh we hebben een rijk iemand in de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |