Ik krijg vanuit de gemeente ondersteuning bij het huishoudenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat moest ik als quasi-buitenlander even opzoeken!
Elke dag leer ik weer nieuwe dingen over Nederland!quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg vanuit de gemeente ondersteuning bij het huishouden
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik heb veel commentaar op hoe zaken hier gaan, maar als het gaat om ondersteuning omdat je het nodig hebt (en nee, ik heb dat niet zomaar gekregen), is het wel heel fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke dag leer ik weer nieuwe dingen over Nederland!
Goed zoquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik heb veel commentaar op hoe zaken hier gaan, maar als het gaat om ondersteuning omdat je het nodig hebt (en nee, ik heb dat niet zomaar gekregen), is het wel heel fijn.
Het enige wat ik echt vreselijk vind is dat de bedrijven die de zorg leveren, ervan uitgaan dat iedereen 80 is ofzo. Ik ben ongeveer de helft. En ik heb dus ook wel eens nare reacties gehad "ow, maar meer uren, waarom dan, je bent nog zo jong, dat kan je toch wel zelf". Vanuit zo'n organisatie dus he.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
De WMO is niet compleet vreselijk.
Als mw-er in de ouderenzorg vaak mee geworsteld, maar als het lukt, kan het hele mooie dingen opleveren.
voordeel van een kleintje. uitruimen is zo gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een geluk! Ik moest gisteren de vaatwasser uitruimen en dat is toch wel een vervelend klusje.
schoonmaakster.... das toch juist de geschikte persoon om te laten opruimen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat vanochtend nog gedaan. Net als tig andere dingen, want de schoonmaakster zou komen en die hoeft niet op te ruimen
ow nee een WMO schoonmaakster nietquote:
Ik organiseer ook wel eens picnic meetups maar dan 's avonds op het strand, schikt dat beter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt vreselijk vind is dat de bedrijven die de zorg leveren, ervan uitgaan dat iedereen 80 is ofzo. Ik ben ongeveer de helft. En ik heb dus ook wel eens nare reacties gehad "ow, maar meer uren, waarom dan, je bent nog zo jong, dat kan je toch wel zelf". Vanuit zo'n organisatie dus he.
Oja en ik krijg dus uitnodigingen om op picknickmiddagen te komen. Als ik aan het werk benom mensen te ontmoeten en buiten te komen
(Heel goed hoor dat ze dat doen, maar niet voor mij geschikt
)
je hebt nu alle tijd om bij te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel lekker dat het Nederland-topic nu even rustig is. Het was de afgelopen dagen niet te doen met het bijlezen.
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wel lekker dat het Nederland-topic nu even rustig is. Het was de afgelopen dagen niet te doen met het bijlezen.
Nee, die komt om schoon te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van een kleintje. uitruimen is zo gedaan
[..]
schoonmaakster.... das toch juist de geschikte persoon om te laten opruimen?
Als ik kijk hoe ver ik bij bet strand vandaan woon denk ik dat het niet veel uitmaaktquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer ook wel eens picnic meetups maar dan 's avonds op het strand, schikt dat beter?
ja je opvolgende tweet bracht al duidelijkheid... was te snel met reactiequote:
Hahahaha. Haastige spoedquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je opvolgende tweet bracht al duidelijkheid... was te snel met reactie
vertik het om eerst alles bij te gaan lezen en dan in 1 tweet iedereen te beantwoorden, twee of hooguit drie vind ik genoeg... in dit geval koos ik voor 2quote:
Ik ben juist gewend dat het lekker rustig is op dit subforum met af en toe een uitschieter, maar de uitschieters bleven maar komen. Het is wel een fijn topic, want in ESF gaat vrijwel niemand er met gestrekt been in, behalve tegen de EBUquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezen. Gaf veel verschillende inzichten.
Ja het ging in een cirkeltje (logisch, geen écht nieuws), maar stoorde me niet eigenlijk.
klopt, dingen waar ik vanaf links naar zou hebben gekeken werden ook vanaf rechts commentaar op gegeven en das dan idd verhelderend (en nee niet links en rechts als in politiek of wat ook.... zienswijze)quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk om in mee te lezen. Gaf veel verschillende inzichten.
quote:Ja het ging in een cirkeltje (logisch, geen écht nieuws), maar stoorde me niet eigenlijk.
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben juist gewend dat het lekker rustig is op dit subforum met af en toe een uitschieter, maar de uitschieters bleven maar komen. Het is wel een fijn topic, want in ESF gaat vrijwel niemand er met gestrekt been in, behalve tegen de EBU
blijkbaar bij een andere mod dan momo melden...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
Waar moeten we nu echt nieuws over Joost posten?
Ja dan is dit wel intensquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |