geen idee hoe het werkt maarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:17 schreef Strani het volgende:
[ x ]
Tja...
Geen idee overigens hoe geloofwaardig hij is maar het past wel in het plaatje van de afgelopen week.
Die duikt altijd op de meest onverwachte plekken en momenten op, dus ik zou niet verder zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even teruggezocht tot kerst vorig jaar, maar ik kan Strani nergens vinden. Er zijn wel verse sporen, maar het lijkt erop dat hij toch ergens anders zit.
Wie heeft hem gezien?
Mans is tegenwoordig meervoud?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen je moet het nu echt laten rusten hoor...
[ afbeelding ]
Ik gok dat de kans groter is dat ze een verzoek om zich uit te spreken eerder zullen accepteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké jammer. Ik had namelijk de suggestie gestuurd dat ze eens een goed liedje moeten sturen.
Ok! Misschien is dat wel een goede tactiekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die duikt altijd op de meest onverwachte plekken en momenten op, dus ik zou niet verder zoeken.
Huh wat echt waar?? Wat dan??quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:19 schreef Arizona het volgende:
@:strani kom gauw! @:billdauterive heeft iets uitgevonden tegen reggaeton, dit wil je niet missen!
Ja een reggae ton.quote:
Het is echt heel speciaal. Als je even met me meeloopt en dan de trap naar beneden neemt, door de deur gaat, dan ligt het daar voor je klaarquote:
* Loopt even mee... naar aankomend EK wanneer ik alweer vrij benquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt heel speciaal. Als je even met me meeloopt en dan de trap naar beneden neemt, door de deur gaat, dan ligt het daar voor je klaar
Mensen die oranje dragen, die kan je vertrouwen. Je bent een vrij man, Strani!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
* Loopt even mee... naar aankomend EK wanneer ik alweer vrij ben
Met een gratis verblijf in deze ronde kamer zonder ramen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mensen die oranje dragen, die kan je vertrouwen. Je bent een vrij man, Strani!
Laat het gaan Redefine, je krijgt me niet kapotquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een gratis verblijf in deze ronde kamer zonder ramen.
Is toch mooi dat je een gratis verblijf krijgt voor onbepaalde tijd?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het gaan Redefine, je krijgt me niet kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chips? Het is de Doritos smoking hot. Helaas is de melk net opgemaaktNee dank je, ik probeer even gezond te doen. Net twee wortels met hummus op. Wortels wel zo gesneden dat het op patat leek natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chips? Het is de Doritos smoking hot. Helaas is de melk net opgemaaktMag niet. 88 kilo en viesdik. Tegenwoordig dan. Toch al tortillachips op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Dank, maar mijn brein staat al in slaapstandquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geef je een vergezochte hint:
ajjtmaarlaatquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk moet ik hier eerst ook nog bijlezen
Seizoen 19'quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar mijn brein staat al in slaapstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |