zijn de mods in ESF zo streng?quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kreeg daar vroeger gewoon bans voor
Sinds Greys geen mod meer is gaat het een stuk beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sinds Greys geen mod meer is gaat het een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het mod zo zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:57 schreef Nizno het volgende:
volgens mij zijn ze niet eens meer wakker...
Denk niet dat dat in ESF was. Maar ik weet het niet eens meer preciesquote:
DTS mss?quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat in ESF was. Maar ik weet het niet eens meer precies
ik zal je ook niet uitdagen want iets met bespreken enzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat in ESF was. Maar ik weet het niet eens meer precies
kun je daar offtopic?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!quote:
Je bent op dreef met de woordgrapjesquote:
Sorry, ik drijf af.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent op dreef met de woordgrapjes
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit gepost heb. Maar ik word oud..quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
DTS mss?
Over DTS gesproken, heb het ooit 1 gewonnen maar kan me niet herinneren dat ik ooit zo weinig slaap heb gehad in een maand![]()
Ook ja, ook dat nog. Krijg ik dáár straks een ban voorquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal je ook niet uitdagen want iets met bespreken enzo
ja dat is niet gezondquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over DTS gesproken, heb het ooit 1x gewonnen maar kan me niet herinneren dat ik ooit zo weinig slaap heb gehad in een maand![]()
slapen is zo overrated.quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, we kunnen beter verkassen naar de SC. Of gewoon gaan slapen
Ik leg nog even een paar Wordfeud woordjes en dan gaat het licht hier uit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, we kunnen beter verkassen naar de SC. Of gewoon gaan slapen
Ja, doe nou niet. Nu ben ik weet ah nadenken wat je oude username was. En ik wéét dat ik het weet, maar ik kom er ff niet op..quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
DTS mss?
Over DTS gesproken, heb het ooit 1x gewonnen (Seizoen 21 onder m'n oude naam) maar kan me niet herinneren dat ik ooit zo weinig slaap heb gehad in een maand![]()
Ik geef je een vergezochte hint:quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, doe nou niet. Nu ben ik weet ah nadenken wat je oude username was. En ik wéét dat ik het weet, maar ik kom er ff niet op..
Zo kan ik toch niet gaan slapen![]()
saaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik leg nog even een paar Wordfeud woordjes en dan gaat het licht hier uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |