Ik heb het vanmorgen aan iedereen op m'n werk al laten zien en horen. Echt briljant dit. En de timing van uitbrengen is de meest zalige middelvinger naar de EBU.quote:
OH MY GOOOOOOOD ahahaha dit is toch precies wat iedereen wilde?quote:Op maandag 11 mei 2026 15:41 schreef NailQueen het volgende:
Ze hebben zelfs een EP uitgebracht met 3 liedjes
Joost · EP · 2026 · 3 songs
Dit!! Haha ik geniet er echt zo van hoe succesvol die jongens zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen aan iedereen op m'n werk al laten zien en horen. Echt briljant dit. En de timing van uitbrengen is de meest zalige middelvinger naar de EBU.![]()
Ja, maar Joost en Tommy zijn ook best bovengemiddeld lang. Dus dan ben je al gauw een kop kleiner 😊quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:16 schreef NailQueen het volgende:
Het valt mij op hoe klein Käärijä wel niet is. Gewoon een kop kleiner dan Tommy en Joost
Wat tof dat je er bij was!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Cee het volgende:
Ik was er bij![]()
Hij deed ook nog een solo nummer (Luchtballon), zo leuk om mensen om me heen het fonetisch mee te horen zingen
Mijn favorite thing is Käärijä's accent in het Engels als ie zegt "end de tings wee lav too doo de moost"quote:Op zondag 24 mei 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En ze hebben live opgetreden.
Geweldigquote:Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Cee het volgende:
Ik was er bij![]()
Hij deed ook nog een solo nummer (Luchtballon), zo leuk om mensen om me heen het fonetisch mee te horen zingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |