abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 mei 2026 @ 14:55:51 #51
163650 Greys
pi_220772881
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:27 schreef yvonne het volgende:
Hier wordt @:greys ook vrolijk van ^)
Ik heb het vanmorgen aan iedereen op m'n werk al laten zien en horen. Echt briljant dit. En de timing van uitbrengen is de meest zalige middelvinger naar de EBU. _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 18:03:07 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220774386
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:41 schreef NailQueen het volgende:
Ze hebben zelfs een EP uitgebracht met 3 liedjes :D

Joost · EP · 2026 · 3 songs
OH MY GOOOOOOOD ahahaha dit is toch precies wat iedereen wilde? O+ O+ O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 18:03:22 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220774390
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:55 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik heb het vanmorgen aan iedereen op m'n werk al laten zien en horen. Echt briljant dit. En de timing van uitbrengen is de meest zalige middelvinger naar de EBU. _O- O+
Dit!! Haha ik geniet er echt zo van hoe succesvol die jongens zijn! O+
Fuck the EBU.
pi_220774415
Ik schreef het net al in de SC. Ik had een enorme rotdag vandaag, maar van die clip moest ik toch telkens weer lachen _O-
pi_220783456
Het valt mij op hoe klein Krij wel niet is. Gewoon een kop kleiner dan Tommy en Joost _O-
pi_220783609
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:16 schreef NailQueen het volgende:
Het valt mij op hoe klein Krij wel niet is. Gewoon een kop kleiner dan Tommy en Joost _O-
Ja, maar Joost en Tommy zijn ook best bovengemiddeld lang. Dus dan ben je al gauw een kop kleiner 😊
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:28:11 #57
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220875777
Bekijk deze YouTube-video

En ze hebben live opgetreden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  ESF Reporter maandag 25 mei 2026 @ 09:42:18 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_220883144
Ik was er bij w/
Hij deed ook nog een solo nummer (Luchtballon), zo leuk om mensen om me heen het fonetisch mee te horen zingen O+
pi_220884062
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Cee het volgende:
Ik was er bij w/
Hij deed ook nog een solo nummer (Luchtballon), zo leuk om mensen om me heen het fonetisch mee te horen zingen O+
Wat tof dat je er bij was!

Heel gaaf ook dat ze het uiteindelijk ook live eens hebben kunnen doen met z’n drietjes
  PR en moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:38:53 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220885542
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

En ze hebben live opgetreden.
Mijn favorite thing is Krij's accent in het Engels als ie zegt "end de tings wee lav too doo de moost" O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:40:42 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220885550
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Cee het volgende:
Ik was er bij w/
Hij deed ook nog een solo nummer (Luchtballon), zo leuk om mensen om me heen het fonetisch mee te horen zingen O+
Geweldig _O_
Fuck the EBU.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:38:05 #62
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_221030151
Joost Kleins Europapa duikt op in video van Zuid-Koreaanse president: 'Geweldige muziekkeuze'

quote:
Joost Klein (28) heeft er mogelijk een onverwachte fan bij. Op het officile TikTok-account van de Zuid-Koreaanse president Lee Jae-myung (62) is een video verschenen met daarop de hit 'Europapa'. De beelden zorgen voor verbazing onder kijkers en zijn inmiddels meer dan 1 miljoen keer bekeken.
tiktok
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2026 @ 23:24:27 #63
39237 crew  H_T
2733
pi_221093829
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_221127250
Bekijk deze YouTube-video

Hebben jullie Dai Freyr al Europapa zien zingen? (vanaf min. 43 ongeveer)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')