Fantastische plaat is dat trouwensquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:27 schreef usagi414 het volgende:
Herman van Veen heeft een album met duetten/samenwerkingen gemaakt.
En deze samen met Joost.
Bekijk deze YouTube-video
Straffe nieuwkomer in ‘The Voice van Vlaanderen’: Joost Klein vervangt Natalia als coachquote:Op woensdag 12 november 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTUwYWVrcGs5YmdhMw==
Joost heeft een aantal foto's geplaatst van hem in The Voice stoel. Maakt hij nou een grap of zit hij echt in het programma?
Hadden ze hem überhaupt gevraagd voor de NLse Voice dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat onwijs jammer dat hij niet in onze Voice komt.![]()
(Maar begrijp zijn keuze wel.)
Geen idee, maar had hem er graag bij gehad.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden ze hem überhaupt gevraagd voor de NLse Voice dan?
Denk ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de commerciële hem op het lijstje hadden staan.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh sorry. Ik begreep je post verkeerd door je zin 'ik snap zijn keuze wel' haha. My bad. Ik dacht serieus dat ik gemist had dat hij ipv de NLse versie voor de Vlaamse had gekozen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Leuk voor hem, maar het klopt niet ofzo. Maar ga het zeker kijken vanaf 26 januari op vrijdag en zondag.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:47 schreef Miepetyp het volgende:
Vind het leuk voor Joost maar word er zelf niet zo enthousiast van dat hij zoiets mainstreams/commercieels gaat doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |