Ben eigenlijk wel benieuwd naar dit soort mededelingen/statements van de big5.quote:
@Strani kan jij even wat druk uitoefenen op Spanje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dit soort medelingen/statements van de big5.
Dan gaat de beerput echt open.
Eigenlijk zou je gewoon naar een compleet willekeurige loting toe moeten. Kun je pech hebben als favoriet maar dan ben je wel af van alle politieke spelletjes door de producers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
Goed dat Servië zich ermee bemoeit. Dat land krijgt elke keer een slechte startpositie van de EBU en verdient ook beter.
Ja, het valt niet op, doordat er nu een hele rij beerputten tegelijk openstaat. Maar volgend jaar gaat het gezeik gewoon verder als favorieten de mishandeling krijgen zoals Nederland en Oekraïne dit jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon naar een compleet willekeurige loting toe moeten. Kun je pech hebben als favoriet maar dan ben je wel af van alle politieke spelletjes door de producers.
Ja, dat is alleen niet waar. Als Portugal of België zich boos terugtrekt voor het komende EK Voetbal is dat ook een groot ding voor de UEFA.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las vanmorgen een stuk in de krant dat het aan hun reet (van de EBU) zal roesten wat een klein land als Nederland ervan vindt. En dat wanneer Nederland besluit niet mee te doen volgend jaar, dat ze dat niet interesseert. Stond ook in of als dit voorval bij de artiest van de big 5 zou zijn geweest of dat dan ook tot diskwalificatie zou lijden.
Als voorbeeld werd Hongarije (dacht ik) aangehaald die ook al jaren niet meer meedoen en niemand vindt dat erg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen niet waar. Als Portugal of België zich boos terugtrekt voor het komende EK Voetbal is dat ook een groot ding voor de UEFA.
Nederland is natuurlijk wel een grote bijdrager én een van de OG's, dus er zit toch verrassend veel symbolische waarde aan de deelname van Nederland! Het ontbreken daarvan zal zeker wel pijn doen bij de EBU, zeker doordat Nederland het ook wel lekker doet de laatste jarenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las vanmorgen een stuk in de krant dat het aan hun reet (van de EBU) zal roesten wat een klein land als Nederland ervan vindt. En dat wanneer Nederland besluit niet mee te doen volgend jaar, dat ze dat niet interesseert. Stond ook in of als dit voorval bij de artiest van de big 5 zou zijn geweest of dat dan ook tot diskwalificatie zou lijden.
Dat vindt men zo niet erg dat er met man en macht aan potentiële deelnemers als Luxemburg, Monaco en Kazachstan werd en wordt getrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als voorbeeld werd Hongarije (dacht ik) aangehaald die ook al jaren niet meer meedoen en niemand vindt dat erg.
In dat artikel vergeten ze wel dat Nederland financieël meer aan de EBU/Songfestival bijdraagt dan Hongarije heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als voorbeeld werd Hongarije (dacht ik) aangehaald die ook al jaren niet meer meedoen en niemand vindt dat erg.
Gedaan. Binnen de komende dagen kunnen jullie een statement van RTVE verwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Strani kan jij even wat druk uitoefenen op Spanje?
“Dhr Strani uit Valencia heeft op diplomatieke wijze de druk opgevoerd, krachtens een schrijven dat op onze burelen is geleverd hedenochtend. Na ampel beraad met een zware delegatie van onze organisatie, zijn wij tot een eensluidende conclusie gekomen, als gepaste reactie op deze informatie:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gedaan. Binnen de komende dagen kunnen jullie een statement van RTVE verwachten.
Oké jammer. Ik had namelijk de suggestie gestuurd dat ze eens een goed liedje moeten sturen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Dhr Strani uit Valencia heeft op diplomatieke wijze de druk opgevoerd, krachtens een schrijven dat op onze burelen is geleverd hedenochtend. Na ampel beraad met een zware delegatie van onze organisatie, zijn wij tot een eensluidende conclusie gekomen, als gepaste reactie op deze informatie:
Doen we niks mee.
Hopende hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij”
Ja nou ik wil het gewoon weten!! Wat is een ESF feestje zonder een beetje Måns Zelmerlöw??quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen je moet het nu echt laten rusten hoor...
[ afbeelding ]
Wij zijn geen San Marino bijv.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk wel een grote bijdrager én een van de OG's, dus er zit toch verrassend veel symbolische waarde aan de deelname van Nederland! Het ontbreken daarvan zal zeker wel pijn doen bij de EBU, zeker doordat Nederland het ook wel lekker doet de laatste jaren
Misschien mag Måns Martin Osterdahl nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nou ik wil het gewoon weten!! Wat is een ESF feestje zonder een beetje Måns Zelmerlöw??
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mans was toch die voetballer van FC Volendam en AZ?
Oh, zegt me niks. Wie is dit?quote:
Linksback neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Volendam en AZ gespeeld, geloof ik.
Zeker. Ik hoef de telefoon maar op te pakken en mijn wil geschiedtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wist niet dat @:Strani zoveel macht had daar in Spanje
Bij het stemmen op het Benidorm Fest 2024 was je dan waarschijnlijk verkeerd verbonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoef de telefoon maar op te pakken en mijn wil geschiedt
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Dhr Strani uit Valencia heeft op diplomatieke wijze de druk opgevoerd, krachtens een schrijven dat op onze burelen is geleverd hedenochtend. Na ampel beraad met een zware delegatie van onze organisatie, zijn wij tot een eensluidende conclusie gekomen, als gepaste reactie op deze informatie:
Doen we niks mee.
Hopende hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij”
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:16 schreef usagi414 het volgende:
Ook RTVE heeft een statement gemaakt:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |