ja met poep en ventilatoren zijn FOK!kers op hun best...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dan is dit wel intens![]()
Ik post al eeuwen nauwelijks op Fok, maar zodra deze shit de fan raakte, wist ik dat er maar 1 plek was waar iedereen net zo enthousiast op zoek zou gaan naar nieuws![]()
Ja, leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal ben ik hier tijdens 3 liveshows en daarna laat ik jullie met liefde weer kabbelen.... maar idd dit keer loopt het even anders.
ik ga er vanuit dat ik er volgend jaar dus echt maar kort ben hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, leukHet is altijd weer een feestje om al die oude bekenden terug te zien. Dat heb ik eigenlijk nog meer met de top 2000.
Ik was wel in het Top 2000 caf vorige editie, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, leukHet is altijd weer een feestje om al die oude bekenden terug te zien. Dat heb ik eigenlijk nog meer met de top 2000.
Bij de Top 2000 komen mensen ook wel echt uit allerlei richtingen naar het topic. Sommigen posten ook 51 weken per jaar niet op FOK.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat doen die vlamingen goed hquote:
Heel tof.quote:
Zeker! Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was wel in het Top 2000 caf vorige editie, telt dat ook?
daar was de TT maar eenmalig fuck de EBUquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
Oh ik had nog niet eens door dat het Joost-topic dicht was. Tja ik had de indruk dat het gewoon het onofficile 'alles wat fout is met het EBU'-topic was geworden.
Ben er paar jaar geleden ook geweest, blijft magisch!quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Wat vond je ervan?En wees welkom om in MUZ in de top 2000 topics mee te posten dit jaar
even gekeken maar de SC had er twee en een half, als je deze meerekent.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar was de TT maar eenmalig fuck de EBU
dan is de inhoud idd een stuk erger
Dat was net geen Gijs Staverman toch? Hij is de beste!quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben er paar jaar geleden ook geweest, blijft magisch!En had precies een aantal van m'n favo liedjes(+DJ's) in de 2 uren dat ik er was!
(woensdag 27 dec. 2023 12:00 - 14:00 uur, 1232 - 1254)
En zal ik zeker doen!
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dan is dit wel intens![]()
Ik post al eeuwen nauwelijks op Fok, maar zodra deze shit de fan raakte, wist ik dat er maar 1 plek was waar iedereen net zo enthousiast op zoek zou gaan naar nieuws![]()
Niet schrikken @GotC - Billie vindt Soundos ook geweldig en shockeert gewoon heel graag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was net geen Gijs Staverman toch? Hij is de beste!
En 2 uur lang? Ik dacht dat je met een half uur weg moest zijn!
Volgens die Zweedse advocaat in dat artikel van nu.nl gisteren wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef GeorgeM het volgende:
Mag Joost eigenlijk zijn verhaal doen via de media terwijl het onderzoek loopt. Weet iemand dit?
We hadden eigenlijk maar voor 1 uurtje (oftewel 50 minuten), maar onderweg erheen toevallig een aansluitend tijdblok weten te regelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was net geen Gijs Staverman toch? Hij is de beste!
En 2 uur lang? Ik dacht dat je met een half uur weg moest zijn!
Nee, ik zou het ook niet doen. Het zou zomaar z’n zaak kunnen schaden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens die Zweedse advocaat in dat artikel van nu.nl gisteren wel.
EDIT dit artikel bedoel ik: https://www.nu.nl/songfes(...)-vaak-met-boete.html
Maar ik zou het ook niet doen (en afraden).
En goedemiddag allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |