Zit je nou te zeuren dat je teveel likes van me krijgt? Kan er wel mee stoppen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ajjtmaarlaat
dan heb ik weer 200 likes op rechts staan
en heb mn lenzen niet in dus mn schermgrootte staat op 150% dus dan mis ik op rechts veel te veel knoppen
euh wel als ik mn lenzen niet in hebquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je nou te zeuren dat je teveel likes van me krijgt? Kan er wel mee stoppen hoor![]()
Volgens mij denk jij een verkeerde richting opquote:
ik zat bij dromer en bij een kat iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij een verkeerde richting op
Dat weet ik toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh wel als ik mn lenzen niet in heb
mn ogen deden stom vandaag dus heb ze om een uur of 4 uit gedaan maar dan zijn de letters soms wat aan het dansen dus moeten ze iets groter...
hoop met je mee... maar ik kreeg vandaag een tegeltje te zien waar hoop raar wordt omschervenquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet?![]()
Maar hopelijk stoppen je ogen snel met stom doen
Troel door de bochtquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop met je mee... maar ik kreeg vandaag een tegeltje te zien waar hoop raar wordt omscherven
Kat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat bij dromer en bij een kat idd
maar heb al gevonden
ah nachtbrakerquote:
Er zijn letterlijk tegeltjes van: https://tegelizr.nl/tegeltje/hoop-is-uitgestelde-teleurstelling/quote:
Nog 8,5 uurquote:
yup. maar deze was gemaakt uit naam van troelquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk tegeltjes van: https://tegelizr.nl/tegeltje/hoop-is-uitgestelde-teleurstelling/
verstandig iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 8,5 uur
Dankzij die wekker van vanmorgen weet ik wel dat ik het niet vol ga houden, dus ik pak straks gewoon even wat uurtjes slaap
klopt... ik denk op zn vroegst een uur na wakker worden aan FOK! vaak nog laterquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Het was @:Jane die vanochtend bij het wakker worden aan je dacht he? Niet @:Nizno
I know (dat laatste)quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup. maar deze was gemaakt uit naam van troel
tis ook de titel van een boek over feyenooit
ik heb een tegeltje voor mn ma gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know (dat laatste)
En dat de uitdrukking al bestond ook. Van dat boek dan weer niet.
Maar ik kwam er net pas achter dat er écht tegeltjes van waren
quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een tegeltje voor mn ma gemaakt.
ik houd van je met heel mijn kont. ook met mijn hart maar mn kont is groter.
dat is mijn soort humorquote:
Ik wil wel nog snel douchen, maar dan heb ik een kleine uitdaging qua handdoekenquote:
handdoek gebruiken en die hang je te drogen over de douchegordijnstangdingesquote:Op woensdag 15 mei 2024 01:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil wel nog snel douchen, maar dan heb ik een kleine uitdaging qua handdoeken
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil wel nog snel douchen, maar dan heb ik een kleine uitdaging qua handdoeken
Heb je er zó weinig dan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten voordat ik morgenochtend weer gelijk aan je moet denken. Ik ga slapen. Welterusten!
En fijne vakantie, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |