quote:Heel Nederland kan volgende week zien hoe het echt is, optreden op zo’n gigantisch festival met een persoonlijk liedje en dan direct daarna weer 'geleefd’ worden. Precies waar het een week geleden dus misging met Joost Klein. Met hun camera waren Linda Hakeboom en Rolf Hartogenis twee jaar geleden ‘backstage’, direct na het optreden van S10 in Turijn.
S10 - dat het goed blijft gaan met mij is vanaf 20 mei te streamen op NPO Start en op woensdag 22 mei te zien op NPO3.
Ja jongen dat zijn nou eenmaal de consequenties. Dus hup, naar Nederland komen jij!quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen zag ik dat het in Nederland nog steeds zo vaak kutweer is dus toch maar niet.
Ik zou oprecht denk ik helemaal gek worden in Nederlandquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja jongen dat zijn nou eenmaal de consequenties. Dus hup, naar Nederland komen jij!
Waarvan precies?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou oprecht denk ik helemaal gek worden in Nederland
Zoals ik het ervaar is het leven er teveel binnenshuis en te weinig spontaniteit als het gaat om even ergens afspreken of zo. Te georganiseeerd allemaal, teveel regels, al dat soort dingen.quote:
"Nederland was koel en kil en dan vooral het weer"quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen zag ik dat het in Nederland nog steeds zo vaak kutweer is dus toch maar niet.
Duur wel inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals ik het ervaar is het leven er teveel binnenshuis en te weinig spontaniteit als het gaat om even ergens afspreken of zo. Te georganiseeerd allemaal, teveel regels, al dat soort dingen.
En te duur om meerdere malen per week even wat te gaan drinken, laat staan eten.
En dat dus inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Nederland was koel en kil en dan vooral het weer"
Ja als je daar van houdt is Nederland perfectquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Duur wel inderdaad.
Maar dat andere wat je noemt is voor mij allemaal een voordeel. Lekker man, onspontaan, georganiseerd binnenshuis leven.
Nou ja ligt er ook een beetje aan hoe je je leven vormgeeft, in Nederland kan dat natuurlijk ook wel als je in een (binnen)stad woont met al je kennissen en vrienden in de buurt en zo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:33 schreef Strani het volgende:
Maar ik wil gewoon zo even richting het dorp een koffie halen en even kletsen met wat bekenden daar. En dan zojuist voor 18 uur nog even afgesproken voor een koffie met een vriendin in het buurdorp. Ik hou daar toch wel erg van
Klinkt goed! Veel plezierquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:34 schreef Guanabana het volgende:
Toevallig gaan we vandaag voor het eerst in een half jaar weer eens uit eten. Maar dat gaat wel duur worden ja, Vietnamees restaurant, allemaal kleine gerechtjes voor 10 euro per stuk ofzo.![]()
Wel zin in.
Wij rekenen op zo'n 100 euro ofzo voor vanavond, vind ik ook waanzin hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed! Veel plezier
Ik eet gemiddeld twee keer in de maand 'uit', gok ik. Maar geef dan eigenlijk nooit meer dan 20 euro uit.
Dat wel maar in een iets kleiner dorp is het toch lastiger denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja ligt er ook een beetje aan hoe je je leven vormgeeft, in Nederland kan dat natuurlijk ook wel als je in een (binnen)stad woont met al je kennissen en vrienden in de buurt en zo.
En mensen in Nederland moeten overdag gewoon werken hè! Wij zitten niet overdag op een terras koffie te lurken!
Ja maar ik zou me dan wel als gast weer verplicht voelen om een fles wijn mee te nemen voor de host die meer kost dan wat ik normaal buitenshuis zou uitgevenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
voordeel van hier juist in huiselijke kring afspreken is het kostenplaatje
Maak zelf een borrelplankje met wat bitterballetjes enzo en je bent een tientje voor de plank van 5 personen kwijt. In een cafe betaal je 5 keer 10 euro en heb je minder op die plank liggen.
ligt er aan wat je mee neemt en hoeveel je normaal drinkt idd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me dan wel als gast weer verplicht voelen om een fles wijn mee te nemen voor de host die meer kost dan wat ik normaal buitenshuis zou uitgeven
Daarnaast vind ik het ook leuker als er ook andere mensen om ons heen zijn, meer te zien en eventueel ook meer interactie
Dat is zeker waar. Maar ja, dan zit je dus altijd tegen dezelfde mensen aan te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt er aan wat je mee neemt en hoeveel je normaal drinkt idd.
Ik drink fris dus zou geen dure fles wijn mee nemen.
Ben best bereid om een fles sinas mee te nemen dan waaruit ze mij kunnen schenken.
Maar als je gewoon de ene keer bij x, y, z, a afspreekt en dan bij je zelf thuis dan kun je stoppen met de verplichting om iets mee te slepen
Dat doen wij dan weer niet, maar dat komt omdat ik weet dat ze ook bij mij over de vloer komen en dan iets regelen dus dat effent elkaar uitquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me dan wel als gast weer verplicht voelen om een fles wijn mee te nemen voor de host die meer kost dan wat ik normaal buitenshuis zou uitgeven
Daarnaast vind ik het ook leuker als er ook andere mensen om ons heen zijn, meer te zien en eventueel ook meer interactie
klopt, dat is een relaxte bubbelquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ja, dan zit je dus altijd tegen dezelfde mensen aan te kijken
Dat snap ik. Afspreken om echt mensen te spreken doe ik ook meer overdag hoor. 's Avonds is het meer echt uitgaan (na eventueel diner dan).quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat doen wij dan weer niet, maar dat komt omdat ik weet dat ze ook bij mij over de vloer komen en dan iets regelen dus dat effent elkaar uit
Ik vind een café oid ook wel leuk maar dan vooral als het lekker weer is en we buiten kunnen zitten. Anders vind ik het te druk qua geluid en kan ik me slecht focussen.
De zon gaat weer schijnen maar vanaf 2027 mag je dat dan weer niet salderen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:20 schreef Yesse het volgende:
BREAKING: dit kabinet gaat ook het weer beïnvloeden volgens Wilders "de zon gaat weer schijnen in Nederland".
Wij plannen graag de spontane dingenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals ik het ervaar is het leven er teveel binnenshuis en te weinig spontaniteit als het gaat om even ergens afspreken of zo. Te georganiseeerd allemaal, teveel regels, al dat soort dingen.
En te duur om meerdere malen per week even wat te gaan drinken, laat staan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |