je idee over Groot Brittannië is wel leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb iets ontdekt. Blijkbaar heb ik soms een gave om in de toekomst kijken. Ik wist niet dat ik in me had. Dit zei in februari, nog voordat de artiest en nummer van Zwitserland bekend waren.
[..]
Ja soms werkt die gave niet altijdquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je idee over Groot Brittannië is wel leuk
Ja, speciale mensen daarquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap je niets van he... bijzonder dat ze dat kunnen in Groot Brittannië
mooi zo 1 hete trein was genoegquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, speciale mensen daar![]()
De overige treinen waren trouwens perfect op temperatuurNu doodop thuis van een leuke shopmiddag en een etentje
Als ze de NPO nou meer commerciële vrijheid geven kan het nog meevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De vlag kan uit hoor. We hebben een rechts kabinet.
100 miljoen bezuinigingen op de publieke omroep (bij rtl 4 vonden ze dat nog te weinig) en inkrimping van de overheid. Dus er gaan ontslagen vallen.
Maar we mogen wel weer met 130 km over de snelweg scheurenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
100 miljoen bezuinigingen op de publieke omroep (bij rtl 4 vonden ze dat nog te weinig) en inkrimping van de overheid. Dus er gaan ontslagen vallen.
Ah, leuk. Welke vlag?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel ondersteboven, hoop ik dan toch!
mwa..... ik snap je maar...... nee. gelijke hoogte mag welquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of nouja, 4 jaar is erg ambitieus.
Ik vind de BBB trouwens nog erger dan Wilders, mag dat?
Ik geef het een jaartjequote:Op woensdag 15 mei 2024 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar weer vier jaar uitholling!
Ik heb meer sympathie voor tokkies dan voor het grootkapitaalquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa..... ik snap je maar...... nee. gelijke hoogte mag wel
Ik vind NSC ook geen fijne hoor. Ze doen alsof ze degelijk zijn, maar zijn erg conservatief.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NSC is gewoon het CDA uit 1990.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind NSC ook geen fijne hoor. Ze doen alsof ze degelijk zijn, maar zijn erg conservatief.
Zoiets, het is een geforceerde relatie. Een beetje zoals Waylon en Ilse.quote:
Meer ongelukken, meer doden, meer files, meer vervuiling, minimale tijdswinst.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar we mogen wel weer met 130 km over de snelweg scheurenDat is helaas wel het enige positieve.
Ik hoop dat Even tot Hier en ESF bespaard blijven met de bezuinigingen.
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop ook dat EtH en ESF bespaard blijven..quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar we mogen wel weer met 130 km over de snelweg scheurenDat is helaas wel het enige positieve.
Ik hoop dat Even tot Hier en ESF bespaard blijven met de bezuinigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |