Klinkt allemaal goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof! Portugal ben ik nu 3x geweest. Wel alleen in de Algarve, maar daardoor best wel veel ervan gezien (wij zijn niet zulke "aan het strand liggen bakken"-liefhebbers). Portugal is![]()
Roemenië ben ik nooit geweest. Wel in Hongerije lang geleden 2x. En alleen in Boedapest.
Dit jaar gaan wij naar Praag (volgende week) en augustus naar Zuid-Frankrijk. Weer eens een keer rijden i.p v. vliegen. Hebben een villa met zwembad in een (relatief) niet-toeristisch dorpje gehuurd. En van daaruit gaan we de omgeving verkennen. Waa liever begin september gegaan, maar dat kon niet. Dan wilden ze eigenaren (bejaard Nederland echtpaar) er zelf weer in. Ze wonenen daar namelijk, behalve in de zomermaanden.
Echt heel veel zin in allebei!![]()
Was idd erg interessant filmpje, thanks voor het delen!quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel interessant filmpje over de achtergrond van deze artiesten en het liedje:
Dank je, jij ook!quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goedVeel plezier alvast. In Portugal ben ik zelf niet in de Algarve geweest. Wel in Lissabon en Porto plus omgeving bij beiden.
Dit is jouw uitnodiging te gaan rellen in dat topicquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Cyan9 in ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #105 bier
Dat je het aandurft om hem te heropenenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Cyan9 in ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #105 bier
Mijn vertrouwen is groot.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je het aandurft om hem te heropenen
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen is groot.
En wat open is kan desnoods ook weer dicht.
Waar ben je?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Fuck the EBU![]()
Boomers stelen gewoon bedjes aan het zwembad door een sprintje te trekken en spullen erop te gooien.
En in Londen heb je ook niet van die Fransen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Parijs ben ik vorig jaar geweest en Londen ben ik net 2 weken van terug. Ik vond beide ontzettend mooi, waarbij ik de sfeer in Londen nog beter vond dan in Parijs
En ze begrijpen én spreken er Engelsquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En in Londen heb je ook niet van die Fransen.
Ha jaquote:
Turkije.quote:
snap je niets van he... bijzonder dat ze dat kunnen in Groot Brittanniëquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is ook dat het winnende lied in Italie of Zweden zit. Heel misschien nog UK of Zwitserland. (Ik heb een raar goed gevoel over Zwitserland)
je idee over Groot Brittannië is wel leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb iets ontdekt. Blijkbaar heb ik soms een gave om in de toekomst kijken. Ik wist niet dat ik in me had. Dit zei in februari, nog voordat de artiest en nummer van Zwitserland bekend waren.
[..]
Ja soms werkt die gave niet altijdquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je idee over Groot Brittannië is wel leuk
Ja, speciale mensen daarquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap je niets van he... bijzonder dat ze dat kunnen in Groot Brittannië
mooi zo 1 hete trein was genoegquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, speciale mensen daar![]()
De overige treinen waren trouwens perfect op temperatuurNu doodop thuis van een leuke shopmiddag en een etentje
Als ze de NPO nou meer commerciële vrijheid geven kan het nog meevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De vlag kan uit hoor. We hebben een rechts kabinet.
100 miljoen bezuinigingen op de publieke omroep (bij rtl 4 vonden ze dat nog te weinig) en inkrimping van de overheid. Dus er gaan ontslagen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |