Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon dit topic maar op slot doe
ja ik trek het boetekleed aan.quote:
we moeten er ook iemand bij hebben die maakt dat ons niveau beter opvalt.quote:
Ik ben wel gezellig genoeg?quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier maar vrij weinig kutmods zie op het forumquote:
en het scheelt dat ze dit weekend rust van ons hebbenquote:
Wacht, is er ook een leuk F1 forum?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het scheelt dat ze dit weekend rust van ons hebben
O ja, dagjesmensen in F1quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het scheelt dat ze dit weekend rust van ons hebben
neh is niets aan daar.quote:
quote:
plus je moet bewijzen dat je Viaplay hebt en F1TVquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 subforum is een exclusief clubje. Lange procedure moet je doorstaan voordat je daar mag posten.
En je moet vooral Ziggo hebben. Je vind zandbak races en stratencircuits kut.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus je moet bewijzen dat je Viaplay hebt en F1TV
Dat wordt dan niets. Ik wil geen Viaplayquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt? dat is vreemdquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
Is er al benoemd dat Luktelk van Silvester van Spotify is?
wrom heb je er twee?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt dan niets. Ik wil geen ViaplayWe hebben hier in huis wel twee abonnement op F1TV
En je moet vooral Ziggo hebben. Je vind zandbak races en stratencircuits kut.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb even overgelegd en je wordt toegelaten vanwege dat je 2 F1TV abonnementen hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt dan niets. Ik wil geen ViaplayWe hebben hier in huis wel twee abonnement op F1TV
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon dit topic maar op slot doe
Ja kreeg net een melding dat het niet meer te beluisteren is als ik er op klik, op twitter lees ik er ook van alles over. Jammerquote:
Ik merkte het net jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
zonde ook. gelukkig staat ie nog wel op youtube maar das toch andersquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:38 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Ja kreeg net een melding dat het niet meer te beluisteren is als ik er op klik, op twitter lees ik er ook van alles over. Jammer
Staat nog gewoon op Spotifyquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
Whyquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:36 schreef Eurochacha het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh is niets aan daar.
daarom is nattekat ook al op vakantie gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel dus we zullen wel moeten he ;Pquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Begreep van @:ESF1GAMER dat jullie lekker gaan rellen?![]()
Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Begreep van @:ESF1GAMER dat het plan jullie lekker gaan rellen?@Nattekat moet iets te doen hebben na zijn vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zitten zondag in Praag. Nog ff kijken hoe we de wedstrijd kijken gaan regelen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
ik ben een kutmod die het vorige topic heeft geslotenquote:
blijven jijquote:
Dan heeft @Nizno mij verwijderde post terug gezet☹️quote:
en aangepastquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft @:Nizno mij verwijderde post terug gezet☹️
Blijf gewoonquote:
geloof er niks van!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vroeg me alleen maar af wie al die mensen zijn, niet dat ze weg moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |