Jaaa beter bestuur bereik je natuurlijk door mensen minder geld te bieden en ze met minder mensen het zelfde werk te laten uitvoerenquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep idd, gelukkig dit jaar nog flink wat procenten erbij. Maar wordt wel moeilijk de openstaande vacatures in ons team te vullen zo.
Dat is niet alleen in de ambtenarij zo, dat is ongeveer in elk vakgebied zo op dit moment.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep idd, gelukkig dit jaar nog flink wat procenten erbij. Maar wordt wel moeilijk de openstaande vacatures in ons team te vullen zo.
Zie puinhopen Rutte 1 en 2quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa beter bestuur bereik je natuurlijk door mensen minder geld te bieden en ze met minder mensen het zelfde werk te laten uitvoerenLogisch toch?
Owja zeker. Grootste reden ook waarom dat 'gratis kinderopvang' (wat eigenlijk goedkopere kinderopvang voor rijkere mensen is) niet uit te voeren is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in de ambtenarij zo, dat is ongeveer in elk vakgebied zo op dit moment.
Nou, nou, nou.quote:
Dat zijn de enige positieve punten, die je net op noemt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:27 schreef ijs_beer het volgende:
Een paar dingen zijn best oke in het akkoord, wat minder consultants bij de overheid lijkt me prima, als ook strengere criteria voor onderwijsmethoden, doorgang Lelylijn en versterking openbaar vervoer in landelijke regios.
Maar alles qua natuur en menselijkheid, tja.
Er is ook een protest gaande in deze SC tegen de EBUquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:41 schreef GotC het volgende:
ESF had toch niets met politiek te maken? En wat zie ik hierboven gebeuren in ESF?![]()
Geintje geintje![]()
EBU doesn't like this postquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als publieke omroep kunnen we mooi 100 miljoen bezuinigingen op de EBU.
Dit is toch de POL SC?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:41 schreef GotC het volgende:
ESF had toch niets met politiek te maken? En wat zie ik hierboven gebeuren in ESF?![]()
Geintje geintje![]()
"Mark Rutte feliciteert zijn opvolger"quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Yesse het volgende:
Ik vraag me ook wel af wie het gezicht van ons land gaat worden. Ik vrees nog steeds grote vrezen
Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Mark Rutte feliciteert zijn opvolger"
[ afbeelding ]
Ik heb er nog zo min mogelijk van gezien en gevolgd en durf het ook eigenlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Fuck de EBU.
Ik zal zo ook eens gaan kijken naar het nieuws over het regeerakkoord maar ik heb al hoofdpijn dus ik weet niet of dat wel zo’n goed idee is
verstandige fysio heb jijquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
Gisteren zei de fysio dat ik aan mijn slaapritme moet werken, want het gaat echt niet goed zo en vooral geen nieuws voor het slapengaan moet lezen wat mij geen rust geeft. Ik heb maar wijselijk mijn mond gehouden dat ik al dagelijks tot 3u 's nachts alle ESF nieuws zit te lezen en me vreselijk loop te ergeren aan alles.
ow god gaan ze hier ook van die schietkanonnen gebruiken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:20 schreef Yesse het volgende:
BREAKING: dit kabinet gaat ook het weer beïnvloeden volgens Wilders "de zon gaat weer schijnen in Nederland".
Als Omtzigt zich over z'n wrok heen kan zetten dan Plasterk. En anders heb ik geen ideequote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat de premier worden denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |