Mij ken je wel toch.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vroeg me alleen maar af wie al die mensen zijn, niet dat ze weg moeten gaan.
sturen we Frank naar het ESF?quote:
Daar is toch ook een topic voor ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vroeg me alleen maar af wie al die mensen zijn, niet dat ze weg moeten gaan.
ben ik blij dat ik niet in die regio woon, hier verwachten ze geen regen vandaag en morgen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:48 schreef Jane het volgende:
Mijn tuinkussens zijn natgeregend. Fuck the EBU!
Mes steek pijnquote:
Ik heb er een en mijn vriend heeft er een en omdat we nu tijdelijk hier wonen heb ik hem niet opgezegdquote:
Het regent niet en nu moet je zelf je planten water geven, vreselijk. Fuck the EBU!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet in die regio woon, hier verwachten ze geen regen vandaag en morgen.
als je jaarabo hebt zou ik idd sowieso niet opzeggen, die kun je waarschijnlijk niet meer terug gaan krijgen andersquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er een en mijn vriend heeft er een en omdat we nu tijdelijk hier wonen heb ik hem niet opgezegd
ja dat is wel een feit. mn aardbeien drogen al bijna uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het regent niet en nu moet je zelf je planten water geven, vreselijk. Fuck the EBU!
ik krijg ook geen kerstig kleurtje ondanks mn verdiende tagje...quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg ook geen kerstig kleurtje ondanks mn verdiende tagje...
deze?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog steeds op jouw kerstkaartje
Oh moet ik die nu ook invullenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar is toch ook een topic voor ?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
Niet leverbaarquote:
Ik ben zwaar teleurgesteldquote:
Vind dat wel een vrij chagrijnig kijkende kat voor zo'n feestdagquote:
Past purfect bij deze mormel (1 van mijn 2 katten):quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind dat wel een vrij chagrijnig kijkende kat voor zo'n feestdag![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Past purfect bij deze mormel (1 van mijn 2 katten):
[ afbeelding ]
jij was voor dequote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef danilel het volgende:
ik miste jullie en mijn dagelijks teruglees/like topic is tot nader order gesloten, mag ik bij jullie gezellig in de slowchat?
kijk je ook F1?quote:
Mooi woensdag maaltje!quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
sjow aardappeltjes zalm asperges ei ham en sausje op...
straks maar eens even de citroengeranium buiten zetten en de boudl water geven
was mn zondagse maaltijd ook alquote:
Ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
was mn zondagse maaltijd ook al![]()
ongebakken krieltjes en zalm nu gebakken en de asperge met ei ham en saus was kliekje
en tis zo heerlijk!!
[ afbeelding ]
ja koken kan ik welquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja koken kan ik wel![]()
de rest van mn huishouden is nog minder dan dat van Jan Steen, maar dat mag de pret niet drukken.
groene vingers, niet aanwezigquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:52 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarIk kan best goed koken en bakken, maar de rest… iets meer dan the bare minimum
Tuurlijk, wees welkom.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef danilel het volgende:
ik miste jullie en mijn dagelijks teruglees/like topic is tot nader order gesloten, mag ik bij jullie gezellig in de slowchat?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef NailQueen het volgende:
* komt de SC in
Allora iedereeeeen! Zien jullie iets aan mij?![]()
[ afbeelding ]
(Mijn beugel is eruit)
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
groene vingers, niet aanwezig
organisatorisch talent om huis normaal in te richten, niet aanwezig
wat ik wel heb
het talent om stof niet te zien
Jeetje, toevallig allemaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Kijk eens welke Isralische journalist hier blij is dat Wilders een regering heeft kunnen vormen.
Dit dusquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je jaarabo hebt zou ik idd sowieso niet opzeggen, die kun je waarschijnlijk niet meer terug gaan krijgen anders
Ik zie het stof wel, maar heb het talent om er niets mee te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
groene vingers, niet aanwezig
organisatorisch talent om huis normaal in te richten, niet aanwezig
wat ik wel heb
het talent om stof niet te zien
ik heb bijna 10 minuten gezocht naar een bepaald gifje maar kan het niet vinden....quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef NailQueen het volgende:
* komt de SC in
Allora iedereeeeen! Zien jullie iets aan mij?![]()
[ afbeelding ]
(Mijn beugel is eruit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |