Prinsie! Tijd niet gezien hierquote:
Dus Haren it isquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
het ligt zowaar in mijn achtertuin
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
Ik kan morgen naar een optreden van Dries Roelvink. Ik kan het ook niet doen natuurlijk
Nee die moet verplicht uitgebreid ontbijten met jonge mensenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
Zou er bij de verjaardag van onze Koning wel taart zijn?
Voor welke van de twee opties is diequote:
Dat eerst deel is een soort kopie van mijn nacht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan jullie
Moest een beetje afkicken anders hang ik hier de hele dag rond.
Ik durf weleens buiten de ESF subforum te gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dank je! Jou kom ik gelukkig ook nog wel eens op andere plekken op FOK! tegen
Dapper, dapper...quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik durf weleens buiten de ESF subforum te gaan.
Ja, merels hebben een goed alarmsysteemquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, @:TheFreshPrince, wat leuk! Door jou herkende ik laatst het gezang van een vogel en heb ik een kat weggejaagd
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ik zeg bij deze mijn lidmaatschap op van het ESF-subforumIk heb dit jaar een verhuizing EN theatershow gepland tijdens ESF-week
Ik ook Sjaan, ik ookquote:
Begrijpelijk. We gaan je missen!quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ik zeg bij deze mijn lidmaatschap op van het ESF-subforumIk heb dit jaar een verhuizing EN theatershow gepland tijdens ESF-week
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 inzendingen gehoord, dus mss nog wat huiswerk te doen
Maar dan kan @TheFreshPrince geen ESF Nostradamus 2024 tagje winnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenDan is het allemaal nog een verrassing
Er is zeker geen "ESF faalhaas 2024" tagje?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan kan @:TheFreshPrince geen ESF Nostradamus 2024 tagje winnen
Nee dat doel wij onze nummer laatst niet aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is zeker geen "ESF faalhaas 2024" tagje?
Dit is altijd mijn tactiek.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenDan is het allemaal nog een verrassing
Allebei van jezelf?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Zou @Meke deze tag dit jaar niet een kléin beetje verdienen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat doel wij onze nummer laatst niet aan.
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staanquote:
Is wel zoquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou @:meke deze tag dit jaar niet een kléin beetje verdienen?
Ga je samenwonen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staan
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ze heten K11?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier komt morgen een K3-coverband.Bestaande uit 11 personen.
Het had dus erger gekund qua stressquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staan
Ja!quote:
Is wel hoogcultuur hoor, dus vraag me af of mensen het kennenquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had dus erger gekund qua stressWelk stuk ga je zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Gefeliciteerdquote:
Wat leuk, gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Het topic in WGR een tijdje terug was een hintquote:
Ga je ook daarna de helft van Enchanto kijken?quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:34 schreef H_T het volgende:
In navolging van @:Nailqueen een paar weken terug ga ik nu Peter Pan kijken
Neuh. Daar zijn meerdere goede redenen voor, zoals dat ik echt geen zin heb in dat ellenlange Madrigal-lied aan het beginquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga je ook daarna de helft van Enchanto kijken?
Ik zit in een ESF roes dus ik ga zo 2022 terugkijken. En volgende week, hopelijk via het retrotopic, 2023. Dan ben ik precies in lijn met 2024
quote:
quote:
Thanksquote:
Haha ja echt niemand was het met ons eensquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Het topic in WGR een tijdje terug was een hint
Ik was het bijna vergeten maar twee jaar geleden trad op de markt nog een onbekende Marco Schuitmaker op. Dus wie weet spot ik wel de nieuwste volkszanger van nederland.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is er hier ook een grote koningsmarkt. Dat houdt de langste straat bezet dus je ontkomt er niet aan. Vorig jaar was er een coverbandje die Henk Wijngaard speelde. Ik laat het dit jaar aan mij voorbij gaan. Misschien dat ik op de trein stap naar Grunn. Die gaat trouwens langs Europapark. Die kent u van onze cultuurheld TikTok Tammo.
Ik heb het tot de helft volgehouden. Ik vond het te langdradigquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Neuh. Daar zijn meerdere goede redenen voor, zoals dat ik echt geen zin heb in dat ellenlange Madrigal-lied aan het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Dar vieną minutę, Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
In de tweede helft zingen ze nog wat liedjes, er gebeurt iets met het huis Mirabel leert een les, er veranderen wat dingen in de verhoudingen binnen het gezin, er komt nog een liedje en de film is klaarquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het tot de helft volgehouden. Ik vond het te langdradig
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Luctor, LuctorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
Lots of ChocoluhuctohorIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mijn liedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee hoor. Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
Dar vieną minutę, Luctor, Luctor![]()
Ja, dat was wel mooiquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja echt niemand was het met ons eensMaar we gaan het wel lekker doen zoals we het zelf willen
Is je bezorger nog langsgekomen?quote:
Ja! Jij moet op Letland stemmen. Of was het nou Litouwen? Een van die twee in ieder geval, diegene met de minste dons.quote:
Ik moet ze allemaal nog eens luisteren.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Jij moet op Letland stemmen. Of was het nou Litouwen? Een van die twee in ieder geval, diegene met de minste dons.
Toevallig welquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ze allemaal nog eens luisteren.
Staan alle liedjes al op YouTube toevallig? Want dan kan ik morgen wel eens gaan luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matigquote:
De beste zijn van drie waardeloze presentatoren is nog steeds geen al te geweldige prestatiequote:Op vrijdag 26 april 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Unpopular opinion over ESF 2022: Alessandro Cattelan was de beste presentator van allemaal. Hij had duidelijk de meeste ervaring en hij durfde gek te doen zoals Petra Mede. Mika is duidelijk meer een zanger/entertainer en Laura Pausini was er helaas ook.
Wel vroeg thuis danquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer eens de stad in geweest, ondanks best moe.
Was wel weer gezellig.
@:Strani weer niet gezien, stond zeker weer in een andere stad of zo, toch jammer.
Ja, ik was moe dus vroeg thuis.quote:Op zaterdag 27 april 2024 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vroeg thuis dan
Ik ben ook net thuis maar ik was in m'n eigen dorp. Morgen wel weer naar de stad
Beterschapquote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
Kriebelhoest? Dat heb ik ook al een paar dagen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu een vervelende hoest sinds gisteren. Wel beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten.
Griep en nu ook een hoest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kriebelhoest? Dat heb ik ook al een paar dagen.
Beterschap!
O dat is ook een hele vervelende hoest bij deze griep. Houdt ook lang aan bij de meeste.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Griep en nu ook een hoest.
De afgelopen 2 dagen was ik echt beroerd
Dank jequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook een hele vervelende hoest bij deze griep. Houdt ook lang aan bij de meeste.
Hopelijk herstel je snel!
Ligt er aan hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je
Ik had vandaag graag over de vrijmarkt gegaan, maar lijkt me verstandiger om het niet te doen.
Klinkt uitermate prettig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
Zijn specialiteit is toch watermanagement? Dan zou het jammer zijn als er geen water naar beneden kwam.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Willempie had trouwens wel even wat leuker weer mogen regelen.
Wat ben je nou voor koning als je dat niet eens kan?
Steek je wel drie vingers in de lucht?quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:30 schreef H_T het volgende:
Het is Koningsdag en ik ben wakker, dus nu moet ik stamppot eten. Helemaal geen zin in, maar ja, traditie he?
Tuurlijk! Ik heb zelfs een topic geopend voor de intochtquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Steek je wel drie vingers in de lucht?
Allemaal tegelijk! Wat rot. Beterschap.quote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Hoe ver is het reizen voor jou?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan de bus pakken naar Emmen. Maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in
Snap ik! En nou toevallig zal ik o.a. naar een café'tje gaan waar ze dat doen jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik was moe dus vroeg thuis.![]()
Ik ga morgen juist niet de stad in denk ik. Leuk dat de koning jarig is en zo, maar al die mensen die erop afkomen zijn me toch vaak iets te veel. Het was imo vanavond al drukker dan comfortabel.
Jij gaat morgen dus wel naar de stad om de verjaardag van onze koning te vieren?
Leuk, veel plezier en succes!quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik! En nou toevallig zal ik o.a. naar een café'tje gaan waar ze dat doen jaMaar ik begin met een pub quiz, nooit eerder gedaan dus zin in!
KUT ligt in Georgiëquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Eén van de categoriën is airport codes dus dat zou me denk ik wel moeten liggen.
Dat lijkt me meer iets voor de afdeling Gevonden Voorwerpen dan voor deze SC.quote:
En áltijd waar je het láátst kijkt hè.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor de afdeling Gevonden Voorwerpen dan voor deze SC.
Ja, dat heb je altijd met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En áltijd waar je het láátst kijkt hè.
Prachtigquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat heb je altijd met dat soort dingen.
Thanks! Ja echt dikke pech. Kans is nu echt 90% dat het de zelfgemaakte quiche van gisterenavond was aangezien man ook last heeft (al is het bij hem niet fysiek eruit gekomenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk! Wat rot. Beterschap.
En ook beterschap @:esf1gamer.
Omdat tijd. Februari en maart lijken vaak eeuwen te durenquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag beginnen ook de repetities in Malmö. Waarom gaat dit jaar opeens in een snelvaart?
Meestal hou ik wel op met zoeken als ik het gevonden heb jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En áltijd waar je het láátst kijkt hè.
Hoe bedoel je, ik begin pas met zoeken als ik het gevonden heb.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal hou ik wel op met zoeken als ik het gevonden heb ja
Ja oké, terecht punt wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal hou ik wel op met zoeken als ik het gevonden heb ja
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik begin pas met zoeken als ik het gevonden heb.
Ik pas met zoeken tot ik het begin heb gevondenquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik begin pas met zoeken als ik het gevonden heb.
Dank jequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk! Wat rot. Beterschap.
En ook beterschap @:esf1gamer.
Haije nog wat kocht?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben in de stad geweest. Wat een drokte. Nait normal. En het was niet eens Emmen
Moi. Kon minder.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Nait te doun. Ik heb als troost thuusbezorgd besteld.
Waar?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag ook een reclamebord met Europaparty in Leeuwarden @:ESF1Gamer
Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
Good evening my friends!
We hebben al rode dubbeldekker bussen gezien en een rode telefooncel en het regent dus de Londen ervaring begint ultiem!
Nu nog over een plakkerig tapijt lopen, veel te vaak kijken bij het oversteken en veel te grijze of veel te groene erwten bij het etenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
Good evening my friends!
We hebben al rode dubbeldekker bussen gezien en een rode telefooncel en het regent dus de Londen ervaring begint ultiem!
Koningsdag is altijd een fijne dag om te reizenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
Good evening my friends!
Heel voorspoedig! De Eurostar beviel uitstekendquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:45 schreef H_T het volgende:
@:Arizona hoe is de reis gegaan?
Edit: ah, je had al wat gepost
Ik keek heel professioneel al een keer spontaan naar rechtsquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu nog over een plakkerig tapijt lopen, veel te vaak kijken bij het oversteken en veel te grijze of veel te groene erwten bij het eten![]()
Veel plezier! Ga je ook nog naar een musical of andere voorstelling?
Misschien kan je hem nog overhalen naar The Book of Mormon te gaan met het argument dat dat van de bedenkers van South Park isquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel voorspoedig! De Eurostar beviel uitstekend
[..]
Ik keek heel professioneel al een keer spontaan naar rechts![]()
We gaan niet naar een voorstelling, New Mexico geeft daar niks om.
Maar dat komt natuurlijk omdat jij had gezegd dat jij al die vrouwen kendequote:Op zondag 28 april 2024 03:38 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een geslaagde avond. Pub Quiz was heel leuk maar we zijn als groep wel laatste geworden van de zes dus er is ruimte voor verbetering 😅
Daarna een beetje gependeld tussen onze vaste karaokebar en de daarnaast gelegen Nederlandse bar (de enige in de stad) voor Koningsdag. Er waren best veel Nederlanders. Een paar van mijn vrienden keken hun ogen uit met al die lange blondines. Ze waren ook wel wat geïntimideerd geloof ik
Heb je het leuk gehad??quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
Zo weer thuisHet was wel druk in de trein met feestgangers die huiswaarts keerden, maar het viel eigenlijk nog mee. Op Schiphol zelf was het een stuk drukker.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je hem nog overhalen naar The Book of Mormon te gaan met het argument dat dat van de bedenkers van South Park is
Wat heb je morgen op de planning staan?
Hoe was het in Portugal.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
Zo weer thuisHet was wel druk in de trein met feestgangers die huiswaarts keerden, maar het viel eigenlijk nog mee. Op Schiphol zelf was het een stuk drukker.
Wat waren de onderwerpen zoal bij de pubquiz?quote:Op zondag 28 april 2024 03:38 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een geslaagde avond. Pub Quiz was heel leuk maar we zijn als groep wel laatste geworden van de zes dus er is ruimte voor verbetering 😅
Daarna een beetje gependeld tussen onze vaste karaokebar en de daarnaast gelegen Nederlandse bar (de enige in de stad) voor Koningsdag. Er waren best veel Nederlanders. Een paar van mijn vrienden keken hun ogen uit met al die lange blondines. Ze waren ook wel wat geïntimideerd geloof ik
Ik ben al 1,5 uur wakkerquote:Op zondag 28 april 2024 08:14 schreef Arizona het volgende:
Ik ben als enige al wakker hier, NM en dochter slapen nog.
Jazekerquote:
Ja was heel leukquote:Op zondag 28 april 2024 08:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe was het in Portugal.
De trein naar Rotterdam was ook heel druk.
[..]
Wat waren de onderwerpen zoal bij de pubquiz?
Wij zijn dan ook heel initimiderend! 180 cm pure intimidatie hier!
Veel plezier i.i.g. nog. Vlakbij Camden heb je Primrose Hill. Dat is ook wel een aanrader voor een zicht op de stad. Ook wel een park, maar vrij klein. Daar vlak in de buurt heb je dan weer Regents Park, wat leuk is om te bezoeken.quote:Op zondag 28 april 2024 08:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Vandaag gaan we sight-seeen! Lekker wandelen door Londen langs de standaars highlights. Met de metro naar de Tower Bridge en dan via allerlei omzwervingen komen we uit bij Buckingham palace.
Morgen gaan we shoppen, startend bij Covent Garden. En dinsdag naar het British Museum en naar Camden. Of naar een park, het wordt heel mooi weer dan.
Klinkt goed! Had je een auto gehuurd om naar verschillende plekken te gaan? Of trein?quote:Op zondag 28 april 2024 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
JazekerPortugal blijft een mooi land en Lissabon en Portie hele leuke steden. En ook de overige plekken waar ik ben geweest waren leuk. Wel was het een stuk drukker dan toen ik er vorige keer was. Wat voor beide steden wel lastig is, want het zijn veel krappe straatjes.
Ja, Book of Mormon is echt geweldigquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je hem nog overhalen naar The Book of Mormon te gaan met het argument dat dat van de bedenkers van South Park is
Wat heb je morgen op de planning staan?
Ik ben er drie keer geweestquote:Op zondag 28 april 2024 09:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, Book of Mormon is echt geweldig![]()
@:Arizona en niet typisch musical zegmaar.
Ik moet alles nog luisteren.quote:Op zondag 28 april 2024 10:50 schreef Momo het volgende:
Hallo willen jullie ook je score geven voor de inzendingen van de big5 en Zweden? Ik wil weten welke score Fok gemiddeld elke inzending geeft.
ESF / [2024] Big 5 + Zweden: je mening
Ik sprak ze ook aan alsof dat zo wasquote:Op zondag 28 april 2024 07:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt natuurlijk omdat jij had gezegd dat jij al die vrouwen kende
Onder andere Airport Codes, love songs en biologie. Steeds 10 vragen voor een categorie, en zes categorieën.quote:Op zondag 28 april 2024 08:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe was het in Portugal.
De trein naar Rotterdam was ook heel druk.
[..]
Wat waren de onderwerpen zoal bij de pubquiz?
Wij zijn dan ook heel initimiderend! 180 cm pure intimidatie hier!
Het is buiten Friesland heel moeilijk om voor een schappelijke prijs een trein te huren hoorquote:Op zondag 28 april 2024 08:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Had je een auto gehuurd om naar verschillende plekken te gaan? Of trein?
Jij bent zeker de leukste thuisquote:Op zondag 28 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is buiten Friesland heel moeilijk om voor een schappelijke prijs een trein te huren hoor
Dat nooitquote:Op zondag 28 april 2024 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh er is er weer eentje chagrijnig opgestaan hoor
Nou dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 28 april 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme Strani wordt hier kapot gemaakt op zondagochtend. Dat is gewoon het niveau hier Cyan.
De waarheid doet soms pijn.quote:Op zondag 28 april 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme Strani wordt hier kapot gemaakt op zondagochtend. Dat is gewoon het niveau hier Cyan.
Ik ben trots op je Straanquote:Op zondag 28 april 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sprak ze ook aan alsof dat zo wasMaar ja tussen Nederlanders in het buitenland op zo'n moment, met oranje hoedjes en alles, komt er ook snel een joviale stemming
Met de trein en met de bus. Ik heb geen rijbewijs, dus een auto nu huren kan ik maar beter niet doenquote:Op zondag 28 april 2024 08:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Had je een auto gehuurd om naar verschillende plekken te gaan? Of trein?
De gewone users moeten altijd weer het sloopwerk van de mods reparerenquote:Op zondag 28 april 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat @:Cyan9 in mij heeft beschadigd maak je hiermee weer goed
Oh nee lijkt me geen goed idee om dat dan voor het eerst in het buitenland te proberen.quote:Op zondag 28 april 2024 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de trein en met de bus. Ik heb geen rijbewijs, dus een auto nu huren kan ik maar beter niet doen
Als je snel genoeg kan vluchten is het misschien wel een ideequote:Op zondag 28 april 2024 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee lijkt me geen goed idee om dat dan voor het eerst in het buitenland te proberen.
Is dit crewbash?quote:Op zondag 28 april 2024 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De gewone users moeten altijd weer het sloopwerk van de mods repareren
Same.quote:Op zondag 28 april 2024 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de trein en met de bus. Ik heb geen rijbewijs, dus een auto nu huren kan ik maar beter niet doen
Nee gewoon een terechte correctiequote:
Ik heb alle airport codes uit mijn hoofd geweten, moest ik leren toen ik Toerisme studeerdequote:Op zondag 28 april 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Onder andere Airport Codes, love songs en biologie. Steeds 10 vragen voor een categorie, en zes categorieën.
En ja ook bij jou zullen mijn normaal niet zo stille vrienden toch opeens stilletjes in een hoekje staan kijken
Wat moet ik daar doen precies?quote:Op zondag 28 april 2024 16:09 schreef Redefine het volgende:
@:Strani Waarom ben jij niet in Valencia als onze razende reporter?
Londen is een hele leuke stad jaquote:Op zondag 28 april 2024 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb alle airport codes uit mijn hoofd geweten, moest ik leren toen ik Toerisme studeerde![]()
Londen is echt zo leuk![]()
Ondanks de regen vanmorgen. Dat paste er wel bij. We hebben langs heel veel standaard highlights gewandeld.
Borough Market vonden we heel leuk, daar hebben we lekker koffie gedronken. We zaten nog propvol van het ontbijt![]()
En wat een mooie gebouwen overal, ik had dat echt niet meer onthouden van de vorige keer.
Ja, dat weet je nu dus niet, omdat je thuis op je krent zitquote:
De openingsrit, een ploegentijdrit, van de Vuelta voor vrouwen was daar vandaag.quote:
Dank jequote:Op zondag 28 april 2024 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Londen is een hele leuke stad jaEn als ik zo vrij mag zijn, je ziet er op de foto's (op Insta) echt veel jonger uit
quote:Op zondag 28 april 2024 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik voel me wel oud nu, zere voeten van het lopen
Na 17 km mag je vermoeide voeten hebbenquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 en @:em31 wij hebben net bij Itsu ons avondeten gehad![]()
Ik had noodle soup met gyoza’s erin
[..]
17 km gelopen vandaag![]()
Volgens mij knappen ook veel mensen af op de veiligheidsmaatregelen en aangekondigde demonstraties.quote:Op zondag 28 april 2024 20:16 schreef RipCity het volgende:
Is malmo zo slecht te bereiken/ willen er zoveel mensen niet meer gaan oid? heb nog nooit zo'n goedkope kaarten in de verkoop gezien. Voor 200 al naar de finale en halve finale wordt door iedereen gedumpt voor 6 tientjes. Of mensen bang voor aanslagen/problemen ofzo? Andere jaren lagen deze bedragen op honderden tot duizenden en nu kan je er bijna gratis heen.
[ link | afbeelding ]
Ik kijk Indycar op Ziggo Racingquote:
Variatie is belangrijkquote:Op zondag 28 april 2024 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar geen Ziggo meer.
Dan ga ik zo PS5 aanzetten, nadat de hele dag gegamed heb op de xbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
FlatOut 2 vandaag weer eens aangeslingerd. Blijft een geinig spelquote:Op zondag 28 april 2024 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar geen Ziggo meer.
Dan ga ik zo PS5 aanzetten, nadat de hele dag gegamed heb op de xbox
Ik heb laatst Castle Crashers en Cuphead weer gespeeldquote:Op zondag 28 april 2024 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
FlatOut 2 vandaag weer eens aangeslingerd. Blijft een geinig spel
Ik heb hem ook meteen vrijdagmiddag gekochtquote:Op zondag 28 april 2024 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was vanavond weer verder gegaan met Manor Lords. Nog steeds aan het leren hoe het moet.
Ik heb nog steeds enkel mijn beginnende vijf families.quote:Op maandag 29 april 2024 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem ook meteen vrijdagmiddag gekocht
Mooi spel, en nog niet echt problemen gevonden ondanks dat het nog in ontwikkeling is. Ik heb wel alle combat uitgezet in m'n huidige savegame om eerst echt het opbouwen van een dorp onder de knie te krijgen. Nu zo'n 150 inwoners
quote:Op maandag 29 april 2024 03:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op mensen, genoeg gefeest. We beginnen eens lekker vroeg vandaag.
Ik vermaak me prima met Kingdom Hearts 2. Disney en Final Fantasyquote:Op zondag 28 april 2024 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
FlatOut 2 vandaag weer eens aangeslingerd. Blijft een geinig spel
Volgende week ook 2 dagen werkenquote:Op maandag 29 april 2024 07:08 schreef Yesse het volgende:
Nou ik voel me weer goed genoeg om iets uit te voeren. Nu het weekend voorbij isIs het al volgende week? Dan hoef ik maar 2 dagen te werken (ok ipv 3) maar omdat man ook de dag na Hemelvaart verplicht vrij heeft hebben we samen een extra lang weekend
plus ESF natuurlijk:D
Je kunt tegenwoordig beter aangeven wanneer het geen raceweek is. Dat gaat snellerquote:
Afgelopen week was geen raceweekquote:Op maandag 29 april 2024 08:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig beter aangeven wanneer het geen raceweek is. Dat gaat sneller
Dat klopt.quote:
De Olympische Spelen beginnen later pas hoorquote:Op maandag 29 april 2024 08:42 schreef NailQueen het volgende:
Nog 1 weekje en dan is het de mooiste tijd van het jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, gisteren was nog even bijkomen maar inmiddels qua energie wel weer (bijna) in orde. Jammer dat de verkoudheid niet ook zo snel weg wasquote:Op maandag 29 april 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week ook 2 dagen werken![]()
Voel je al wat beter?
Dan zit je op ongeveer evenveel keer aangevenquote:Op maandag 29 april 2024 08:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig beter aangeven wanneer het geen raceweek is. Dat gaat sneller
Kerstmis?quote:Op maandag 29 april 2024 08:42 schreef NailQueen het volgende:
Nog 1 weekje en dan is het de mooiste tijd van het jaar![]()
Jeetje zegquote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder en ik gaan iets heel burgerlijks doen. We gaan naar de Libelle zomerweek
Is dat vandaag al bezig?quote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder en ik gaan iets heel burgerlijks doen. We gaan naar de Libelle zomerweek
Toch zou ik niet graag ruilen met de Spaanse zomers, ik blijf liever in leven.quote:Op maandag 29 april 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
'Zomer' is in Nederland toch meer een symbolisch iets.
De zomer is hier vrij verschrikkelijk ja. Alleen het voordeel is dat de lente en de herfst vaak dan weer wel perfecte temperaturen hebben.quote:Op maandag 29 april 2024 13:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag ruilen met de Spaanse zomers, ik blijf liever in leven.
Nog steeds je beginnende vijfquote:Op maandag 29 april 2024 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds enkel mijn beginnende vijf families.
Ik heb wel combat al aangezet, maar wellicht was het slimmer geweest om dat bij de eerste nog niet te doen.
Ik vraag me alleen af hoe ik mijn regional wealth omhoog Kan brengen. Want ik zou graag een van de families willen uitbreiden met kippen, maar daar niet genoeg wealth voor.
Aan de andere kant, hier schijnt het zonnetje nu, het is een aangename 20 graden binnen, ik vind dit best een prima lentedag. Dus het kan wel.quote:Op maandag 29 april 2024 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De zomer is hier vrij verschrikkelijk ja. Alleen het voordeel is dat de lente en de herfst vaak dan weer wel perfecte temperaturen hebben.
Ik heb daar ooit in ver verleden als vrijwilliger gewerkt voor een studiepuntquote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Lekker hoor, geniet ervanquote:Op maandag 29 april 2024 13:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hier schijnt het zonnetje nu, het is een aangename 20 graden binnen, ik vind dit best een prima lentedag. Dus het kan wel.
Wat grappigquote:Op maandag 29 april 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit in ver verleden als vrijwilliger gewerkt voor een studiepunt
In dat geval gun ik je een hoosbui. Twee mag ook.quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet ervan
Hier regent het nu juistMaar dat hadden we ook wel nodig hoor, het dichtstbijzijnde stuwmeer stond nog maar voor 38% vol.
Dankquote:Op maandag 29 april 2024 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dat geval gun ik je een hoosbui. Twee mag ook.
Akkoord. Mooi weer op woensdag komt mij ook goed uit.quote:Op maandag 29 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
DankVandaag en morgen mag het nog lekker doorregenen. Vanaf woensdag graag weer mooi weer.
Ik heb ruimte voor 10 families. Maar ik speel ook enkel op de normale snelheid. Zit nu in november. Bijna de eerste winter.quote:Op maandag 29 april 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog steeds je beginnende vijfMaar bouw je dan geen huizen voor nieuwe mensen? Uiteindelijk heb je ook mensen nodig om die wealth omhoog te krijgen. Vervolgens moet je zorgen dat ze de dingen produceren die nodig zijn om huizen te upgraden en dán krijg je wealth.
Ahh oké nee ik doe wel veel op hoogste snelheidquote:Op maandag 29 april 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ruimte voor 10 families. Maar ik speel ook enkel op de normale snelheid. Zit nu in november. Bijna de eerste winter.
Ik ga wel vragen of ze je nog kennenquote:Op maandag 29 april 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit in ver verleden als vrijwilliger gewerkt voor een studiepunt
Nee, die was tot 40 of zo gedaald, omdat ik eerst de houthakker ging bouwen, maar toen ook nog eens het verkeerde gebouwd. (het gebouw voor aanplanten van bomen 🙈). Dus mijn inwoners waren te lang dakloos. Intussen is het opgeklommen tot 46.quote:Op maandag 29 april 2024 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké nee ik doe wel veel op hoogste snelheidEn je approval rating is boven de 50%?
Denk het niet, want het was al 17 jaar geledenquote:Op maandag 29 april 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga wel vragen of ze je nog kennen
Is het -10 bij jullie in de lente en herfst?quote:Op maandag 29 april 2024 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De zomer is hier vrij verschrikkelijk ja. Alleen het voordeel is dat de lente en de herfst vaak dan weer wel perfecte temperaturen hebben.
Weet jij of het al definitief is dat de rechten bij Viaplay blijven?quote:
Correctie: Voor mij en de meeste andere mensen ideale temperaturen.quote:Op maandag 29 april 2024 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is het -10 bij jullie in de lente en herfst?
Hangt af of Viaplay de bankgarantie kan krijgenquote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Weet jij of het al definitief is dat de rechten bij Viaplay blijven?
Goed zo jochiequote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Correctie: Voor mij en de meeste andere mensen ideale temperaturen.
Ik snap het niet, ze zitten in zwaar weer financieel. En dan moeten ze 5 jaar elk jaar ¤ 45 mio ophoesten. Dus waarom het risico nemen ze de rechten te geven?quote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hangt af of Viaplay de bankgarantie kan krijgen
quote:
Doordat Canal+ groot aandeelhouder isquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze zitten in zwaar weer financieel. En dan moeten ze 5 jaar elk jaar ¤ 45 mio ophoesten. Dus waarom het risico nemen ze de rechten te geven?
In het contract opnemen dat je de uitzendrechten weer terug krijgt als Viaplay niet betaalt. Dan heb je of een smak geld van Viaplay of een paar jaar een smak geld van Viaplay en verkoop je daarna de rechten gewoon nog eensquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze zitten in zwaar weer financieel. En dan moeten ze 5 jaar elk jaar ¤ 45 mio ophoesten. Dus waarom het risico nemen ze de rechten te geven?
quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik ook even helpen met oversteken of lukt het wel zo?
quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doordat Canal+ groot aandeelhouder is
quote:Op maandag 29 april 2024 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
In het contract opnemen dat je de uitzendrechten weer terug krijgt als Viaplay niet betaalt. Dan heb je of een smak geld van Viaplay of een paar jaar een smak geld van Viaplay en verkoop je daarna de rechten gewoon nog eens
Tebbie gekocht?quote:
Pro of anti Viaplay?quote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
Ik keek toevallig van de week in dat Viaplay topic, is gewoon iemand die z’n hele levensgeluk verbindt aan wie die rechten heeft joh.
Anti Viaplayquote:
Moet jij eens opletten hoe deze SC eruit zien als de NPO wordt opgeheven en John de Mol alles inzet op de uitzendrechten voor het ESF.quote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
Ik keek toevallig van de week in dat Viaplay topic, is gewoon iemand die z’n hele levensgeluk verbindt aan wie die rechten heeft joh.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe deze SC eruit zien als de NPO wordt opgeheven en John de Mol alles inzet op de uitzendrechten voor het ESF.
Keukenapparaat, kado voor mams, PS5 game en kattenbakvullingquote:
Ja, ik ga daar elke dag helemaal loesoequote:Op maandag 29 april 2024 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Antimaar komt niet helemaal gezond over
Is gewoon jouw tweede account he, ik wist het!quote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar elke dag helemaal loesoe
Zo zo toe maar! Wat voor keukenapparaat?quote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Keukenapparaat, kado voor mams, PS5 game en kattenbakvulling
Je mot tog wat met je lefequote:Op maandag 29 april 2024 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is gewoon jouw tweede account he, ik wist het!
Ik zal tegen mijn collega zeggen dat niks aan de hand is. GeorgeM gaat uit haar/zijn bol.quote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar elke dag helemaal loesoe
https://www.bol.com/nl/nl(...)NlQ.2.4.ProductImagequote:Op maandag 29 april 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo zo toe maar! Wat voor keukenapparaat?
Zo, de zaken gaan goed zie ik!quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)NlQ.2.4.ProductImage
Echt niet normaal, hard om moeten lachenquote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
Ja psies. Ouwe vrouw doet mal. Niks aan ‘t handjequote:Op maandag 29 april 2024 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal tegen mijn collega zeggen dat niks aan de hand is. GeorgeM gaat uit haar/zijn bol.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn er nog wel een aantal die met je meelachenquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Echt niet normaal, hard om moeten lachen![]()
Ja hahaha kan toch nietquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Echt niet normaal, hard om moeten lachen![]()
Ik kwam het tegen in CUL subforumquote:
Oh wauw. Die ga ik voor Moederdag vragenquote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
CUL / Brød & Taylor ; opvouwbare rijsautomaat/yoghurtmaker/slowcookerquote:Op maandag 29 april 2024 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh wauw. Die ga ik voor Moederdag vragen
Ach, ik kijk nu ook al bij de Belgquote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe deze SC eruit zien als de NPO wordt opgeheven en John de Mol alles inzet op de uitzendrechten voor het ESF.
Je had er 4 moeten kopen, dan kreeg je 15% kortingquote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed opletten waar op internet je dit zetquote:
Net als sommige voetbal’fans’. Sjongejonge wat gaan die tekeer. Alsof er niks anders is in het leven.quote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
We zitten hier op FOK! dus de context lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 29 april 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed opletten waar op internet je dit zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Iemand hier al Baby Raindeer gekeken op Netflix?Nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Iemand hier al Baby Raindeer gekeken op Netflix?Ja! Ik ben nu volgens mij begin aflevering zesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 21:24 schreef Meke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2024 21:27 schreef Meke het volgende:
Oja nog een aanvulling voor @:strani en anderen die baby reindeer hebben gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die snap ik ook niet. Die ene in het Viaplaytopic kan ik soms nog wel om lachenquote:Op maandag 29 april 2024 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net als sommige voetbal’fans’. Sjongejonge wat gaan die tekeer. Alsof er niks anders is in het leven.
quote:Op maandag 29 april 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 april 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: