quote:
Doordat Canal+ groot aandeelhouder isquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze zitten in zwaar weer financieel. En dan moeten ze 5 jaar elk jaar ¤ 45 mio ophoesten. Dus waarom het risico nemen ze de rechten te geven?
In het contract opnemen dat je de uitzendrechten weer terug krijgt als Viaplay niet betaalt. Dan heb je of een smak geld van Viaplay of een paar jaar een smak geld van Viaplay en verkoop je daarna de rechten gewoon nog eensquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze zitten in zwaar weer financieel. En dan moeten ze 5 jaar elk jaar ¤ 45 mio ophoesten. Dus waarom het risico nemen ze de rechten te geven?
quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik ook even helpen met oversteken of lukt het wel zo?
quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doordat Canal+ groot aandeelhouder is
quote:Op maandag 29 april 2024 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
In het contract opnemen dat je de uitzendrechten weer terug krijgt als Viaplay niet betaalt. Dan heb je of een smak geld van Viaplay of een paar jaar een smak geld van Viaplay en verkoop je daarna de rechten gewoon nog eens
Tebbie gekocht?quote:
Pro of anti Viaplay?quote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
Ik keek toevallig van de week in dat Viaplay topic, is gewoon iemand die z’n hele levensgeluk verbindt aan wie die rechten heeft joh.
Anti Viaplayquote:
Moet jij eens opletten hoe deze SC eruit zien als de NPO wordt opgeheven en John de Mol alles inzet op de uitzendrechten voor het ESF.quote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
Ik keek toevallig van de week in dat Viaplay topic, is gewoon iemand die z’n hele levensgeluk verbindt aan wie die rechten heeft joh.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe deze SC eruit zien als de NPO wordt opgeheven en John de Mol alles inzet op de uitzendrechten voor het ESF.
Keukenapparaat, kado voor mams, PS5 game en kattenbakvullingquote:
Ja, ik ga daar elke dag helemaal loesoequote:Op maandag 29 april 2024 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Antimaar komt niet helemaal gezond over
Is gewoon jouw tweede account he, ik wist het!quote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar elke dag helemaal loesoe
Zo zo toe maar! Wat voor keukenapparaat?quote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Keukenapparaat, kado voor mams, PS5 game en kattenbakvulling
Je mot tog wat met je lefequote:Op maandag 29 april 2024 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is gewoon jouw tweede account he, ik wist het!
Ik zal tegen mijn collega zeggen dat niks aan de hand is. GeorgeM gaat uit haar/zijn bol.quote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar elke dag helemaal loesoe
https://www.bol.com/nl/nl(...)NlQ.2.4.ProductImagequote:Op maandag 29 april 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo zo toe maar! Wat voor keukenapparaat?
Zo, de zaken gaan goed zie ik!quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)NlQ.2.4.ProductImage
Echt niet normaal, hard om moeten lachenquote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |