Dank jequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk! Wat rot. Beterschap.
En ook beterschap @:esf1gamer.
Haije nog wat kocht?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben in de stad geweest. Wat een drokte. Nait normal. En het was niet eens Emmen
Moi. Kon minder.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Nait te doun. Ik heb als troost thuusbezorgd besteld.
Waar?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag ook een reclamebord met Europaparty in Leeuwarden @:ESF1Gamer
Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
Good evening my friends!
We hebben al rode dubbeldekker bussen gezien en een rode telefooncel en het regent dus de Londen ervaring begint ultiem!
Nu nog over een plakkerig tapijt lopen, veel te vaak kijken bij het oversteken en veel te grijze of veel te groene erwten bij het etenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
Good evening my friends!
We hebben al rode dubbeldekker bussen gezien en een rode telefooncel en het regent dus de Londen ervaring begint ultiem!
Koningsdag is altijd een fijne dag om te reizenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
Good evening my friends!
Heel voorspoedig! De Eurostar beviel uitstekendquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:45 schreef H_T het volgende:
@:Arizona hoe is de reis gegaan?
Edit: ah, je had al wat gepost
Ik keek heel professioneel al een keer spontaan naar rechtsquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu nog over een plakkerig tapijt lopen, veel te vaak kijken bij het oversteken en veel te grijze of veel te groene erwten bij het eten![]()
Veel plezier! Ga je ook nog naar een musical of andere voorstelling?
Misschien kan je hem nog overhalen naar The Book of Mormon te gaan met het argument dat dat van de bedenkers van South Park isquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel voorspoedig! De Eurostar beviel uitstekend
[..]
Ik keek heel professioneel al een keer spontaan naar rechts![]()
We gaan niet naar een voorstelling, New Mexico geeft daar niks om.
Maar dat komt natuurlijk omdat jij had gezegd dat jij al die vrouwen kendequote:Op zondag 28 april 2024 03:38 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een geslaagde avond. Pub Quiz was heel leuk maar we zijn als groep wel laatste geworden van de zes dus er is ruimte voor verbetering 😅
Daarna een beetje gependeld tussen onze vaste karaokebar en de daarnaast gelegen Nederlandse bar (de enige in de stad) voor Koningsdag. Er waren best veel Nederlanders. Een paar van mijn vrienden keken hun ogen uit met al die lange blondines. Ze waren ook wel wat geïntimideerd geloof ik
Heb je het leuk gehad??quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
Zo weer thuisHet was wel druk in de trein met feestgangers die huiswaarts keerden, maar het viel eigenlijk nog mee. Op Schiphol zelf was het een stuk drukker.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je hem nog overhalen naar The Book of Mormon te gaan met het argument dat dat van de bedenkers van South Park is
Wat heb je morgen op de planning staan?
Hoe was het in Portugal.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
Zo weer thuisHet was wel druk in de trein met feestgangers die huiswaarts keerden, maar het viel eigenlijk nog mee. Op Schiphol zelf was het een stuk drukker.
Wat waren de onderwerpen zoal bij de pubquiz?quote:Op zondag 28 april 2024 03:38 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een geslaagde avond. Pub Quiz was heel leuk maar we zijn als groep wel laatste geworden van de zes dus er is ruimte voor verbetering 😅
Daarna een beetje gependeld tussen onze vaste karaokebar en de daarnaast gelegen Nederlandse bar (de enige in de stad) voor Koningsdag. Er waren best veel Nederlanders. Een paar van mijn vrienden keken hun ogen uit met al die lange blondines. Ze waren ook wel wat geïntimideerd geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |