Zijn specialiteit is toch watermanagement? Dan zou het jammer zijn als er geen water naar beneden kwam.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Willempie had trouwens wel even wat leuker weer mogen regelen.
Wat ben je nou voor koning als je dat niet eens kan?
Steek je wel drie vingers in de lucht?quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:30 schreef H_T het volgende:
Het is Koningsdag en ik ben wakker, dus nu moet ik stamppot eten. Helemaal geen zin in, maar ja, traditie he?
Tuurlijk! Ik heb zelfs een topic geopend voor de intochtquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Steek je wel drie vingers in de lucht?
Allemaal tegelijk! Wat rot. Beterschap.quote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
Hoe ver is het reizen voor jou?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan de bus pakken naar Emmen. Maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in
Snap ik! En nou toevallig zal ik o.a. naar een café'tje gaan waar ze dat doen jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik was moe dus vroeg thuis.![]()
Ik ga morgen juist niet de stad in denk ik. Leuk dat de koning jarig is en zo, maar al die mensen die erop afkomen zijn me toch vaak iets te veel. Het was imo vanavond al drukker dan comfortabel.
Jij gaat morgen dus wel naar de stad om de verjaardag van onze koning te vieren?
Leuk, veel plezier en succes!quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik! En nou toevallig zal ik o.a. naar een café'tje gaan waar ze dat doen jaMaar ik begin met een pub quiz, nooit eerder gedaan dus zin in!
KUT ligt in Georgiėquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Eén van de categoriėn is airport codes dus dat zou me denk ik wel moeten liggen.
Dat lijkt me meer iets voor de afdeling Gevonden Voorwerpen dan voor deze SC.quote:
En įltijd waar je het lįįtst kijkt hč.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor de afdeling Gevonden Voorwerpen dan voor deze SC.
Ja, dat heb je altijd met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En įltijd waar je het lįįtst kijkt hč.
Prachtigquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat heb je altijd met dat soort dingen.
Thanks! Ja echt dikke pech. Kans is nu echt 90% dat het de zelfgemaakte quiche van gisterenavond was aangezien man ook last heeft (al is het bij hem niet fysiek eruit gekomenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk! Wat rot. Beterschap.
En ook beterschap @:esf1gamer.
Omdat tijd. Februari en maart lijken vaak eeuwen te durenquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag beginnen ook de repetities in Malmö. Waarom gaat dit jaar opeens in een snelvaart?
Meestal hou ik wel op met zoeken als ik het gevonden heb jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En įltijd waar je het lįįtst kijkt hč.
Hoe bedoel je, ik begin pas met zoeken als ik het gevonden heb.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal hou ik wel op met zoeken als ik het gevonden heb ja
Ja oké, terecht punt wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal hou ik wel op met zoeken als ik het gevonden heb ja
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik begin pas met zoeken als ik het gevonden heb.
Ik pas met zoeken tot ik het begin heb gevondenquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik begin pas met zoeken als ik het gevonden heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |