Ja! Jij moet op Letland stemmen. Of was het nou Litouwen? Een van die twee in ieder geval, diegene met de minste dons.quote:
Ik moet ze allemaal nog eens luisteren.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Jij moet op Letland stemmen. Of was het nou Litouwen? Een van die twee in ieder geval, diegene met de minste dons.
Toevallig welquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ze allemaal nog eens luisteren.
Staan alle liedjes al op YouTube toevallig? Want dan kan ik morgen wel eens gaan luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matigquote:
De beste zijn van drie waardeloze presentatoren is nog steeds geen al te geweldige prestatiequote:Op vrijdag 26 april 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Unpopular opinion over ESF 2022: Alessandro Cattelan was de beste presentator van allemaal. Hij had duidelijk de meeste ervaring en hij durfde gek te doen zoals Petra Mede. Mika is duidelijk meer een zanger/entertainer en Laura Pausini was er helaas ook.
Wel vroeg thuis danquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer eens de stad in geweest, ondanks best moe.
Was wel weer gezellig.
@:Strani weer niet gezien, stond zeker weer in een andere stad of zo, toch jammer.
Ja, ik was moe dus vroeg thuis.quote:Op zaterdag 27 april 2024 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vroeg thuis dan
Ik ben ook net thuis maar ik was in m'n eigen dorp. Morgen wel weer naar de stad
Beterschapquote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
Kriebelhoest? Dat heb ik ook al een paar dagen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu een vervelende hoest sinds gisteren. Wel beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten.
Griep en nu ook een hoest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kriebelhoest? Dat heb ik ook al een paar dagen.
Beterschap!
O dat is ook een hele vervelende hoest bij deze griep. Houdt ook lang aan bij de meeste.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Griep en nu ook een hoest.
De afgelopen 2 dagen was ik echt beroerd
Dank jequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook een hele vervelende hoest bij deze griep. Houdt ook lang aan bij de meeste.
Hopelijk herstel je snel!
Ligt er aan hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je
Ik had vandaag graag over de vrijmarkt gegaan, maar lijkt me verstandiger om het niet te doen.
Klinkt uitermate prettig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |