Ja psies. Ouwe vrouw doet mal. Niks aan ‘t handjequote:Op maandag 29 april 2024 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal tegen mijn collega zeggen dat niks aan de hand is. GeorgeM gaat uit haar/zijn bol.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)NlQ.2.4.ProductImage
Zijn er nog wel een aantal die met je meelachenquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Echt niet normaal, hard om moeten lachen![]()
Ja hahaha kan toch nietquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Echt niet normaal, hard om moeten lachen![]()
Ik kwam het tegen in CUL subforumquote:
Oh wauw. Die ga ik voor Moederdag vragenquote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
CUL / Brųd & Taylor ; opvouwbare rijsautomaat/yoghurtmaker/slowcookerquote:Op maandag 29 april 2024 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh wauw. Die ga ik voor Moederdag vragen
Ach, ik kijk nu ook al bij de Belgquote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe deze SC eruit zien als de NPO wordt opgeheven en John de Mol alles inzet op de uitzendrechten voor het ESF.
Je had er 4 moeten kopen, dan kreeg je 15% kortingquote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed opletten waar op internet je dit zetquote:
Net als sommige voetbal’fans’. Sjongejonge wat gaan die tekeer. Alsof er niks anders is in het leven.quote:Op maandag 29 april 2024 20:30 schreef Em31 het volgende:
Ik keek toevallig van de week in dat Viaplay topic, is gewoon iemand die z’n hele levensgeluk verbindt aan wie die rechten heeft joh.
We zitten hier op FOK! dus de context lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 29 april 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed opletten waar op internet je dit zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Iemand hier al Baby Raindeer gekeken op Netflix?Nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Iemand hier al Baby Raindeer gekeken op Netflix?Ja! Ik ben nu volgens mij begin aflevering zesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 21:24 schreef Meke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2024 21:27 schreef Meke het volgende:
Oja nog een aanvulling voor @:strani en anderen die baby reindeer hebben gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die snap ik ook niet. Die ene in het Viaplaytopic kan ik soms nog wel om lachenquote:Op maandag 29 april 2024 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net als sommige voetbal’fans’. Sjongejonge wat gaan die tekeer. Alsof er niks anders is in het leven.
quote:Op maandag 29 april 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 april 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: