Ik ben al 1,5 uur wakkerquote:Op zondag 28 april 2024 08:14 schreef Arizona het volgende:
Ik ben als enige al wakker hier, NM en dochter slapen nog.
Jazekerquote:
Ja was heel leukquote:Op zondag 28 april 2024 08:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe was het in Portugal.
De trein naar Rotterdam was ook heel druk.
[..]
Wat waren de onderwerpen zoal bij de pubquiz?
Wij zijn dan ook heel initimiderend! 180 cm pure intimidatie hier!
Veel plezier i.i.g. nog. Vlakbij Camden heb je Primrose Hill. Dat is ook wel een aanrader voor een zicht op de stad. Ook wel een park, maar vrij klein. Daar vlak in de buurt heb je dan weer Regents Park, wat leuk is om te bezoeken.quote:Op zondag 28 april 2024 08:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Vandaag gaan we sight-seeen! Lekker wandelen door Londen langs de standaars highlights. Met de metro naar de Tower Bridge en dan via allerlei omzwervingen komen we uit bij Buckingham palace.
Morgen gaan we shoppen, startend bij Covent Garden. En dinsdag naar het British Museum en naar Camden. Of naar een park, het wordt heel mooi weer dan.
Klinkt goed! Had je een auto gehuurd om naar verschillende plekken te gaan? Of trein?quote:Op zondag 28 april 2024 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
JazekerPortugal blijft een mooi land en Lissabon en Portie hele leuke steden. En ook de overige plekken waar ik ben geweest waren leuk. Wel was het een stuk drukker dan toen ik er vorige keer was. Wat voor beide steden wel lastig is, want het zijn veel krappe straatjes.
Ja, Book of Mormon is echt geweldigquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan je hem nog overhalen naar The Book of Mormon te gaan met het argument dat dat van de bedenkers van South Park is
Wat heb je morgen op de planning staan?
Ik ben er drie keer geweestquote:Op zondag 28 april 2024 09:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, Book of Mormon is echt geweldig![]()
@:Arizona en niet typisch musical zegmaar.
Ik moet alles nog luisteren.quote:Op zondag 28 april 2024 10:50 schreef Momo het volgende:
Hallo willen jullie ook je score geven voor de inzendingen van de big5 en Zweden? Ik wil weten welke score Fok gemiddeld elke inzending geeft.
ESF / [2024] Big 5 + Zweden: je mening
Ik sprak ze ook aan alsof dat zo wasquote:Op zondag 28 april 2024 07:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt natuurlijk omdat jij had gezegd dat jij al die vrouwen kende
Onder andere Airport Codes, love songs en biologie. Steeds 10 vragen voor een categorie, en zes categorieën.quote:Op zondag 28 april 2024 08:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe was het in Portugal.
De trein naar Rotterdam was ook heel druk.
[..]
Wat waren de onderwerpen zoal bij de pubquiz?
Wij zijn dan ook heel initimiderend! 180 cm pure intimidatie hier!
Het is buiten Friesland heel moeilijk om voor een schappelijke prijs een trein te huren hoorquote:Op zondag 28 april 2024 08:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Had je een auto gehuurd om naar verschillende plekken te gaan? Of trein?
Jij bent zeker de leukste thuisquote:Op zondag 28 april 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is buiten Friesland heel moeilijk om voor een schappelijke prijs een trein te huren hoor
Dat nooitquote:Op zondag 28 april 2024 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh er is er weer eentje chagrijnig opgestaan hoor
Nou dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 28 april 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme Strani wordt hier kapot gemaakt op zondagochtend. Dat is gewoon het niveau hier Cyan.
De waarheid doet soms pijn.quote:Op zondag 28 april 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme Strani wordt hier kapot gemaakt op zondagochtend. Dat is gewoon het niveau hier Cyan.
Ik ben trots op je Straanquote:Op zondag 28 april 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sprak ze ook aan alsof dat zo wasMaar ja tussen Nederlanders in het buitenland op zo'n moment, met oranje hoedjes en alles, komt er ook snel een joviale stemming
Met de trein en met de bus. Ik heb geen rijbewijs, dus een auto nu huren kan ik maar beter niet doenquote:Op zondag 28 april 2024 08:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Had je een auto gehuurd om naar verschillende plekken te gaan? Of trein?
De gewone users moeten altijd weer het sloopwerk van de mods reparerenquote:Op zondag 28 april 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat @:Cyan9 in mij heeft beschadigd maak je hiermee weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |