FlatOut 2 vandaag weer eens aangeslingerd. Blijft een geinig spelquote:Op zondag 28 april 2024 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar geen Ziggo meer.
Dan ga ik zo PS5 aanzetten, nadat de hele dag gegamed heb op de xbox
Ik heb laatst Castle Crashers en Cuphead weer gespeeldquote:Op zondag 28 april 2024 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
FlatOut 2 vandaag weer eens aangeslingerd. Blijft een geinig spel
Ik heb hem ook meteen vrijdagmiddag gekochtquote:Op zondag 28 april 2024 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was vanavond weer verder gegaan met Manor Lords. Nog steeds aan het leren hoe het moet.
Ik heb nog steeds enkel mijn beginnende vijf families.quote:Op maandag 29 april 2024 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem ook meteen vrijdagmiddag gekocht
Mooi spel, en nog niet echt problemen gevonden ondanks dat het nog in ontwikkeling is. Ik heb wel alle combat uitgezet in m'n huidige savegame om eerst echt het opbouwen van een dorp onder de knie te krijgen. Nu zo'n 150 inwoners
quote:Op maandag 29 april 2024 03:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op mensen, genoeg gefeest. We beginnen eens lekker vroeg vandaag.
Ik vermaak me prima met Kingdom Hearts 2. Disney en Final Fantasyquote:Op zondag 28 april 2024 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
FlatOut 2 vandaag weer eens aangeslingerd. Blijft een geinig spel
Volgende week ook 2 dagen werkenquote:Op maandag 29 april 2024 07:08 schreef Yesse het volgende:
Nou ik voel me weer goed genoeg om iets uit te voeren. Nu het weekend voorbij isIs het al volgende week? Dan hoef ik maar 2 dagen te werken (ok ipv 3) maar omdat man ook de dag na Hemelvaart verplicht vrij heeft hebben we samen een extra lang weekend
plus ESF natuurlijk:D
Je kunt tegenwoordig beter aangeven wanneer het geen raceweek is. Dat gaat snellerquote:
Afgelopen week was geen raceweekquote:Op maandag 29 april 2024 08:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig beter aangeven wanneer het geen raceweek is. Dat gaat sneller
Dat klopt.quote:
De Olympische Spelen beginnen later pas hoorquote:Op maandag 29 april 2024 08:42 schreef NailQueen het volgende:
Nog 1 weekje en dan is het de mooiste tijd van het jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, gisteren was nog even bijkomen maar inmiddels qua energie wel weer (bijna) in orde. Jammer dat de verkoudheid niet ook zo snel weg wasquote:Op maandag 29 april 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week ook 2 dagen werken![]()
Voel je al wat beter?
Dan zit je op ongeveer evenveel keer aangevenquote:Op maandag 29 april 2024 08:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig beter aangeven wanneer het geen raceweek is. Dat gaat sneller
Kerstmis?quote:Op maandag 29 april 2024 08:42 schreef NailQueen het volgende:
Nog 1 weekje en dan is het de mooiste tijd van het jaar![]()
Jeetje zegquote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder en ik gaan iets heel burgerlijks doen. We gaan naar de Libelle zomerweek
Is dat vandaag al bezig?quote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder en ik gaan iets heel burgerlijks doen. We gaan naar de Libelle zomerweek
Toch zou ik niet graag ruilen met de Spaanse zomers, ik blijf liever in leven.quote:Op maandag 29 april 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
'Zomer' is in Nederland toch meer een symbolisch iets.
De zomer is hier vrij verschrikkelijk ja. Alleen het voordeel is dat de lente en de herfst vaak dan weer wel perfecte temperaturen hebben.quote:Op maandag 29 april 2024 13:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag ruilen met de Spaanse zomers, ik blijf liever in leven.
Nog steeds je beginnende vijfquote:Op maandag 29 april 2024 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds enkel mijn beginnende vijf families.
Ik heb wel combat al aangezet, maar wellicht was het slimmer geweest om dat bij de eerste nog niet te doen.
Ik vraag me alleen af hoe ik mijn regional wealth omhoog Kan brengen. Want ik zou graag een van de families willen uitbreiden met kippen, maar daar niet genoeg wealth voor.
Aan de andere kant, hier schijnt het zonnetje nu, het is een aangename 20 graden binnen, ik vind dit best een prima lentedag. Dus het kan wel.quote:Op maandag 29 april 2024 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De zomer is hier vrij verschrikkelijk ja. Alleen het voordeel is dat de lente en de herfst vaak dan weer wel perfecte temperaturen hebben.
Ik heb daar ooit in ver verleden als vrijwilliger gewerkt voor een studiepuntquote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Lekker hoor, geniet ervanquote:Op maandag 29 april 2024 13:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hier schijnt het zonnetje nu, het is een aangename 20 graden binnen, ik vind dit best een prima lentedag. Dus het kan wel.
Wat grappigquote:Op maandag 29 april 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit in ver verleden als vrijwilliger gewerkt voor een studiepunt
In dat geval gun ik je een hoosbui. Twee mag ook.quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet ervan
Hier regent het nu juistMaar dat hadden we ook wel nodig hoor, het dichtstbijzijnde stuwmeer stond nog maar voor 38% vol.
Dankquote:Op maandag 29 april 2024 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dat geval gun ik je een hoosbui. Twee mag ook.
Akkoord. Mooi weer op woensdag komt mij ook goed uit.quote:Op maandag 29 april 2024 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
DankVandaag en morgen mag het nog lekker doorregenen. Vanaf woensdag graag weer mooi weer.
Ik heb ruimte voor 10 families. Maar ik speel ook enkel op de normale snelheid. Zit nu in november. Bijna de eerste winter.quote:Op maandag 29 april 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog steeds je beginnende vijfMaar bouw je dan geen huizen voor nieuwe mensen? Uiteindelijk heb je ook mensen nodig om die wealth omhoog te krijgen. Vervolgens moet je zorgen dat ze de dingen produceren die nodig zijn om huizen te upgraden en dán krijg je wealth.
Ahh oké nee ik doe wel veel op hoogste snelheidquote:Op maandag 29 april 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ruimte voor 10 families. Maar ik speel ook enkel op de normale snelheid. Zit nu in november. Bijna de eerste winter.
Ik ga wel vragen of ze je nog kennenquote:Op maandag 29 april 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit in ver verleden als vrijwilliger gewerkt voor een studiepunt
Nee, die was tot 40 of zo gedaald, omdat ik eerst de houthakker ging bouwen, maar toen ook nog eens het verkeerde gebouwd. (het gebouw voor aanplanten van bomen 🙈). Dus mijn inwoners waren te lang dakloos. Intussen is het opgeklommen tot 46.quote:Op maandag 29 april 2024 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké nee ik doe wel veel op hoogste snelheidEn je approval rating is boven de 50%?
Denk het niet, want het was al 17 jaar geledenquote:Op maandag 29 april 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga wel vragen of ze je nog kennen
Is het -10 bij jullie in de lente en herfst?quote:Op maandag 29 april 2024 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De zomer is hier vrij verschrikkelijk ja. Alleen het voordeel is dat de lente en de herfst vaak dan weer wel perfecte temperaturen hebben.
Weet jij of het al definitief is dat de rechten bij Viaplay blijven?quote:
Correctie: Voor mij en de meeste andere mensen ideale temperaturen.quote:Op maandag 29 april 2024 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is het -10 bij jullie in de lente en herfst?
Hangt af of Viaplay de bankgarantie kan krijgenquote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Weet jij of het al definitief is dat de rechten bij Viaplay blijven?
Goed zo jochiequote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Correctie: Voor mij en de meeste andere mensen ideale temperaturen.
Ik snap het niet, ze zitten in zwaar weer financieel. En dan moeten ze 5 jaar elk jaar ¤ 45 mio ophoesten. Dus waarom het risico nemen ze de rechten te geven?quote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hangt af of Viaplay de bankgarantie kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |