quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Leiden heeft nog maar sinds 1266 stadsrechten hoor dus om meteen zo uit de hoogte te doen...
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen wij geboren werden moest de inkt waarmee de stadsrechten vastgelegd werden, nog drogen!
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Als stipjes op de kaart als Austerlitz, Hem en Megen ook stadsrechten hebben hoef je je daar ook weer niet al teveel van aan te trekken
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat dacht je van het invloedrijke Staverden!
Dit is volgens mij best wel een klassieker voor de nagelkoninginnengeneratie.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Het blijkt Junior ESF te zijn. Dan vergeef ik het mezelf
quote:
Die wist ikquote:
Hij zong de tjoenquote:
Ik zou de deur alvast open zetten, zodat het weekend niet voor een dichte deur staat te wachten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is het een beetje snel weekend vandaag, heb er een keertje niet zo'n zin in.
Helaas niet van mij. Ik ging om 10 uur op bed, maar werd wel om 6:15 wakker., maar tussendoor ook wakker geworden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Niet van mij, want het houdt hier ook niet overquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Dat is geen leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet van mij, want het houdt hier ook niet over. Korte nachten met veel wakker worden tussendoor en drukke weken voor de boeg, wat weer veel kans op meer van zulke nachten betekent
Het weekend van bevrijdingsdag wordt korte nachtjes, want GP is laat. Daarna tijdens ESF weer korte nachtjes te hebben. Gelukkig heb ik dan in die week vanaf woensdag vrijgenomenquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is geen leuk vooruitzichtHopelijk valt het mee. Al is de zeer betrouwbare voorspelling dat het over 1,5e week heel veel korte nachten worden voor de mensen in dit topic
op de mensen na die vrij nemen/hebben
Dit vooruitzicht heb ik ook, maar dan zonder het vrij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het weekend van bevrijdingsdag wordt korte nachtjes, want GP is laat. Daarna tijdens ESF weer korte nachtjes te hebben. Gelukkig heb ik dan in die week vanaf woensdag vrijgenomen
Nog niks concreets. Ik wil wel weer eens een dagje naar Duitsland, dus dat zou morgen kunnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
En hebben jullie morgen nog plannen op de verjaardag van Willy?
Uitziekenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Nee, nog helemaal leeg die dag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat je in Grunn woondequote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is er hier ook een grote koningsmarkt. Dat houdt de langste straat bezet dus je ontkomt er niet aan. Vorig jaar was er een coverbandje die Henk Wijngaard speelde. Ik laat het dit jaar aan mij voorbij gaan. Misschien dat ik op de trein stap naar Grunn. Die gaat trouwens langs Europapark. Die kent u van onze cultuurheld TikTok Tammo.
Een Henk Wijngaard-coverband?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is er hier ook een grote koningsmarkt. Dat houdt de langste straat bezet dus je ontkomt er niet aan. Vorig jaar was er een coverbandje die Henk Wijngaard speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |