Oh nee lijkt me geen goed idee om dat dan voor het eerst in het buitenland te proberen.quote:Op zondag 28 april 2024 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de trein en met de bus. Ik heb geen rijbewijs, dus een auto nu huren kan ik maar beter niet doen
Als je snel genoeg kan vluchten is het misschien wel een ideequote:Op zondag 28 april 2024 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee lijkt me geen goed idee om dat dan voor het eerst in het buitenland te proberen.
Is dit crewbash?quote:Op zondag 28 april 2024 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De gewone users moeten altijd weer het sloopwerk van de mods repareren
Same.quote:Op zondag 28 april 2024 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de trein en met de bus. Ik heb geen rijbewijs, dus een auto nu huren kan ik maar beter niet doen
Nee gewoon een terechte correctiequote:
Ik heb alle airport codes uit mijn hoofd geweten, moest ik leren toen ik Toerisme studeerdequote:Op zondag 28 april 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Onder andere Airport Codes, love songs en biologie. Steeds 10 vragen voor een categorie, en zes categorieën.
En ja ook bij jou zullen mijn normaal niet zo stille vrienden toch opeens stilletjes in een hoekje staan kijken
Wat moet ik daar doen precies?quote:Op zondag 28 april 2024 16:09 schreef Redefine het volgende:
@:Strani Waarom ben jij niet in Valencia als onze razende reporter?
Londen is een hele leuke stad jaquote:Op zondag 28 april 2024 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb alle airport codes uit mijn hoofd geweten, moest ik leren toen ik Toerisme studeerde![]()
Londen is echt zo leuk![]()
Ondanks de regen vanmorgen. Dat paste er wel bij. We hebben langs heel veel standaard highlights gewandeld.
Borough Market vonden we heel leuk, daar hebben we lekker koffie gedronken. We zaten nog propvol van het ontbijt![]()
En wat een mooie gebouwen overal, ik had dat echt niet meer onthouden van de vorige keer.
Ja, dat weet je nu dus niet, omdat je thuis op je krent zitquote:
De openingsrit, een ploegentijdrit, van de Vuelta voor vrouwen was daar vandaag.quote:
Dank jequote:Op zondag 28 april 2024 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Londen is een hele leuke stad jaEn als ik zo vrij mag zijn, je ziet er op de foto's (op Insta) echt veel jonger uit
quote:Op zondag 28 april 2024 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik voel me wel oud nu, zere voeten van het lopen
Na 17 km mag je vermoeide voeten hebbenquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 en @:em31 wij hebben net bij Itsu ons avondeten gehad![]()
Ik had noodle soup met gyoza’s erin
[..]
17 km gelopen vandaag![]()
Volgens mij knappen ook veel mensen af op de veiligheidsmaatregelen en aangekondigde demonstraties.quote:Op zondag 28 april 2024 20:16 schreef RipCity het volgende:
Is malmo zo slecht te bereiken/ willen er zoveel mensen niet meer gaan oid? heb nog nooit zo'n goedkope kaarten in de verkoop gezien. Voor 200 al naar de finale en halve finale wordt door iedereen gedumpt voor 6 tientjes. Of mensen bang voor aanslagen/problemen ofzo? Andere jaren lagen deze bedragen op honderden tot duizenden en nu kan je er bijna gratis heen.
[ link | afbeelding ]
Ik kijk Indycar op Ziggo Racingquote:
Variatie is belangrijkquote:Op zondag 28 april 2024 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar geen Ziggo meer.
Dan ga ik zo PS5 aanzetten, nadat de hele dag gegamed heb op de xbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |