Prinsie! Tijd niet gezien hierquote:
Dus Haren it isquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
het ligt zowaar in mijn achtertuin
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
Ik kan morgen naar een optreden van Dries Roelvink. Ik kan het ook niet doen natuurlijk
Nee die moet verplicht uitgebreid ontbijten met jonge mensenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
Zou er bij de verjaardag van onze Koning wel taart zijn?
Voor welke van de twee opties is diequote:
Dat eerst deel is een soort kopie van mijn nacht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan jullie
Moest een beetje afkicken anders hang ik hier de hele dag rond.
Ik durf weleens buiten de ESF subforum te gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dank je! Jou kom ik gelukkig ook nog wel eens op andere plekken op FOK! tegen
Dapper, dapper...quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik durf weleens buiten de ESF subforum te gaan.
Ja, merels hebben een goed alarmsysteemquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, @:TheFreshPrince, wat leuk! Door jou herkende ik laatst het gezang van een vogel en heb ik een kat weggejaagd
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ik zeg bij deze mijn lidmaatschap op van het ESF-subforumIk heb dit jaar een verhuizing EN theatershow gepland tijdens ESF-week
Ik ook Sjaan, ik ookquote:
Begrijpelijk. We gaan je missen!quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ik zeg bij deze mijn lidmaatschap op van het ESF-subforumIk heb dit jaar een verhuizing EN theatershow gepland tijdens ESF-week
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 inzendingen gehoord, dus mss nog wat huiswerk te doen
Maar dan kan @TheFreshPrince geen ESF Nostradamus 2024 tagje winnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenDan is het allemaal nog een verrassing
Er is zeker geen "ESF faalhaas 2024" tagje?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan kan @:TheFreshPrince geen ESF Nostradamus 2024 tagje winnen
Nee dat doel wij onze nummer laatst niet aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is zeker geen "ESF faalhaas 2024" tagje?
Dit is altijd mijn tactiek.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenDan is het allemaal nog een verrassing
Allebei van jezelf?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Zou @Meke deze tag dit jaar niet een kléin beetje verdienen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat doel wij onze nummer laatst niet aan.
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staanquote:
Is wel zoquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou @:meke deze tag dit jaar niet een kléin beetje verdienen?
Ga je samenwonen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staan
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ze heten K11?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier komt morgen een K3-coverband.Bestaande uit 11 personen.
Het had dus erger gekund qua stressquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staan
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |