Prinsie! Tijd niet gezien hierquote:
Dus Haren it isquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
het ligt zowaar in mijn achtertuin
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
Ik kan morgen naar een optreden van Dries Roelvink. Ik kan het ook niet doen natuurlijk
Nee die moet verplicht uitgebreid ontbijten met jonge mensenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
Zou er bij de verjaardag van onze Koning wel taart zijn?
Voor welke van de twee opties is diequote:
Dat eerst deel is een soort kopie van mijn nacht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:55 schreef Yesse het volgende:
Van 5 uur slaap gisteren door kriebelhoest naar 4 uur slaap vandaag door hoest en keelpijn (en een wakker kind om 5 uur)
Kan ik wat slaap lenen van iemand?
Fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan jullie
Moest een beetje afkicken anders hang ik hier de hele dag rond.
Ik durf weleens buiten de ESF subforum te gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dank je! Jou kom ik gelukkig ook nog wel eens op andere plekken op FOK! tegen
Dapper, dapper...quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik durf weleens buiten de ESF subforum te gaan.
Ja, merels hebben een goed alarmsysteemquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, @:TheFreshPrince, wat leuk! Door jou herkende ik laatst het gezang van een vogel en heb ik een kat weggejaagd
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ik zeg bij deze mijn lidmaatschap op van het ESF-subforumIk heb dit jaar een verhuizing EN theatershow gepland tijdens ESF-week
Ik ook Sjaan, ik ookquote:
Begrijpelijk. We gaan je missen!quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ik zeg bij deze mijn lidmaatschap op van het ESF-subforumIk heb dit jaar een verhuizing EN theatershow gepland tijdens ESF-week
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 inzendingen gehoord, dus mss nog wat huiswerk te doen
Maar dan kan @TheFreshPrince geen ESF Nostradamus 2024 tagje winnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenDan is het allemaal nog een verrassing
Er is zeker geen "ESF faalhaas 2024" tagje?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan kan @:TheFreshPrince geen ESF Nostradamus 2024 tagje winnen
Nee dat doel wij onze nummer laatst niet aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is zeker geen "ESF faalhaas 2024" tagje?
Dit is altijd mijn tactiek.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de (halve) finale en alles als een vloedgolf over je heen laten komenDan is het allemaal nog een verrassing
Allebei van jezelf?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Zou @Meke deze tag dit jaar niet een kléin beetje verdienen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat doel wij onze nummer laatst niet aan.
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staanquote:
Is wel zoquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou @:meke deze tag dit jaar niet een kléin beetje verdienen?
Ga je samenwonen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staan
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef Meke het volgende:
Ze heten K11?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier komt morgen een K3-coverband.Bestaande uit 11 personen.
Het had dus erger gekund qua stressquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Theatershow niet, dat lijkt me beter als er andere mensen op het podium gaan staan
Ja!quote:
Is wel hoogcultuur hoor, dus vraag me af of mensen het kennenquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had dus erger gekund qua stressWelk stuk ga je zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Gefeliciteerdquote:
Wat leuk, gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Het topic in WGR een tijdje terug was een hintquote:
Ga je ook daarna de helft van Enchanto kijken?quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:34 schreef H_T het volgende:
In navolging van @:Nailqueen een paar weken terug ga ik nu Peter Pan kijken
Neuh. Daar zijn meerdere goede redenen voor, zoals dat ik echt geen zin heb in dat ellenlange Madrigal-lied aan het beginquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga je ook daarna de helft van Enchanto kijken?
Ik zit in een ESF roes dus ik ga zo 2022 terugkijken. En volgende week, hopelijk via het retrotopic, 2023. Dan ben ik precies in lijn met 2024
quote:
quote:
Thanksquote:
Haha ja echt niemand was het met ons eensquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Het topic in WGR een tijdje terug was een hint
Ik was het bijna vergeten maar twee jaar geleden trad op de markt nog een onbekende Marco Schuitmaker op. Dus wie weet spot ik wel de nieuwste volkszanger van nederland.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Morgen is er hier ook een grote koningsmarkt. Dat houdt de langste straat bezet dus je ontkomt er niet aan. Vorig jaar was er een coverbandje die Henk Wijngaard speelde. Ik laat het dit jaar aan mij voorbij gaan. Misschien dat ik op de trein stap naar Grunn. Die gaat trouwens langs Europapark. Die kent u van onze cultuurheld TikTok Tammo.
Ik heb het tot de helft volgehouden. Ik vond het te langdradigquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Neuh. Daar zijn meerdere goede redenen voor, zoals dat ik echt geen zin heb in dat ellenlange Madrigal-lied aan het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Dar vieną minutę, Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
In de tweede helft zingen ze nog wat liedjes, er gebeurt iets met het huis Mirabel leert een les, er veranderen wat dingen in de verhoudingen binnen het gezin, er komt nog een liedje en de film is klaarquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het tot de helft volgehouden. Ik vond het te langdradig
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Luctor, LuctorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
Lots of ChocoluhuctohorIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mijn liedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee hoor. Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luctor, Luctor
Luctor, Luctor
Dar vieną minutę, Luctor, Luctor![]()
Ja, dat was wel mooiquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja echt niemand was het met ons eensMaar we gaan het wel lekker doen zoals we het zelf willen
Is je bezorger nog langsgekomen?quote:
Ja! Jij moet op Letland stemmen. Of was het nou Litouwen? Een van die twee in ieder geval, diegene met de minste dons.quote:
Ik moet ze allemaal nog eens luisteren.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Jij moet op Letland stemmen. Of was het nou Litouwen? Een van die twee in ieder geval, diegene met de minste dons.
Toevallig welquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ze allemaal nog eens luisteren.
Staan alle liedjes al op YouTube toevallig? Want dan kan ik morgen wel eens gaan luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matigquote:
De beste zijn van drie waardeloze presentatoren is nog steeds geen al te geweldige prestatiequote:Op vrijdag 26 april 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Unpopular opinion over ESF 2022: Alessandro Cattelan was de beste presentator van allemaal. Hij had duidelijk de meeste ervaring en hij durfde gek te doen zoals Petra Mede. Mika is duidelijk meer een zanger/entertainer en Laura Pausini was er helaas ook.
Wel vroeg thuis danquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer eens de stad in geweest, ondanks best moe.
Was wel weer gezellig.
@:Strani weer niet gezien, stond zeker weer in een andere stad of zo, toch jammer.
Ja, ik was moe dus vroeg thuis.quote:Op zaterdag 27 april 2024 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vroeg thuis dan
Ik ben ook net thuis maar ik was in m'n eigen dorp. Morgen wel weer naar de stad
Beterschapquote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
Kriebelhoest? Dat heb ik ook al een paar dagen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu een vervelende hoest sinds gisteren. Wel beter geslapen dan de afgelopen 2 nachten.
Griep en nu ook een hoest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kriebelhoest? Dat heb ik ook al een paar dagen.
Beterschap!
O dat is ook een hele vervelende hoest bij deze griep. Houdt ook lang aan bij de meeste.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Griep en nu ook een hoest.
De afgelopen 2 dagen was ik echt beroerd
Dank jequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook een hele vervelende hoest bij deze griep. Houdt ook lang aan bij de meeste.
Hopelijk herstel je snel!
Ligt er aan hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je
Ik had vandaag graag over de vrijmarkt gegaan, maar lijkt me verstandiger om het niet te doen.
Klinkt uitermate prettig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 06:52 schreef Yesse het volgende:
Fijne Willy’s verjaardag allemaal! Ik heb naast m’n verkoudheid nu ook een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen dus dat was weer een goede nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |