SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
<signature here>.![]()
Heb je bronnen dat christenen 2de rangs burger zijn in de golfstaten, en op welke wijze ?quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal er aan liggen of je 2de rangs burger zijn, geen overheidsbanen mogen hebben, meer belasting moeten betalen, bovendien natuurlijk louter gastarbeid, ingezetene kunnen worden kun je vergeten, en geen werk? Wegwezen - verdrukking vind.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Niet nodig ook, want wat al onderdrukt is, hoeft niet uitgedrukt te worden.quote:Op zondag 12 november 2023 16:35 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info![]()
Ik had juist de indruk dat christenen in de verdrukking kwamen in dergelijke landen n.a.v. de vervolging en aanslagen in met name Irak. Gelukkig blijkt dat een uitzondering te zijn.
Ook iets met staats & grondrechten aldaar.
Islam accepteert de aanwezigheid van andere (non)religies zolang die maar de Islam respecteert (dwz als enig leidend beschouwt)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
https://www.bbc.com/news/world/europe
In Frankrijk staat (extreem) rechts te protesteren voor Isral. Onvoorwaardelijk want de moslims zijn blijkbaar een gezamenlijke vijand.
(Extreem) links zit vooral 'Free Palestine' en 'genocide' te gillen.
Je ziet, zoals het artikel al vaststelt, dat de arbeidersklasse links heeft verlaten. Links moet het nu van migranten hebben.
Grappig genoeg wordt links nog wel gerund door wat hippie woke-volk, maar worden ze straks (figuurlijk?) van een gebouw geflikkerd door hun achterban als het gaat om LHBTI-rechten bijvoorbeeld.
Wie snapt dit nog.![]()
Hier ben ik dus ook bang voor, dat extreem rechts dit uitbuit want evenals pro-hamas demonstranten hebben ze beiden het waanidee dat de totale vernietiging van de westerse maatschappij gaat baten. daarna lopen de standpunten weer uiteen, maar dat is voor daarna.quote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Confetti het volgende:
In Frankrijk staat (extreem) rechts te protesteren voor Isral. Onvoorwaardelijk want de moslims zijn blijkbaar een gezamenlijke vijand.
edit:
Of Rusland bij de weggot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Staan migranten nu opeens buiten het klassensysteem of zijn die allemaal bourgeois gewordenquote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Confetti het volgende:
Je ziet, zoals het artikel al vaststelt, dat de arbeidersklasse links heeft verlaten. Links moet het nu van migranten hebben.![]()
Opportunistisch eigenbelang totdat de waarde is vervuld.quote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Confetti het volgende:
Je ziet, zoals het artikel al vaststelt, dat de arbeidersklasse links heeft verlaten. Links moet het nu van migranten hebben.
Grappig genoeg wordt links nog wel gerund door wat hippie woke-volk, maar worden ze straks (figuurlijk?) van een gebouw geflikkerd door hun achterban als het gaat om LHBTI-rechten bijvoorbeeld.
Wie snapt dit nog.
Mijn Opa: de grootse vijand van arbeider is de arbeider zelf met naast natuurlijk, de vijand van mijn vijand is voor eventjes mijn vriend en iedereen moet in zijn jeugdige domheid dat 's een keer vertonen door te demonstreren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
quote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Confetti het volgende:
Wie snapt dit nog.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
https://en.wikipedia.org/(...)abia#Community_todayquote:Op zondag 12 november 2023 16:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb je bronnen dat christenen 2de rangs burger zijn in de golfstaten, en op welke wijze ?
Doodstraf wijze.![]()
Een bijzondere post van iemand die een jaar geleden nog zonder pardon ten strijde wilde trekken tegen Rusland, zelfs al bracht dat het risico van een kernoorlog met zich mee. Dat maakte allemaal niet uit, daar moest niet voor worden gezwicht.quote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.
Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Isral een belangrijke rol in speelt.
Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
Maar nu we te maken hebben met een relatief kleine terreurgroepering, die geen kernwapens hebben en in principe gewoon kunnen worden opgerold, is geweld als antwoord op geweld ineens niet meer de oplossing? Dat is heel erg opmerkelijk.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Niet als je jezelf indenkt dat die twee totaal onvergelijkbare situaties zijn
Maar dat vergeten mensen nog wel eens gek genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Diversiteit“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Geen enkel land zal accepteren dat de buurman dagelijks honderden raketten afschiet op haar burgers. En ik weet niet welke escalatie jij nog voor je ziet, maar met volle straten slaan op de lijken van dode naakte vrouwen en baby's in de oven gooien en daar trots over naar huis bellen lijkt mij moeilijk te overtreffen qua extremisme.quote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.
Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Isral een belangrijke rol in speelt.
Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
Nazi Duitsland is ook niet opgevoed met de mantel der liefde, maar met een harde hand.![]()
Realistisch gezien zou elk weldenkend mens begrijpen dat in verhouding tot een kernmacht met een totaal gestoorde dictator aan het roer, juist meer voorzichtigheid is gevraagd dan tegen een terreurgroepering als Hamas, maar sommigen lijken dit juist andersom te interpreteren. Dat is gewoon nogal raar.quote:Op zondag 12 november 2023 17:04 schreef sp3c het volgende:
Maar dat vergeten mensen nog wel eens gek genoeg'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik snap niet waarom men als moslim problemen heeft met 2e rangs burgerschap want na nu het 1 en ander gelezen te hebben is dat eerder regel dan uitzondering in de golfstaten voor niet moslims.
Erover klagen is dan ook hypocriet.
Klagen over hypocriete westerlingen, hoe dan
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
![]()
Denken dat je nog vrij en veilig patriottisch kan zijn in het westen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Zo treed je op tegen dit tuig. Die moet je aan de haren van de straat trekken zodra met begint met openlijk haat te zaaien, vandalisme, agressie of antisemitisme.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Realistisch gezien zou elk weldenkend mens begrijpen dat als je eenmaal toegeeft aan een kernmacht die dreigt met noeks ze morgen nog iets groters van je willen hebben en de dag erna weer tot je echt geen ja meer kan zeggen en dan vliegen de noeks alsnog.quote:Op zondag 12 november 2023 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Realistisch gezien zou elk weldenkend mens begrijpen dat in verhouding tot een kernmacht met een totaal gestoorde dictator aan het roer, juist meer voorzichtigheid is gevraagd dan tegen een terreurgroepering als Hamas, maar sommigen lijken dit juist andersom te interpreteren. Dat is gewoon nogal raar.
Helaas ben jij niet weldenkend.![]()
Je bent er vandaag achter gekomen dat hardcore gelovigen hypocriete eikels zijn. De islam heeft er helaas relatief veel van.quote:Op zondag 12 november 2023 17:10 schreef Digi2 het volgende:
Ik snap niet waarom men als moslim problemen heeft met 2e rangs burgerschap want na nu het 1 en ander gelezen te hebben is dat eerder regel dan uitzondering in de golfstaten voor niet moslims.
Erover klagen is dan ook hypocriet.
Klagen over hypocriete westerlingen, hoe dan![]()
nog erg lafjes eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
Zo treed je op tegen dit tuig. Die moet je aan de haren van de straat trekken zodra met begint met openlijk haat te zaaien, vandalisme, agressie of antisemitisme.
[ twitter ]![]()
![]()
Nog niet zo laf als die schijtbekken in het VK die alleen stoer zijn wanneer ze bij je aankloppen om een ongewelvallig meningkje dat je op FB hebt geuit. Verder zijn ze vooral druk met knielen en busladingen vreemdelingen van boot naar hotel begeleiden. Er is geen politieapparaat waar ik meer van walg dan de Britse.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Kernmachten zul je helaas altijd serieus moeten nemen of je dat nu wilt of niet. Er is een wereld van verschil te strijden tegen een land of macht die deze wapens wel in het bezit heeft en tegen een die dit niet heeft. Dat zou bijvoorbeeld een oorlog tegen Iran totaal anders maken dan een oorlog tegen Pakistan of China. Dat jij dit niet lijkt te begrijpen en blijkbaar denkt dat deze realiteit gewoon in de wind kan worden geslagen, zegt meer over jouw denkvermogen dan dat van mij.quote:Op zondag 12 november 2023 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Realistisch gezien zou elk weldenkend mens begrijpen dat als je eenmaal toegeeft aan een kernmacht die dreigt met noeks ze morgen nog iets groters van je willen hebben en de dag erna weer tot je echt geen ja meer kan zeggen en dan vliegen de noeks alsnog.
Helaas ben jij niet weldenkend.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
De oorlog in Vietnam was geen realiteit ja?quote:Op zondag 12 november 2023 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kernmachten zul je helaas altijd serieus moeten nemen of je dat nu wilt of niet. Er is een wereld van verschil te strijden tegen een land of macht die deze wapens wel in het bezit heeft en tegen een die dit niet heeft. Dat zou bijvoorbeeld een oorlog tegen Iran totaal anders maken dan een oorlog tegen Pakistan of China. Dat jij dit niet lijkt te begrijpen en blijkbaar denkt dat deze realiteit gewoon in de wind kan worden geslagen, zegt meer over jouw denkvermogen dan dat van mij.![]()
Dit soort rare groeperingen kun je lastig serieus nemen. Hoe men ook van alles aan elkaar wilt plakken, klimaatproblematiek, racisme, oorlog in Isral, 'white supremacy', kapitalisme, dekolonisatie.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/Doorbraakeu/status/1723677327152828645
En dan nog ergens een bordje met 'create love, not hate' terwijl men bezig is om op te roepen tot de vernietiging van Isral.![]()
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
alsof vergeten en/of gek zijn een kunst isquote:Op zondag 12 november 2023 17:04 schreef sp3c het volgende:
Maar dat vergeten mensen nog wel eens gek genoeg
got me a movie, I want you to know
![]()
Sorry voor de X-spam maar gezien het toch rustig is...“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wat een rare zin...quote:Op zondag 12 november 2023 17:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De oorlog in Vietnam was geen realiteit ja?
Is dat Gronings?Intolerant voor intolerantie![]()
Wat ik wel lollig vind ergens is dat pro-Palestijnse mensen verwachten dat joodse celebs de kant van de Palestijnen kiezen![]()
Ergens gaat er dan iets fout met je denkwijze. Maar bewijst wel dat iedereen, maar dan ook iedereen, tegen Israel dient te zijn want anders ben je een verschrikkelijk persoon.
Maar dat is de huidige cultuur, ben het met me eens of ik noem je allerlei woorden die je niet genoemd wilt worden (en die je niet wilt zijn).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Je moet daar ja over ja tussen zetten ja.quote:Op zondag 12 november 2023 17:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat een rare zin...
Is dat Gronings?![]()
Ironische is inderdaad dat linkse hippies vaak pro vluchtelingen zijn. Maar niet doorhebben dat deze groep vaak juist lijnrecht tegenover andere waarden staat zoals inderdaad homo of vrouwenrechten.quote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Confetti het volgende:
Wie snapt dit nog.
Ik volg het oprecht niet meer.![]()
anti-Isralischequote:Op zondag 12 november 2023 17:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wat ik wel lollig vind ergens is dat pro-PalestijnseIs normaal toch? Als je niet denkt zoals ik, ben je gekquote:mensen verwachten dat joodse celebs de kant van de Palestijnen kiezen![]()
Ergens gaat er dan iets fout met je denkwijze. Maar bewijst wel dat iedereen, maar dan ook iedereen, tegen Israel dient te zijn want anders ben je een verschrikkelijk persoon.
Narcisme bestaat dan ook niet, dat betekent gewoon dat je niet genoeg naar mij luistert
Meestal hebben die mensen ook een nogal zwart-witte opvatting. Iedereen is tegen Isral, niemand zou voor kolonisatie moeten zijn etcetera. Extremistische opvattingen, maar verdedigd met "ja, maar dat is toch niet meer dan normaal???"Het is menselijk. Haat is helaas ook menselijk, inclusief de onmenselijke daden die eruit voortkomen; zie 7 oktober.quote:Maar dat is de huidige cultuur, ben het met me eens of ik noem je allerlei woorden die je niet genoemd wilt worden (en die je niet wilt zijn).
[ Bericht 0% gewijzigd door Cuendillar op 12-11-2023 18:33:40 ]Intolerant voor intolerantie![]()
Een dictator met kernwapens die het in zijn bol krijgt zal idd voor wat meer urgentie zorgen dan een terreurbeweging die je niet goed in de gaten hebt gehoudenquote:Op zondag 12 november 2023 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Realistisch gezien zou elk weldenkend mens begrijpen dat in verhouding tot een kernmacht met een totaal gestoorde dictator aan het roer, juist meer voorzichtigheid is gevraagd dan tegen een terreurgroepering als Hamas, maar sommigen lijken dit juist andersom te interpreteren. Dat is gewoon nogal raar.
Niks raars aan hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die hebben toch dat toetje van dertig letters? Vlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 november 2023 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet daar ja over ja tussen zetten ja.
Intolerant voor intolerantie![]()
MMA beoefenaars kunnen hier als politieagent een gratis workout krijgen 👍quote:Op zondag 12 november 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
Zo treed je op tegen dit tuig. Die moet je aan de haren van de straat trekken zodra met begint met openlijk haat te zaaien, vandalisme, agressie of antisemitisme.
[ twitter ]
Police in Germany 🇩🇪 protect their citizens and property from a Hamas Muslim Brotherhood mob. These terrorists should be deported back to where they came from.![]()
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus. Misschien klopt het, alleen er was eerst een fokker met re claim van woordvoerder die hij niet wilde of kon onderbouwen en nu zijn er twee directeuren. Het lijkt verdacht veel op de standaard retoriek 'die is Hamas', 'dat is Hamas', 'er was een Hamas lid aanwezig', 'Hamas gebruikt dit of dat' etc etc. Dus dat kind van twee, die dood is, was vast ook Hamas. Alles om er beter van te kunnen slapenquote:Op zondag 12 november 2023 13:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dit betrekking heeft op het feit dat ziekenhuizen al weken roepen geen brandstof meer te hebben maar toch in die weken konden door blijven gaan. Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- er was toch genoeg brandstof
- ze kregen het van iemand
die eerst is ernstig, want dan liegen ze.
die tweede, dat zou dan van hamas zijn. Gezien de directeuren hamasleden zijn. Echter waarom zou hamas dit doen en toch blijven rondroepen dat er tekorten zijn? Dat wordt natuurlijk op een gegeven moment niet meer geloofwaaridg. Dat betekent dat ze het erkennen en gewoon brandstof blijven geven of dat ze ermee stoppen. Gezien dit laatste, laat het zien hoe ze werkelijk zijn.
Feit is. Isral gunt de bevolking geen stroom of gasolie. Omdat Hamas de bevolking naait, betekent dit nief dat Isral de bevolking dan ook maar moet naaien.![]()
De 3e wet van Bart Croughs.quote:Op zondag 12 november 2023 17:56 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ironische is inderdaad dat linkse hippies vaak pro vluchtelingen zijn. Maar niet doorhebben dat deze groep vaak juist lijnrecht tegenover andere waarden staat zoals inderdaad homo of vrouwenrechten.
Ik volg het oprecht niet meer.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Cry me a fucking riverquote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus. Misschien klopt het, alleen er was eerst een fokker met re claim van woordvoerder die hij niet wilde of kon onderbouwen en nu zijn er twee directeuren. Het lijkt verdacht veel op de standaard retoriek 'die is Hamas', 'dat is Hamas', 'er was een Hamas lid aanwezig', 'Hamas gebruikt dit of dat' etc etc. Dus dat kind van twee, die dood is, was vast ook Hamas. Alles om er beter van te kunnen slapen
Feit is. Isral gunt de bevolking geen stroom of gasolie. Omdat Hamas de bevolking naait, betekent dit nief dat Isral de bevolking dan ook maar moet naaien..
Elke dag staan de zogenaamde gematigden in het westen op te roepen tot een Joodse genocide, vallen er constant doden door Gaza-aanhangers, breken ze halve steden af, beschadigen westerse monumenten en dan moet ik aannemen en geloven dat de arme gazaantjes die daar wonen allemaal super lief en tolerant zijn?
En dan zou Israel ook nog de vijand moeten voorzien van stroom etc? Ze zakken er lekker in, allemaal..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik hoop dat Hamas heel snel verslagen wordt. Mede door die club is de Gazastrook een ghetto geworden voor Palestijnen. Jammer dat ook dat klimaatvolk nu denkt dat Hamas een club is van dappere activisten…quote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus. Misschien klopt het, alleen er was eerst een fokker met re claim van woordvoerder die hij niet wilde of kon onderbouwen en nu zijn er twee directeuren. Het lijkt verdacht veel op de standaard retoriek 'die is Hamas', 'dat is Hamas', 'er was een Hamas lid aanwezig', 'Hamas gebruikt dit of dat' etc etc. Dus dat kind van twee, die dood is, was vast ook Hamas. Alles om er beter van te kunnen slapen
Feit is. Isral gunt de bevolking geen stroom of gasolie. Omdat Hamas de bevolking naait, betekent dit nief dat Isral de bevolking dan ook maar moet naaien.
🇮🇱![]()
dit heeft nagenoeg ontelbaar keer in de media gestaanquote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Zovaak dat je het niet wilt delen?quote:Op zondag 12 november 2023 18:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dit heeft nagenoeg ontelbaar keer in de media gestaan![]()
ja, anders maak ik je lui.quote:Op zondag 12 november 2023 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zovaak dat je het niet wilt delen?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
https://www.parool.nl/ams(...)-amsterdam~b0b7d518/quote:‘From the river to the sea’ zorgt voor smet op grootste klimaatmars ooit in Amsterdam
Zeker 70.000 mensen liepen zondag mee met de klimaatmars in Amsterdam. Nadat bij toespraken op het Museumplein de omstreden leus ‘from the river to the sea’ werd gescandeerd, ging een deel van de bezoekers verontwaardigd naar huis.![]()
Greta TurmberhmulahA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
dus zelfs als mensen israel wel snappen, moeten ze nog steeds netjes doen, want anders zijn zij verantwoordelijk voor het radicalisme van de ander?quote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef mcmlxiv het volgende:
draai dat eens om. hoe radicaal moeten israeliers dan nu wel niet zijn? en dat is hun eigen schuld niet, dat is de schuld van hamas, en zal nooit ophouden tot hamas een keer normaal doet.
maar meestal geldt dat niet andersom in mensen hun gedachtegang. zelfs niet als joden al duizenden jaren zo worden behandeld. die moeten daar boven staan. en alles is sowieso hun schuld. want...![]()
Ah, vind het wel zielig voor die man. Komt ie helemaal opdraven bij een protest waar een nietszeggend kind de boel dirigeert; heeft ie verwachtingen!quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
En weer 1 voor in het lijstje, echt mensen waarmee je in een groepje wil zitten.
Erdogan, Putin, Ayatollah, Thunberg, extreme moslims, moordenaars, stadslopers, monumentenschenders en daadwerkelijke Nazi's die oproepen tot genocide. Wat is het toch een lastige keuze welke kant goed en fout is in dit conflict, bijna onmogelijke opgave.
Get woke, go broke!![]()
Zo simpel is het.quote:Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef HeatWave het volgende:
En weer 1 voor in het lijstje, echt mensen waarmee je in een groepje wil zitten.
Erdogan, Putin, Ayatollah, Thunberg, extreme moslims, moordenaars, stadslopers, monumentenschenders en daadwerkelijke Nazi's die oproepen tot genocide. Wat is het toch een lastige keuze welke kant goed en fout is in dit conflict, bijna onmogelijke opgave.
Als je gewoon met de juiste mensen meeloopt, dan moet je wel gelijk hebben.![]()
Als zo'n beetje alle dictators en andere despoten het met je eens zijn, dan zal je wel aan de goeie kant staan uiteraard.quote:Op zondag 12 november 2023 19:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zo simpel is het.
Als je gewoon met de juiste mensen meeloopt, dan moet je wel gelijk hebben.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Politici moeten nu toch wel inzien welke kant dit opgaat en dat niets wijst dat het beter gaat worden en alleen maar minder?
Gaan we echt ons land weggooien omdat we obsessief tolerant willen zijn?![]()
![]()
En zo komen er nog tientallen voorbij constant. Walgelijk tuig waar we dan begrip voor moeten hebben, want er zijn ook blablabla....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het begint allemaal bij het gebrek aan respect dat we zelf voor onze geschiedenis hebben, helaas.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Hebben ze daar geen voetbalhooligans die het tekortschieten van de overheid opvangen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Vraag me serieus af wanneer het Westen nu eindelijk beseft dat de moslims een oorlog voeren en landen veroveren maar dan in de vorm van immigratie kolonisatie ipv duidelijk herkenbaar met wapens.quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat ze komen koloniseren, ironisch genoeg.
Op dezelfde manier hebben ze vele landen in het verleden veroverd zoals Indonesie en Maleisie.
We zien het proces al decennia aan de gang in Frankrijk en recentelijk ook in Duitsland met al die asielzoekers.![]()
Geen enkel medelijden met klimaatwappiesquote:Op zondag 12 november 2023 18:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah, vind het wel zielig voor die man. Komt ie helemaal opdraven bij een protest waar een nietszeggend kind de boel dirigeert; heeft ie verwachtingen!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Je gedachtegang volgende, sta jij aan de kant van national security minister Itamar Ben Gvir, een gestoorde terroristenvriend, lees maar op wikipedia:quote:Op zondag 12 november 2023 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als zo'n beetje alle dictators en andere despoten het met je eens zijn, dan zal je wel aan de goeie kant staan uiteraard.https://en.wikipedia.org/wiki/Itamar_Ben-Gvirquote:Prior to entering office Ben-Gvir was known to have a portrait in his living room of Israeli-American terrorist Baruch Goldstein, who massacred 29 Palestinian Muslim worshipers and wounded 125 others in Hebron, in the 1994 Cave of the Patriarchs massacre;[5][33] he removed the portrait in preparation for the 2020 Israeli legislative election in hope of being allowed to run on the unified right list headed by Naftali Bennett.[34]![]()
die zitten in andere staten.. dit hadden ze niet in een "redneck" state moeten doen, dan waren de gevolgen niet te overzienquote:![]()
Dit dus. Er is 0 winst te behalen met onderhandelen over deze categorie haat, er gaat 0 liefde of goodwill verloren. Hele kleuterklassen hebben toneelstukjes waarbij Joden gexecuteerd worden, maar Isral moet vooral om niet de kwaaie pier te zijn bij die gendoctrineerde kindjes vooral terughoudendheid tonen bij het ingrijpen "want anders radicaliseren ze misschien" en "staat Hamas 2.0 op"? Dat ei is allang gelegd.quote:Op zondag 12 november 2023 17:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen enkel land zal accepteren dat de buurman dagelijks honderden raketten afschiet op haar burgers. En ik weet niet welke escalatie jij nog voor je ziet, maar met volle straten slaan op de lijken van dode naakte vrouwen en baby's in de oven gooien en daar trots over naar huis bellen lijkt mij moeilijk te overtreffen qua extremisme.
Nazi Duitsland is ook niet opgevoed met de mantel der liefde, maar met een harde hand.
Isral moet zich sowieso inhouden wanneer er burgers in het vizier verschijnen en het fatsoen proberen te houden, maar niet omdat de arme burgers hen anders niet meer lief zouden vinden.
In dit conflict is het een belachelijk non-argument om daar een beroep op te willen doen.![]()
Ah, mijn lijst vs. een figuur dat ooit een foto van iemand had hangen.quote:Op zondag 12 november 2023 19:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je gedachtegang volgende, sta jij aan de kant van national security minister Itamar Ben Gvir, een gestoorde terroristenvriend, lees maar op wikipedia:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Itamar_Ben-Gvir
Your terms are acceptable.
Get woke, go broke!![]()
IDF says it supplied 300 liters of fuel for "urgent medical purposes" at Shifa Hospital in Gaza City, but Hamas prevented the medical center from receiving it.
Early this morning troops placed the jerrycans near the hospital, as had been coordinated in advance with officials at Shifa.
It says that later "the IDF received evidence that Hamas officials prevented the hospital from receiving the fuel."
The military publishes a call between an IDF officer and a senior Gazan health official, who says that Yousef Abu-Al Rish, the deputy health minister in Gaza, forbade the hospital from receiving the fuel.![]()
Het is jouw gedachtegang, niet de mijne.quote:Op zondag 12 november 2023 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, mijn lijst vs. een figuur dat ooit een foto van iemand had hangen.
Your terms are acceptable.
![]()
Correct, vandaar dat het ook waterdicht isquote:Op zondag 12 november 2023 19:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is jouw gedachtegang, niet de mijne..
Get woke, go broke!![]()
En sommigen blijven maar proberen alsof we met een morele equivalent te maken hebben. Het is bizar om te aanschouwen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef HeatWave het volgende:
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Enige land dat in de recente geschiedenis overgenomen is door immigranten is het onderwerp van deze threadquote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vraag me serieus af wanneer het Westen nu eindelijk beseft dat de moslims een oorlog voeren en landen veroveren maar dan in de vorm van immigratie kolonisatie ipv duidelijk herkenbaar met wapens.
Op dezelfde manier hebben ze vele landen in het verleden veroverd zoals Indonesie en Maleisie.
We zien het proces al decennia aan de gang in Frankrijk en recentelijk ook in Duitsland met al die asielzoekers.![]()
Hmm, nee. Waar zijn de grote getale van de mensen die dit gedachtegoed delen? Zijn partij staat zelfs in Isral virtueel gezien op een verlies van tien zetels. Veel van zijn radicale kiezers zien zichzelf niet eens als onderdeel van Isral.quote:Op zondag 12 november 2023 19:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je gedachtegang volgende, sta jij aan de kant van national security minister Itamar Ben Gvir, een gestoorde terroristenvriend, lees maar op wikipedia:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Itamar_Ben-Gvir
Daarentegen zien we genoeg mensen die het Hamas het terreur willen rechtvaardigen of in ieder geval 'begrijpen', of die net zoals Hamas of andere radicale moslims oproepen voor de vernietiging van Isral en de "bevrijding" van het niet bestaande 'Palestina'. Ook zien we mensen die net zoals Poetin aan 'bothsidesing' doen.
Om nog maar te zwijgen over alle andere walgelijke dingen die er worden geroepen over Isral, van het demoniseren tot het land, het aanwakkeren van bloedsprookjes tot onversneden antisemitisme.
En dan zou ik ook nog de vele antiwesterse sentimenten kunnen noemen, die worden getuit tijdens veel protesten. Ook dit worden gedeeld door mensen zoals Poetin en vele moslimfundamentalisten.
Wat HeatWave dus stelde klopt, wat jij stelt klopt niet.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ten aanzien van de geschiedenis heb ik vooral romantische gevoelens voor met name de eerste helft van de 19e eeuw.quote:Op zondag 12 november 2023 19:11 schreef Akathisia het volgende:
Het begint allemaal bij het gebrek aan respect dat we zelf voor onze geschiedenis hebben, helaas.
Delen van de twintigste eeuw roepen juist boosheid op. De huidige tijd is weer wat verwarrend, ik heb het idee dat ik er zo middenin zit, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Een beetje meer respect voor de geschiedenis graag!![]()
Krijg de *******A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het punt is dat er overal idioten te vinden zijn (deze liet zich wel erg makkelijk googlen), maar dat veel idioten aan de ene of andere kant nog niet het morele gelijk aantonen van de een of andere kant.quote:Op zondag 12 november 2023 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. Waar zijn de grote getale van de mensen die dit gedachtegoed delen? Zijn partij staat zelfs in Isral virtueel gezien op een verlies van tien zetels. Veel van zijn radicale kiezers zien zichzelf niet eens als onderdeel van Isral.
Daarentegen zien we genoeg mensen die het Hamas het terreur willen rechtvaardigen of in ieder geval 'begrijpen', of die net zoals Hamas of andere radicale moslims oproepen voor de vernietiging van Isral en de "bevrijding" van het niet bestaande 'Palestina'. Ook zien we mensen die net zoals Poetin aan 'bothsidesing' doen.
Om nog maar te zwijgen over alle andere walgelijke dingen die er worden geroepen over Isral, van het demoniseren tot het land, het aanwakkeren van bloedsprookjes tot onversneden antisemitisme.
Wat HeatWave dus stelde klopt, wat jij stelt klopt niet.![]()
Mwah, als een van de grootste supporters van dit anti-joden gedrag, Adolfje zelf, aan jouw kant staat zou ik toch nog eens nadenken of jij niet the baddie bentquote:Op zondag 12 november 2023 19:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het punt is dat er overal idioten te vinden zijn (deze liet zich wel erg makkelijk googlen), maar dat veel idioten aan de ene of andere kant nog niet het morele gelijk aantonen van de een of andere kant..
Maar hey, ieder zijn ding.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het hoeft niet allemaal mooi geweest te zijn. Onze geschiedenis zit vol met tegenstrijdigheden, gevolgde dwaalsporen, onderlinge verdeeldheid, oorlog en miserie. Mr het is wel de onze, en daar hebben die klimapen gewoon hun handjes vanaf te houden.quote:Op zondag 12 november 2023 19:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ten aanzien van de geschiedenis heb ik vooral romantische gevoelens voor met name de eerste helft van de 19e eeuw.
Delen van de twintigste eeuw roepen juist boosheid op. De huidige tijd is weer wat verwarrend, ik heb het idee dat ik er zo middenin zit, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Een beetje meer respect voor de geschiedenis graag!“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat klopt, dat heb je inderdaad altijd. Maar we zien hier echt heel duidelijk dat het foute gedachtegoed van een boel verwerpelijke mensen of partijen, aan een kant breed wordt gedragen. Aan de andere kant is dat niet het geval.quote:Op zondag 12 november 2023 19:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het punt is dat er overal idioten te vinden zijn (deze liet zich wel erg makkelijk googlen), maar dat veel idioten aan de ene of andere kant nog niet het morele gelijk aantonen van de een of andere kant.
De pro-Isral demonstraties verlopen dan ook veelal erg rustig (als ze al doorgang kunnen vinden ivm de veiligheid). Men vraagt aandacht voor de gegijzelden en zingt gezamenlijk het volkslied. Er zijn nog nergens grootschalige bijeenkomsten gezien ter ere van het gedachtegoed van mafklappers zoals Ben-Gvir.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Waar en wanneer begint onze geschiedenis precies?quote:Op zondag 12 november 2023 19:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het hoeft niet allemaal mooi geweest te zijn. Onze geschiedenis zit vol met tegenstrijdigheden, gevolgde dwaalsporen, onderlinge verdeeldheid, oorlog en miserie, mr het is wel de onze. Daar hebben de klimapen helemaal geen kut mee te maken en dienen ze met hun pootjes gewoon vanaf te blijven.
En wie zijn de klimapen?![]()
![]()
De laatste muur tegen 'antisemitisme'; de boomer. Nog een jaartje of 10 en 90% hiervan zit volledig irrelevant te zijn in een rolstoel.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik doe niet mee met selectief relativisme, en dus ook niet met vragenuurtjes die daarop geijkt zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 20:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waar en wanneer begint onze geschiedenis precies?
En wie zijn de klimapen?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Lekker marcheren tegen racisme met een racistische terreurgroep die doodsbedreigingen scanderenquote:Op zondag 12 november 2023 20:01 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
De laatste muur tegen 'antisemitisme'; de boomer. Nog een jaartje of 10 en 90% hiervan zit volledig irrelevant te zijn in een rolstoel.![]()
Het is een zorgwekkende de ontwikkeling. Want de jongere generaties zijn dus de generaties waar je de morele verwarring het meest ziet. Hoe jonger je gaat, hoe makkelijker men voor de verkeerde kant kiest.quote:Op zondag 12 november 2023 20:01 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
De laatste muur tegen 'antisemitisme'; de boomer. Nog een jaartje of 10 en 90% hiervan zit volledig irrelevant te zijn in een rolstoel.
Dit viel helaas ook wel te verwachten. Immers, bij deze jongere generaties kan soms de Holocaust niet eens meer onderwezen worden vanwege de zogenaamde 'gevoeligheid' die het onderwerp bij jongeren met een migratieachtergrond heeft.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Libanon ligt er vlak boven, hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 19:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Enige land dat in de recente geschiedenis overgenomen is door immigranten is het onderwerp van deze thread![]()
Voorspelbaar, als mensen ergens respect voor eisen is het eigenlijk betekenisloos.quote:Op zondag 12 november 2023 20:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met selectief relativisme, en dus ook niet met vragenuurtjes die daarop geijkt zijn.
Jij eist respect voor 'onze' geschiedenis, maar blijkbaar vind je 'onze' geschiedenis (en niet die van de 'klimapen', wtf?!) niet afdoende respectabel om er ook maar iets concreets over te zeggen.
Prik en je retorische ballon loopt leeg.![]()
Alsof het cultuur-relativistische diversiteitproject er niet bij uitstek een was van de boomer mdat ze bang was voor een herhaling van de Holocaust. Ze heeft geschapen wat ze vreesde drdat ze vreesde. Ze heeft dan nog wel het geluk de pijp uit te zijn voordat de boel volledig kantelt, en zodoende zelfvoldaan het leven kan latenquote:Op zondag 12 november 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
Het is een zorgwekkende de ontwikkeling. Want de jongere generaties zijn dus de generaties waar je de morele verwarring het meest ziet. Hoe jonger je gaat, hoe makkelijker men voor de verkeerde kant kiest.
Dit viel helaas ook wel te verwachten. Immers, bij deze jongere generaties kan soms de Holocaust niet eens meer onderwezen worden vanwege de zogenaamde 'gevoeligheid' die het onderwerp bij jongeren met een migratieachtergrond heeft..
[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 12-11-2023 20:32:09 ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Nou ja, er wordt volgens mij ook helemaal niet meer neutraal onderwezen heb ik het gevoel, zowel op universiteiten als op lager onderwijs lijkt het allemaal 1 kant op te moeten.quote:Op zondag 12 november 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is een zorgwekkende de ontwikkeling. Want de jongere generaties zijn dus de generaties waar je de morele verwarring het meest ziet. Hoe jonger je gaat, hoe makkelijker men voor de verkeerde kant kiest.
Dit viel helaas ook wel te verwachten. Immers, bij deze jongere generaties kan soms de Holocaust niet eens meer onderwezen worden vanwege de zogenaamde 'gevoeligheid' die het onderwerp bij jongeren met een migratieachtergrond heeft.
Veel minder aandacht voor daadwerkelijk vakken en meer voor activisme, voor klimaat, BLM en andere politieke zaken, zo krijg je wel een uniforme jugend.
Get woke, go broke!![]()
Try that in a small town!quote:Op zondag 12 november 2023 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die zitten in andere staten.. dit hadden ze niet in een "redneck" state moeten doen, dan waren de gevolgen niet te overzienik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Jij wou beweren dat de lokale bevolking niet is overspoeld met immigranten die het hele politieke stelsel en daarna de samenleving hebben gedestabiliseerd waardoor de oorspronkelijke bevolking niet meer de dominante factor is en dus feitelijk hun land overgenomen heeft zien worden?quote:Op zondag 12 november 2023 20:15 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Noem een Libanese president of premier van Palestijnse komaf![]()
Correct. Het zijn inderdaad ideologische echokamers geworden en zogenaamde 'sympathieen' voor de Palestijnen, wat al snel een glijdende schaal is richting anti-Isral sentimenten en antisemitisme, zijn onderdeel van dat gedachtegoed.quote:Op zondag 12 november 2023 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt volgens mij ook helemaal niet meer neutraal onderwezen heb ik het gevoel, zowel op universiteiten als op lager onderwijs lijkt het allemaal 1 kant op te moeten.
Veel minder aandacht voor daadwerkelijk vakken en meer voor activisme, voor klimaat, BLM en andere politieke zaken, zo krijg je wel een uniforme jugend.
Nee, we weten allemaal dat het begin en einde van een 'ons' ambigue is. Een interessante nuance voor louter middelbare scholieren en een wapen voor zelf-ondermijners, of mensen die zich scharen onder een tribe welke wl als bestaand aangenomen dient te worden (te denken; de Jood, de Palestijn, de Oekraner, de Neger, de Native-American, et cetera). Ik doe er niet meer aan mee, dat selectivisme. Als er ter wereld ook maar n 'wij' bestaat; dan construeer ik er ook n, naar gelang mijn eigen (afwisselende) inzichten, gecombineerd met een flink stuk oppertunisme.quote:Op zondag 12 november 2023 20:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
Voorspelbaar, als mensen ergens respect voor eisen is het eigenlijk betekenisloos.
Jij eist respect voor 'onze' geschiedenis, maar blijkbaar vind je 'onze' geschiedenis (en niet die van de 'klimapen', wtf?!) niet afdoende respectabel om er ook maar iets concreets over te zeggen.
Prik en je retorische ballon loopt leeg.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Kom je nog wel eens in een onderwijsinstelling?quote:Op zondag 12 november 2023 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt volgens mij ook helemaal niet meer neutraal onderwezen heb ik het gevoel, zowel op universiteiten als op lager onderwijs lijkt het allemaal 1 kant op te moeten.
![]()
Je begrijpt dat die middelen militair/offensief en tegen Isral kunnen worden ingezet ?quote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
Feit is. Isral gunt de bevolking geen stroom of gasolie. Omdat Hamas de bevolking naait, betekent dit nief dat Isral de bevolking dan ook maar moet naaien.
Het is een kwestie van niet gunnen aan de bevolking maar aan Hamas omdat die in Gaza het gebruik, waarvoor en tegen wie reguleert. Prima dat iemand zelf afweegt maar Isral doet dat onderbouwd voor haar zaak en niet de onze. En nee, dat staat compleet los van emotie.
Acties zien of Isral de bevolking wil straffen is wegkijken van het 7/10 doel: gegijzelden van Hamas bevrijden, Hamas daders oppakken en Hamas terreur stoppen. Het niet eens zijn met die doelen is dan gelijk graag beantwoorden hoe dan wel ?
Waar de voortdurende gedachte vandaan komt inzake straffen, blijft mij verwonderen.
Wanneer Isral dat afstraffen zou willen, zou die wereld daar niet meer bestaan en hebben ze er 360km2 gebied bij.
Hamas kan de situatie binnen het uur doen kantelen net zo als zij zelf besloot het met grof geweld, over de rug van burgers toen en nu, om te kantelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 12-11-2023 20:31:47 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Je wilt dus respect voor je eigen historische mythes.quote:Op zondag 12 november 2023 20:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nee, we weten allemaal dat het begin en einde van een 'ons' ambigue is. Een interessante nuance voor louter middelbare scholieren en een wapen voor zelf-ondermijners, of mensen die zich scharen onder een andere groep (die met alle hypocrisie) welke wl als bestaand aangenomen dient te worden (te denken; de Jood, de Palestijn, de Oekraner, et cetera). Ik doe er niet meer aan mee, dat selectivisme. Als er ook maar n 'ons' bestaat; dan construeer ik er ook n, naar gelang mijn eigen (en afwisselende) inzicht (met vaak ook een flink stuk oppertunisme).
Daar valt niet over te praten verder, want het is natuurlijk gebakken lucht. Het is letterlijk niets.
Maar wie zijn nou die klimapen waar je het over had? Ook iets geconstrueerds naar je eigen inzicht?![]()
christenen in Libanon waren al geen meerderheid meer in Libanon voor de 2e wereldoorlog en de Maronieten waren daarin nog een kleiner aandeel dus dat politieke systeem was al (opzettelijk) een kaartenhuis dat op instorten stond maar goed als je Palestijnen zo graag uit Libanon ziet steun je toch lekker hun right of returnquote:Op zondag 12 november 2023 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jij wou ontkennen dat de lokale bevolking niet is overspoeld met immigranten die het hele politieke stelsel en daarna de samenleving hebben gedestabiliseerd waardoor de oorspronkelijke bevolking niet meer de dominante factor is en dus feitelijk hun land overgenomen heeft zien worden?![]()
De ziekenhuizen staan onder direct bestuur van Hamas die daar(in) niets anders daarmee dan de overheid is.quote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Los daarvan is het irrelevant wie dan precies de praatpop is die het regime vertegenwoordigd.
Opnieuw, grammofoonplaat, wat is het dat je doet denken dat het een naai exercitie is ?
Vele malen eerder is het heldere doel van Isral onveranderd: gegijzelden bevrijden, daders oppakken en terreur stoppen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 12-11-2023 20:32:15 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Greta, knettergek, doet er nog een schepje bovenop dat Hamas goed is voor het klimaat.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Is de Palestijn letterlijk niets? Of de Jood? Prima. Het einde van het conflict kan ingeluid worden, me dunkt. Als we berhaupt nog kunnen constateren dat er een conflict is.quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je wilt dus respect voor je eigen historische mythes.
Daar valt niet over te praten verder, want het is natuurlijk gebakken lucht. Het is letterlijk niets.
Maar wie zijn nou die klimapen waar je het over had? Ook iets geconstrueerds naar je eigen inzicht?
Klimapen zijn zij die op standbeelden zijn geklommen en deze verminkte met Palestijnse vlaggen/graffiti.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat klopt niet:quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef moby_jones het volgende:
[..]
christenen in Libanon waren al geen meerderheid meer in Libanon voor de 2e wereldoorlog en Maronieten waren daarin nog een kleiner aandeel dus dat politieke systeem was al (opzettelijk) een kaartenhuis dat op instorten stond maar goed als je Palestijnen zo graag uit Libanon ziet steun je toch lekker hun right of returnquote:Such figures are so sensitive in Lebanon that the last official census was conducted in 1932 during the French Mandate, which said Christians made up 55 percent of the population.
Bron'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Tijd dat de Europese landen weer wat mogen koloniseren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
nou we gaan er niet uitkomen
dus beide partijen moeten verhuizen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat is dat? 'Climate justice'?quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Eerst onszelf de-koloniseren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat de Europese landen weer wat mogen koloniseren.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
https://twitter.com/AlnaouqA/status/1723466246539124738
By far de beste esthetiek die ik bij een pro-Palestina demonstratie ben tegengekomen.![]()
Overal zie ik 50%~51% in 1932quote:https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Lebanonquote:The 1932 census stated that Christians made up 50% of the resident population. Maronites, the largest among the Christian denomination and then largely in control of the state apparatus, accounted for 29% of the total resident population.
Met de grootschalige Christelijke emigratie in die tijd is er never no way dat die extreem nipte meerderheid er een was die het langer dan 1940 heeft kunnen volhouden (daarom ook de noodzaak voor een nationale pact in 1943)![]()
![]()
Ze hebben wel humor die zionisten
En daarna sowieso geen toestemming vragen, met z'n ''mogen''.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dit is buitengewoon goed nieuws. Het is klein, maar je moet het lezen als een signaal dat ook de Joodse-zionisten begrijpen dat het uiteindelijk Brits land is.quote:Op zondag 12 november 2023 20:42 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben wel humor die zionisten![]()
Haha, hardop gelachen.quote:Op zondag 12 november 2023 20:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is buitengewoon goed nieuws. Het is klein, maar je moet het lezen als een signaal dat ook de Joodse-zionisten begrijpen dat het uiteindelijk Brits land is.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Arresteren deporteren.quote:
Maar alles natuurlijk voor de islamexpantie
Gadverdamme man.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nou... het was quasi ironisch. Maar waarom niet?quote:
De Britten hebben beide volkeren (Joden en Palestijnen) het cadeau gedaan en kijk eens wat ze ervan hebben gemaakt.![]()
Is dit net zo'n idioot als Lord Owen?quote:Op zondag 12 november 2023 20:42 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben wel humor die zionistenA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
We gaan 't zien. Het IDF is daar al aanwezig maar hebben ze de moeite nog niet genomen om die Hamas terroristen uit te schakelen. Dat zal komende dagen dan wel gaan gebeurenquote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
De ziekenhuizen staan onder direct bestuur van Hamas die daar(in) niets anders daarmee dan de overheid is.
Los daarvan is het irrelevant wie dan precies de praatpop is die het regime vertegenwoordigd.
Opnieuw, grammofoonplaat, wat is het dat je doet denken dat het een naai exercitie is ?
Vele malen eerder is het heldere doel van Isral onveranderd: gegijzelden bevrijden, daders oppakken en terreur stoppen.![]()
Dat de ene kant fout is maakt niet de andere kant goed, pipo. Was het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.quote:Op zondag 12 november 2023 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan 't zien. Het IDF is daar al aanwezig maar hebben ze de moeite nog niet genomen om die Hamas terroristen uit te schakelen. Dat zal komende dagen dan wel gaan gebeuren
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.
Naar ik heb begrepen heeft Isral bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.
Zelf denk ik dat Isral maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Isral die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Een hoogleraar die bij Nieuwsuur zit beweert dat men in Israel niet veel heeft meegekregen van de bombardementen voorafgaand aan de invasie van Gaza @oblo![]()
Voor hun hoop ik dat ook jaquote:Op zondag 12 november 2023 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk is dit o.a. die familie met dat jonge zoontje.
Terechte vragen wel onder die Tweet of hoe dat tegenwoordig ook heet, die post.
Zou goed zijn als er opheldering is/komt vanuit de Nederlandse overheid over de verhalen van mensen met asielrechten in allerlei vormen die naar Gaza waren voor verblijf aldaar voor mantelzorg of zelfs gezellig op vakantie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 12 november 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
nou we gaan er niet uitkomen
dus beide partijen moeten verhuizen![]()
![]()
https://9gag.com/gag/anzw(...)tm_medium=post_share
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2023 21:54:15 ]![]()
... welkom in de oorlog?quote:Op zondag 12 november 2023 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg echt de schijt van het geweld.
Wat dacht je dan wat er ging gebeuren?Intolerant voor intolerantie![]()
Dat weet niemand.quote:Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
ik vraag me af hoe ver ze gaan komen. met progressie in eventuele tunnels en ondergrondse basissen, zullen er gijzelaars gaan sterven. die zitten echt niet allemaal op een plek te wachten op bevrijding. hamas en andere organisaties zullen dit ten volle uitbuiten. en ook al wegrennend, die tunnels opblazen.quote:Op zondag 12 november 2023 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan 't zien. Het IDF is daar al aanwezig maar hebben ze de moeite nog niet genomen om die Hamas terroristen uit te schakelen. Dat zal komende dagen dan wel gaan gebeuren
ik denk eerder dat we zo een patstelling gaan krijgen, nadat israel zo veel mogelijk kapot heeft gemaakt waar ze wel veilig bij kunnen.
en dan moet er dus onderhandeld worden.![]()
Die gijzelaars hebben ze allang voor een deel opgegeven. Dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven, maar wel achter de schermen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ver ze gaan komen. met progressie in eventuele tunnels en ondergrondse basissen, zullen er gijzelaars gaan sterven. die zitten echt niet allemaal op een plek te wachten op bevrijding. hamas en andere organisaties zullen dit ten volle uitbuiten. en ook al wegrennend, die tunnels opblazen.
ik denk eerder dat we zo een patstelling gaan krijgen, nadat israel zo veel mogelijk kapot heeft gemaakt waar ze wel veilig bij kunnen.
en dan moet er dus onderhandeld worden.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ze hebben 2 grabbeltonnen die bepalen wat hun volgende doel is en een van die ballen kwam in de verkeerde ton terecht.quote:![]()
Wat een totale bullshit.quote:Op zondag 12 november 2023 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Een hoogleraar die bij Nieuwsuur zit beweert dat men in Israel niet veel heeft meegekregen van de bombardementen voorafgaand aan de invasie van Gaza @:oblo
Zat krantenkoppen alleen al hier gezien van israelische krachten met de vernieling. Dat hebben wij zelfs meegekregen.
Wat een onzin staat er tegenwoordig in de media.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Kan/wil mij niet voorstellen - tenzij als valstrik - dat met terroristen werkelijk "onderhandeld" gaat worden.quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ver ze gaan komen. met progressie in eventuele tunnels en ondergrondse basissen, zullen er gijzelaars gaan sterven. die zitten echt niet allemaal op een plek te wachten op bevrijding. hamas en andere organisaties zullen dit ten volle uitbuiten. en ook al wegrennend, die tunnels opblazen.
en dan moet er dus onderhandeld worden.
Zouden mijn geliefden het subject zijn, ligt dat "natuurlijk" anders.
Isral heeft geen andere optie dan fanaten, klem te zetten (wear them down).
Terzijde: wanneer een organisatie 240 mensen ontvoert, in het geheim gevangen houdt op een relatief overzichtelijk gebied met weinig dekking, vraagt dat toch een behoorlijk organisatie om vol te houden.
Onderdeel van een aanpak is dan de omgeving (mijn part ongewild & onverbiddelijk) deelgenoot maken van de vurige wens om de terroristen (dood of levend) uit hun schuilplaats te roken.
Vroeger of later - zo niet al reeds - gaan en zullen dingen (in snippers) onder druk gezet; gestaag uitlekken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Dan schiet je er toch een dood n voor n totdat n van je eisen ingewilligd wordt?quote:Op zondag 12 november 2023 23:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan/wil mij niet voorstellen - tenzij als valstrik - dat met terroristen werkelijk "onderhandeld" gaat worden.
Terzijde: wanneer een organisatie 240 mensen ontvoert, in het geheim gevangen houdt op een relatief overzichtelijk gebied met weinig dekking, vraagt dat toch een behoorlijk organisatie om vol te houden.
Onderdeel van een aanpak is dan de omgeving (mijn part ongewild & onverbiddelijk) deelgenoot maken van de vurige wens om de terroristen (dood of levend) uit hun schuilplaats te roken.
Vroeger of later - zo niet al reeds - gaan en zullen dingen (in snippers) onder druk gezet; gestaag uitlekken.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
ja als ik er wat verder over nadenk...quote:Op zondag 12 november 2023 23:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan/wil mij niet voorstellen - tenzij als valstrik - dat met terroristen werkelijk "onderhandeld" gaat worden.
Vroeger of later - zo niet al reeds - gaan en zullen dingen (in snippers) onder druk gezet; gestaag uitlekken.
als ik denk aan allerlei vroegere gijzel situaties, is het eigenlijk nooit een echte optie om de gijzelnemers te laten wegkomen. de situatie wordt diplomatiek geprobeerd op te lossen, maar als die opties wegvallen, dan gaat men er toch echt vol in, gijzelaars of niet.
maar in het verleden zette israel nooit echt door, met hamas. altijd eindigde het weer in en status quo. hopelijk doen ze het nu wel. de wereld is beter zonder hamas.![]()
Geweldig artikel
https://www.washingtonpos(...)-terror-gaza-israel/
Hamas envisioned deeper attacks, aiming to provoke an Israeli war
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond![]()
Dit zijn de bekende Quora Hollywood discussies waarbij men vanuit zichzelf redeneert hoe de ander zou reageren op in een sws volstrekt ongelijkwaardige situatie.quote:Op maandag 13 november 2023 00:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan schiet je er toch een dood n voor n totdat n van je eisen ingewilligd wordt?
Het lastigste voor de ontvoerder, laat staan groep, hoe die op welke wijze zonder (aan)gepakt te worden, een eis ingewilligd kan krijgen en dat (be)houden ?Yep, waarbij in deze situatie toch ongevenaard heel fors over een bloedrode lijn is gegaan en men in Isral niet anders kan doen wat ze nu doen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja als ik er wat verder over nadenk...
als ik denk aan allerlei vroegere gijzel situaties, is het eigenlijk nooit een echte optie om de gijzelnemers te laten wegkomen. de situatie wordt diplomatiek geprobeerd op te lossen, maar als die opties wegvallen, dan gaat men er toch echt vol in, gijzelaars of niet.
maar in het verleden zette israel nooit echt door, met hamas. altijd eindigde het weer in en status quo. hopelijk doen ze het nu wel. de wereld is beter zonder hamas.
[ Bericht 19% gewijzigd door Vallon op 13-11-2023 01:39:45 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Rakend artikel idd. Goed kans dat Hamas c.s. in de omstandigheden verder de route op gaan tot (uit)vergroten van escalaties en die aanzetten op meerdere fronten. Iets dat goed lijkt te lukken, gezien de compassie die her -en der voet aan wal lijkt te krijgen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Geweldig artikel
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond
Artikel even doorgescand en mijn maag draaide vooral om bij een verschrikkelijk alinea waar verteld werd:Dat dan nog gaan koppelen aan wat dan Hamas wil en laat staan demonstraties te houden voor welk pleidooi dan ook, is meer dan surrealistisch.quote:Some of most brutal attacks occurred in Beeri, where militants cut open the belly of a pregnant woman and dragged her fetus onto the ground. In other towns, survivors told of parents being murdered in front of their children and children murdered in front of their parents. Other survivors described witnessing sexual assaults, including rape.Tijd om dit maar even - van mij - af te zetten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
https://twitter.com/AnaB33much/status/1723772817315958804
[ Bericht 68% gewijzigd door slashdotter3 op 13-11-2023 10:08:16 ]![]()
Terwijl het juist de moslims zijn die er wereldwijd een potje van maken met hun houding naar alles wat niet moslim is.quote:Op maandag 13 november 2023 00:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
De jaren 30 zijn weer terug.
Zum kotsen dit.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Jewish school in Montreal is fired upon, second time in days
A Jewish school in Montreal was fired on Sunday for the second time this week AFP reports, citing local police.
Police spokeswoman Veronique Dubuc said no one was in Yeshiva Gedola when shots were heard around 5.00 am local time and there were no reported injuries.
Officers discovered bullet damage to the building’s facade and found cartridges on the ground, Dubuc saidOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Iranian militia attacked U.S. Conico base with advanced Grad missiles
https://israelpalestine.l(...)us-conico-base--withOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wat bedoelt hij daarmee? We kregen hier informatie elke dag over grofweg het aantal bommen, welke gebieden werden gebombardeerd, beelden uit gaza en beelden van het leger van de meest high-profile doelen.quote:Op zondag 12 november 2023 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Een hoogleraar die bij Nieuwsuur zit beweert dat men in Israel niet veel heeft meegekregen van de bombardementen voorafgaand aan de invasie van Gaza @:oblo![]()
Wat heeft de EU dat nou weer me te maken?quote:Op maandag 13 november 2023 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Zoals gevreesd, de rellen komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Tja, dit kan niet echt als een verrassing komen toch?quote:Op maandag 13 november 2023 00:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
De jaren 30 zijn weer terug.![]()
Ja, dat is een stukje “take back control” hquote:Op maandag 13 november 2023 07:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heeft de EU dat nou weer me te maken?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Goede dingen > Brexitquote:Op maandag 13 november 2023 07:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dat is een stukje “take back control” h
Slechte dingen > Door tijd in EUOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Er heeft nooit een land Palestina bestaan, dus daar ga je al.quote:Op zondag 12 november 2023 19:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Enige land dat in de recente geschiedenis overgenomen is door immigranten is het onderwerp van deze thread.
![]()
Voor de arabieren:quote:Op maandag 13 november 2023 07:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Goede dingen > Brexit
Slechte dingen > Door tijd in EU
Goede dingen > waarschijnlijk haram, beter maar vernietigen
Slechte dingen > schuld van het westen en de jodenik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Die aanval van Hamas was op meer meta niveau strategisch ingestoken.quote:Op maandag 13 november 2023 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Geweldig artikel
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond
Een soort 911 die een nieuwe golf van radicale islamisering op gang moet brengen. Inspiratie voor meer aanslagen.
En ja, aanslagen zijn het middel van islamisten om de verspreiding van de politieke islam te voorspoedigen.
Dit klinkt gek, maar uit angst onderwerpen mensen zich aan de islam. Je ziet het in Nederland, waar de media, de instituten, cartoonisten en ga maar door al 'dhimmi' gedrag vertonen. Die buigen mee met de propaganda van de islamisten, om maar niet het volgende slachtoffer te worden van hun geweld. Dat heet onderwerping.![]()
![]()
Zijn we voor of tegen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Jammer dat het ongelooflijke toppropaganda is.quote:
De beweging zelf zou mooi zijn bezien vanuit mijn perspectief maar ik hang dan ook geen geloof aan wat zoiets verbiedt. En ik ben berhaupt helemaal geen partij hierinOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb begrepen dat Rusland en Saudi Arabie (ook Qatar?) voor honderden miljarden aan onroerend goed en bedrijven bezitten in Engeland.quote:Op maandag 13 november 2023 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Zoals gevreesd, de rellen komen.
Clashes between British patriots and immigrants in London. Corrupt EU politicians wanted chaos and they got it.
Met al dat geld kan je daar erg veel invloed mee kopen...![]()
Ik bedoel: het is wel een statement tegen de apartheid van en genocide op homo's in Gaza nnatuurlijk.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Erg mooi!quote:
Dit kan niet anders dan dat de LGBTQ+-beweging en aanverwante sympathisanten vanaf nu massaal de kant van Isral kiezen in plaats van blijven te pleiten voor de Palestijnse zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Beetje cringe imo en het geeft propaganda vibes. Laten we duidelijk blijven over het doel van deze oorlog en dat niet vertroebelen door je op te stellen als een soort redder van LGBTQ+’s in gaza. Ik ben helemaal voor LGBTQ+, maar dat heeft niks met deze oorlog te maken.quote:![]()
Als die directeuren echt Hamas zijn, dan gaat IDF ze gewoon uitschakelen. Zoals aan de Isralische bevolking en aan de wereld is beloofd. Als die directeuren blijven leven, weten we feitelijk hoeveel de claim van hier op fok waard is.quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Naar ik heb begrepen heeft Isral bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
Zelf denk ik dat Isral maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Isral die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Dat verhaal over die jerrycans zag ik ook voorbijkomen, ik ben benieuwd, het is een beetje raar verhaal.![]()
Met dank aan de islam.quote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En de rioolratten van hamas die gewoon verder tunnels graven onder de linies van Israel door...quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Ik vermoed dat Isral die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Heb je toch helemaal niks an.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het lijkt mij wel hilarisch als het IDF overal regenboogvlaggen plant in Gaza.
Totale kortsluiting bij linkse wappies hier.![]()
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.quote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.![]()
![]()
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.<signature here>.![]()
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.quote:Op maandag 13 november 2023 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .
De biblebelt wordt systematisch belachelijk gemaakt en zien wij toch vooral als een minderheid waarover wij kunnen lachen.![]()
https://www.timesofisrael(...)-hamass-oct-7-plans/
Ex-Mossad deputy head: ‘Unrealistic’ to say Iran didn’t know of Hamas’s Oct. 7 plans
Udi Lavi says top priority of war should be return of hostages; says Hamas leaders can be hunted down in coming months, like Black September terrorists![]()
https://www.timesofisrael(...)targeting-civilians/
Herzog: Macron told me he didn’t mean to accuse Israel of targeting civilians
French president changes line after attacking Israel’s bombing of ‘babies, ladies, old people’; president welcomes reversal, says comments ’caused much pain and upset in Israel’![]()
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.quote:Op maandag 13 november 2023 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.
De biblebelt wordt systematisch belachelijk gemaakt en zien wij toch vooral als een minderheid waarover wij kunnen lachen.
VAN wijken waar je dat beter niet kan doen, NAAR: ja maar ze hebben politieke invloed.<signature here>.![]()
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.quote:Op maandag 13 november 2023 10:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.
VAN wijken waar je dat beter niet kan doen, NAAR: ja maar ze hebben politieke invloed.![]()
Zo kan je het idd ook bekijken, want bij jou staan die altijd overal.quote:Op maandag 13 november 2023 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.<signature here>.![]()
Staan overal - je ziet ze waar ze niet zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 11:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo kan je het idd ook bekijken, want bij jou staan die altijd overal.
Zoek de categorische denkfout![]()
![]()
Vergeleken met alle Arabische landen is Isral net zo’n stralend baken als wanneer ik mijn broek uitdoe op het strand.quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Dat is een beetje alsof je zegt dat Dutroux nog best een lieverdje was vergeleken Josef Fritzl.quote:Op maandag 13 november 2023 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vergeleken met alle Arabische landen is Isral net zo’n stralend baken als wanneer ik mijn broek uitdoe op het strand.![]()
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Isral kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat. Is Isral zo goed op dit punt als Nederland? Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 13 november 2023 11:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je zegt dat Dutroux nog best een lieverdje was vergeleken Josef Fritzl.
Dutroux en Fritzl is als je een score van 0-10 moet geven een 0-0 vergelijking wmb, Isral Vs arabische landen op het gebied van homo rechten is een 7-0.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
In Tel Aviv zeker.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Isral kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat. Is Isral zo goed op dit punt als Nederland? Waarschijnlijk niet.
Dutroux en Fritzl is als je een score van 0-10 moet geven een 0-0 vergelijking wmb, Isral Vs arabische landen op het gebied van homo rechten is een 7-0.![]()
https://www.touristisrael(...)20Tel%20Aviv%20hotel.quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.
Kom daar in de Arabische wereld maar eens om...Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Je kan landen waar je wettelijk vervolgt wordt voor dat, ook niet vergelijken met landen waar men je in bepaalde wijken scheef aankijkt.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Isral kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat.
Dat met alle geweld gelijk willen trekken is alleen een ding voor mensen die alergisch zijn voor dingen die "goed" zijn aan israel, en een niet te ondrukken drang hebben om dat meteen kapot te bagatelliseren.<signature here>.![]()
Haha, dit is mooi gedaan. Dat zal het in bepaalde kringen niet goed doen natuurlijk. Veel van de mensen die graag met regenboogvlaggen wapperen, staan vierkant achter de Palestijnen en zelfs Hamas. Dat blijft erg opmerkelijk om te zien.quote:Het eerste narratief is juist.quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door HowardRoark op 13-11-2023 11:54:39 ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
iig ben ik het eens met puntje een, in London met die tienduizenden protesterende moslims zie je dat die wel goed in de gaten gehouden moeten worden. De andere 2 zijn nog te discusseren.![]()
Aan iemand die denkt dat dakloos worden en in een tentje moeten leven een "lifestyle choice" is heb je voor de rest ook weinig. Goed dat ze weg is gestuurd, ook al was dat niet hiervoor.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knien.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh h, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knien.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Tsja daar is een woord voor en de afgelopen tijd is zeer duidelijk geworden dat het gebeurt maar je mag het woord niet noemen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh h, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.
[ twitter ]![]()
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Isral en Joden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Tja, steden zijn vaak wat veiliger. In een bepaalde provincie in Nederland moet je als homo ook geen burgermeester willen worden.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik zie ook niet wat er verkeerd is aan wat zij zegt. Maar goed, Engeland is nog meer doorgeslagen in de progressieve waanzinquote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh h, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.
[ twitter ]![]()
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)quote:Op maandag 13 november 2023 04:33 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? We kregen hier informatie elke dag over grofweg het aantal bommen, welke gebieden werden gebombardeerd, beelden uit gaza en beelden van het leger van de meest high-profile doelen.
https://npo.nl/start/serie/nieuwsuur
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.![]()
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? En fietst met een Isralische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar.quote:Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Isral en Joden.
[ twitter ]
Vraag me af waar de demonstraties zijn tegen het verdrijven van de ca honderdduizend Armenen uit Nagorno-Karabach door Azerbeidzjan.
Vraag me af waar de demonstraties zijn tegen Marokko en haar militair ingrijpen in de westelijke Sahara, om terroristische aanvallen vanuit daar te bestrijden.![]()
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.![]()
Voor of tegen wat?quote:
Die arme Queers for Palestine. Wat moeten die nu wel niet denken?
Uitermate verontrustend dat iemand in Engeland die gewoon de werkelijkheid beschrijft daar op wordt afgerekend door de leider van een westers land.. heel eng![]()
Er waren afgelopen weekend in Londen schijnbaar al allerlei voetbalhooligans te straten op gegaan. Resultaat is dat zij meteen hard worden aangepakt door de politie, waar het antisemitische, pro-Palestijnse tuig gewoon vrij spel krijgt. Die kunnen rustig intimideren, bejegenen, aanzetten tot haat en standbeelden bekladden en de politie staat erbij en kijkt het aan.quote:Op maandag 13 november 2023 12:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? En fietst met een Isralische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Het is gewoon 1 grote klotezooi. En dat kunnen wij zeggen vanuit het veilige Nederland.quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.![]()
De stroom aanvallen van en naar Libanon geeft me de indruk dat de oorlog met Hezbollah gewoon bezig is. Ik bedoel, officieel dan niet maar er zijn meerdere keren per dag gewoon zware beschietingen naar elkaar toe. Kan het nauwelijks meer 'clashes' noemen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ach, het betreft weer een docent van een prestigieuze universiteit, wat verassend.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Isral meermaals politieke leiders heeft gehad die wl land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[ twitter ]
Triest maar waar.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Het is goed dat de VS meekijkt, maar het is naar mijn mening een slechte zaak dat de VS die ziekenhuizen uitzonderd dat er oorlog mag worden gevoerd.quote:Op maandag 13 november 2023 12:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De stroom aanvallen van en naar Libanon geeft me de indruk dat de oorlog met Hezbollah gewoon bezig is. Ik bedoel, officieel dan niet maar er zijn meerdere keren per dag gewoon zware beschietingen naar elkaar toe. Kan het nauwelijks meer 'clashes' noemen.
Hamas is daar zelf aan het huishouden, met als laatste kers op de taart dat ze brandstof voor het ziekenhuis wegnemen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Indoctrinatie. Dat mensen zich zo laten hersenspoelen zeg.quote:Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Isral en Joden.
[ twitter ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.Hoogleraar Joodse studies is het, die al vaker bij de NPO aanschuift voor duiding. Waar hij het op baseert weet ik ook niet.quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.![]()
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaalquote:Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Isral meermaals politieke leiders heeft gehad die wl land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.![]()
Ik denk dat de focus van de Isralirs vooral lag bij het bloedbad van 7 oktober.quote:Op maandag 13 november 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Hoogleraar Joodse studies is het, die al vaker bij de NPO aanschuift voor duiding. Waar hij het op baseert weet ik ook niet.Incelfrikandel![]()
Ja die is hier ook al tig keer voorgekomen.quote:Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal
Ze moesten het doen met wat kruimels, toch? Dat was het voorstel.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Welk van de hoeveel voorstellen refereer je aan?quote:Op maandag 13 november 2023 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze moesten het doen met wat kruimels, toch? Dat was het voorstel.
Het klopt dat er geen voorstel was waar israel beloofde zichzelf op te heffen, nee.<signature here>.![]()
Laten de hooligans daar nou al ervaring mee hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er waren afgelopen weekend in Londen schijnbaar al allerlei voetbalhooligans te straten op gegaan. Resultaat is dat zij meteen hard worden aangepakt door de politie, waar het antisemitische, pro-Palestijnse tuig gewoon vrij spel krijgt. Die kunnen rustig intimideren, bejegenen, aanzetten tot haat en standbeelden bekladden en de politie staat erbij en kijkt het aan.
Dat denk ik ook. Het zal een enorme impact hebben gehad, bijna iedereen kende wel iemand die om het leven was gekomen 7 oktober. Snap dat de eerste dagen alle aandacht daar naartoe ging.quote:Op maandag 13 november 2023 13:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik denk dat de focus van de Isralirs vooral lag bij het bloedbad van 7 oktober.
Plus ook nog de vele raketaanvallen die nog doorgingen, dan ben je echt even met jezelf en je eigen veiligheid bezig.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het verhaal was eerder dat voetbalhooligans en tokkies onder aanvoering van de vrij discutabele Tommy Robinson door afzettingen heen liepen en de confrontatie zochten met de politie, terwijl op dat moment het protest waar ze tegen ageerden (dat ook nog eens kilometers verderop begon) niet eens was begonnen. Ik kreeg er een beetje Eindhoven-zwarte piet vibes bij qua volkquote:Op maandag 13 november 2023 13:11 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Laten de hooligans daar nou al ervaring mee hebben.![]()
Verder is het relatief rustig gebleven in Londen, dat had ik dan weer niet gedacht. Netjes opgelost blijkbaar door de veiligheidsdiensten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kruimels is natuurlijk net zo goed onzin. De Palestijnen zouden veel gekregen hebben en ten opzichte van de huidige situatie er ver op vooruitgegaan zijn. Alleen ze moesten ook inleveren en dat kunnen sommige niet eens over de lippen krijgen.quote:Op maandag 13 november 2023 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja die is hier ook al tig keer voorgekomen.
Ze moesten het doen met wat kruimels, toch? Dat was het voorstel.![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 13:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welk van de hoeveel voorstellen refereer je aan?
Het klopt dat er geen voorstel was waar israel beloofde zichzelf op te heffen, nee.
Palestijnen hebben een aantal maal voorstellen gekregen die veel beter waren dan de huidige situatie. Dat ze het afwezen moet ook met de bril van die tijd worden gezien, maar slim en empathisch was het zeker niet.Incelfrikandel![]()
Nieuwste lid van Hamas 👍
https://www.reddit.com/r/(...)_bombed_me_3yearold/
“My mum got bombed. The Israelis bombed me…” 3-year-old Palestinian girl Julia survived a deadly Israeli airstrike that targeted her home in #Gaza. She doesn’t know her parents have been killed by Israel.![]()
Sunak dient de Hindu& moslim-achterban in de UK, dus had je anders verwacht?quote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[ twitter ]![]()
Ik heb het gezien, dat klopt niet wat hij zegt. Voor de rest vind ik het wel een goede analyse.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwam laatst een bericht tegen dat de Palestijnen al sinds de jaren 90 bezig zijn om Amerikaanse universiteiten te infiltreren en de narrative te framen dat ze zich enkel verdedigen tegen landjepik en nobele vrijheidsstrijders zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 12:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Indoctrinatie. Dat mensen zich zo laten hersenspoelen zeg.![]()
Wat, een conservatieve hindoe met Indiase roots dient de moslimachterban? Hindoes zijn tegen joden/Isral? Denk eerder dat hij dan de rechtse Europese achterban bedient, die hebben er immers al 6 miljoen over de kling gejaagd daar waar hindoeistisch India 2000 jaar een safe haven voor Joden is geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sunak dient de Hindu& moslim-achterban in de UK, dus had je anders verwacht?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Als je daar ontvankelijk voor zou zijn heb je helemaal niks te zoeken op de universiteit.quote:Op maandag 13 november 2023 13:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kwam laatst een bericht tegen dat de Palestijnen al sinds de jaren 90 bezig zijn om Amerikaanse universiteiten te infiltreren en de narrative te framen dat ze zich enkel verdedigen tegen landjepik en nobele vrijheidsstrijders zijn."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In bijna heel Israel, uitzonderingen: ultra-orthodoxe wijken/steden in oa bnei brak en jeruzalem en arabische steden en dorpen.quote:![]()
Realtime detectie van een Hamas ambush, die info direct doorgeven aan het artillery team op de boot en de ambushers platbombarderen allemaal in enkele minuten tijd.
https://www.jpost.com/israel-news/article-772919
Hamas won Oct. 7, then IDF new integrated warfare took over - analysis
For years, the IDF has talked about the new levels of integration between different intelligence units, and the sea, air, and land forces.
During one of the targeting command center visits, an interview was interrupted for 30 seconds. During that time, the targeting commander integrated new field intelligence and seamlessly passed it on to another field or air unit – within minutes, Hamas targets were destroyed.
And on the fast boat, intelligence came through that IDF Unit 401 was about to be ambushed by Hamas. This information came from an intelligence center, through a targeting center, and then to the navy, which fired around a dozen shells from a missile boat, killing the targets.![]()
Misschien zelfs arrogant, om het af te wijzen. Isral is zoveel sterker, ze moeten net blij zijn dat Isral ze berhaupt iets gunde en in al die jaren zijn ze alleen maar meer grond verlorenquote:Op maandag 13 november 2023 13:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Palestijnen hebben een aantal maal voorstellen gekregen die veel beter waren dan de huidige situatie. Dat ze het afwezen moet ook met de bril van die tijd worden gezien, maar slim en empathisch was het zeker niet.![]()
Palestijnse leiders waren te druk met het geld van de EU naar hun zwitserse bankrekeningen te brengenquote:Op maandag 13 november 2023 13:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Palestijnen hebben een aantal maal voorstellen gekregen die veel beter waren dan de huidige situatie. Dat ze het afwezen moet ook met de bril van die tijd worden gezien, maar slim en empathisch was het zeker niet.![]()
De propaganda van Isral is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsenquote:Op zondag 12 november 2023 19:29 schreef slashdotter3 het volgende:
IDF says it supplied 300 liters of fuel for "urgent medical purposes" at Shifa Hospital in Gaza City, but Hamas prevented the medical center from receiving it.
Early this morning troops placed the jerrycans near the hospital, as had been coordinated in advance with officials at Shifa.
It says that later "the IDF received evidence that Hamas officials prevented the hospital from receiving the fuel."
The military publishes a call between an IDF officer and a senior Gazan health official, who says that Yousef Abu-Al Rish, the deputy health minister in Gaza, forbade the hospital from receiving the fuel.
[ twitter ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Niemand wil een grotere oorlog. Iran, Isral, Amerika niemand. Dit is een goede podcast van politieke analist Sami hamdi over hoe de verschillende spelers van de regio kijken naar het conflict.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Het is ook gewoon in de categorie "het maakt niet uit wat wij roepen iedereen kijkt toch de andere kant op".quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
De propaganda van Isral is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsen
[ twitter ]
Iets met slikken en zoete koek.![]()
Oorlogsmisdaden goedpraten met de regenboog vlag. Hoe verzin je het?quote:![]()
Als ik de logica van mensen zou toepassen die moslims altijd vragen om afstand te nemen van moslim terroristische acties omdat zij in hun zieke geest moslims associren met terroristen alleen maar omdat ze moslim zijn, dan zou ik moeten vragen, "nemen mensen die de regenboogvlag een warm het toedragen afstand van de oorlogsmisdaden van Isral?"
Alleen doe ik dat natuurlijk niet omdat het zou impliceren dat ik behoorlijk zieke kronkels in mijn hoofd zou hebben.
Guilty by association
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik zag net "artsen" met een RPG vanuit het ziekenhuis schieten op een Isralische tank.quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
De propaganda van Isral is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsen
[ twitter ]![]()
Een beetje zoals jij deze man even casual oorlogsmisdaden in de schoenen schuift enkel en alleen omdat het een militair uit Israel is?quote:Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden goedpraten met de regenboog vlag. Hoe verzin je het?![]()
Als ik de logica van mensen zou toepassen die moslims altijd vragen om afstand te nemen van moslim terroristische acties omdat zij in hun zieke geest moslims associren met terroristen alleen maar omdat ze moslim zijn, dan zou ik moeten vragen, "nemen mensen die de regenboogvlag een warm het toedragen afstand van de oorlogsmisdaden van Isral?"
Alleen doe ik dat natuurlijk niet omdat het zou impliceren dat ik behoorlijk zieke kronkels in mijn hoofd zou hebben.
Guilty by association![]()
![]()
De jongere broer van Hamas opperhoofd Yahya Sinwar waarvan Israel dacht dat ie al sinds 2014 dood was blijkt nog in leven te zijn en zich sinds die tijd te verstoppen in het ondergrondse tunnelnetwerk/stad. Dit blijkt uit buitgemaakte documenten van een vd veroverde Hamas basissen.
https://www.msn.com/en-us(...)tel-says/ar-AA1jO3Tw
A Hamas leader pronounced dead in 2014 has been living in underground tunnels and masterminded the October 7 attacks, Israeli intel says
Mohammed Sinwar, a Hamas leader, was claimed to have died in 2014.
However, Israeli spies now believe he is alive and that he helped mastermind the October 7 attacks.
They believe he has spent years living in Hamas' labyrinth of tunnels under the Gaza Strip.
A Hamas leader who was pronounced dead years ago is now believed to be alive and to have helped mastermind the October 7 attacks, Israeli intelligence says, The Telegraph reported.
Mohammed Sinwar, the younger brother of Hamas' leader in Gaza Yahya Sinwar, was pronounced dead by the militant group in 2014, with the group even releasing an image of him lying in a blood-soaked bed.
However, Israeli spies are now said to believe that his death was faked and that he had been living in Hamas' "spider's web" of tunnels under Gaza for years, sources close to Israeli intelligence said.
"He was 100 per cent one of the core team who planned October 7," a former Mossad counter-terror chief told The Telegraph.
Hamas' surprise terror attack on Israel saw militants attack by air, land, and sea, leading to the deaths of around 1,200 people in Israel and the taking of around 240 hostages.
"In the military leadership he's very important," the former Mossad chief said about the younger Sinwar. "He's around number seven on the wanted list, alongside the likes of Mohammed Deif, Marwan Issa and Tawfiq Abu Naim. He's an important figure and he's still alive for sure."
The younger Sinwar specializes in helping secure the release of Palestinians who are in Israeli prisons through border infiltration and kidnappings, Ronen Solomon, an independent intelligence analyst, told The Telegraph.
Solomon said that Sinwar survived six assassination attempts over the last two decades and that he had limited his movements to protect himself.
He has never been seen in public since he was pronounced dead, and Gazan residents would likely not even recognize him now, he added.
The IDF hinted in a post on X, formerly Twitter, that it was once again targeting Mohammed Sinwar, writing that soldiers had searched an office linked to him and found "military doctrine documents."
Mohammed Sinwar was one of the earliest members of the military arm of Hamas, having previously worked in administrative roles, per The Telegraph.
The ex-Mossad chief said that Sinwar also played a key role in securing his older brother's release from an Israeli prison in a 2011 prisoner exchange.
Yahya Sinwar is Israel's most wanted target. Israel's defense minister Yoav Gallant said earlier this week that the older Sinwar, who was once saved by Israeli doctors when he was in prison in Israel, was surrounded in a bunker. Officials have described him as a "dead man walking."
Yahya became the leader of Hamas in Gaza and a member of its political bureau in 2017, according to the think tank the European Council on Foreign Relations. He is believed to be one of the key figures linking Hamas' political bureau with its military faction, the think tank added.![]()
Ranzig dat Hamas zo de ziekenhuizen in het gevaar brengt dat deze dingen gebeuren.quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ twitter ]![]()
![]()
Dat is niet veel (meer).quote:Amerikaanse ambtenaren roepen regering op onvoorwaardelijke steun aan Isral te herzien
Medewerkers van het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Zaken dringen er in een interne memo op aan de onvoorwaardelijke steun aan Isral te herzien. Dat schrijft de Amerikaanse nieuwswebsite Axios, die de tekst in handen heeft. Volgens de honderd ambtenaren die de memo ondertekend hebben, begaat Isral ‘oorlogsmisdaden’ in de Gazastrook.
Volgens Amerikaanse media komt het vaker voor dat ambtenaren in memo’s harde kritiek uiten. Een saillant onderdeel van de memo waarover Axios beschikt, is een beschuldiging aan het adres van president Joe Biden. Tijdens een toespraak op 10 oktober, enkele dagen na de aanval van Hamas, zou de president ‘verkeerde informatie’ over de oorlog hebben verspreid. In die toespraak betuigde Biden steun aan Isral. Welke foutieve informatie hij zou hebben verspreid, vermeldt de memo niet.
De uitgelekte memo past in de toenemende kritiek op het standpunt dat de Amerikaanse regering in de huidige oorlog heeft ingenomen. Nu Isral al ruim een maand de Gazastrook belegert, gaat het in de VS steeds vaker over de onderdrukking van de Palestijnen. Biden heeft zich tot dusver vierkant achter de Isralische premier Benjamin Netanyahu geschaard, maar inmiddels vindt nog slechts 37 procent van de Democratische kiezers dat de VS Isral in dit conflict moeten ondersteunen.
Dat de huidige oorlog ambtenaren en hun politieke leiders wereldwijd verdeelt, werd de afgelopen tijd al vaker duidelijk. Zo schreven rijksambtenaren in Nederland vorige maand een open brief aan het kabinet met de oproep om onschuldige burgers te beschermen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat vind je ervan dat Hamas basissen onder ziekenhuizen bouwt?quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ twitter ]Intolerant voor intolerantie![]()
Hier is ook 30% Pro-Israel...quote:
Echter is 8% Pro-Palestijns en de rest is neutraal/weet het niet.
Nieuwsuur.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-oorlog-israel-hamas
Zal wel iets meer schommelen nu, Veel mensen worden snel beinvloed door Social Media en goed rollende Slogans.![]()
Hamas strijdt voor Islam, dan is alles toegestaan.quote:Op maandag 13 november 2023 15:27 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Hamas basissen onder ziekenhuizen bouwt?![]()
Nee, nu moet israel natuurlijk maar snel in z'n hok, want voor je het weet gaan er weer 1000 miljoen miljard couveuse babies dood.quote:Op maandag 13 november 2023 15:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nice nu mag het ziekenhuis plat<signature here>.![]()
Neuh dat is geen probleem want Hamasquote:Op maandag 13 november 2023 15:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, nu moet israel natuurlijk maar snel in z'n hok, want voor je het weet gaan er weer 1000 miljoen miljard couveuse babies dood.![]()
Ok, duidelijk, ziekenhuis mag dus plat.quote:Op maandag 13 november 2023 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neuh dat is geen probleem want Hamas<signature here>.![]()
Ja, 7 oktober zal, 'PR wise' wellicht ook geen succes zijn geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Buitenstaanders zagen op 7 oktober ineens op tv beelden en verslagen van een absurd bizarre slasherfilm maar dan in het echt
En nu de nasleep hiervan![]()
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)urnalist_mohamed_al/
One of the last images of journalist Mohamed Al Aloul with his family, his 4 children were murdered all at once by Israeli bombing in Gaza![]()
![]()
Lijkt me evident dat dit schokkend en vreselijk gruwelijk is voor die familiequote:Op maandag 13 november 2023 15:52 schreef slashdotter3 het volgende:
One of the last images of journalist Mohamed Al Aloul with his family, his 4 children were murdered all at once by Israeli bombing in Gaza
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja maar...quote:Op maandag 13 november 2023 15:50 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ja, 7 oktober zal, 'PR wise' wellicht ook geen succes zijn geweest."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocide
Meanwhile people of light be like
ThreadIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 15:52 schreef slashdotter3 het volgende:
One of the last images of journalist Mohamed Al Aloul with his family, his 4 children were murdered all at once by Israeli bombing in Gaza
[ afbeelding ]![]()
Dit soort tranentrekkers werken toch niet meer na 7 oktober, en dat is en blijft de directe aanleiding voor deze bombardementen. Waarbij, laat ik dat nog even benadrukken, deze kinderen geen doelwit op zich waren maar 'gewoon' slachtoffer.
Maakt het allemaal niet minder treurig natuurlijk.![]()
"journalist"quote:Op maandag 13 november 2023 15:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij staat dat er niet?quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ twitter ]1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
People of the moon en hun useful idiots be like: ja maar....quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door marsan op 13-11-2023 16:09:57 ]"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Mooi toch dat daar ook de homotollerantie toeneemt?quote:Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocide
Thread
[ twitter ]
[ twitter ]1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Het duurt niet lang meer tot homo's daar niet meer van flatgebouwen afgegooid kunnen worden.quote:Op maandag 13 november 2023 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mooi toch dat daar ook de homotollerantie toeneemt?![]()
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Isral en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Isral meermaals bereid toe.quote:Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
quote:quote:Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocidequote:Op maandag 13 november 2023 15:27 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Hamas basissen onder ziekenhuizen bouwt?Intolerant voor intolerantie![]()
Hoe noem je dat? Wanneer er in een situatie van tegengestelde wensen, er toch een voorstel ligt waarbij je een significant groot deel van je wensen ingewilligd ziet, maar ook significante toezeggingen aan de tegenpartij moet maken en delen van je wensen niet ingewilligd gaat zien? Heet dat wellicht een compromis? Een concessie?quote:Op maandag 13 november 2023 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kruimels is natuurlijk net zo goed onzin. De Palestijnen zouden veel gekregen hebben en ten opzichte van de huidige situatie er ver op vooruitgegaan zijn. Alleen ze moesten ook inleveren [..]quote:Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Isral meermaals politieke leiders heeft gehad die wl land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.Volgens mij zegt HR hier toch echt dat er eerdere voorstellen waren waarbij grote concessies gedaan werden. Wat in deze situatie (van tegengestelde wensen) toch echt impliceert dat beide kampen deels hun zin krijgen, en deels in zouden moeten leveren.quote:en dat kunnen sommige niet eens over de lippen krijgen.
Die ontkenning dat de Palestijnen bij die voorstellen ook in zouden moeten leveren, lijkt imo toch niet echt aanwezig hoor."Pools are perfect for holding water"![]()
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Isralische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zr in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.quote:Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
Thread
[ twitter ]
[ twitter ]
Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie."Pools are perfect for holding water"![]()
Tja, het is ook te verwachten dat als je een oorlog start en deze verliest je grote kans hebt dat je grondgebied verliest. Zal Hamas toch wel ingecalculeerd hebben?quote:Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Isralische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zr in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.
Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie.got me a movie, I want you to know
Welke verachtelijke pro-Israel leus wordt massaal in de straten van het Westen geschreeuwd dan?quote:Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Isralische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zr in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.
Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie.![]()
Dan is het toch wel opmerkelijk dat de Palestijn dan wel akkoord gegaan is met de Oslo akkoorden. Hoe verklaar je dat dan als alleen israel water bij de wijn doet?quote:Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Isral en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Isral meermaals bereid toe.![]()
Want hoe is hij "vermoord" ?quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ twitter ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
geen, er is slechts zeer gebrekkig kaartmateriaal geleverd. Een beetje wat Nieuw Zeeland steeds overkomt, ze worden niet serieus genomen door cartografen, die moet je dan ook keihard aanpakken, en filatelistenquote:Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Welke verachtelijke pro-Israel leus wordt massaal in de straten van het Westen geschreeuwd dan?got me a movie, I want you to know
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
geen, er is slechts zeer gebrekkig kaartmateriaal geleverd. Een beetje wat Nieuw Zeeland steeds overkomt, ze worden niet serieus genomen door cartografen, die moet je dan ook keihard aanpakken, en filatelisten![]()
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.quote:Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
Als ik de logica van mensen zou toepassen die moslims altijd vragen om afstand te nemen van moslim terroristische acties omdat zij in hun zieke geest moslims associren met terroristen alleen maar omdat ze moslim zijn, dan zou ik moeten vragen, "nemen mensen die de regenboogvlag een warm het toedragen afstand van de oorlogsmisdaden van Isral?"De grote vraag is waarom Moslims die gematigd zijn zich nog willen identificeren als Moslim als dat geloof zo hard verkracht wordt door allerhande extremisten.quote:Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
Guilty by association
De kerk liep leeg na al die schandalen met pedo priesters, Moslims blijven Moslim bij non-stop terreur.
Ergens begrijp ik het ook wel hoor, geloof is sterker dan wat terroristen er van maken, maar of stilte de juiste methode is, lijkt me niet.
Je begrijpt het verlangen niet dat er vanuit de Moslims gemeenschap een krachtig signaal komt tegen terreur?
Wat denk je dat zo een Aboutaleb doet met zijn weigering die vlag te hijsen?
Met dat gelul over "veiligheid" over wat dat wel niet impliceert eigenlijk? Dat de getale extreme idioten in dit land al te extreem is om een vlaggetje te kunnen hijsen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ben pro-Oekraine, maar als Oekraine de grens overgaat en 1400 Russische burgers/babys verkracht/vermoord/afslacht op zo'n brute manier ga ik niet de straten op met een Oekrainse vlag die dag en ook die maand niet. Maar ik ben dan ook geen moslim zonder schaamte.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.![]()
Ja maar zo rolt hij. Elke tweet die in zn straatje past wordt een linkdump.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Juist. Als Oekrane danwel Rusland een terreuraanslag pleegt gaan we ook niet zitten juichen.quote:Op maandag 13 november 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ben pro-Oekraine, maar als Oekraine de grens overgaat en 1400 Russische burgers/babys verkracht/vermoord/afslacht op zo'n brute manier ga ik niet de straten op met een Oekrainse vlag die dag en ook die maand niet. Maar ik ben dan ook geen moslim zonder schaamte.
Het grote verschil met de Russen en de Palestijnen is dat die laatstgenoemde groep dermate geindoctrineerd is in grote getale dat het niet zomaar ophoudt als de politiek een streep zou zetten.
De Russen zijn een broedervolk van de Oekraners."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Punten scoren bij zn achterban.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.
[..]
De grote vraag is waarom Moslims die gematigd zijn zich nog willen identificeren als Moslim als dat geloof zo hard verkracht wordt door allerhande extremisten.
De kerk liep leeg na al die schandalen met pedo priesters, Moslims blijven Moslim bij non-stop terreur.
Ergens begrijp ik het ook wel hoor, geloof is sterker dan wat terroristen er van maken, maar of stilte de juiste methode is, lijkt me niet.
Je begrijpt het verlangen niet dat er vanuit de Moslims gemeenschap een krachtig signaal komt tegen terreur?
Wat denk je dat zo een Aboutaleb doet met zijn weigering die vlag te hijsen?
Met dat gelul over "veiligheid" over wat dat wel niet impliceert eigenlijk? Dat de getale extreme idioten in dit land al te extreem is om een vlaggetje te kunnen hijsen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat maakt mij niet gelukkig.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dan ben jij wss niet zijn achterban.quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ twitter ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we de doktoren in het ziekenhuis moeten geloven hebben ze er 24000 liter brandstof nodig per dag om die generatoren te laten draaien, en dat terwijl de IC en chirurgie afdeling al draaien op zonne-energie.
1 liter diesel genereert gemiddeld 0,3 kWh energie. Dat wil zeggen dat ze daar voor 7.2 mWh aan energie opwekken per dag, boven op de energie die ze opwekken met zonne-energie, voor een ziekenhuis met 500 bedden.
Ter vergelijking, het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg heeft 942 bedden en heeft generatoren staan die gezamenlijk 781 huishoudens (of te wel 5.9 mWh) aan stroom produceren in geval van nood.
Waarom heeft een ziekenhuis in Gaza, met de helft aan bedden en vermoedelijk minder medische apparatuur zoveel meer stroom nodig?![]()
Heb het al een keer aangekaart via een TR, de enorme hoeveelheid propagandatroep van die user. Mag allemaal kennelijk.quote:Op maandag 13 november 2023 17:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja maar zo rolt hij. Elke tweet die in zn straatje past wordt een linkdump.![]()
Vond hem altijd sterk en een voorbeeld van hoe je integreert als Moslim in dit land, een voorbeeldfunctie die positief is.quote:Op maandag 13 november 2023 17:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan ben jij wss niet zijn achterban.
Net als Najib Amhali, of zo een voetballer als Ziyech ofzo.
Dus dat zwakke gedoe door een persoon met voorbeeldfunctie steekt extra af."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Tja, het definitieve verlies van de eeuwige slachtofferrol valt sommigen erg zwaar merk je wel, het krampachtig elke strohalm vastgrijpen is gewoon vermakelijk zelfsquote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben.
Dit soort users zijn juist het galzuur op de FOK!pouce (let op, galzuur was geen schrijffout, speciaal voor @Momo, het heldere ligt)
Ja linkdumpjes is bij sommige users toegestaan naar t schijnt.quote:Op maandag 13 november 2023 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb het al een keer aangekaart via een TR, de enorme hoeveelheid propagandatroep van die user. Mag allemaal kennelijk."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Nah. Hih heeft lijken in zn kast en dat is bekend. Dat is ook waarom hij nooit lijsttrekekker wil worden.quote:Op maandag 13 november 2023 17:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vond hem altijd sterk en een voorbeeld van hoe je integreert als Moslim in dit land, een voorbeeldfunctie die positief is.
Net als Najib Amhali, of zo een voetballer als Ziyech ofzo.
Dus dat zwakke gedoe door een persoon met voorbeeldfunctie steekt extra af."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Welke lijken?quote:Op maandag 13 november 2023 17:10 schreef marsan het volgende:
[..]
Nah. Hih heeft lijken in zn kast en dat is bekend. Dat is ook waarom hij nooit lijsttrekekker wil worden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 17:10 schreef marsan het volgende:
[..]
Nah. Hih heeft lijken in zn kast en dat is bekend. Dat is ook waarom hij nooit lijsttrekekker wil worden.quote:got me a movie, I want you to know
Ik zie grote mogelijkheden voor een briljante reclame campagne voor een begrafenisondernemer...quote:
Kan een tweet posten met 50 volgers en dan is t waar toch?quote:
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Een relevant artikel omdat het laat zien hoe waanzinnig veel geld Saudi Arabie en de VAE hebben om mee te smijten. Op dezelfde manier hebben ze in Engeland voor honderden miljarden aan real estate en businesses. Daarmee kan je genoeg invloed uitoefenen op de politiek en samenleving om te islamiseren. En die minister er vandaag uit te gooien.SPOILER: Google BardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)2-miljard-bij-boeing
Emirates koopt voor $52 miljard bij Boeing
DUBAI (ANP/AFP/BLOOMBERG) - Luchtvaartmaatschappij Emirates heeft een megaorder ter waarde van 52 miljard dollar geplaatst bij vliegtuigbouwer Boeing. Het gaat om negentig toestellen voor de lange afstand van de nieuwe serie 777x. Ook worden nog eens vijf extra toestellen van het type 787 Dreamliner gekocht waarmee een bestaande order wordt vergroot tot 35 stuks.
De waarde van de order, gedaan op de luchtvaartshow van Dubai, is op basis van catalogusprijzen. Doorgaans worden bij grote bestellingen wel aanzienlijke kortingen gegeven.
De Dubai Air Show in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is maandag begonnen. Emirates is de nationale maatschappij van de VAE en de grootste aanbieder van intercontinentale vluchten ter wereld. Met de nieuwe toestellen wil het bedrijf inspelen op de sterke vraag naar vliegreizen en ook de vloot vernieuwen.
Boeing verkoopt meer
Het Amerikaanse Boeing heeft op de show ook al orders ontvangen van de maatschappijen SunExpress en FlyDubai.
Emirates maakte vorige week nog bekend in de eerste helft van het gebroken boekjaar een recordwinst van omgerekend bijna 2,6 miljard euro te hebben geboekt dankzij de sterke vraag naar vliegtickets in de zomerperiode.
De Europese vliegtuigfabrikant Airbus maakte bekend een voorlopig akkoord te hebben bereikt met Turkish Airlines over een „significante order.” Volgens Turkish Airlines gaat het om een bestelling van in totaal 355 vliegtuigen. Daarvan zouden er 240 een vaste bestelling zijn en wordt voor 115 toestellen een optie genomen. De partijen zouden later met meer details komen.
Airbus heeft al wel een nieuwe order ontvangen voor dertig vliegtuigen van het type A220-300 van de Letse maatschappij AirBaltic.![]()
Besef je wel, dat je je met deze opmerking net zo schuldig maakt als een persoon die claimt dat Joden de wereld willen overnemen?quote:Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Isral en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Isral meermaals bereid toe.
Alle kritiek, alle opmerkingen, alle reacties die die claim als tegenreactie zou krijgen.. kan je 1-op-1 op jouw reactie plakken.
Er is maar 1 verschil.. jij komt er mee weg want je bent pro-israel, of in ieder geval niet pro-hamas = Wenselijk, welgevallig, aan "de goede kant", etc.
Jij krijgt geen ban, geen waarschuwing, niets. Terwijl wat jij doet EXACT hetzelfde is.. een Trope tegen Palestijnen.
Kom er maar in, alles wat je erop zegt, kan ik geinverteerd pareren met dezelfde teksten die zijn gebruikt tegen antisemitisme.
- je schakeert Palestijnen gelijk met orthodoxie en Hamas.
- je spelt hen een doel op het lijf die niet Palestijns is
- Palestijnen als volk ervan beschuldigen verantwoordelijk te zijn voor rele of ingebeelde vergrijpen die zijn gepleegd door n enkel Palestijns individu of n enkele Palestijnse groep, of zelfs voor daden die zijn gepleegd door niet-Palestijnen.
- Ontkenning van het feit, de omvang, de mechanismen of de doelmatigheid van de genocide op het Palestijnse volk door Isralische regime.
- Met twee maten meten, in die zin dat van de Palestijnen een bepaald gedrag wordt geist dat niet van andere democratische naties wordt verwacht of verlangd
Klinkt gek he als je het omdraait! geeft meteen de goede lading, hoe 'bijzonder glibberig' die teksten zijn.
Etc
En dan ga je vast allerlei links willen plaatsen die mijn ongelijk moeten bewijzen, net zoals een zgn antisemiet wilt aantonen (met Torah referenties) dat het toch cht zo is. Enz.
Het verschil is duidelijk: met het 1 kom je weg, met het ander bn je weg
[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 13-11-2023 17:33:42 ]![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Bedankt voor de post. Ik vermoed zoals iedereen vermoed dat ze overdrijven, zoals een paar ziekenhuizen al vier weken lang aangeven dat ze echt bijna niks meer hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we de doktoren in het ziekenhuis moeten geloven hebben ze er 24000 liter brandstof nodig per dag om die generatoren te laten draaien, en dat terwijl de IC en chirurgie afdeling al draaien op zonne-energie.
1 liter diesel genereert gemiddeld 0,3 kWh energie. Dat wil zeggen dat ze daar voor 7.2 mWh aan energie opwekken per dag, boven op de energie die ze opwekken met zonne-energie, voor een ziekenhuis met 500 bedden.
Ter vergelijking, het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg heeft 942 bedden en heeft generatoren staan die gezamenlijk 781 huishoudens (of te wel 5.9 mWh) aan stroom produceren in geval van nood.
Waarom heeft een ziekenhuis in Gaza, met de helft aan bedden en vermoedelijk minder medische apparatuur zoveel meer stroom nodig?
Als ze 200% overdrijven dan komt 't wel in de buurt van het twee steden, wat een modern ziekenhuis is. Stel het is geen 24000 liter maar 8000, dan red 't ziekenhuis 't met die 300 liter iets meer dan een uur. Das niet zoveel![]()
[quote]Op maandag 13 november 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Dat is zonder meer waar. 300 liter zal nooit genoeg zijn om het ziekenhuis helemaal draaiende te houden. Echter denk ik niet dat het verstandig is voor Isral, of dat Hamas het zou toelaten, om er een vrachtwagen vol diesel naar toe te rijden. Dat is nogal een doelwit.quote:Bedankt voor de post. Ik vermoed zoals iedereen vermoed dat ze overdrijven, zoals een paar ziekenhuizen al vier weken lang aangeven dat ze echt bijna niks meer hebben.
Als ze 200% overdrijven dan komt 't wel in de buurt van het twee steden, wat een modern ziekenhuis is. Stel het is geen 24000 liter maar 8000, dan red 't ziekenhuis 't met die 300 liter iets meer dan een uur. Das niet zoveel
Maar 300 liter in combinatie met de aangeboden hulp om de baby's en andere patinten te evacueren kan zeker een groot verschil maken. Dat dat tegengehouden wordt door Hamas vind ik wel kwalijk.
Als je daarbij voegt dat ze schijnbaar elke randdebiel of dokter daar een microfoon onder de neus duwen en zo valse informatie de wereld in gooien en dat de NOS dat ook maar 1 op 1 kopieert en publiceert is ook wat twijfelachtig. Het bovenstaande aan brandstof benodigdheden is afkomstig van de hoofd van chirurgie. Ik betwijfel sterk of er in Nederland berhaupt 1 hoofdchirurg rondloopt die dat soort kennis bezit over het eigen ziekenhuis. Al in al maakt dat het wel moeilijk om fatsoenlijke uitspraken te doen over de situatie in dat ziekenhuis.![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 17:27 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Besef je wel, dat je je met deze opmerking net zo schuldig maakt als een persoon die claimt dat Joden de wereld willen overnemen?
Alle kritiek, alle opmerkingen, alle reacties die die claim als tegenreactie zou krijgen.. kan je 1-op-1 op jouw reactie plakken.
Er is maar 1 verschil.. jij komt er mee weg want je bent pro-israel, of in ieder geval niet pro-hamas = Wenselijk, welgevallig, aan "de goede kant", etc.
Jij krijgt geen ban, geen waarschuwing, niets. Terwijl wat jij doet EXACT hetzelfde is.. een Trope tegen Palestijnen.
Kom er maar in, alles wat je erop zegt, kan ik geinverteerd pareren met dezelfde teksten die zijn gebruikt tegen antisemitisme.
- Palestijnen als volk ervan beschuldigen verantwoordelijk te zijn voor rele of ingebeelde vergrijpen die zijn gepleegd door n enkel Palestijns individu of n enkele Palestijnse groep, of zelfs voor daden die zijn gepleegd door niet-Palestijnen.
- Ontkenning van het feit, de omvang, de mechanismen of de doelmatigheid van de genocide op het Palestijnse volk door Isralische regime.
- Met twee maten meten, in die zin dat van de Palestijnen een bepaald gedrag wordt geist dat niet van andere democratische naties wordt verwacht of verlangd
Klinkt gek he als je het omdraait! geeft meteen de goede lading, hoe 'bijzonder glibberig' die teksten zijn.
Etc
En dan ga je vast allerlei links willen plaatsen die mijn ongelijk moeten bewijzen, net zoals een zgn antisemiet wilt aantonen (met Torah referenties) dat het toch cht zo is. Enz.
Het verschil is duidelijk: met het 1 kom je weg, met het ander bn je weg![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Een relevant artikel omdat het laat zien hoe waanzinnig veel geld Saudi Arabie en de VAE hebben om mee te smijten. Op dezelfde manier hebben ze in Engeland voor honderden miljarden aan real estate en businesses. Daarmee kan je genoeg invloed uitoefenen op de politiek en samenleving om te islamiseren. En die minister er vandaag uit te gooien.Mooi voor Boeing, maar die hebben het ook hard nodigSPOILER: Google BardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)2-miljard-bij-boeing
Emirates koopt voor $52 miljard bij Boeing
DUBAI (ANP/AFP/BLOOMBERG) - Luchtvaartmaatschappij Emirates heeft een megaorder ter waarde van 52 miljard dollar geplaatst bij vliegtuigbouwer Boeing. Het gaat om negentig toestellen voor de lange afstand van de nieuwe serie 777x. Ook worden nog eens vijf extra toestellen van het type 787 Dreamliner gekocht waarmee een bestaande order wordt vergroot tot 35 stuks.
De waarde van de order, gedaan op de luchtvaartshow van Dubai, is op basis van catalogusprijzen. Doorgaans worden bij grote bestellingen wel aanzienlijke kortingen gegeven.
De Dubai Air Show in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is maandag begonnen. Emirates is de nationale maatschappij van de VAE en de grootste aanbieder van intercontinentale vluchten ter wereld. Met de nieuwe toestellen wil het bedrijf inspelen op de sterke vraag naar vliegreizen en ook de vloot vernieuwen.
Boeing verkoopt meer
Het Amerikaanse Boeing heeft op de show ook al orders ontvangen van de maatschappijen SunExpress en FlyDubai.
Emirates maakte vorige week nog bekend in de eerste helft van het gebroken boekjaar een recordwinst van omgerekend bijna 2,6 miljard euro te hebben geboekt dankzij de sterke vraag naar vliegtickets in de zomerperiode.
De Europese vliegtuigfabrikant Airbus maakte bekend een voorlopig akkoord te hebben bereikt met Turkish Airlines over een „significante order.” Volgens Turkish Airlines gaat het om een bestelling van in totaal 355 vliegtuigen. Daarvan zouden er 240 een vaste bestelling zijn en wordt voor 115 toestellen een optie genomen. De partijen zouden later met meer details komen.
Airbus heeft al wel een nieuwe order ontvangen voor dertig vliegtuigen van het type A220-300 van de Letse maatschappij AirBaltic.![]()
0.34 een airstrike op 1 mannetje?? Hebben ze bommen teveel ofzo? Maar wel extreem nauwkeurig die bom, het komt echt letterlijk voor z'n voeten, dus een nauwkeurigheid van een halve meter
https://www.reddit.com/r/(...)h_better_resolution/
IDF Air strike in Gaza with better resolution than usual![]()
Ik hoor net dat nederland nog niet genoeg zwakbegaafden heeft, dus beginnen ze weer met importeren.
Gemiddeld IQ gaza 8 - 18 jarige 67,9 (Iemand met zwakbegaafdheid heeft een IQ tussen de 70 en 85.)
Wel lief hoor die Gaza kinderen hier laten genezen maar waar gaan die ouders 'tijdelijk' wonen? Zal wel weer een pardonnetje worden want ze kunnen niet terug, dikke tranen. 😭![]()
Lijkt erop dat je brein nog wat lager zit dan je buik.quote:Op maandag 13 november 2023 17:27 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Besef je wel, dat je je met deze opmerking net zo schuldig maakt als een persoon die claimt dat Joden de wereld willen overnemen?
Etc
Het verschil is duidelijk: met het 1 kom je weg, met het ander bn je weg![]()
Waar heb je dat gelezen of gehoord over het gemiddeld IQ daar?quote:Op maandag 13 november 2023 18:20 schreef poenhunter het volgende:
Ik hoor net dat nederland nog niet genoeg zwakbegaafden heeft, dus beginnen ze weer met importeren.
Gemiddeld IQ gaza 8 - 18 jarige 67,9 (Iemand met zwakbegaafdheid heeft een IQ tussen de 70 en 85.)
Wel lief hoor die Gaza kinderen hier laten genezen maar waar gaan die ouders 'tijdelijk' wonen? Zal wel weer een pardonnetje worden want ze kunnen niet terug, dikke tranen. 😭
En veel kinderen zullen niet fatsoenlijk naar school gaan, dat zal zeker een grote rol spelen. Het is niets genetisch of iets dergelijks.
Hoe armoediger de bevolking hoe lager het IQ.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Of hoe lager het IQ hoe armoediger de bevolking.quote:Op maandag 13 november 2023 18:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen of gehoord over het gemiddeld IQ daar?
En veel kinderen zullen niet fatsoenlijk naar school gaan, dat zal zeker een grote rol spelen. Het is niets genetisch of iets dergelijks.
Hoe armoediger de bevolking hoe lager het IQ.![]()
Ik hou er niet van om mensen op hun intelligentie te beoordelen, maar jij verdient het.quote:Op maandag 13 november 2023 18:20 schreef poenhunter het volgende:
Wel lief hoor die Gaza kinderen hier laten genezen maar waar gaan die ouders 'tijdelijk' wonen? Zal wel weer een pardonnetje worden want ze kunnen niet terug, dikke tranen. 😭
Je bent echt oliedom.![]()
Maar waarschijnlijk niet zo dom als de gemiddelde Palestijn.quote:Op maandag 13 november 2023 18:33 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mensen op hun intelligentie te beoordelen, maar jij verdient het.
Je bent echt oliedom.![]()
![]()
Hier is wat meer informatie te vinden over wat meespeelt in de hoogte van een IQ.quote:Op maandag 13 november 2023 18:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Of hoe lager het IQ hoe armoediger de bevolking.
https://iq-global-test.com/nl/analytic/country
Je draait oorzaak en gevolg een beetje om. Dat vind ik eng en neigen naar de rassen theorie die de nazis ook aanhingen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Glazenmaker is tegen kinderen opnemen. Je weet namelijk zeker dat het niet tijdelijk is en heel de fam erachteraan komt. Het is al onveilig genoeg voor joden in Nederland.![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Volgens mij zit je rendement een factor 10 te laag. 1liter diesel (10kWh energie) 40% rendement dieselmotor, 80% generator: 10x40%x80%=3,2kWh per literSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we de doktoren in het ziekenhuis moeten geloven hebben ze er 24000 liter brandstof nodig per dag om die generatoren te laten draaien, en dat terwijl de IC en chirurgie afdeling al draaien op zonne-energie.
Waarom heeft een ziekenhuis in Gaza, met de helft aan bedden en vermoedelijk minder medische apparatuur zoveel meer stroom nodig?
Als ze 24.000liter per dag verbruiken dan zit er ergens een gat in de tank
[ Bericht 1% gewijzigd door Stoorzendert op 13-11-2023 18:49:27 ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: