Goede dingen > Brexitquote:Op maandag 13 november 2023 07:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dat is een stukje “take back control” hè
Er heeft nooit een land Palestina bestaan, dus daar ga je al.quote:Op zondag 12 november 2023 19:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Enige land dat in de recente geschiedenis overgenomen is door immigranten is het onderwerp van deze thread
Voor de arabieren:quote:Op maandag 13 november 2023 07:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Goede dingen > Brexit
Slechte dingen > Door tijd in EU
Die aanval van Hamas was op meer meta niveau strategisch ingestoken.quote:Op maandag 13 november 2023 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Geweldig artikel
https://www.washingtonpos(...)-terror-gaza-israel/
Hamas envisioned deeper attacks, aiming to provoke an Israeli war
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond
Jammer dat het ongelooflijke toppropaganda is.quote:
Ik heb begrepen dat Rusland en Saudi Arabie (ook Qatar?) voor honderden miljarden aan onroerend goed en bedrijven bezitten in Engeland.quote:Op maandag 13 november 2023 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Zoals gevreesd, de rellen komen.
Clashes between British patriots and immigrants in London. Corrupt EU politicians wanted chaos and they got it.
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israëli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israëli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.quote:
Erg mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Beetje cringe imo en het geeft propaganda vibes. Laten we duidelijk blijven over het doel van deze oorlog en dat niet vertroebelen door je op te stellen als een soort redder van LGBTQ+’s in gaza. Ik ben helemaal voor LGBTQ+, maar dat heeft niks met deze oorlog te maken.quote:
Als die directeuren echt Hamas zijn, dan gaat IDF ze gewoon uitschakelen. Zoals aan de Israëlische bevolking en aan de wereld is beloofd. Als die directeuren blijven leven, weten we feitelijk hoeveel de claim van hier op fok waard is.quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.
Naar ik heb begrepen heeft Israël bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.
Zelf denk ik dat Israël maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Israël die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Met dank aan de islam.quote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israëli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israëli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
En de rioolratten van hamas die gewoon verder tunnels graven onder de linies van Israel door...quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.
Naar ik heb begrepen heeft Israël bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.
Zelf denk ik dat Israël maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Israël die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.quote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israëli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israëli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.quote:Op maandag 13 november 2023 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.quote:Op maandag 13 november 2023 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.
De biblebelt wordt systematisch belachelijk gemaakt en zien wij toch vooral als een minderheid waarover wij kunnen lachen.
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.quote:Op maandag 13 november 2023 10:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.
VAN wijken waar je dat beter niet kan doen, NAAR: ja maar ze hebben politieke invloed.
Zo kan je het idd ook bekijken, want bij jou staan die altijd overal.quote:Op maandag 13 november 2023 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |