abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2023 @ 07:55:28 #151
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211278527
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 07:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, dat is een stukje “take back control” hè :D
Goede dingen > Brexit
Slechte dingen > Door tijd in EU
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211278548
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:41 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Enige land dat in de recente geschiedenis overgenomen is door immigranten is het onderwerp van deze thread
Er heeft nooit een land Palestina bestaan, dus daar ga je al. _O- .
  maandag 13 november 2023 @ 08:54:10 #153
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211278848
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2023 07:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Goede dingen > Brexit
Slechte dingen > Door tijd in EU
Voor de arabieren:
Goede dingen > waarschijnlijk haram, beter maar vernietigen
Slechte dingen > schuld van het westen en de joden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211279186
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Geweldig artikel

https://www.washingtonpos(...)-terror-gaza-israel/
Hamas envisioned deeper attacks, aiming to provoke an Israeli war
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond
Die aanval van Hamas was op meer meta niveau strategisch ingestoken.

Een soort 911 die een nieuwe golf van radicale islamisering op gang moet brengen. Inspiratie voor meer aanslagen.

En ja, aanslagen zijn het middel van islamisten om de verspreiding van de politieke islam te voorspoedigen.

Dit klinkt gek, maar uit angst onderwerpen mensen zich aan de islam. Je ziet het in Nederland, waar de media, de instituten, cartoonisten en ga maar door al 'dhimmi' gedrag vertonen. Die buigen mee met de propaganda van de islamisten, om maar niet het volgende slachtoffer te worden van hun geweld. Dat heet onderwerping.
pi_211279369
twitter

Zijn we voor of tegen?
pi_211279467
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Het is werkelijk prachtig met zo'n achtergrond
  maandag 13 november 2023 @ 10:07:12 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211279529
quote:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Jammer dat het ongelooflijke toppropaganda is.
De beweging zelf zou mooi zijn bezien vanuit mijn perspectief maar ik hang dan ook geen geloof aan wat zoiets verbiedt. En ik ben überhaupt helemaal geen partij hierin
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 13 november 2023 @ 10:13:03 #158
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211279585
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]

Zoals gevreesd, de rellen komen.

Clashes between British patriots and immigrants in London. Corrupt EU politicians wanted chaos and they got it.
Ik heb begrepen dat Rusland en Saudi Arabie (ook Qatar?) voor honderden miljarden aan onroerend goed en bedrijven bezitten in Engeland.

Met al dat geld kan je daar erg veel invloed mee kopen...
pi_211279592
Ik bedoel: het is wel een statement tegen de apartheid van en genocide op homo's in Gaza nnatuurlijk.
  maandag 13 november 2023 @ 10:15:03 #160
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211279609
quote:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israëli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israëli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211279653
quote:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Erg mooi!
Dit kan niet anders dan dat de LGBTQ+-beweging en aanverwante sympathisanten vanaf nu massaal de kant van Israël kiezen in plaats van blijven te pleiten voor de Palestijnse zaak.

:Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211279727
quote:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Beetje cringe imo en het geeft propaganda vibes. Laten we duidelijk blijven over het doel van deze oorlog en dat niet vertroebelen door je op te stellen als een soort redder van LGBTQ+’s in gaza. Ik ben helemaal voor LGBTQ+, maar dat heeft niks met deze oorlog te maken.
pi_211279818
quote:
12s.gif Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.

Naar ik heb begrepen heeft Israël bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.

Zelf denk ik dat Israël maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Israël die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Als die directeuren echt Hamas zijn, dan gaat IDF ze gewoon uitschakelen. Zoals aan de Israëlische bevolking en aan de wereld is beloofd. Als die directeuren blijven leven, weten we feitelijk hoeveel de claim van hier op fok waard is.

Dat verhaal over die jerrycans zag ik ook voorbijkomen, ik ben benieuwd, het is een beetje raar verhaal.
pi_211279892
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:

[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israëli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israëli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
Met dank aan de islam.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211279911
quote:
12s.gif Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:

[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.

Naar ik heb begrepen heeft Israël bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.

Zelf denk ik dat Israël maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Israël die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
En de rioolratten van hamas die gewoon verder tunnels graven onder de linies van Israel door...
Heb je toch helemaal niks an.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211279919
Het lijkt mij wel hilarisch als het IDF overal regenboogvlaggen plant in Gaza.

Totale kortsluiting bij linkse wappies hier.
pi_211279969
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.

Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk. _O-
  maandag 13 november 2023 @ 10:53:55 #168
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211280047
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.

Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk. _O-
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .
pi_211280058
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 10:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.

De biblebelt wordt systematisch belachelijk gemaakt en zien wij toch vooral als een minderheid waarover wij kunnen lachen.
  maandag 13 november 2023 @ 10:55:53 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211280065
https://www.timesofisrael(...)-hamass-oct-7-plans/
Ex-Mossad deputy head: ‘Unrealistic’ to say Iran didn’t know of Hamas’s Oct. 7 plans
Udi Lavi says top priority of war should be return of hostages; says Hamas leaders can be hunted down in coming months, like Black September terrorists
  maandag 13 november 2023 @ 10:56:50 #171
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211280077
https://www.timesofisrael(...)targeting-civilians/
Herzog: Macron told me he didn’t mean to accuse Israel of targeting civilians
French president changes line after attacking Israel’s bombing of ‘babies, ladies, old people’; president welcomes reversal, says comments ’caused much pain and upset in Israel’
  maandag 13 november 2023 @ 10:57:42 #172
6484 ExTec
pi_211280091
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.

De biblebelt wordt systematisch belachelijk gemaakt en zien wij toch vooral als een minderheid waarover wij kunnen lachen.
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.

VAN wijken waar je dat beter niet kan doen, NAAR: ja maar ze hebben politieke invloed.
pi_211280101
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 10:57 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.

VAN wijken waar je dat beter niet kan doen, NAAR: ja maar ze hebben politieke invloed.
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.
  maandag 13 november 2023 @ 11:00:02 #174
6484 ExTec
pi_211280107
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.
Zo kan je het idd ook bekijken, want bij jou staan die altijd overal.
  maandag 13 november 2023 @ 11:00:16 #175
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')