Greta, knettergek, doet er nog een schepje bovenop dat Hamas goed is voor het klimaat.quote:
Is de Palestijn letterlijk niets? Of de Jood? Prima. Het einde van het conflict kan ingeluid worden, me dunkt. Als we berhaupt nog kunnen constateren dat er een conflict is.quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je wilt dus respect voor je eigen historische mythes.
Daar valt niet over te praten verder, want het is natuurlijk gebakken lucht. Het is letterlijk niets.
Maar wie zijn nou die klimapen waar je het over had? Ook iets geconstrueerds naar je eigen inzicht?
Dat klopt niet:quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef moby_jones het volgende:
[..]
christenen in Libanon waren al geen meerderheid meer in Libanon voor de 2e wereldoorlog en Maronieten waren daarin nog een kleiner aandeel dus dat politieke systeem was al (opzettelijk) een kaartenhuis dat op instorten stond maar goed als je Palestijnen zo graag uit Libanon ziet steun je toch lekker hun right of return
quote:Such figures are so sensitive in Lebanon that the last official census was conducted in 1932 during the French Mandate, which said Christians made up 55 percent of the population.
Bron
Tijd dat de Europese landen weer wat mogen koloniseren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
nou we gaan er niet uitkomen
dus beide partijen moeten verhuizen
Wat is dat? 'Climate justice'?quote:
Eerst onszelf de-koloniseren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat de Europese landen weer wat mogen koloniseren.
Overal zie ik 50%~51% in 1932quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Lebanonquote:The 1932 census stated that Christians made up 50% of the resident population. Maronites, the largest among the Christian denomination and then largely in control of the state apparatus, accounted for 29% of the total resident population.
En daarna sowieso geen toestemming vragen, met z'n ''mogen''.quote:
Dit is buitengewoon goed nieuws. Het is klein, maar je moet het lezen als een signaal dat ook de Joodse-zionisten begrijpen dat het uiteindelijk Brits land is.quote:Op zondag 12 november 2023 20:42 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben wel humor die zionisten
Haha, hardop gelachen.quote:Op zondag 12 november 2023 20:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is buitengewoon goed nieuws. Het is klein, maar je moet het lezen als een signaal dat ook de Joodse-zionisten begrijpen dat het uiteindelijk Brits land is.
Arresteren deporteren.quote:
Nou... het was quasi ironisch. Maar waarom niet?quote:
Is dit net zo'n idioot als Lord Owen?quote:Op zondag 12 november 2023 20:42 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben wel humor die zionisten
We gaan 't zien. Het IDF is daar al aanwezig maar hebben ze de moeite nog niet genomen om die Hamas terroristen uit te schakelen. Dat zal komende dagen dan wel gaan gebeurenquote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
De ziekenhuizen staan onder direct bestuur van Hamas die daar(in) niets anders daarmee dan de overheid is.
Los daarvan is het irrelevant wie dan precies de praatpop is die het regime vertegenwoordigd.
Opnieuw, grammofoonplaat, wat is het dat je doet denken dat het een naai exercitie is ?
Vele malen eerder is het heldere doel van Isral onveranderd: gegijzelden bevrijden, daders oppakken en terreur stoppen.
Dat de ene kant fout is maakt niet de andere kant goed, pipo. Was het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef HeatWave het volgende:
En weer 1 voor in het lijstje, echt mensen waarmee je in een groepje wil zitten.
Erdogan, Putin, Ayatollah, Thunberg, extreme moslims, moordenaars, stadslopers, monumentenschenders en daadwerkelijke Nazi's die oproepen tot genocide. Wat is het toch een lastige keuze welke kant goed en fout is in dit conflict, bijna onmogelijke opgave.
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.quote:Op zondag 12 november 2023 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan 't zien. Het IDF is daar al aanwezig maar hebben ze de moeite nog niet genomen om die Hamas terroristen uit te schakelen. Dat zal komende dagen dan wel gaan gebeuren
Voor hun hoop ik dat ook jaquote:Op zondag 12 november 2023 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk is dit o.a. die familie met dat jonge zoontje.
quote:Op zondag 12 november 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
nou we gaan er niet uitkomen
dus beide partijen moeten verhuizen
... welkom in de oorlog?quote:Op zondag 12 november 2023 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg echt de schijt van het geweld.
Dat weet niemand.quote:
ik vraag me af hoe ver ze gaan komen. met progressie in eventuele tunnels en ondergrondse basissen, zullen er gijzelaars gaan sterven. die zitten echt niet allemaal op een plek te wachten op bevrijding. hamas en andere organisaties zullen dit ten volle uitbuiten. en ook al wegrennend, die tunnels opblazen.quote:Op zondag 12 november 2023 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan 't zien. Het IDF is daar al aanwezig maar hebben ze de moeite nog niet genomen om die Hamas terroristen uit te schakelen. Dat zal komende dagen dan wel gaan gebeuren
Die gijzelaars hebben ze allang voor een deel opgegeven. Dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven, maar wel achter de schermen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ver ze gaan komen. met progressie in eventuele tunnels en ondergrondse basissen, zullen er gijzelaars gaan sterven. die zitten echt niet allemaal op een plek te wachten op bevrijding. hamas en andere organisaties zullen dit ten volle uitbuiten. en ook al wegrennend, die tunnels opblazen.
ik denk eerder dat we zo een patstelling gaan krijgen, nadat israel zo veel mogelijk kapot heeft gemaakt waar ze wel veilig bij kunnen.
en dan moet er dus onderhandeld worden.
Ze hebben 2 grabbeltonnen die bepalen wat hun volgende doel is en een van die ballen kwam in de verkeerde ton terecht.quote:
Wat een totale bullshit.quote:Op zondag 12 november 2023 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Een hoogleraar die bij Nieuwsuur zit beweert dat men in Israel niet veel heeft meegekregen van de bombardementen voorafgaand aan de invasie van Gaza @:oblo
Kan/wil mij niet voorstellen - tenzij als valstrik - dat met terroristen werkelijk "onderhandeld" gaat worden.quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ver ze gaan komen. met progressie in eventuele tunnels en ondergrondse basissen, zullen er gijzelaars gaan sterven. die zitten echt niet allemaal op een plek te wachten op bevrijding. hamas en andere organisaties zullen dit ten volle uitbuiten. en ook al wegrennend, die tunnels opblazen.
ik denk eerder dat we zo een patstelling gaan krijgen, nadat israel zo veel mogelijk kapot heeft gemaakt waar ze wel veilig bij kunnen.
en dan moet er dus onderhandeld worden.
Dan schiet je er toch een dood n voor n totdat n van je eisen ingewilligd wordt?quote:Op zondag 12 november 2023 23:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan/wil mij niet voorstellen - tenzij als valstrik - dat met terroristen werkelijk "onderhandeld" gaat worden.
Zouden mijn geliefden het subject zijn, ligt dat "natuurlijk" anders.
Isral heeft geen andere optie dan fanaten, klem te zetten (wear them down).
Terzijde: wanneer een organisatie 240 mensen ontvoert, in het geheim gevangen houdt op een relatief overzichtelijk gebied met weinig dekking, vraagt dat toch een behoorlijk organisatie om vol te houden.
Onderdeel van een aanpak is dan de omgeving (mijn part ongewild & onverbiddelijk) deelgenoot maken van de vurige wens om de terroristen (dood of levend) uit hun schuilplaats te roken.
Vroeger of later - zo niet al reeds - gaan en zullen dingen (in snippers) onder druk gezet; gestaag uitlekken.
ja als ik er wat verder over nadenk...quote:Op zondag 12 november 2023 23:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan/wil mij niet voorstellen - tenzij als valstrik - dat met terroristen werkelijk "onderhandeld" gaat worden.
Zouden mijn geliefden het subject zijn, ligt dat "natuurlijk" anders.
Isral heeft geen andere optie dan fanaten, klem te zetten (wear them down).
Terzijde: wanneer een organisatie 240 mensen ontvoert, in het geheim gevangen houdt op een relatief overzichtelijk gebied met weinig dekking, vraagt dat toch een behoorlijk organisatie om vol te houden.
Onderdeel van een aanpak is dan de omgeving (mijn part ongewild & onverbiddelijk) deelgenoot maken van de vurige wens om de terroristen (dood of levend) uit hun schuilplaats te roken.
Vroeger of later - zo niet al reeds - gaan en zullen dingen (in snippers) onder druk gezet; gestaag uitlekken.
Dit zijn de bekende Quora Hollywood discussies waarbij men vanuit zichzelf redeneert hoe de ander zou reageren op in een sws volstrekt ongelijkwaardige situatie.quote:Op maandag 13 november 2023 00:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan schiet je er toch een dood n voor n totdat n van je eisen ingewilligd wordt?
Yep, waarbij in deze situatie toch ongevenaard heel fors over een bloedrode lijn is gegaan en men in Isral niet anders kan doen wat ze nu doen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja als ik er wat verder over nadenk...
als ik denk aan allerlei vroegere gijzel situaties, is het eigenlijk nooit een echte optie om de gijzelnemers te laten wegkomen. de situatie wordt diplomatiek geprobeerd op te lossen, maar als die opties wegvallen, dan gaat men er toch echt vol in, gijzelaars of niet.
maar in het verleden zette israel nooit echt door, met hamas. altijd eindigde het weer in en status quo. hopelijk doen ze het nu wel. de wereld is beter zonder hamas.
Rakend artikel idd. Goed kans dat Hamas c.s. in de omstandigheden verder de route op gaan tot (uit)vergroten van escalaties en die aanzetten op meerdere fronten. Iets dat goed lijkt te lukken, gezien de compassie die her -en der voet aan wal lijkt te krijgen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Geweldig artikel
https://www.washingtonpos(...)-terror-gaza-israel/
Hamas envisioned deeper attacks, aiming to provoke an Israeli war
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond
Dat dan nog gaan koppelen aan wat dan Hamas wil en laat staan demonstraties te houden voor welk pleidooi dan ook, is meer dan surrealistisch.quote:Some of most brutal attacks occurred in Beeri, where militants cut open the belly of a pregnant woman and dragged her fetus onto the ground. In other towns, survivors told of parents being murdered in front of their children and children murdered in front of their parents. Other survivors described witnessing sexual assaults, including rape.
Terwijl het juist de moslims zijn die er wereldwijd een potje van maken met hun houding naar alles wat niet moslim is.quote:Op maandag 13 november 2023 00:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
De jaren 30 zijn weer terug.
Wat bedoelt hij daarmee? We kregen hier informatie elke dag over grofweg het aantal bommen, welke gebieden werden gebombardeerd, beelden uit gaza en beelden van het leger van de meest high-profile doelen.quote:Op zondag 12 november 2023 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Een hoogleraar die bij Nieuwsuur zit beweert dat men in Israel niet veel heeft meegekregen van de bombardementen voorafgaand aan de invasie van Gaza @:oblo
Wat heeft de EU dat nou weer me te maken?quote:Op maandag 13 november 2023 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Zoals gevreesd, de rellen komen.
Tja, dit kan niet echt als een verrassing komen toch?quote:Op maandag 13 november 2023 00:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
De jaren 30 zijn weer terug.
Ja, dat is een stukje “take back control” hquote:Op maandag 13 november 2023 07:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heeft de EU dat nou weer me te maken?
Goede dingen > Brexitquote:Op maandag 13 november 2023 07:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dat is een stukje “take back control” h
Er heeft nooit een land Palestina bestaan, dus daar ga je al.quote:Op zondag 12 november 2023 19:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Enige land dat in de recente geschiedenis overgenomen is door immigranten is het onderwerp van deze thread
Voor de arabieren:quote:Op maandag 13 november 2023 07:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Goede dingen > Brexit
Slechte dingen > Door tijd in EU
Die aanval van Hamas was op meer meta niveau strategisch ingestoken.quote:Op maandag 13 november 2023 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Geweldig artikel
https://www.washingtonpos(...)-terror-gaza-israel/
Hamas envisioned deeper attacks, aiming to provoke an Israeli war
Evidence gleaned since Oct. 7 shows Hamas terrorists prepared for a ‘second phase’ of assaults amid hopes of inspiring violence in the West Bank and beyond
Jammer dat het ongelooflijke toppropaganda is.quote:
Ik heb begrepen dat Rusland en Saudi Arabie (ook Qatar?) voor honderden miljarden aan onroerend goed en bedrijven bezitten in Engeland.quote:Op maandag 13 november 2023 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Zoals gevreesd, de rellen komen.
Clashes between British patriots and immigrants in London. Corrupt EU politicians wanted chaos and they got it.
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.quote:
Erg mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Beetje cringe imo en het geeft propaganda vibes. Laten we duidelijk blijven over het doel van deze oorlog en dat niet vertroebelen door je op te stellen als een soort redder van LGBTQ+’s in gaza. Ik ben helemaal voor LGBTQ+, maar dat heeft niks met deze oorlog te maken.quote:
Als die directeuren echt Hamas zijn, dan gaat IDF ze gewoon uitschakelen. Zoals aan de Isralische bevolking en aan de wereld is beloofd. Als die directeuren blijven leven, weten we feitelijk hoeveel de claim van hier op fok waard is.quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.
Naar ik heb begrepen heeft Isral bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.
Zelf denk ik dat Isral maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Isral die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Met dank aan de islam.quote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
En de rioolratten van hamas die gewoon verder tunnels graven onder de linies van Israel door...quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag..... het is geen goede PR om met getrokken wapens een operatiezaal binnen te vallen waar net 'toevallig' een hersenoperatie bezig is. Ook al is het een Hamas-kopstuk dat zich laat voorzien van plastische chirurgie.
Stuk handiger dat 'men' zelf op eigen houtje, er lopend of gestrekt uitkomt.
Naar ik heb begrepen heeft Isral bij het omsingelde ziekenhuis een paar Jerrycans brandstof* en andere zooi neergezet als 'humanitaire hulp'. Onduidelijk of/en wat daarmee is gebeurd.
* Die brandstof kan dus niet ergens anders naartoe in het Hamas netwerk.
Zelf denk ik dat Isral maar wat graag zou willen evacueren - als goede PR - maar dat Hamas dat ten koste van alles zal willen voorkomen omdat zij de slachtoffer "controle" kwijtraakt om burgers te gebruiken als (verdedigings)wapens.
Ik vermoed dat Isral die ziekenhuizen zal omheinen en net als Gaza zelf, het mondjesmaat gaat afbinden van Hamas en doordruppelen van hulp.
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.quote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Voor hoor, beetje jammer dat er zo’n ingrijpen van de Israli’s nodig is om mogelijk een beetje rechten voor de palestijnse homosexuelen te regelen. Al denk ik dat die gewoon anoniem en in de kast blijven, de Israli’s gaan uiteindelijk weer weg en dan vlieg je als homo alsnog van een flat.
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.quote:Op maandag 13 november 2023 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat je in de NL biblebelt dat ook niet moet doen. Het e.e.a. is dus nogal relatief. En dan is werkelijk geen enkel land dat baken, want biblebelts heb je overal, of <vul maar in> .
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.quote:Op maandag 13 november 2023 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Alleen gaat de vergelijking hier wel krom. Die settlers waar ik het over heb , hebben daadwerkelijk veel politieke invloed.
De biblebelt wordt systematisch belachelijk gemaakt en zien wij toch vooral als een minderheid waarover wij kunnen lachen.
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.quote:Op maandag 13 november 2023 10:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, die doelpaal die bij jou nooit lang op dezelfde plek staat, is alweer verschoven.
VAN wijken waar je dat beter niet kan doen, NAAR: ja maar ze hebben politieke invloed.
Zo kan je het idd ook bekijken, want bij jou staan die altijd overal.quote:Op maandag 13 november 2023 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, jij ziet doelpalen op een geheel andere plek staan altijd.
Staan overal - je ziet ze waar ze niet zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 11:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo kan je het idd ook bekijken, want bij jou staan die altijd overal.
Vergeleken met alle Arabische landen is Isral net zo’n stralend baken als wanneer ik mijn broek uitdoe op het strand.quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.
Dat is een beetje alsof je zegt dat Dutroux nog best een lieverdje was vergeleken Josef Fritzl.quote:Op maandag 13 november 2023 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vergeleken met alle Arabische landen is Isral net zo’n stralend baken als wanneer ik mijn broek uitdoe op het strand.
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Isral kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat. Is Isral zo goed op dit punt als Nederland? Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 13 november 2023 11:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je zegt dat Dutroux nog best een lieverdje was vergeleken Josef Fritzl.
In Tel Aviv zeker.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Isral kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat. Is Isral zo goed op dit punt als Nederland? Waarschijnlijk niet.
Dutroux en Fritzl is als je een score van 0-10 moet geven een 0-0 vergelijking wmb, Isral Vs arabische landen op het gebied van homo rechten is een 7-0.
https://www.touristisrael(...)20Tel%20Aviv%20hotel.quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan landen waar je wettelijk vervolgt wordt voor dat, ook niet vergelijken met landen waar men je in bepaalde wijken scheef aankijkt.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Isral kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat.
Haha, dit is mooi gedaan. Dat zal het in bepaalde kringen niet goed doen natuurlijk. Veel van de mensen die graag met regenboogvlaggen wapperen, staan vierkant achter de Palestijnen en zelfs Hamas. Dat blijft erg opmerkelijk om te zien.quote:
Het eerste narratief is juist.quote:
Aan iemand die denkt dat dakloos worden en in een tentje moeten leven een "lifestyle choice" is heb je voor de rest ook weinig. Goed dat ze weg is gestuurd, ook al was dat niet hiervoor.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knien.
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh h, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knien.
Tsja daar is een woord voor en de afgelopen tijd is zeer duidelijk geworden dat het gebeurt maar je mag het woord niet noemen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh h, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.
[ twitter ]
Tja, steden zijn vaak wat veiliger. In een bepaalde provincie in Nederland moet je als homo ook geen burgermeester willen worden.quote:
Ik zie ook niet wat er verkeerd is aan wat zij zegt. Maar goed, Engeland is nog meer doorgeslagen in de progressieve waanzinquote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh h, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.
[ twitter ]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)quote:Op maandag 13 november 2023 04:33 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? We kregen hier informatie elke dag over grofweg het aantal bommen, welke gebieden werden gebombardeerd, beelden uit gaza en beelden van het leger van de meest high-profile doelen.
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? En fietst met een Isralische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar.quote:Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Isral en Joden.
[ twitter ]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)
https://npo.nl/start/serie/nieuwsuur
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.
israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)
https://npo.nl/start/serie/nieuwsuur
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.
Voor of tegen wat?quote:
Er waren afgelopen weekend in Londen schijnbaar al allerlei voetbalhooligans te straten op gegaan. Resultaat is dat zij meteen hard worden aangepakt door de politie, waar het antisemitische, pro-Palestijnse tuig gewoon vrij spel krijgt. Die kunnen rustig intimideren, bejegenen, aanzetten tot haat en standbeelden bekladden en de politie staat erbij en kijkt het aan.quote:Op maandag 13 november 2023 12:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? En fietst met een Isralische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar.
Het is gewoon 1 grote klotezooi. En dat kunnen wij zeggen vanuit het veilige Nederland.quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |