abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211280386
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.

Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk. _O-
https://www.touristisrael(...)20Tel%20Aviv%20hotel.

Kom daar in de Arabische wereld maar eens om...
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 13 november 2023 @ 11:31:30 #182
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211280391
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Israël kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat.
Je kan landen waar je wettelijk vervolgt wordt voor dat, ook niet vergelijken met landen waar men je in bepaalde wijken scheef aankijkt.

Dat met alle geweld gelijk willen trekken is alleen een ding voor mensen die alergisch zijn voor dingen die "goed" zijn aan israel, en een niet te ondrukken drang hebben om dat meteen kapot te bagatelliseren.
pi_211280459
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knieën.
pi_211280523
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Haha, dit is mooi gedaan. Dat zal het in bepaalde kringen niet goed doen natuurlijk. Veel van de mensen die graag met regenboogvlaggen wapperen, staan vierkant achter de Palestijnen en zelfs Hamas. Dat blijft erg opmerkelijk om te zien.
quote:
Het eerste narratief is juist.

[ Bericht 14% gewijzigd door HowardRoark op 13-11-2023 11:54:39 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 november 2023 @ 11:56:06 #185
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211280618
iig ben ik het eens met puntje een, in London met die tienduizenden protesterende moslims zie je dat die wel goed in de gaten gehouden moeten worden. De andere 2 zijn nog te discusseren.

twitter
pi_211280619
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knieën.
Aan iemand die denkt dat dakloos worden en in een tentje moeten leven een "lifestyle choice" is heb je voor de rest ook weinig. Goed dat ze weg is gestuurd, ook al was dat niet hiervoor.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211280623
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh hé, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211280692
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh hé, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.

[ twitter ]
Tsja daar is een woord voor en de afgelopen tijd is zeer duidelijk geworden dat het gebeurt maar je mag het woord niet noemen.
pi_211280737
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Israël en Joden.

twitter
pi_211280819
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
In Tel Aviv zeker.
Tja, steden zijn vaak wat veiliger. In een bepaalde provincie in Nederland moet je als homo ook geen burgermeester willen worden.
pi_211280864
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik zie ook niet wat er verkeerd is aan wat zij zegt. Maar goed, Engeland is nog meer doorgeslagen in de progressieve waanzin
pi_211280865
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 04:33 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat bedoelt hij daarmee? We kregen hier informatie elke dag over grofweg het aantal bommen, welke gebieden werden gebombardeerd, beelden uit gaza en beelden van het leger van de meest high-profile doelen.
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)

https://npo.nl/start/serie/nieuwsuur

Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.
pi_211280875
quote:
13s.gif Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Israël en Joden.

[ twitter ]
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? Eén fietst met een Israëlische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar. ;)
Intolerant voor intolerantie
  maandag 13 november 2023 @ 12:33:07 #194
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211280888
Vraag me af waar de demonstraties zijn tegen het verdrijven van de ca honderdduizend Armenen uit Nagorno-Karabach door Azerbeidzjan.
Vraag me af waar de demonstraties zijn tegen Marokko en haar militair ingrijpen in de westelijke Sahara, om terroristische aanvallen vanuit daar te bestrijden.
  maandag 13 november 2023 @ 12:36:22 #195
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211280911
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211280914
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.
pi_211280925
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zijn we voor of tegen?
Voor of tegen wat?

Die arme Queers for Palestine. Wat moeten die nu wel niet denken? :D
Intolerant voor intolerantie
pi_211280929
Uitermate verontrustend dat iemand in Engeland die gewoon de werkelijkheid beschrijft daar op wordt afgerekend door de leider van een westers land.. heel eng
pi_211280932
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:31 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? Eén fietst met een Israëlische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar. ;)
Er waren afgelopen weekend in Londen schijnbaar al allerlei voetbalhooligans te straten op gegaan. Resultaat is dat zij meteen hard worden aangepakt door de politie, waar het antisemitische, pro-Palestijnse tuig gewoon vrij spel krijgt. Die kunnen rustig intimideren, bejegenen, aanzetten tot haat en standbeelden bekladden en de politie staat erbij en kijkt het aan.
pi_211280934
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.
Het is gewoon 1 grote klotezooi. En dat kunnen wij zeggen vanuit het veilige Nederland.
  maandag 13 november 2023 @ 12:40:58 #201
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211280950
De stroom aanvallen van en naar Libanon geeft me de indruk dat de oorlog met Hezbollah gewoon bezig is. Ik bedoel, officieel dan niet maar er zijn meerdere keren per dag gewoon zware beschietingen naar elkaar toe. Kan het nauwelijks meer 'clashes' noemen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211280958
Ach, het betreft weer een docent van een prestigieuze universiteit, wat verassend.

twitter
pi_211280962
quote:
twitter

Triest maar waar.
Incelfrikandel
pi_211280994
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[ twitter ]

Triest maar waar.
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Israël meermaals politieke leiders heeft gehad die wél land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.
pi_211281018
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2023 12:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De stroom aanvallen van en naar Libanon geeft me de indruk dat de oorlog met Hezbollah gewoon bezig is. Ik bedoel, officieel dan niet maar er zijn meerdere keren per dag gewoon zware beschietingen naar elkaar toe. Kan het nauwelijks meer 'clashes' noemen.
Het is goed dat de VS meekijkt, maar het is naar mijn mening een slechte zaak dat de VS die ziekenhuizen uitzonderd dat er oorlog mag worden gevoerd.

Hamas is daar zelf aan het huishouden, met als laatste kers op de taart dat ze brandstof voor het ziekenhuis wegnemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211281036
quote:
13s.gif Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Indoctrinatie. Dat mensen zich zo laten hersenspoelen zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211281039
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.
Hoogleraar Joodse studies is het, die al vaker bij de NPO aanschuift voor duiding. Waar hij het op baseert weet ik ook niet.
pi_211281169
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Israël meermaals politieke leiders heeft gehad die wél land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal
pi_211281202
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]
Hoogleraar Joodse studies is het, die al vaker bij de NPO aanschuift voor duiding. Waar hij het op baseert weet ik ook niet.
Ik denk dat de focus van de Israëliërs vooral lag bij het bloedbad van 7 oktober.
Incelfrikandel
  maandag 13 november 2023 @ 13:09:39 #210
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211281213
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal
Ja die is hier ook al tig keer voorgekomen.
Ze moesten het doen met wat kruimels, toch? Dat was het voorstel.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')