https://www.touristisrael(...)20Tel%20Aviv%20hotel.quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahaha. En nu moet deze soldaat met zo'n vlag door Hebron lopen, bij settlers.
Of Ben Gvir, Smotrich ermee provoceren. Echt, ik heb 10x liever Israel dan welk ander land in het Midden-Oosten dan ook, maar anno 2023 doen alsof israel een baken van homoacceptatie is is wel behoorlijk grotesk.
Je kan landen waar je wettelijk vervolgt wordt voor dat, ook niet vergelijken met landen waar men je in bepaalde wijken scheef aankijkt.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef nixxx het volgende:
In mijn beleving is dat geen redelijke vergelijking. In Israël kun je als homo openlijk leven, in geen enkel Arabisch land kan dat.
Haha, dit is mooi gedaan. Dat zal het in bepaalde kringen niet goed doen natuurlijk. Veel van de mensen die graag met regenboogvlaggen wapperen, staan vierkant achter de Palestijnen en zelfs Hamas. Dat blijft erg opmerkelijk om te zien.quote:
Het eerste narratief is juist.quote:
Aan iemand die denkt dat dakloos worden en in een tentje moeten leven een "lifestyle choice" is heb je voor de rest ook weinig. Goed dat ze weg is gestuurd, ook al was dat niet hiervoor.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knieën.
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh hé, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Suella Braverman ontslagen, duizenden Pakistaanse moslims vieren feest met de broek op de knieën.
Tsja daar is een woord voor en de afgelopen tijd is zeer duidelijk geworden dat het gebeurt maar je mag het woord niet noemen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh hé, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.
[ twitter ]
Tja, steden zijn vaak wat veiliger. In een bepaalde provincie in Nederland moet je als homo ook geen burgermeester willen worden.quote:
Ik zie ook niet wat er verkeerd is aan wat zij zegt. Maar goed, Engeland is nog meer doorgeslagen in de progressieve waanzinquote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit dan om deze ene tweet. Want poeh hé, je zou het maar durven om de realiteit rondom de demonstraties te benoemen en je staat meteen op straat. Het is gewoon bespottelijk. Deze vrouw is een voorbeeld voor velen, uitstekende politicus.
[ twitter ]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)quote:Op maandag 13 november 2023 04:33 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daarmee? We kregen hier informatie elke dag over grofweg het aantal bommen, welke gebieden werden gebombardeerd, beelden uit gaza en beelden van het leger van de meest high-profile doelen.
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? Eén fietst met een Israëlische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar.quote:Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Israël en Joden.
[ twitter ]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)
https://npo.nl/start/serie/nieuwsuur
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.
israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.quote:Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk maar, vanaf 5:20 (of eerder als je het hele gesprek wil meekrijgen)
https://npo.nl/start/serie/nieuwsuur
Presentatrice vraagt of de beelden van situatie rondom ziekenhuis binnenkomen in Israel en in zijn antwoord zegt hij dus dat van de eerste fase van de oorlog, toen de bommen vielen, de Israeliers daar heel weinig van hebben meegekregen. Dat men pas bij het begin van grondoffensief dacht nu begint het pas echt.
Voor of tegen wat?quote:
Er waren afgelopen weekend in Londen schijnbaar al allerlei voetbalhooligans te straten op gegaan. Resultaat is dat zij meteen hard worden aangepakt door de politie, waar het antisemitische, pro-Palestijnse tuig gewoon vrij spel krijgt. Die kunnen rustig intimideren, bejegenen, aanzetten tot haat en standbeelden bekladden en de politie staat erbij en kijkt het aan.quote:Op maandag 13 november 2023 12:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kunnen we de voetbalhooligans niet wat te doen geven? Eén fietst met een Israëlische vlag langs een plek waar veel van die haters zijn en lokt ze mee naar de rest van de hooligans. Dan sturen we hun agressie een positieve richting uit, zeg maar.
Het is gewoon 1 grote klotezooi. En dat kunnen wij zeggen vanuit het veilige Nederland.quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Israël meermaals politieke leiders heeft gehad die wél land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[ twitter ]
Triest maar waar.
Het is goed dat de VS meekijkt, maar het is naar mijn mening een slechte zaak dat de VS die ziekenhuizen uitzonderd dat er oorlog mag worden gevoerd.quote:Op maandag 13 november 2023 12:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De stroom aanvallen van en naar Libanon geeft me de indruk dat de oorlog met Hezbollah gewoon bezig is. Ik bedoel, officieel dan niet maar er zijn meerdere keren per dag gewoon zware beschietingen naar elkaar toe. Kan het nauwelijks meer 'clashes' noemen.
Indoctrinatie. Dat mensen zich zo laten hersenspoelen zeg.quote:Op maandag 13 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
Dit krijg je in een stad met net iets te veel jonge, woke mafklappers vol haat jegens Israël en Joden.
[ twitter ]
quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch sterk, aangezien de rest van de wereld hier wel van op de hoogte was.
Hoogleraar Joodse studies is het, die al vaker bij de NPO aanschuift voor duiding. Waar hij het op baseert weet ik ook niet.quote:Op maandag 13 november 2023 12:36 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
israel heeft gewoon vrije pers. die krijgen net zoveel mee als jij en ik. tenzij de media die jij bijhoudt, toevallig die dingen niet laat zien.
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaalquote:Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Israël meermaals politieke leiders heeft gehad die wél land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.
Ik denk dat de focus van de Israëliërs vooral lag bij het bloedbad van 7 oktober.quote:Op maandag 13 november 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Hoogleraar Joodse studies is het, die al vaker bij de NPO aanschuift voor duiding. Waar hij het op baseert weet ik ook niet.
Ja die is hier ook al tig keer voorgekomen.quote:Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |