abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211272877
quote:
13s.gif Op zondag 12 november 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Koren op de molen van veel Westerse media helaas.
jep. het wordt scheef gebracht, niet per se met feiten weglaten, wel met selecteren hoe belangrijk iets is in het verhaaltje.
pi_211272911
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Hier zou ik wel graag bronnen voor zien?
Cijfers die ik voor het aandeel moslims in Nederland vind schommelen zo rond de ~6%

Aandeel christenen in de volgende staten:
Qatar - 13.7%
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Qatar#Religions
Verenigde Arabische Emiraten - 12%
https://en.wikipedia.org/(...)United_Arab_Emirates
Bahrein - 12%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Bahrain
Koeweit - 17%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Kuwait
pi_211272918
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook. Die ziekenhuizen verliezen aan het IDF zou wel eens de nagel aan hun doodskist kunnen zijn. Anderzijds zou de Israëlische inschatting dat er Hamas bolwerken onder zouden zitten ook wel eens foutief kunnen blijken te zijn en dan kunnen ze een flinke shitstorm uit het westen verwachten schat ik zo in. Een gevaarlijke gok mijns inziens.
misschien. maar ik denk niet dat ze het mis hebben.
  zondag 12 november 2023 @ 16:05:24 #279
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211272933
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Zelfs als je de massa-immigratie van Europeanen naar Noord Amerika, Australië, Nieuw Zeeland etc.buiten beschouwing laat (voor een of andere vage reden) hebben bijv. de Golfstaten alleen al naar verhouding meer christenen dan dat er moslims in Nederland zijn, echt lariekoek
Dat zou ik geen immigratie noemen, dat was ronduit kolonisatie met de bedoeling het grondgebied in te nemen van de oorspronkelijke bewoners. Dat is hier in Europa niet het uitgesproken idee.

De christenen in de golfstaten ken ik, veel Filipinos die daar met behoorlijk weinig rechten en zeker geen Arabische nationaliteit wonen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 12 november 2023 @ 16:05:39 #280
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272935
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Petje af voor de Engelse politie dat ze die gekken niet bij de andere massa hebben laten komen.
Dit dus, als ik een bepaald soort volk inschat op volkomen achterlijk gedrag dan vallen daar met stip hooligans en extreem-rechtse idioten onder. En dan heb ik het niet over georganiseerd wangedrag, want daar ontbreekt het dit soort tuig volkomen aan, nee, dronken politie en hulpverleners aanvallen omdat ze godverdomme ook maar hun werk doen!!!

nnnng

....
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 12 november 2023 @ 16:06:18 #281
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211272940
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
misschien. maar ik denk niet dat ze het mis hebben.
Er zijn zelfs voor dit conflict genoeg publicaties geweest die bevestigde dat hamas daar een basis heeft. Snap in dat opzicht niet waar de twijfel vandaan komt.

Publicatie uit 2014.

https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
pi_211272946
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 16:05 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat zou ik geen immigratie noemen, dat was ronduit kolonisatie met de bedoeling het grondgebied in te nemen van de oorspronkelijke bewoners. Dat is hier in Europa niet het uitgesproken idee.

De christenen in de golfstaten ken ik, veel Filipinos die daar met behoorlijk weinig rechten en zeker geen Arabische nationaliteit wonen.
pi_211272957
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 16:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er zijn zelfs voor dit conflict genoeg publicaties geweest die bevestigde dat hamas daar een basis heeft. Snap in dat opzicht niet waar de twijfel vandaan komt.

Publicatie uit 2014.

https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
inderdaad, er is geen twijfel. wel ontkenning, en dan geloven hele volksstammen dat.
  zondag 12 november 2023 @ 16:14:30 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211273029
https://www.aljazeera.com(...)bollah-wont-escalate
Palestinians in Lebanon disappointed that Hezbollah won’t escalate
‘I wanted him to open up the war completely’: Palestinians in Lebanon expected more from Nasrallah.
  zondag 12 november 2023 @ 16:16:18 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211273052
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.

Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Israël een belangrijke rol in speelt.

Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
pi_211273109
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.

Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Israël een belangrijke rol in speelt.

Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
Genoeg voorbeelden waarbij het de onderliggende partij was. Ik durf te wedden dat het dan zelfs meer kans heeft.
  zondag 12 november 2023 @ 16:20:28 #287
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211273114
quote:

Ok, dus wat stel je voor, onderhandelen met Hamas? Een terreurorganisatie. Ik dacht dat we dat niet deden?
  zondag 12 november 2023 @ 16:21:31 #288
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211273124
quote:
Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling.
Dit zal vast kloppen maar de Palestijnen hebben elk voorstel afgeschoten en Hamas heeft notabene in hun handvest opgenomen dat ze Israel willen vernietigen.

Ik zou als Israel daarom gewoon schijt aan dat volk hebben en er enkel voor zorgen dat ze mij niet lastig kunnen vallen. Wat er verder met ze gebeurt boeit niet meer.
pi_211273129
quote:

Nazi-Duitsland en Japan moesten eerst op de knieën gaan zodat ze beschaving kon worden bijgebracht en de haat uit de systemen gehaald kon worden.

Lijkt me een prima model voor de volstrekt geradicaliseerde en haatdragende Palestijnen.
  zondag 12 november 2023 @ 16:23:36 #290
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211273137
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
Nazi-Duitsland en Japan moesten eerst op de knieën gaan zodat ze beschaving kon worden bijgebracht en de haat uit de systemen gehaald kon worden.

Lijkt me een prima model voor de volstrekt geradicaliseerde en haatdragende Palestijnen.
Dit dus, onderhandelen met Hamas is als zeggen, nou ok, een mini derde rijkje dan?

Een mini Unit 731 O+

Knettergek
  zondag 12 november 2023 @ 16:26:15 #291
6484 ExTec
pi_211273166
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:07 schreef moby_jones het volgende:

[..]

In die landen mag je wegwezen, als je geen werk meer hebt.

Maar ik denk dat er in europa ook wel animo is voor zo'n soort regime.
pi_211273231
Onderhandelen met terroristen doen we niet, met dat soort nonsens krijg je gevaarlijke toestanden zoals het Goedevrijdagakkoord
  zondag 12 november 2023 @ 16:30:31 #293
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211273258
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2023 16:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit dus, onderhandelen met Hamas is als zeggen, nou ok, een mini derde rijkje dan?

Een mini Unit 731 O+

Knettergek
"Een heel lief klein islamofascistisch autonoom regio'tje dan?"
  zondag 12 november 2023 @ 16:32:46 #294
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211273284
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"Een heel lief klein islamofascistisch autonoom regio'tje dan?"
Met een ieniemie knuffelholocaustje en een pluispogrommetje O+
  zondag 12 november 2023 @ 16:32:53 #295
6484 ExTec
pi_211273286
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef moby_jones het volgende:
Onderhandelen met terroristen doen we niet, met dat soort nonsens krijg je gevaarlijke toestanden zoals het Goedevrijdagakkoord
Misschien had hamas dan ook een politieke tak op moeten richten, zoals Sinn Féin, die tenminste optisch afstand kon nemen van het bloedvergieten.
pi_211273290
quote:

In een ideale wereld zou israel hamas vergeven, daarna samen een kopje thee drinken en na afloop voor eeuwig samen in vrede verder leven. Dat ben ik met je eens.
  zondag 12 november 2023 @ 16:34:05 #297
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211273302
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
beetje vage referentie wellicht maar doelde op de sims 3 games die samen met een nazi vlag werden gevonden door de russen in oekraine. Ze dachten dat het simkaarten waren.
Even voor je username :D
https://9gag.com/gag/a9q0yQj
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211273311
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:03 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Cijfers die ik voor het aandeel moslims in Nederland vind schommelen zo rond de ~6%

Aandeel christenen in de volgende staten:
Qatar - 13.7%
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Qatar#Religions
Verenigde Arabische Emiraten - 12%
https://en.wikipedia.org/(...)United_Arab_Emirates
Bahrein - 12%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Bahrain
Koeweit - 17%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Kuwait
Bedankt voor de info ^O^
Ik had juist de indruk dat christenen in de verdrukking kwamen in dergelijke landen n.a.v. de vervolging en aanslagen in met name Irak. Gelukkig blijkt dat een uitzondering te zijn.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_211273332
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien had hamas dan ook een politieke tak op moeten richten, zoals Sinn Féin, die tenminste optisch afstand kon nemen van het bloedvergieten.
Kan je mij een quote sturen van Gerry Adams voor 1997 waar hij afstand nam van het geweld door de IRA
  zondag 12 november 2023 @ 16:38:12 #300
6484 ExTec
pi_211273344
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:35 schreef Digi2 het volgende:
Ik had juist de indruk dat christenen in de verdrukking kwamen i
Dat zal er aan liggen of je 2de rangs burger zijn, geen overheidsbanen mogen hebben, meer belasting moeten betalen, bovendien natuurlijk louter gastarbeid, ingezetene kunnen worden kun je vergeten, en geen werk? Wegwezen - verdrukking vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')