abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211272581
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep, mensen krijgen alleen nog te zien wat ze als lijdend voorwerp willen krijgen te zien.
Hoe een onderwerp dat zelf ervaart is, laat door wie persoonlijk als bijzaak aangedaan; is daarin van geen waarde.

Je voorbeeld van de A-bom is niet helemaal een goede vergelijking dat - nofi - niets anders was dan wat al bekend was, letterlijk goed samen te voegen.
Met Kunstmatige Intelligentie gebeurd heel wat anders waarbij algoritmen tot op individueel niveau iemands waarmening(niveau) bepaalt. Maar goed dit is een totaal andere discussie met als raakvlak: blijf vooral zelf nadenken ipv bedenken wat een ander zorgvuldig bedacht heeft.
Maar met een BCI kan je eventueel een mens sturen hoor, kunnen ze al met dieren namelijk. De combinatie van BCI en AGI is hetgeen ertoe doet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_211272590
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:14 schreef pokkerdepok het volgende:
hamas heeft niet veel meer te vechten, dus de propaganda oorlog zal nu naar een kookpunt gaan. alles om israel weg te zetten als brute moordenaars.
Dat vermoed ik ook. Die ziekenhuizen verliezen aan het IDF zou wel eens de nagel aan hun doodskist kunnen zijn. Anderzijds zou de Isralische inschatting dat er Hamas bolwerken onder zouden zitten ook wel eens foutief kunnen blijken te zijn en dan kunnen ze een flinke shitstorm uit het westen verwachten schat ik zo in. Een gevaarlijke gok mijns inziens.
  zondag 12 november 2023 @ 15:32:19 #253
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272592
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Israel:

[ afbeelding ]
Stemmingmakerij dat isral geen afwegingen maakt in betrokkenheid.
Als die zg 0 zou zijn, was Gaza al (lang) tot Rafah ontdaan van elke inhoud en hadden we nu een Boze Biden met Blinken die samen met Mark; Bibi de deur wijst
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211272593
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:28 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Werknemers kunnen een vrije dag opnemen als ze willen protesteren. De conclusie dat men niet hoeft te werken omdat mensen kunnen protesteren trek ik niet.
Ze doen toch al een tijdje niet meehelpen met het opbouwen van de wereld? Overal op de wereld massaal demonstreren, protesteren en rellen is hun enige bezigheid.
pi_211272622
twitter

"From the Euphrates River to the Nile River"

Natuurlijk ook weer beste matties met Ben Gvir
  zondag 12 november 2023 @ 15:35:45 #256
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211272623
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Het is wel bijzonder eigenlijk dat zulke groepen maar n keer hoeven te komen opdagen en meteen allemaal hoon krijgen en geconfronteerd worden met een stevige aanpak van de politie.

Maar weinig is er gezegd over de vermeende sympathisanten van de Palestijnen, die de afgelopen weken meer dan eens van zich lieten horen aan de hand van antisemitisme, haat jegens Isral, oproepen tot de vernietiging van Isral, openlijke steun voor Hamas, fundamentalistische Islamitische kreten of vandalisme, intimidatie en agressie. Laat staan dat de politie hier flink tegen durfde op te treden, die namen afstand en lieten deze individuen gewoon uitrazen.

Je kunt geen samenleving hebben met zulke dubbele standaarden, dat gaat nooit goed aflopen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 12 november 2023 @ 15:40:07 #257
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211272665
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Is dat een inconsistentie? Ik weet het niet. Volgens mij niet. Op meer natuurlijke wijze andere culturen binnen laten komen is wat anders dan zomaar een grens trekken.

En wat veel getrokken grenzen juist gedaan hebben is groepen van dezelfde cultuur juist splijten, of zelfs tegen elkaar op gezet hebben. Er zijn door de britten letterlijk grenzen getrokken door dorpen heen, met vervolgens een bericht dat jij in land X woont met andere mensen verderop waar je niks mee hebt, maar je buurman en goede vrienden zit opeens in land Y.

Als hem om mensen en aanpassen gaat is sowieso veel tijd nodig. Daarom zie ik dit conflict in trouwens ook niet opgelost worden in onze levens. Denk eerder dat klimaatsverandering of een wildcard zoals AI het conflict gewoon aan de kant schuift vanwege een veel groter issue.
Wat de afgelopen 50 jaar in Europa gebeurd is qua immigratie kan ik met de beste wil van de wereld niet natuurlijk noemen. Al deze mensen van 1000-en kilometers afstand met volkomen andere culturen en achtergronden. En dat met een massaliteit en snelheid die in de geschiedenis nog nooit gezien is.

Daarbij vind ik het opsplitsen van bevolkingsgroepen of het mengen van twee naburige bevolkingsgroepen in een land eigenlijk maar peanuts.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211272673
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Ze doen toch al een tijdje niet meehelpen met het opbouwen van de wereld? Overal op de wereld massaal demonstreren, protesteren en rellen is hun enige bezigheid.
Wie bedoel je precies met 'ze' ?
  zondag 12 november 2023 @ 15:41:52 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211272691
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:35 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Dit zijn de bekende geluiden van deze radicale mafklappers. En nu?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 12 november 2023 @ 15:43:22 #260
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272708
quote:
Netanyahu tells CNN "no reason" Israel can't take patients out of Gaza hospital, blames Hamas

Asked about hospitals in Gaza, Israeli leader Benjamin Netanyahu says Israel is helping patients by establishing safe corridors amid fighting on the ground, but insists that no immunity will be given to Hamas terrorists.

"We have designated routes to a safe zone south of Gaza City," he told CNN's Dana Bash on Sunday. "We want all civilians to be moved out of harm's way."

However, he stressed that Hamas is "doing everything in its power to keep them in harm's way."

"We've called to evacuate all the patients from that (Al-Shifa, Gaza's largest) hospital, and 100 or so have already been evacuated," Netanyahu told CNN.

"There's no reason why we can't just take the patients out of there."

CNN cannot verify those claims. Israel earlier announced a corridor near Al-Shifa but the International Committee of the Red Cross said it could not confirm any evacuations had taken place.

More broadly, Netanyahu questioned what the United States would do in the same situation, if "50,000 Americans" had been killed and with "10,000 Americans held (as) hostages, including babies, women and children."

"It would take all its force and go after these killers. And what if these killers embed themselves in hospitals and schools?" he questioned.

Some context: Heavy fighting near Gaza’s largest hospital has left it in a “catastrophic situation,” with patients and staff trapped inside, ambulances unable to collect the wounded and life-support systems without electricity, health officials in Gaza and aid agencies are reporting.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 12 november 2023 @ 15:43:35 #261
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272712
Bijzonder.....

quote:
bron: nos.nl 12nov23 13u27
Luchtmacht van Jordani dropt medische hulpgoederen boven Gaza

De Jordaanse luchtmacht heeft gisteren voor de tweede keer dringende medische hulp gedropt boven het Jordaanse veldhospitaal in Gaza, zegt het leger. De levering van deze hulpgoederen was een samenwerking tussen de Verenigde Arabische Emiraten en Qatar
Ik zou toch denken dat Isral zeker geen rondvliegend (vlieg)tuig boven Gaza zou willen toestaan.
Wie weet wat er wordt afgeworpen.

Update FF uitgezocht weaar dat is gelegen: Noord Gaza: https://www.google.com/maps/place/Gaza+field+hospital+of+the+Jordanian-/@31.507003,34.4367323,17z

[ Bericht 8% gewijzigd door Vallon op 12-11-2023 15:53:18 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 12 november 2023 @ 15:43:55 #262
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211272715
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Dit soort berichten geloof ik niet meer als je kijkt wie er in die crowds meelopen.
  zondag 12 november 2023 @ 15:46:29 #263
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272735
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef Digi2 het volgende:

[..]
De snelle opkomst van A.I. , A.G.I. en B.C.I. kan er inderdaad toe leiden dat mensen onder bezetting worden omgekat tot een soort van Borgs. Kan ook plots sneller gaan dan we nu denken. Juist met name door oorlogen, zie ook de ontwikkeling van de A-bom.

Het kan alle kanten op gaan. Wellicht dat de werkloosheid zo hoog oploopt komende 10 jaar hier dat sowieso niemand Gaza of Israel wat boeit. Of een grote misinformatie campagne supercharged met levensechte AI videos zorgt voor een gigantische geweldspiraal in een groot deel van het MO. Of het zorgt voor zo'n economische groei dat we allemaal in de ruimte zitten over 60 jaar en we lachen om de oude landsgrenzen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211272754
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 15:40 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat de afgelopen 50 jaar in Europa gebeurd is qua immigratie kan ik met de beste wil van de wereld niet natuurlijk noemen. Al deze mensen van 1000-en kilometers afstand met volkomen andere culturen en achtergronden. En dat met een massaliteit en snelheid die in de geschiedenis nog nooit gezien is.
Zelfs als je de massa-immigratie van Europeanen naar Noord Amerika, Australi, Nieuw Zeeland etc.buiten beschouwing laat (voor een of andere vage reden) hebben bijv. de Golfstaten alleen al naar verhouding meer christenen dan dat er moslims in Nederland zijn, echt lariekoek
pi_211272759
twitter

Jaja, ik heb twijfels over de waarheid van dit verhaal :')
Hell To The Liars
  zondag 12 november 2023 @ 15:49:51 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272772
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Jaja, ik heb twijfels over de waarheid van dit verhaal :')
Sims 3 moment.
  zondag 12 november 2023 @ 15:53:02 #267
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211272798
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Sims 3 moment.
Ik denk niet dat die man zegt: dode kinderen zijn prima - want.

Ik vermoed dat dat een stukje invulling is van de twitteraar in kwestie.
  zondag 12 november 2023 @ 15:53:26 #268
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211272802
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:35 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ja dit is die vuile club waar het hele probleem op de Westoever door komt :r
  zondag 12 november 2023 @ 15:55:21 #269
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272819
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit soort berichten geloof ik niet meer als je kijkt wie er in die crowds meelopen.
Dat snap ik, maar:

quote:
AC Matt Twist statement on policing operation in central London

Assistant Commissioner Matt Twist has issued a statement updating on the significant policing operation taking place in London today:

This operation took place in unique circumstances, against a backdrop of conflict in the Middle East, on Armistice Day and following a week of intense debate about protest and policing. These all combined to increase community tensions.

The extreme violence from the right wing protestors towards the police today was extraordinary and deeply concerning.

They arrived early, stating they were there to protect monuments, but some were already intoxicated, aggressive and clearly looking for confrontation.

Abuse was directed at officers protecting the Cenotaph, including chants of “you’re not English any more”.

This group were largely football hooligans from across the UK and spent most of the day attacking or threatening officers who were seeking to prevent them being able to confront the main march.

Many in these groups were stopped and searched and weapons including a knife, a baton and knuckleduster were found as well as class A drugs.

Thanks to the considerable efforts of our officers, who put themselves in harm’s way, nobody was able to reach the Cenotaph, which was protected at all times.

Nine officers were injured during the day, two requiring hospital treatment with a fractured elbow and a suspected dislocated hip. Those officers were injured on Whitehall as they prevented a violent crowd getting to the Cenotaph while a remembrance service was taking place.

While the Palestine Solidarity Campaign (PSC) march did not see the sort of physical violence carried out by the right wing, we know that for London’s Jewish communities whose fears and concerns we absolutely recognise, the impact of hate crime and in particular anti-Semitic offences is just as significant.

At the end of the PSC march, we once again saw breakaway groups behaving in an intimidating manner.

Officers intercepted a group of 150 who were wearing face coverings and firing fireworks. Arrests were made after some of the fireworks struck officers in the face.

There were also a number of serious offences identified in relation to hate crime and possible support for proscribed organisations during the protest that we are actively investigating.

Locating and intercepting suspects in a crowd of the size we saw today will always be challenging, but we were further limited in our ability to do so due to the number of officers we had to deploy, from early in the day, in response to violence from the right wing groups in central London.

We will soon publish images of some of those we suspect have committed these offences and as we have shown in recent weeks, we will pursue all available lines of enquiry to identify suspects and take action even after the conclusion of protests.

As I write, there are many officers still deployed across central London responding to any outbreaks of disorder and ensuring key sites are protected ahead of tomorrow’s remembrance events.

Many more are working in custody suites dealing with the 126 people who have been arrested so far.

I am extremely proud of what our officers have achieved in challenging circumstances, including the many officers who came from across the country to help us keep London safe.
Ja ik weet het niet. Ik heb vanmorgen voldoende materiaal gezien van geweld, openlijk antisemitisme maar ook extreem rechts. Ik denk dat extremisten hun kans grijpen en de situatie proberen te gijzelen eigenlijk, en dat is eng genoeg.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211272826
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef moby_jones het volgende:

[..]
hebben bijv. de Golfstaten alleen al naar verhouding meer christenen dan dat er moslims in Nederland zijn
Hier zou ik wel graag bronnen voor zien?
  zondag 12 november 2023 @ 15:56:43 #271
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211272827
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar:
[..]
Ja ik weet het niet. Ik heb vanmorgen voldoende materiaal gezien van geweld, openlijk antisemitisme maar ook extreem rechts. Ik denk dat extremisten hun kans grijpen en de situatie proberen te gijzelen eigenlijk, en dat is eng genoeg.
Petje af voor de Engelse politie dat ze die gekken niet bij de andere massa hebben laten komen.
  zondag 12 november 2023 @ 15:56:52 #272
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272829
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk niet dat die man zegt: dode kinderen zijn prima - want.

Ik vermoed dat dat een stukje invulling is van de twitteraar in kwestie.
beetje vage referentie wellicht maar doelde op de sims 3 games die samen met een nazi vlag werden gevonden door de russen in oekraine. Ze dachten dat het simkaarten waren.
  zondag 12 november 2023 @ 16:00:01 #273
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272839
Israeli army says some 15 rockets launched from Lebanon at northern Israel. Four intercepted by Iron Dome, the rest landed in open areas. Troops responding with artillery shelling against the sources of the rocket fire

Hamas says that its Lebanon branch launched a barrage of rockets at Haifa, Nahariya, and nearby towns

https://israelpalestine.l(...)on-branch-launched-a
  zondag 12 november 2023 @ 16:00:51 #274
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211272849
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
beetje vage referentie wellicht maar doelde op de sims 3 games die samen met een nazi vlag werden gevonden door de russen in oekraine. Ze dachten dat het simkaarten waren.
Mein kampf is een goed verkopend boek, in die contreien. Als je het mij vraagt weinig bijzonders.
pi_211272869
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
. Ik denk dat extremisten hun kans grijpen en de situatie proberen te gijzelen eigenlijk, en dat is eng genoeg.
Useful idiots opgejut door Zionist Tommy Robinson die vervomd gaat als een Brits nationalist.

Verder kots ik graag nog even op Met Police. Laffe landverraders. :r
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')