abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211282902
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]
De propaganda van Israël is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsen

[ twitter ]
Volgens mij staat dat er niet?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211282904
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 15:23 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
People of the moon en hun useful idiots be like: ja maar....

[ Bericht 1% gewijzigd door marsan op 13-11-2023 16:09:57 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211282959
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocide

Meanwhile people of light be like

Thread

[ twitter ]
[ twitter ]
Mooi toch dat daar ook de homotollerantie toeneemt?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 13 november 2023 @ 16:19:43 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211283012
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mooi toch dat daar ook de homotollerantie toeneemt?
Het duurt niet lang meer tot homo's daar niet meer van flatgebouwen afgegooid kunnen worden.
pi_211283068
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Israël en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Israël meermaals bereid toe.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211283093
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 15:39 schreef Slayage het volgende:
The people of light be like:

quote:
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocide

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 15:27 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wat vind je ervan dat Hamas basissen onder ziekenhuizen bouwt?
Intolerant voor intolerantie
pi_211283096
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Kruimels is natuurlijk net zo goed onzin. De Palestijnen zouden veel gekregen hebben en ten opzichte van de huidige situatie er ver op vooruitgegaan zijn. Alleen ze moesten ook inleveren [..]
Hoe noem je dat? Wanneer er in een situatie van tegengestelde wensen, er toch een voorstel ligt waarbij je een significant groot deel van je wensen ingewilligd ziet, maar ook significante toezeggingen aan de tegenpartij moet maken en delen van je wensen niet ingewilligd gaat zien? Heet dat wellicht een compromis? Een concessie?

quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Israël meermaals politieke leiders heeft gehad die wél land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.
quote:
en dat kunnen sommige niet eens over de lippen krijgen.
Volgens mij zegt HR hier toch echt dat er eerdere voorstellen waren waarbij grote concessies gedaan werden. Wat in deze situatie (van tegengestelde wensen) toch echt impliceert dat beide kampen deels hun zin krijgen, en deels in zouden moeten leveren.

Die ontkenning dat de Palestijnen bij die voorstellen ook in zouden moeten leveren, lijkt imo toch niet echt aanwezig hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211283115
quote:

Meanwhile people of light be like

Thread

[ twitter ]
[ twitter ]
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Israëlische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zéér in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.

Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 13 november 2023 @ 16:45:49 #259
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211283199
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef probeer het volgende:

[..]
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Israëlische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zéér in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.

Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie.
Tja, het is ook te verwachten dat als je een oorlog start en deze verliest je grote kans hebt dat je grondgebied verliest. Zal Hamas toch wel ingecalculeerd hebben?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211283204
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Welke verachtelijke pro-Israel leus wordt massaal in de straten van het Westen geschreeuwd dan?
pi_211283232
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Israël en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Israël meermaals bereid toe.
Dan is het toch wel opmerkelijk dat de Palestijn dan wel akkoord gegaan is met de Oslo akkoorden. Hoe verklaar je dat dan als alleen israel water bij de wijn doet?
pi_211283292
quote:

[..]
De propaganda van Israël is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsen

[ twitter ]
Want hoe is hij "vermoord" ?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 november 2023 @ 16:55:56 #263
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211283294
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Welke verachtelijke pro-Israel leus wordt massaal in de straten van het Westen geschreeuwd dan?
geen, er is slechts zeer gebrekkig kaartmateriaal geleverd. Een beetje wat Nieuw Zeeland steeds overkomt, ze worden niet serieus genomen door cartografen, die moet je dan ook keihard aanpakken, en filatelisten
pi_211283312
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
geen, er is slechts zeer gebrekkig kaartmateriaal geleverd. Een beetje wat Nieuw Zeeland steeds overkomt, ze worden niet serieus genomen door cartografen, die moet je dan ook keihard aanpakken, en filatelisten
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben.
pi_211283313
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
Als ik de logica van mensen zou toepassen die moslims altijd vragen om afstand te nemen van moslim terroristische acties omdat zij in hun zieke geest moslims associëren met terroristen alleen maar omdat ze moslim zijn, dan zou ik moeten vragen, "nemen mensen die de regenboogvlag een warm het toedragen afstand van de oorlogsmisdaden van Israël?"
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
Alleen doe ik dat natuurlijk niet omdat het zou impliceren dat ik behoorlijk zieke kronkels in mijn hoofd zou hebben.

Guilty by association
De grote vraag is waarom Moslims die gematigd zijn zich nog willen identificeren als Moslim als dat geloof zo hard verkracht wordt door allerhande extremisten.

De kerk liep leeg na al die schandalen met pedo priesters, Moslims blijven Moslim bij non-stop terreur.

Ergens begrijp ik het ook wel hoor, geloof is sterker dan wat terroristen er van maken, maar of stilte de juiste methode is, lijkt me niet.

Je begrijpt het verlangen niet dat er vanuit de Moslims gemeenschap een krachtig signaal komt tegen terreur?
Wat denk je dat zo een Aboutaleb doet met zijn weigering die vlag te hijsen?

Met dat gelul over "veiligheid" over wat dat wel niet impliceert eigenlijk? Dat de getale extreme idioten in dit land al te extreem is om een vlaggetje te kunnen hijsen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211283332
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.
Ik ben pro-Oekraine, maar als Oekraine de grens overgaat en 1400 Russische burgers/babys verkracht/vermoord/afslacht op zo'n brute manier ga ik niet de straten op met een Oekrainse vlag die dag en ook die maand niet. Maar ik ben dan ook geen moslim zonder schaamte.
pi_211283338
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben.
Ja maar zo rolt hij. Elke tweet die in zn straatje past wordt een linkdump.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211283347
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ik ben pro-Oekraine, maar als Oekraine de grens overgaat en 1400 Russische burgers/babys verkracht/vermoord/afslacht op zo'n brute manier ga ik niet de straten op met een Oekrainse vlag die dag en ook die maand niet. Maar ik ben dan ook geen moslim zonder schaamte.
Juist. Als Oekraïne danwel Rusland een terreuraanslag pleegt gaan we ook niet zitten juichen.

Het grote verschil met de Russen en de Palestijnen is dat die laatstgenoemde groep dermate geindoctrineerd is in grote getale dat het niet zomaar ophoudt als de politiek een streep zou zetten.

De Russen zijn een broedervolk van de Oekraïners.
pi_211283351
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
De grote vraag is waarom Moslims die gematigd zijn zich nog willen identificeren als Moslim als dat geloof zo hard verkracht wordt door allerhande extremisten.

De kerk liep leeg na al die schandalen met pedo priesters, Moslims blijven Moslim bij non-stop terreur.

Ergens begrijp ik het ook wel hoor, geloof is sterker dan wat terroristen er van maken, maar of stilte de juiste methode is, lijkt me niet.

Je begrijpt het verlangen niet dat er vanuit de Moslims gemeenschap een krachtig signaal komt tegen terreur?
Wat denk je dat zo een Aboutaleb doet met zijn weigering die vlag te hijsen?

Met dat gelul over "veiligheid" over wat dat wel niet impliceert eigenlijk? Dat de getale extreme idioten in dit land al te extreem is om een vlaggetje te kunnen hijsen.
Punten scoren bij zn achterban.
pi_211283358
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:03 schreef marsan het volgende:

[..]
Punten scoren bij zn achterban.
Dat maakt mij niet gelukkig.
pi_211283362
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 17:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat maakt mij niet gelukkig.
Dan ben jij wss niet zijn achterban.
pi_211283367
quote:

[..]

[ twitter ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we de doktoren in het ziekenhuis moeten geloven hebben ze er 24000 liter brandstof nodig per dag om die generatoren te laten draaien, en dat terwijl de IC en chirurgie afdeling al draaien op zonne-energie.

1 liter diesel genereert gemiddeld 0,3 kWh energie. Dat wil zeggen dat ze daar voor 7.2 mWh aan energie opwekken per dag, boven op de energie die ze opwekken met zonne-energie, voor een ziekenhuis met 500 bedden.

Ter vergelijking, het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg heeft 942 bedden en heeft generatoren staan die gezamenlijk 781 huishoudens (of te wel 5.9 mWh) aan stroom produceren in geval van nood.

Waarom heeft een ziekenhuis in Gaza, met de helft aan bedden en vermoedelijk minder medische apparatuur zoveel meer stroom nodig?
pi_211283376
Hell To The Liars
pi_211283385
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:02 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja maar zo rolt hij. Elke tweet die in zn straatje past wordt een linkdump.
Heb het al een keer aangekaart via een TR, de enorme hoeveelheid propagandatroep van die user. Mag allemaal kennelijk.
pi_211283387
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:05 schreef marsan het volgende:

[..]
Dan ben jij wss niet zijn achterban.
Vond hem altijd sterk en een voorbeeld van hoe je integreert als Moslim in dit land, een voorbeeldfunctie die positief is.
Net als Najib Amhali, of zo een voetballer als Ziyech ofzo.

Dus dat zwakke gedoe door een persoon met voorbeeldfunctie steekt extra af.
  maandag 13 november 2023 @ 17:09:00 #276
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211283389
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Tja, het definitieve verlies van de eeuwige slachtofferrol valt sommigen erg zwaar merk je wel, het krampachtig elke strohalm vastgrijpen is gewoon vermakelijk zelfs O+

Dit soort users zijn juist het galzuur op de FOK!pouce (let op, galzuur was geen schrijffout, speciaal voor @Momo, het heldere ligt O+)
pi_211283392
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Heb het al een keer aangekaart via een TR, de enorme hoeveelheid propagandatroep van die user. Mag allemaal kennelijk.
Ja linkdumpjes is bij sommige users toegestaan naar t schijnt.
pi_211283403
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vond hem altijd sterk en een voorbeeld van hoe je integreert als Moslim in dit land, een voorbeeldfunctie die positief is.
Net als Najib Amhali, of zo een voetballer als Ziyech ofzo.

Dus dat zwakke gedoe door een persoon met voorbeeldfunctie steekt extra af.
Nah. Hih heeft lijken in zn kast en dat is bekend. Dat is ook waarom hij nooit lijsttrekekker wil worden.
pi_211283410
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:10 schreef marsan het volgende:

[..]
Nah. Hih heeft lijken in zn kast en dat is bekend. Dat is ook waarom hij nooit lijsttrekekker wil worden.
Welke lijken?
  maandag 13 november 2023 @ 17:15:48 #280
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211283426
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:10 schreef marsan het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welke lijken?
pi_211283429
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welke lijken?
2 lijk, 1 subscribe
  maandag 13 november 2023 @ 17:16:35 #282
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211283431
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:16 schreef myShizzle het volgende:

[..]
2 lijk, 1 subscribe
1 lijk van mij O+
  maandag 13 november 2023 @ 17:18:07 #283
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211283436
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:16 schreef myShizzle het volgende:

[..]
2 lijk, 1 subscribe
Ik zie grote mogelijkheden voor een briljante reclame campagne voor een begrafenisondernemer... :D
pi_211283460
quote:
5s.gif Op maandag 13 november 2023 17:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
[..]

Kan een tweet posten met 50 volgers en dan is t waar toch? ;)
  maandag 13 november 2023 @ 17:25:32 #285
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211283486
Een relevant artikel omdat het laat zien hoe waanzinnig veel geld Saudi Arabie en de VAE hebben om mee te smijten. Op dezelfde manier hebben ze in Engeland voor honderden miljarden aan real estate en businesses. Daarmee kan je genoeg invloed uitoefenen op de politiek en samenleving om te islamiseren. En die minister er vandaag uit te gooien.

SPOILER: Google Bard
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.telegraaf.nl/(...)2-miljard-bij-boeing
Emirates koopt voor $52 miljard bij Boeing

DUBAI (ANP/AFP/BLOOMBERG) - Luchtvaartmaatschappij Emirates heeft een megaorder ter waarde van 52 miljard dollar geplaatst bij vliegtuigbouwer Boeing. Het gaat om negentig toestellen voor de lange afstand van de nieuwe serie 777x. Ook worden nog eens vijf extra toestellen van het type 787 Dreamliner gekocht waarmee een bestaande order wordt vergroot tot 35 stuks.

De waarde van de order, gedaan op de luchtvaartshow van Dubai, is op basis van catalogusprijzen. Doorgaans worden bij grote bestellingen wel aanzienlijke kortingen gegeven.

De Dubai Air Show in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is maandag begonnen. Emirates is de nationale maatschappij van de VAE en de grootste aanbieder van intercontinentale vluchten ter wereld. Met de nieuwe toestellen wil het bedrijf inspelen op de sterke vraag naar vliegreizen en ook de vloot vernieuwen.

Boeing verkoopt meer
Het Amerikaanse Boeing heeft op de show ook al orders ontvangen van de maatschappijen SunExpress en FlyDubai.

Emirates maakte vorige week nog bekend in de eerste helft van het gebroken boekjaar een recordwinst van omgerekend bijna 2,6 miljard euro te hebben geboekt dankzij de sterke vraag naar vliegtickets in de zomerperiode.

De Europese vliegtuigfabrikant Airbus maakte bekend een voorlopig akkoord te hebben bereikt met Turkish Airlines over een „significante order.” Volgens Turkish Airlines gaat het om een bestelling van in totaal 355 vliegtuigen. Daarvan zouden er 240 een vaste bestelling zijn en wordt voor 115 toestellen een optie genomen. De partijen zouden later met meer details komen.

Airbus heeft al wel een nieuwe order ontvangen voor dertig vliegtuigen van het type A220-300 van de Letse maatschappij AirBaltic.
pi_211283506
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Besef je wel, dat je je met deze opmerking net zo schuldig maakt als een persoon die claimt dat Joden de wereld willen overnemen?

Alle kritiek, alle opmerkingen, alle reacties die die claim als tegenreactie zou krijgen.. kan je 1-op-1 op jouw reactie plakken.

Er is maar 1 verschil.. jij komt er mee weg want je bent pro-israel, of in ieder geval niet pro-hamas = Wenselijk, welgevallig, aan "de goede kant", etc.

Jij krijgt geen ban, geen waarschuwing, niets. Terwijl wat jij doet EXACT hetzelfde is.. een Trope tegen Palestijnen.

Kom er maar in, alles wat je erop zegt, kan ik geinverteerd pareren met dezelfde teksten die zijn gebruikt tegen antisemitisme.

- je schakeert Palestijnen gelijk met orthodoxie en Hamas.

- je spelt hen een doel op het lijf die niet Palestijns is

- Palestijnen als volk ervan beschuldigen verantwoordelijk te zijn voor reële of ingebeelde vergrijpen die zijn gepleegd door één enkel Palestijns individu of één enkele Palestijnse groep, of zelfs voor daden die zijn gepleegd door niet-Palestijnen.

- Ontkenning van het feit, de omvang, de mechanismen of de doelmatigheid van de genocide op het Palestijnse volk door Israëlische regime.

- Met twee maten meten, in die zin dat van de Palestijnen een bepaald gedrag wordt geëist dat niet van andere democratische naties wordt verwacht of verlangd

Klinkt gek he als je het omdraait! geeft meteen de goede lading, hoe 'bijzonder glibberig' die teksten zijn.

Etc

En dan ga je vast allerlei links willen plaatsen die mijn ongelijk moeten bewijzen, net zoals een zgn antisemiet wilt aantonen (met Torah referenties) dat het toch écht zo is. Enz.

Het verschil is duidelijk: met het 1 kom je weg, met het ander bén je weg :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 13-11-2023 17:33:42 ]
pi_211283563
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
SPOILER
Als we de doktoren in het ziekenhuis moeten geloven hebben ze er 24000 liter brandstof nodig per dag om die generatoren te laten draaien, en dat terwijl de IC en chirurgie afdeling al draaien op zonne-energie.

1 liter diesel genereert gemiddeld 0,3 kWh energie. Dat wil zeggen dat ze daar voor 7.2 mWh aan energie opwekken per dag, boven op de energie die ze opwekken met zonne-energie, voor een ziekenhuis met 500 bedden.

Ter vergelijking, het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg heeft 942 bedden en heeft generatoren staan die gezamenlijk 781 huishoudens (of te wel 5.9 mWh) aan stroom produceren in geval van nood.

Waarom heeft een ziekenhuis in Gaza, met de helft aan bedden en vermoedelijk minder medische apparatuur zoveel meer stroom nodig?
Bedankt voor de post. Ik vermoed zoals iedereen vermoed dat ze overdrijven, zoals een paar ziekenhuizen al vier weken lang aangeven dat ze echt bijna niks meer hebben.

Als ze 200% overdrijven dan komt 't wel in de buurt van het twee steden, wat een modern ziekenhuis is. Stel het is geen 24000 liter maar 8000, dan red 't ziekenhuis 't met die 300 liter iets meer dan een uur. Das niet zoveel
pi_211283685
[quote]1s.gif Op maandag 13 november 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

quote:
Bedankt voor de post. Ik vermoed zoals iedereen vermoed dat ze overdrijven, zoals een paar ziekenhuizen al vier weken lang aangeven dat ze echt bijna niks meer hebben.

Als ze 200% overdrijven dan komt 't wel in de buurt van het twee steden, wat een modern ziekenhuis is. Stel het is geen 24000 liter maar 8000, dan red 't ziekenhuis 't met die 300 liter iets meer dan een uur. Das niet zoveel

Dat is zonder meer waar. 300 liter zal nooit genoeg zijn om het ziekenhuis helemaal draaiende te houden. Echter denk ik niet dat het verstandig is voor Israël, of dat Hamas het zou toelaten, om er een vrachtwagen vol diesel naar toe te rijden. Dat is nogal een doelwit.

Maar 300 liter in combinatie met de aangeboden hulp om de baby's en andere patiënten te evacueren kan zeker een groot verschil maken. Dat dat tegengehouden wordt door Hamas vind ik wel kwalijk.

Als je daarbij voegt dat ze schijnbaar elke randdebiel of dokter daar een microfoon onder de neus duwen en zo valse informatie de wereld in gooien en dat de NOS dat ook maar 1 op 1 kopieert en publiceert is ook wat twijfelachtig. Het bovenstaande aan brandstof benodigdheden is afkomstig van de hoofd van chirurgie. Ik betwijfel sterk of er in Nederland überhaupt 1 hoofdchirurg rondloopt die dat soort kennis bezit over het eigen ziekenhuis. Al in al maakt dat het wel moeilijk om fatsoenlijke uitspraken te doen over de situatie in dat ziekenhuis.
pi_211283693
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 17:27 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Besef je wel, dat je je met deze opmerking net zo schuldig maakt als een persoon die claimt dat Joden de wereld willen overnemen?

Alle kritiek, alle opmerkingen, alle reacties die die claim als tegenreactie zou krijgen.. kan je 1-op-1 op jouw reactie plakken.

Er is maar 1 verschil.. jij komt er mee weg want je bent pro-israel, of in ieder geval niet pro-hamas = Wenselijk, welgevallig, aan "de goede kant", etc.

Jij krijgt geen ban, geen waarschuwing, niets. Terwijl wat jij doet EXACT hetzelfde is.. een Trope tegen Palestijnen.

Kom er maar in, alles wat je erop zegt, kan ik geinverteerd pareren met dezelfde teksten die zijn gebruikt tegen antisemitisme.

- Palestijnen als volk ervan beschuldigen verantwoordelijk te zijn voor reële of ingebeelde vergrijpen die zijn gepleegd door één enkel Palestijns individu of één enkele Palestijnse groep, of zelfs voor daden die zijn gepleegd door niet-Palestijnen.

- Ontkenning van het feit, de omvang, de mechanismen of de doelmatigheid van de genocide op het Palestijnse volk door Israëlische regime.

- Met twee maten meten, in die zin dat van de Palestijnen een bepaald gedrag wordt geëist dat niet van andere democratische naties wordt verwacht of verlangd

Klinkt gek he als je het omdraait! geeft meteen de goede lading, hoe 'bijzonder glibberig' die teksten zijn.

Etc

En dan ga je vast allerlei links willen plaatsen die mijn ongelijk moeten bewijzen, net zoals een zgn antisemiet wilt aantonen (met Torah referenties) dat het toch écht zo is. Enz.

maandag 13 november 2023 @ 17:54:39 #290
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211283695
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Een relevant artikel omdat het laat zien hoe waanzinnig veel geld Saudi Arabie en de VAE hebben om mee te smijten. Op dezelfde manier hebben ze in Engeland voor honderden miljarden aan real estate en businesses. Daarmee kan je genoeg invloed uitoefenen op de politiek en samenleving om te islamiseren. En die minister er vandaag uit te gooien.

SPOILER: Google Bard
https://www.telegraaf.nl/(...)2-miljard-bij-boeing
Emirates koopt voor $52 miljard bij Boeing

DUBAI (ANP/AFP/BLOOMBERG) - Luchtvaartmaatschappij Emirates heeft een megaorder ter waarde van 52 miljard dollar geplaatst bij vliegtuigbouwer Boeing. Het gaat om negentig toestellen voor de lange afstand van de nieuwe serie 777x. Ook worden nog eens vijf extra toestellen van het type 787 Dreamliner gekocht waarmee een bestaande order wordt vergroot tot 35 stuks.

De waarde van de order, gedaan op de luchtvaartshow van Dubai, is op basis van catalogusprijzen. Doorgaans worden bij grote bestellingen wel aanzienlijke kortingen gegeven.

De Dubai Air Show in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is maandag begonnen. Emirates is de nationale maatschappij van de VAE en de grootste aanbieder van intercontinentale vluchten ter wereld. Met de nieuwe toestellen wil het bedrijf inspelen op de sterke vraag naar vliegreizen en ook de vloot vernieuwen.

Boeing verkoopt meer
Het Amerikaanse Boeing heeft op de show ook al orders ontvangen van de maatschappijen SunExpress en FlyDubai.

Emirates maakte vorige week nog bekend in de eerste helft van het gebroken boekjaar een recordwinst van omgerekend bijna 2,6 miljard euro te hebben geboekt dankzij de sterke vraag naar vliegtickets in de zomerperiode.

De Europese vliegtuigfabrikant Airbus maakte bekend een voorlopig akkoord te hebben bereikt met Turkish Airlines over een „significante order.” Volgens Turkish Airlines gaat het om een bestelling van in totaal 355 vliegtuigen. Daarvan zouden er 240 een vaste bestelling zijn en wordt voor 115 toestellen een optie genomen. De partijen zouden later met meer details komen.

Airbus heeft al wel een nieuwe order ontvangen voor dertig vliegtuigen van het type A220-300 van de Letse maatschappij AirBaltic.
Mooi voor Boeing, maar die hebben het ook hard nodig
  maandag 13 november 2023 @ 18:03:49 #291
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211283756
0.34 een airstrike op 1 mannetje?? Hebben ze bommen teveel ofzo? Maar wel extreem nauwkeurig die bom, het komt echt letterlijk voor z'n voeten, dus een nauwkeurigheid van een halve meter

https://www.reddit.com/r/(...)h_better_resolution/
IDF Air strike in Gaza with better resolution than usual
pi_211283910
Ik hoor net dat nederland nog niet genoeg zwakbegaafden heeft, dus beginnen ze weer met importeren.
Gemiddeld IQ gaza 8 - 18 jarige 67,9 (Iemand met zwakbegaafdheid heeft een IQ tussen de 70 en 85.)

Wel lief hoor die Gaza kinderen hier laten genezen maar waar gaan die ouders 'tijdelijk' wonen? Zal wel weer een pardonnetje worden want ze kunnen niet terug, dikke tranen. 😭
pi_211283992
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 17:27 schreef Buikbrein het volgende:

[..]

Etc

Lijkt erop dat je brein nog wat lager zit dan je buik.
  maandag 13 november 2023 @ 18:31:16 #294
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211284017
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:20 schreef poenhunter het volgende:
Ik hoor net dat nederland nog niet genoeg zwakbegaafden heeft, dus beginnen ze weer met importeren.
Gemiddeld IQ gaza 8 - 18 jarige 67,9 (Iemand met zwakbegaafdheid heeft een IQ tussen de 70 en 85.)

Wel lief hoor die Gaza kinderen hier laten genezen maar waar gaan die ouders 'tijdelijk' wonen? Zal wel weer een pardonnetje worden want ze kunnen niet terug, dikke tranen. 😭
Waar heb je dat gelezen of gehoord over het gemiddeld IQ daar?
En veel kinderen zullen niet fatsoenlijk naar school gaan, dat zal zeker een grote rol spelen. Het is niets genetisch of iets dergelijks.

Hoe armoediger de bevolking hoe lager het IQ.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211284044
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 18:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar heb je dat gelezen of gehoord over het gemiddeld IQ daar?
En veel kinderen zullen niet fatsoenlijk naar school gaan, dat zal zeker een grote rol spelen. Het is niets genetisch of iets dergelijks.

Hoe armoediger de bevolking hoe lager het IQ.
Of hoe lager het IQ hoe armoediger de bevolking.
pi_211284048
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:20 schreef poenhunter het volgende:

Ik hou er niet van om mensen op hun intelligentie te beoordelen, maar jij verdient het.

Je bent echt oliedom.
pi_211284081
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:33 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik hou er niet van om mensen op hun intelligentie te beoordelen, maar jij verdient het.

Je bent echt oliedom.
Maar waarschijnlijk niet zo dom als de gemiddelde Palestijn. :+
  maandag 13 november 2023 @ 18:38:12 #298
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211284086
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:33 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Of hoe lager het IQ hoe armoediger de bevolking.
Hier is wat meer informatie te vinden over wat meespeelt in de hoogte van een IQ.

https://iq-global-test.com/nl/analytic/country

Je draait oorzaak en gevolg een beetje om. Dat vind ik eng en neigen naar de rassen theorie die de nazis ook aanhingen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211284107
Glazenmaker is tegen kinderen opnemen. Je weet namelijk zeker dat het niet tijdelijk is en heel de fam erachteraan komt. Het is al onveilig genoeg voor joden in Nederland.
pi_211284136
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
SPOILER

Volgens mij zit je rendement een factor 10 te laag. 1liter diesel (10kWh energie) 40% rendement dieselmotor, 80% generator: 10x40%x80%=3,2kWh per liter

Als ze 24.000liter per dag verbruiken dan zit er ergens een gat in de tank

[ Bericht 1% gewijzigd door Stoorzendert op 13-11-2023 18:49:27 ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')