Volgens mij staat dat er niet?quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
De propaganda van Israël is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsen
[ twitter ]
People of the moon en hun useful idiots be like: ja maar....quote:
Mooi toch dat daar ook de homotollerantie toeneemt?quote:Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocide
Meanwhile people of light be like
Thread
[ twitter ]
[ twitter ]
Het duurt niet lang meer tot homo's daar niet meer van flatgebouwen afgegooid kunnen worden.quote:Op maandag 13 november 2023 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mooi toch dat daar ook de homotollerantie toeneemt?
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Israël en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Israël meermaals bereid toe.quote:Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doen alsof de Palestijnen hun zin kregen en toch het voorstel afsloegen is een vals verhaal
quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
The people of light en hun useful idiots, be like: from the river to the sea is een oproep tot genocide
quote:Op maandag 13 november 2023 15:27 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Hamas basissen onder ziekenhuizen bouwt?
Hoe noem je dat? Wanneer er in een situatie van tegengestelde wensen, er toch een voorstel ligt waarbij je een significant groot deel van je wensen ingewilligd ziet, maar ook significante toezeggingen aan de tegenpartij moet maken en delen van je wensen niet ingewilligd gaat zien? Heet dat wellicht een compromis? Een concessie?quote:Op maandag 13 november 2023 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kruimels is natuurlijk net zo goed onzin. De Palestijnen zouden veel gekregen hebben en ten opzichte van de huidige situatie er ver op vooruitgegaan zijn. Alleen ze moesten ook inleveren [..]
quote:Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen buiten beschouwing gelaten dat Israël meermaals politieke leiders heeft gehad die wél land wilden afstaan en bereid waren om behoorlijke grote concessies doen. Die voorstellen zijn altijd afgeslagen door de Palestijnen.
Volgens mij zegt HR hier toch echt dat er eerdere voorstellen waren waarbij grote concessies gedaan werden. Wat in deze situatie (van tegengestelde wensen) toch echt impliceert dat beide kampen deels hun zin krijgen, en deels in zouden moeten leveren.quote:en dat kunnen sommige niet eens over de lippen krijgen.
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Israëlische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zéér in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.quote:Op maandag 13 november 2023 15:56 schreef Slayage het volgende:
Meanwhile people of light be like
Thread
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja, het is ook te verwachten dat als je een oorlog start en deze verliest je grote kans hebt dat je grondgebied verliest. Zal Hamas toch wel ingecalculeerd hebben?quote:Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Israëlische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zéér in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.
Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie.
Welke verachtelijke pro-Israel leus wordt massaal in de straten van het Westen geschreeuwd dan?quote:Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Beide versies van die leus zijn om precies dezelfde reden verachtelijk: omdat een volledige Israëlische dan wel Palestijnse staat, betekent dat de ander (zeer waarschijnlijk) op moet rotten of verdreven wordt, of zich (minstens) zéér in hun rechten en vrijheid aangetast zal vinden.
Imo vertonen mensen die de ene versie wel prima vinden maar de andere absoluut niet, een grote mate van hypocrisie.
Dan is het toch wel opmerkelijk dat de Palestijn dan wel akkoord gegaan is met de Oslo akkoorden. Hoe verklaar je dat dan als alleen israel water bij de wijn doet?quote:Op maandag 13 november 2023 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hun zin hebben de Palestijnen inderdaad nooit gekregen, want dat zou de vernietiging van Israël en miljoenen Joden betekenen. Ik had het dan ook over concessies, en daar was Israël meermaals bereid toe.
Want hoe is hij "vermoord" ?quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
De propaganda van Israël is om te huilen zo belabberd. Wat ze feitelijk zeggen is, Wij geven jullie een paar druppels brandstof maar vermoorden wel jullie artsen
[ twitter ]
geen, er is slechts zeer gebrekkig kaartmateriaal geleverd. Een beetje wat Nieuw Zeeland steeds overkomt, ze worden niet serieus genomen door cartografen, die moet je dan ook keihard aanpakken, en filatelistenquote:Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Welke verachtelijke pro-Israel leus wordt massaal in de straten van het Westen geschreeuwd dan?
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
geen, er is slechts zeer gebrekkig kaartmateriaal geleverd. Een beetje wat Nieuw Zeeland steeds overkomt, ze worden niet serieus genomen door cartografen, die moet je dan ook keihard aanpakken, en filatelisten
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.quote:Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
Als ik de logica van mensen zou toepassen die moslims altijd vragen om afstand te nemen van moslim terroristische acties omdat zij in hun zieke geest moslims associëren met terroristen alleen maar omdat ze moslim zijn, dan zou ik moeten vragen, "nemen mensen die de regenboogvlag een warm het toedragen afstand van de oorlogsmisdaden van Israël?"
De grote vraag is waarom Moslims die gematigd zijn zich nog willen identificeren als Moslim als dat geloof zo hard verkracht wordt door allerhande extremisten.quote:Op maandag 13 november 2023 14:28 schreef Slayage het volgende:
Alleen doe ik dat natuurlijk niet omdat het zou impliceren dat ik behoorlijk zieke kronkels in mijn hoofd zou hebben.
Guilty by association
Ik ben pro-Oekraine, maar als Oekraine de grens overgaat en 1400 Russische burgers/babys verkracht/vermoord/afslacht op zo'n brute manier ga ik niet de straten op met een Oekrainse vlag die dag en ook die maand niet. Maar ik ben dan ook geen moslim zonder schaamte.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.
Ja maar zo rolt hij. Elke tweet die in zn straatje past wordt een linkdump.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een gek tweetje met 133 likes en links moet krampachtig gaan doen alsof beide kanten een genocidale leus hebben.
Juist. Als Oekraïne danwel Rusland een terreuraanslag pleegt gaan we ook niet zitten juichen.quote:Op maandag 13 november 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ben pro-Oekraine, maar als Oekraine de grens overgaat en 1400 Russische burgers/babys verkracht/vermoord/afslacht op zo'n brute manier ga ik niet de straten op met een Oekrainse vlag die dag en ook die maand niet. Maar ik ben dan ook geen moslim zonder schaamte.
Punten scoren bij zn achterban.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mist denk ik een beetje het punt dat er onder Moslims een veel te groot aantal blij gaat staan wapperen met een vlag na een terroristische aanslag met 1400 doden, en dat die groep om die reden aangekeken wordt als een anti-westerse, ronduit gevaarlijke groep.
[..]
De grote vraag is waarom Moslims die gematigd zijn zich nog willen identificeren als Moslim als dat geloof zo hard verkracht wordt door allerhande extremisten.
De kerk liep leeg na al die schandalen met pedo priesters, Moslims blijven Moslim bij non-stop terreur.
Ergens begrijp ik het ook wel hoor, geloof is sterker dan wat terroristen er van maken, maar of stilte de juiste methode is, lijkt me niet.
Je begrijpt het verlangen niet dat er vanuit de Moslims gemeenschap een krachtig signaal komt tegen terreur?
Wat denk je dat zo een Aboutaleb doet met zijn weigering die vlag te hijsen?
Met dat gelul over "veiligheid" over wat dat wel niet impliceert eigenlijk? Dat de getale extreme idioten in dit land al te extreem is om een vlaggetje te kunnen hijsen.
Dat maakt mij niet gelukkig.quote:
Dan ben jij wss niet zijn achterban.quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we de doktoren in het ziekenhuis moeten geloven hebben ze er 24000 liter brandstof nodig per dag om die generatoren te laten draaien, en dat terwijl de IC en chirurgie afdeling al draaien op zonne-energie.
1 liter diesel genereert gemiddeld 0,3 kWh energie. Dat wil zeggen dat ze daar voor 7.2 mWh aan energie opwekken per dag, boven op de energie die ze opwekken met zonne-energie, voor een ziekenhuis met 500 bedden.
Ter vergelijking, het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg heeft 942 bedden en heeft generatoren staan die gezamenlijk 781 huishoudens (of te wel 5.9 mWh) aan stroom produceren in geval van nood.
Waarom heeft een ziekenhuis in Gaza, met de helft aan bedden en vermoedelijk minder medische apparatuur zoveel meer stroom nodig?
Heb het al een keer aangekaart via een TR, de enorme hoeveelheid propagandatroep van die user. Mag allemaal kennelijk.quote:Op maandag 13 november 2023 17:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja maar zo rolt hij. Elke tweet die in zn straatje past wordt een linkdump.
Vond hem altijd sterk en een voorbeeld van hoe je integreert als Moslim in dit land, een voorbeeldfunctie die positief is.quote:Op maandag 13 november 2023 17:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan ben jij wss niet zijn achterban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |