abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211271366
quote:
17s.gif Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Gezellig weer hier. Met z’n alle lekker alle negatiefs wat we over moslims kunnen vinden op Twitter hier neerplempen en dan gezellig allemaal de ene na de andere tirade afsteken over die vreselijke moslims.
Wat een heerlijke zondagochtend

Maar het komt allemaal door hun hoor!!
Er is al meerdere malen in deze topics aangetoond dat een groot deel van het conflict te wijten is aan de islam. De terreurgroepen zeggen het nota bene zelf.

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Intolerant voor intolerantie
  zondag 12 november 2023 @ 13:18:04 #152
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211271378
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.ynetnews.com/article/rylhuerxt
....
it was a "terrible mistake" to talk about the conditions for the release of the hostages
...
Dot. Ik blijf het niet snappen dat "mensen" eisen dat wordt voldaan aan de condities van een nietsontziende terreurorganisatie.

Dat direct betrokkenen alles zullen doen, tot desnoods jou en mij vermoorden, om hun geliefden maar te redden; kan ik meer dan begrijpen. Dit laten indalen, snap en begrijp ik niets van mensen die bereid zijn om hun kinderen en leed te gebruiken als wapen in de strijd van en ander.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211271379
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:15 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Er is al meerdere malen in deze topics aangetoond dat een groot deel van het conflict te wijten is aan de islam. De terreurgroepen zeggen het nota bene zelf.

het is ook nog een conflict die ze keer op keer op keer grandioos verliezen op alle fronten. Elk fatsoenlijk iemand zou het opgeven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211271380
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Waarom zouden zij niet hoeven werken, het geld groeit hier voor zover ik weet niet aan boompjes ?
De reden waarom zij niet hoeven te werken, weet ik niet, maar ik kan die opdringerige lieden niet betrappen als ze bezig zijn met werken. Jij wel?
pi_211271382
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Na vier weken lezen over een extreem tekort aan electriciteit en diesel (voor de generator) wat enorme gevolgen zou gaan hebben is het dan toch zover. Eindelijk.

Soort van. Weerzinwekkend dat op deze manier oorlog wordt gevoerd
pi_211271396
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Na vier weken lezen over een extreem tekort aan electriciteit en diesel (voor de generator) wat enorme gevolgen zou gaan hebben is het dan toch zover. Eindelijk.

tja hamas kon het blijkjbaar niet blijven verkopen om toch elke keer net genoeg te geven uit hun grote voorraad zodat ziekenhuizen dit konden blijven roepen. De geloofwaardigheid ging eraan. De directeuren ofttewel hamasleden konden het blijkbaar niet meer geloofwaardigmaken.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 12 november 2023 @ 13:22:17 #157
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211271406
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

oorlog is per definitie weerzinwekkend, behalve een patatje oorlog O+
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 12 november 2023 @ 13:22:32 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211271408
twitter

Opvallend enkel VS+Canada, Israël, Hongarije en microstaten tegen
pi_211271412
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
oorlog is per definitie weerzinwekkend, behalve een patatje oorlog O+
oorlog hoeft helemaal niet weerzinwekkend te zijn.

In het klein: een pester op zijn bek rammen en inelkaar slaan omdat hij jouw lunchgeld wil is helemaal niet weerzinwekkend. Wel zielig als hij dit elke dag maar blijft doen en elke dag op zijn bek getrapt blijft worden.
  zondag 12 november 2023 @ 13:25:36 #160
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211271427
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Welk groot grijs gebied heb je het over? :?
Dat dit een topic is over de situatie in Israël en Gaza, en het merendeel van het topic wordt volgegooid met Twitter filmpjes van moslims in Europa.
Ondertussen is er een crisis gaande in een ziekenhuis in Gaza, maar goed, zelfs daar wordt nog over getwijfeld in dit topic zag ik al.

Het is de kant waar dit topic elke keer op gaat.

Dit is niet transparant en neutraal. Al beweren de schreeuwers van wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211271430
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Waarom staat "occupied" tussen aanhalingstekens dat wordt niet eens betwist door Israël zelf anders had het allang al de Westelijke Jordaanoever geannexeerd
pi_211271431
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:15 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Oh, Hamas als deskundige serieus nemen...

Een groot deel van dit conflict is te wijten aan het jodendom. De terreurgroepen zeggen het nota bene zelf.

Zie je hoe belachelijk dat klinkt?
pi_211271435
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat dit een topic is over de situatie in Israël en Gaza, en het merendeel van het topic wordt volgegooid met Twitter filmpjes van moslims in Europa.
Ondertussen is er een crisis gaande in een ziekenhuis in Gaza, maar goed, zelfs daar wordt nog over getwijfeld in dit topic zag ik al.

wat is dan wel transparant en neutraal?
pi_211271448
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef torentje het volgende:

[..]
De reden waarom zij niet hoeven te werken, weet ik niet, maar ik kan die opdringerige lieden niet betrappen als ze bezig zijn met werken. Jij wel?
Werknemers kunnen een vrije dag opnemen als ze willen protesteren. De conclusie dat men niet hoeft te werken omdat mensen kunnen protesteren trek ik niet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_211271451
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:28 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Werknemers kunnen een vrije dag opnemen als ze willen protesteren. De conclusie dat men niet hoeft te werken omdat mensen kunnen protesteren trek ik niet.
de conclusie die iemand trekt hangt af hoe die persoon over demonstranten denkt en eigenlijk nog meer over het onderwerp waarover de demonstratie gaat.
pi_211271462
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
tja hamas kon het blijkjbaar niet blijven verkopen om toch elke keer net genoeg te geven uit hun grote voorraad zodat ziekenhuizen dit konden blijven roepen. De geloofwaardigheid ging eraan. De directeuren ofttewel hamasleden konden het blijkbaar niet meer geloofwaardigmaken.
Ik zag vanmorgen wel een mooie tweet die reageerde op een foto van een 2 jaar oude peuter die een dag eerder omgekomen was. De reactie was dat die jongen een Hamas lid was.
pi_211271466
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 11:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
en ook weer duidelijk aan welke kant de politie staat
Maar wat is het probleem nu? Want ik versta er geen reet van.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211271478
Kopenhagen, gisteravond.

“Vredelievende demonstranten”

https://streamable.com/h8hry5
pi_211271484
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik zag vanmorgen wel een mooie tweet die reageerde op een foto van een 2 jaar oude peuter die een dag eerder omgekomen was. De reactie was dat die jongen een Hamas lid was.
Ik heb nog geen een video van die babies in de couveuses gezien waar zij afstand nemen van Hamas, dat zegt eigenlijk al genoeg
  zondag 12 november 2023 @ 13:32:57 #170
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211271485
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wat is dan wel transparant en neutraal?
Nieuws uit Gaza en Israël, en niet je Twitter feed hierop pleuren, die maar over 1 onderwerp gaat. Is het nu zo moeilijk?

Oh, en ook niet alle nieuws zal neutraal en transparant zijn, dat snap ik ook wel. Maar Twitter filmpjes zijn dat zeker niet, in zo’n mate en steeds dezelfde uitspraken erbij.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211271486
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
ik weet niet precies hoe dit betrekking heeft op het feit dat ziekenhuizen al weken roepen geen brandstof meer te hebben maar toch in die weken konden door blijven gaan. Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- er was toch genoeg brandstof
- ze kregen het van iemand

die eerst is ernstig, want dan liegen ze.
die tweede, dat zou dan van hamas zijn. Gezien de directeuren hamasleden zijn. Echter waarom zou hamas dit doen en toch blijven rondroepen dat er tekorten zijn? Dat wordt natuurlijk op een gegeven moment niet meer geloofwaaridg. Dat betekent dat ze het erkennen en gewoon brandstof blijven geven of dat ze ermee stoppen. Gezien dit laatste, laat het zien hoe ze werkelijk zijn.
pi_211271495

In de balk (hoe heet zo'n ding) van:
pi_211271497
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nieuws uit Gaza en Israël, en niet je Twitter feed hierop pleuren, die maar over 1 onderwerp gaat. Is het nu zo moeilijk?

Oh, en ook niet alle nieuws zal neutraal en transparant zijn, dat snap ik ook wel. Maar Twitter filmpjes zijn dat zeker niet, in zo’n mate en steeds dezelfde uitspraken erbij.
dus eigenlijk wil je dat de mods hier ingrijpen en twitterfilmpjes verwijderen?
Ik ben #teamvoor
pi_211271505
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Het is volslagen uitgesloten dat Israël Oost-Jeruzalem en de Golanhoogten opgeeft.
pi_211271514
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
de conclusie die iemand trekt hangt af hoe die persoon over demonstranten denkt en eigenlijk nog meer over het onderwerp waarover de demonstratie gaat.
Tsja, Ik heb de indruk dat met name klimaat activisten afhankelijk zijn van uitkeringen, maar ook dat kan ik nergens aan toetsen omdat er geen informatie over beschikbaar is voor zover mij bekend.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_211271519
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zeg je nu dat de filmpjes die hier geplaatst worden geen link hebben met dit topic?
pi_211271532
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:35 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Tsja, Ik heb de indruk dat met name klimaat activisten afhankelijk zijn van uitkeringen, maar ook dat kan ik nergens aan toetsen omdat er geen informatie over beschikbaar is voor zover mij bekend.
en als je eerlijk bent dan komt dat door je mening over de demonstratie of over het onderwerp toch?
pi_211271534
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maar welke uitspraken zijn dat dan die volgens jou niet neutraal zijn?
pi_211271543
[edit]
pi_211271547
[edit]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')