Er is al meerdere malen in deze topics aangetoond dat een groot deel van het conflict te wijten is aan de islam. De terreurgroepen zeggen het nota bene zelf.quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Gezellig weer hier. Met z’n alle lekker alle negatiefs wat we over moslims kunnen vinden op Twitter hier neerplempen en dan gezellig allemaal de ene na de andere tirade afsteken over die vreselijke moslims.
Wat een heerlijke zondagochtend
Maar het komt allemaal door hun hoor!!
Dot. Ik blijf het niet snappen dat "mensen" eisen dat wordt voldaan aan de condities van een nietsontziende terreurorganisatie.quote:Op zondag 12 november 2023 13:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.ynetnews.com/article/rylhuerxt
....
it was a "terrible mistake" to talk about the conditions for the release of the hostages
...
het is ook nog een conflict die ze keer op keer op keer grandioos verliezen op alle fronten. Elk fatsoenlijk iemand zou het opgeven.quote:Op zondag 12 november 2023 13:15 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen in deze topics aangetoond dat een groot deel van het conflict te wijten is aan de islam. De terreurgroepen zeggen het nota bene zelf.
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
De reden waarom zij niet hoeven te werken, weet ik niet, maar ik kan die opdringerige lieden niet betrappen als ze bezig zijn met werken. Jij wel?quote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij niet hoeven werken, het geld groeit hier voor zover ik weet niet aan boompjes ?
Na vier weken lezen over een extreem tekort aan electriciteit en diesel (voor de generator) wat enorme gevolgen zou gaan hebben is het dan toch zover. Eindelijk.quote:
tja hamas kon het blijkjbaar niet blijven verkopen om toch elke keer net genoeg te geven uit hun grote voorraad zodat ziekenhuizen dit konden blijven roepen. De geloofwaardigheid ging eraan. De directeuren ofttewel hamasleden konden het blijkbaar niet meer geloofwaardigmaken.quote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Na vier weken lezen over een extreem tekort aan electriciteit en diesel (voor de generator) wat enorme gevolgen zou gaan hebben is het dan toch zover. Eindelijk.
Soort van. Weerzinwekkend dat op deze manier oorlog wordt gevoerd
oorlog is per definitie weerzinwekkend, behalve een patatje oorlogquote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Na vier weken lezen over een extreem tekort aan electriciteit en diesel (voor de generator) wat enorme gevolgen zou gaan hebben is het dan toch zover. Eindelijk.
Soort van. Weerzinwekkend dat op deze manier oorlog wordt gevoerd
oorlog hoeft helemaal niet weerzinwekkend te zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oorlog is per definitie weerzinwekkend, behalve een patatje oorlog
Dat dit een topic is over de situatie in Israël en Gaza, en het merendeel van het topic wordt volgegooid met Twitter filmpjes van moslims in Europa.quote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Welk groot grijs gebied heb je het over?
Waarom staat "occupied" tussen aanhalingstekens dat wordt niet eens betwist door Israël zelf anders had het allang al de Westelijke Jordaanoever geannexeerdquote:Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Opvallend enkel VS+Canada, Israël, Hongarije en microstaten tegen
Oh, Hamas als deskundige serieus nemen...quote:Op zondag 12 november 2023 13:15 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen in deze topics aangetoond dat een groot deel van het conflict te wijten is aan de islam. De terreurgroepen zeggen het nota bene zelf.
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
wat is dan wel transparant en neutraal?quote:Op zondag 12 november 2023 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat dit een topic is over de situatie in Israël en Gaza, en het merendeel van het topic wordt volgegooid met Twitter filmpjes van moslims in Europa.
Ondertussen is er een crisis gaande in een ziekenhuis in Gaza, maar goed, zelfs daar wordt nog over getwijfeld in dit topic zag ik al.
Het is de kant waar dit topic elke keer op gaat.
Dit is niet transparant en neutraal. Al beweren de schreeuwers van wel.
Werknemers kunnen een vrije dag opnemen als ze willen protesteren. De conclusie dat men niet hoeft te werken omdat mensen kunnen protesteren trek ik niet.quote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef torentje het volgende:
[..]
De reden waarom zij niet hoeven te werken, weet ik niet, maar ik kan die opdringerige lieden niet betrappen als ze bezig zijn met werken. Jij wel?
de conclusie die iemand trekt hangt af hoe die persoon over demonstranten denkt en eigenlijk nog meer over het onderwerp waarover de demonstratie gaat.quote:Op zondag 12 november 2023 13:28 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Werknemers kunnen een vrije dag opnemen als ze willen protesteren. De conclusie dat men niet hoeft te werken omdat mensen kunnen protesteren trek ik niet.
Ik zag vanmorgen wel een mooie tweet die reageerde op een foto van een 2 jaar oude peuter die een dag eerder omgekomen was. De reactie was dat die jongen een Hamas lid was.quote:Op zondag 12 november 2023 13:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tja hamas kon het blijkjbaar niet blijven verkopen om toch elke keer net genoeg te geven uit hun grote voorraad zodat ziekenhuizen dit konden blijven roepen. De geloofwaardigheid ging eraan. De directeuren ofttewel hamasleden konden het blijkbaar niet meer geloofwaardigmaken.
Maar wat is het probleem nu? Want ik versta er geen reet van.quote:Op zondag 12 november 2023 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en ook weer duidelijk aan welke kant de politie staat
Ik heb nog geen een video van die babies in de couveuses gezien waar zij afstand nemen van Hamas, dat zegt eigenlijk al genoegquote:Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen wel een mooie tweet die reageerde op een foto van een 2 jaar oude peuter die een dag eerder omgekomen was. De reactie was dat die jongen een Hamas lid was.
Nieuws uit Gaza en Israël, en niet je Twitter feed hierop pleuren, die maar over 1 onderwerp gaat. Is het nu zo moeilijk?quote:Op zondag 12 november 2023 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat is dan wel transparant en neutraal?
ik weet niet precies hoe dit betrekking heeft op het feit dat ziekenhuizen al weken roepen geen brandstof meer te hebben maar toch in die weken konden door blijven gaan. Dan zijn er 2 mogelijkheden:quote:Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen wel een mooie tweet die reageerde op een foto van een 2 jaar oude peuter die een dag eerder omgekomen was. De reactie was dat die jongen een Hamas lid was.
dus eigenlijk wil je dat de mods hier ingrijpen en twitterfilmpjes verwijderen?quote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nieuws uit Gaza en Israël, en niet je Twitter feed hierop pleuren, die maar over 1 onderwerp gaat. Is het nu zo moeilijk?
Oh, en ook niet alle nieuws zal neutraal en transparant zijn, dat snap ik ook wel. Maar Twitter filmpjes zijn dat zeker niet, in zo’n mate en steeds dezelfde uitspraken erbij.
Het is volslagen uitgesloten dat Israël Oost-Jeruzalem en de Golanhoogten opgeeft.quote:Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Opvallend enkel VS+Canada, Israël, Hongarije en microstaten tegen
Tsja, Ik heb de indruk dat met name klimaat activisten afhankelijk zijn van uitkeringen, maar ook dat kan ik nergens aan toetsen omdat er geen informatie over beschikbaar is voor zover mij bekend.quote:Op zondag 12 november 2023 13:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de conclusie die iemand trekt hangt af hoe die persoon over demonstranten denkt en eigenlijk nog meer over het onderwerp waarover de demonstratie gaat.
Zeg je nu dat de filmpjes die hier geplaatst worden geen link hebben met dit topic?quote:Op zondag 12 november 2023 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat dit een topic is over de situatie in Israël en Gaza, en het merendeel van het topic wordt volgegooid met Twitter filmpjes van moslims in Europa.
Ondertussen is er een crisis gaande in een ziekenhuis in Gaza, maar goed, zelfs daar wordt nog over getwijfeld in dit topic zag ik al.
Het is de kant waar dit topic elke keer op gaat.
Dit is niet transparant en neutraal. Al beweren de schreeuwers van wel.
en als je eerlijk bent dan komt dat door je mening over de demonstratie of over het onderwerp toch?quote:Op zondag 12 november 2023 13:35 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Tsja, Ik heb de indruk dat met name klimaat activisten afhankelijk zijn van uitkeringen, maar ook dat kan ik nergens aan toetsen omdat er geen informatie over beschikbaar is voor zover mij bekend.
Maar welke uitspraken zijn dat dan die volgens jou niet neutraal zijn?quote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nieuws uit Gaza en Israël, en niet je Twitter feed hierop pleuren, die maar over 1 onderwerp gaat. Is het nu zo moeilijk?
Oh, en ook niet alle nieuws zal neutraal en transparant zijn, dat snap ik ook wel. Maar Twitter filmpjes zijn dat zeker niet, in zo’n mate en steeds dezelfde uitspraken erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |