SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Waren geen cijfers van Hamas chef. Omlaag naar 9k dan volgens Israel.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn er echt geen 10k hoor. Alle info die bij Hamas vandaan komt is niet al te betrouwbaar he. Maar ik begrijp wel dat je de cijfers maar al te graag overneemt. Weet je wel zeker dat het er 10k zijn trouwens? Volgens mij zijn het er veel meer. Die rotjoden toch ook he 🙂A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Eerst zeik je een fragment af voordat je hebt gezien waarover het gaat, gewoon afzeiken om het afzeiken, en daarna, uit schaamte denk ik dat je toch even klikt, zet je het fragment op ongeveer een derde af. Toen had je reden genoeg gevonden om het af te kunnen kraken hier, meer had je niet nodig, je was er. En dan komt je triomfantelijke post.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot het moment dat Luijendijk beweert dat moslims in dit land 2e rangs burgers zijn. Dat zijn ze niet, moslims zijn geen slachtoffer.
Het fragment gaat over mensen zoals jij en ik, een gemiste kans dat je het niet afkeek. Je hebt er niets maar dan ook niets van begrepen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hatseflats22 op 11-11-2023 22:00:00 ]![]()
Verstandig. Daarna begint die Raoul Heertje pas echt enge onzin uit te kramen en hij is nog wel een Jood. Dus goed gedaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot het moment dat Luijendijk beweert dat moslims in dit land 2e rangs burgers zijn. Dat zijn ze niet, moslims zijn geen slachtoffer.![]()
Ik kijk het wel af..komt goed. Heb een lichte aversie tegen dat programma en tegen links progressief, maar ik zal het kijken 🙂quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eerst zeik je een fragment af voordat je hebt gezien waarover het gaat, gewoon afzeiken om het afzeiken, en daarna, uit schaamte denk ik dat je toch even klikt, zet je het fragment op ongeveer een derde af. Toen had je reden genoeg gevonden om het af te kunnen kraken hier, meer had je niet nodig, je was er. En dan komt je triomfantelijke post.
Het fragment gaat over mensen zoals jij en ik, een gemiste kans dat je het niet afkeek. Je hebt er niets maar dan ook niets van begrepen.![]()
Top 👍👍quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kijk het wel af..komt goed. Heb een lichte aversie tegen dat programma en tegen links progressief, maar ik zal het kijken 🙂![]()
Welke moskeen zijn precies beklad dan? Aan het begin van het filmpje wordt dat benoemd en ik kan het nergens terugvinden.![]()
Zelfs als dat zo zou zijn dan moet je nagaan waardoor dit komt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot het moment dat Luijendijk beweert dat moslims in dit land 2e rangs burgers zijn. Dat zijn ze niet, moslims zijn geen slachtoffer.
Wanneer ik gewoontes en klederdracht uit mijn eigen vaderland zou overnemen en dit naar buiten toe zou uitdragen, dan zou ik me waarschijnlijk ook een 2e rangsburger voelen (wat kijken die mensen me raar aan, joh?).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ok, heb het gezien. Inderdaad een mooi verhaal, kan niks anders zeggen. Ik herinner me dat na Bataclan er een boek is verschenen waarin de vader van een terrorist en de vader van een slachtoffer in gesprek gaan en samen optrekken. Dit soort uitingen van menselijkheid zijn zeldzaam.quote:![]()
Fijne reactie, dank. Het is inderdaad ongelofelijk wat sommige mensen na zo immens verdriet nog op kunnen brengen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok, heb het gezien. Inderdaad een mooi verhaal, kan niks anders zeggen. Ik herinner me dat na Bataclan er een boek is verschenen waarin de vader van een terrorist en de vader van een slachtoffer in gesprek gaan en samen optrekken. Dit soort uitingen van menselijkheid zijn zeldzaam.![]()
Mooie beelden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:12 schreef ExTec het volgende:
Beetje chillen, op het strand.
[ twitter ]
Het is ze gegund om Gaza te heroveren en er beschaving te herintroduceren.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Je moet er gewoon wel een toeristen paradijs van kunnen maken? Allemaal high rise hotels aan de zee?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mooie beelden.
Het is ze gegund om Gaza te heroveren en er beschaving te herintroduceren.
Jammer dat hamas dood & verderf belangrijker vindt.<signature here>.![]()
Yep, oorlog en crises zijn geen normale situatie en juist dan zullen (moeten?) zonder omhaal, lijken in de grond of in het vuur worden geworpen. Rottend vlees in een ziekenhuis "bewaren" lijkt mij vragen om problemen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis niet helemaal een normale situatie he dat ze tijd hebben om die 24 uur te volgen. Of familie leden zijn gevlucht
Ik twijfel serieus aan een uitspraak dat suggereerd dat er honderden lichamen liggen te "rotten" omdat ze liggen te wachten om begraven te worden. Ik beluister hier de NOS die komt met een kreet die het in "westers denken" verschrikkelijk maakt dat men doden niet zou kunnen begraven (los dat dit, verder prima kan)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Oja, nu staat er een man met een grijns op zijn gezicht, wapen in de hand te vertellen dat ie blij is een gebied te gaan conqueren (dus niet retake), en dat vinden we prachtig. En dan komt ook nog eens iemand zeggen dat ie het ze gunt om het land 'terug te veroveren'. Walgelijk.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Stoer hoor, juichen om oorlog. Daar ga je met je zogenaamde 'morele kompas'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezien. Nice, MP7, mooi stukje techniek.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Het hele Midden-Oosten zal voorlopig wel een negatief reisadvies hebben (behalve voor de mensen die er oorspronkelijk vandaan komen).quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je moet er gewoon wel een toeristen paradijs van kunnen maken? Allemaal high rise hotels aan de zee?
Jammer dat hamas dood & verderf belangrijker vindt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Behalve in 2034, natuurlijk, dan mogen we 'aanschuiven bij een heus voetbalspektakel'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten zal voorlopig wel een negatief reisadvies hebben (behalve voor de mensen die er oorspronkelijk vandaan komen).Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Zou wel 'lachen' zijn wanneer Israel zich dan zou plaatsen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Behalve in 2034, natuurlijk, dan mogen we 'aanschuiven bij een heus voetbalspektakel'.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wapens zijn in de praktijk hele interessante mechanische apparaten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Stoer hoor, juichen om oorlog. Daar ga je met je zogenaamde 'morele kompas'.
Kan best dat jij dat niet interessant vind.<signature here>.![]()
Ja, ga er maar niet op in, net doen alsof je het niet begrijpt. Slechte trolactie, dat wel. Prettig weekend verder.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wapens zijn in de praktijk hele interessante mechanische apparaten.
Kan best dat jij dat niet interessant vind.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Kans is groot aangezien er nogal een hoop landen aanwezig zullen zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou wel 'lachen' zijn wanneer Israel zich dan zou plaatsen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Wat moet ik er van vinden?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ga er maar niet op in, net doen alsof je het niet begrijpt. Slechte trolactie, dat wel. Prettig weekend verder.
Soldaten hebben soms wel eens vrijaf, en itt wat jij wellicht denkt, gaan ze dan niet alleen maar met een serieuze blik naar de muur staren.
Ze gaan dan wat leuks doen, naar het strand is leuk.<signature here>.![]()
quote:Bron nu.nl 11nov23 20u10
Het Isralische leger zegt te gaan helpen bij de evacuatie van baby's uit het Al Shifa-ziekenhuis in Gaza-Stad. Volgens een legerwoordvoerder cordineert de krijgsmacht samen met het ziekenhuis de evacuatie en zal die zondag plaatsvinden.Goed nieuws ?quote:Bevestigd Reuters 11nov23 22u48
TEL AVIV, Nov 11 (Reuters) - The Israeli military will help evacuate babies trapped in Gaza's Al Shifa Hospital on Sunday, Chief Israeli military spokesperson Rear Admiral Daniel Hagari said on Saturday.
"The staff of the Shifa hospital has requested that tomorrow we help the babies in the pediatric department to get to a safer hospital. We will provide the assistance needed," Hagari told a news conference.
Ik ga benieuwd zijn hoe men dat gaan organiseren.
Worden - zo ja - de Isralirs, als kennelijk gevraagd, met welke open armen ontvangen ?
Waar naartoe gaat die "evacuatie" ?
Naar Isral is al gauw koren op de molen dat de kinderen ontvoeren. Overlijdt een kind tijdens die actie, wordt ze direct verweten dat ze kinderen onder hun handen doden. Is evacuatie naar het Zuiden, zal het verwijt zijn dat kindjes naar de hel op Aarde worden gedumpt.
Kortom, ik denk dat Isral tegemoet komend aan "wens" het nooit goed zal kunnen doen.
Wat Isral imo het beste kan doen is een stuk of wat couveuses sturen (ca 10-20K/stuk) met voor 24-48 uur life support zodat het personeel ter plaatse dat op een handkar - tijdens een corridor pauze - naar het Zuiden kan rijden. Al daar, zoekt de staf het maar weer zelf uit."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Nah, Israel heeft een kutploeg.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kans is groot aangezien er nogal een hoop landen aanwezig zullen zijn.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Alle wapens waarmee men Hamas aan gort schiet is om te juichen. Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Stoer hoor, juichen om oorlog. Daar ga je met je zogenaamde 'morele kompas'.![]()
Gaat het nou om babies of om prestige?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Goed nieuws ?
Worden - zo ja - de Isralirs, als kennelijk gevraagd, met welke open armen ontvangen ?
Naar Isral is al gauw koren op de molen dat de kinderen ontvoeren. Overlijdt een kind tijdens die actie, wordt ze direct verweten dat ze kinderen onder hun handen doden. Is evacuatie naar het Zuiden, zal het verwijt zijn dat kindjes naar de hel op Aarde worden gedumpt.
Kortom, ik denk dat Isral tegemoet komend aan "wens" het nooit goed zal kunnen doen.
Wat Isral imo het beste kan doen is een stuk of wat couveuses sturen (ca 10-20K/stuk) met voor 24-48 uur life support zodat het personeel ter plaatse dat op een handkar - tijdens een corridor pauze - naar het Zuiden kan rijden. Al daar, zoekt de staf het maar weer zelf uit.Intolerant voor intolerantie![]()
pasgeboren babies toch ? Met idd een flink stuk PR gedoe als zienswijze.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Gaat het nou om babies of om prestige?
Ik lees niets over prestige maar dat Isral kennelijk gevraagd is te helpen.
Of en hoe dat vorm krijgt, gaan we morgen/strax bezien."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
En de mensen op de IC dan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Goed nieuws ?
Wat Isral imo het beste kan doen is een stuk of wat couveuses sturen (ca 10-20K/stuk) met voor 24-48 uur life support zodat het personeel ter plaatse dat op een handkar - tijdens een corridor pauze - naar het Zuiden kan rijden. Al daar, zoekt de staf het maar weer zelf uit.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Beeld je maar in dat het oekrainers zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En de mensen op de IC dan?
Dan verdwijnen alle bijdehandte vragen als sneeuw voor de zon
<signature here>.![]()
Als Oekraners hun hoofdkwartier gaan beschermen met pasgeboren baby's verdwijnt snel een groot deel van mijn sympathie voor ze.quote:Op zondag 12 november 2023 00:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beeld je maar in dat het oekrainers zijn.
Dan verdwijnen alle bijdehandte vragen als sneeuw voor de zon![]()
Babys van je gezworen vijand in de oven stoppen of verkrachten tot de bekentjes breken of babys van je gezworen vijand opnemen in de eigen ziekenhuizen.
Verschil tussen wezens en mensen. Ik weet wel voor wie ik zou kiezen als baddies en goodies.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Iets met handbeademing en vooral opschieten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En de mensen op de IC dan?
Vooralsnog werd vanadaag de zielige babykaart getrokken die doodgaan dus laten we het niet moeliijker maken dat ook naar adem happende strijders met oorlogswonden in leven moeten worden gehouden.
Ik wil mij voorstellen dat soldaten bereid zijn om de gewonden in hun tanks te vervoeren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
"pro-palestijnse demonstranten"
[ Bericht 7% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 12-11-2023 07:02:55 ]got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
'From the river to the Nile'“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
De Palestijnen zijn nooit voor een twee-staten oplossing geweest. Dan komt het aan op het recht van de sterkste. En alle moslims daar zijn een aantal keer flink in het poepertje genomen door de Joden nadat ze Israel hadden aangevallen.quote:
Niemand schreeuwt nu ook dat we land van Polen, Denemarken, Belgie, Frankrijk terug moeten geven aan Duitsland. Als je oorlogen start en snoeihard vernederd wordt, dan verlies je land. Maar blijkbaar geldt dat niet voor moslims.![]()
De settlers zijn ook niet voor een twee staten oplossing en in feite hebben de Britten juist land aan Joden teruggegeven dat ze verloren hadden aan de moslims.quote:Op zondag 12 november 2023 07:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn nooit voor een twee-staten oplossing geweest. Dan komt het aan op het recht van de sterkste. En alle moslims daar zijn een aantal keer flink in het poepertje genomen door de Joden nadat ze Israel hadden aangevallen.
Niemand schreeuwt nu ook dat we land van Polen, Denemarken, Belgie, Frankrijk terug moeten geven aan Duitsland. Als je oorlogen start en snoeihard vernederd wordt, dan verlies je land. Maar blijkbaar geldt dat niet voor moslims.
'From the river to the Nile' is hun doel.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Bizar dan dat ze de Sinai teruggaven. Dat zou je normaal niet snel doen als dat je doel was.quote:Op zondag 12 november 2023 07:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De settlers zijn ook niet voor een twee staten oplossing en in feite hebben de Britten juist land aan Joden teruggegeven dat ze verloren hadden aan de moslims.
'From the river to the Nile' is hun doel.![]()
Daar waren die settlers ook vast niet voor. Israel kan natuurlijk ook alleen maar land behouden met de steun van het Westen.quote:Op zondag 12 november 2023 07:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bizar dan dat ze de Sinai teruggaven. Dat zou je normaal niet snel doen als dat je doel was.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
got me a movie, I want you to know
Surreelquote:Op zondag 12 november 2023 07:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is wel de ultieme “fuck around and find out” footage.
[ Bericht 32% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 12-11-2023 08:09:33 ]got me a movie, I want you to know
![]()
Slechts vredige bedoelingen
Er is maar weinig vredigs aan de bedoelingen van de demonstranten van nu.quote:Op zondag 12 november 2023 08:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Slechts vredige bedoelingen![]()
Een vredige holocaust voor een etnisch zuiver Palestinaquote:Op zondag 12 november 2023 08:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is maar weinig vredigs aan de bedoelingen van de demonstranten van nu.got me a movie, I want you to know
Iets voor half negen, maar 't is zondag, dus de nukes zijn weer op tijdquote:Op zondag 12 november 2023 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar eens nukes overwegen.got me a movie, I want you to know
Isral mag ondertussen wel eens aan komen kakken met beelden/bewijs van het hoofdkwartier van Hamas onder 't ziekenhuis, zou een hoop gemiep en gepiep in de wereld schelen.![]()
Tja, dit is dus ook de reden dat moeilijk onderscheid gemaakt kanbworden tussen Hamas en de zogenaamde burgerbevolking. Ze zijn oprecht trots op hun terroristen, vrijwel allemaal. Nu is dat misschien te begrijpen als er constant bommen op je hoofd vallen, maar de Palestijnen zijn historisch altijd al gewelddadig geweest. God mag weten wat ze zouden doen als ze militair sterker waren.quote:
Tijd om de oorlog dus te radicaliseren. Het is mogelijk om mensen weer bij zinnen te krijgen maar dat kan alleen door onderwerping.![]()
Hoe oud is deze video? Ze hebben allemaal een jericho en super oude uitrusting.quote:![]()
- Het idee dat ze allemaal oprecht trots zijn op terroristen, wat weet jij nou van die cultuur, helemaal niets toch?quote:Op zondag 12 november 2023 08:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, dit is dus ook de reden dat moeilijk onderscheid gemaakt kanbworden tussen Hamas en de zogenaamde burgerbevolking. Ze zijn oprecht trots op hun terroristen, vrijwel allemaal. Nu is dat misschien te begrijpen als er constant bommen op je hoofd vallen, maar de Palestijnen zijn historisch altijd al gewelddadig geweest. God mag weten wat ze zouden doen als ze militair sterker waren.
Tijd om de oorlog dus te radicaliseren. Het is mogelijk om mensen weer bij zinnen te krijgen maar dat kan alleen door onderwerping.
- Het idee dat een groep mensen, Palestijnen in dit geval, altijd gewelddadig is geweest. Dat is gewoon absurd en ook gewoon slecht, het is kwaadaardig om zo over mensen te denken. Het is net zo dom om als over Duitsers te zeggen dat ze altijd slecht zijn geweest.
- Het idee dat onderwerping mensen tot zinnen brengt door de oorlog te radicaliseren, in Jiskefet kunnen ze zulk absurdisme nog niet verzinnen.
Ik weet geen oplossingen, het is verdomd lastig. Maar schijnoplossingen pik ik er zo uit.![]()
https://www.tonycomiti.co(...)rist-battle/?lang=enquote:Op zondag 12 november 2023 08:51 schreef oblo het volgende:
[..]
Hoe oud is deze video? Ze hebben allemaal een jericho en super oude uitrusting.
2003?![]()
Tja. los racisme maar eens op als alle mensen die fel tegen racisme zijn het precies andersom vinden omdat ze niet beter weten of net iets te onderontwikkeld zijn.
![]()
![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 12-11-2023 09:26:48 ]got me a movie, I want you to know
![]()
Wel leuk idee voor een woke "pro-palestijns" kinderfeestje
Overal in de wereld dezelfde haat en uitingen.quote:Op zondag 12 november 2023 09:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]Niets aan de hand idd
[ twitter ]Weer es wat anders dan een wappie met een fakkel
[ twitter ]Poepje van de dag
[ twitter ]Mijn god...
Ze komen niet om aardig te zijn en mee te doen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Haatvolk.quote:Op zondag 12 november 2023 09:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk idee voor een woke "pro-palestijns" kinderfeestje
Van vroeg af aan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Heftig die laatste, maar wat is de deal met met die accounts uit India die het altijd hebben over uncontrollable immigration in de EUquote:Op zondag 12 november 2023 09:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]Niets aan de hand idd
[ twitter ]Weer es wat anders dan een wappie met een fakkel
[ twitter ]Poepje van de dag
[ twitter ]Mijn god...
Het is niet alsof India zelf de grootste mix van culturen is met de nodige clashes. Gooien ze die tweets eruit om zichzelf beter te voelen?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
jA mAaR iSrALquote:Op zondag 12 november 2023 00:54 schreef Red_85 het volgende:
Babys van je gezworen vijand in de oven stoppen of verkrachten tot de bekentjes breken of babys van je gezworen vijand opnemen in de eigen ziekenhuizen.
Verschil tussen wezens en mensen. Ik weet wel voor wie ik zou kiezen als baddies en goodies.Intolerant voor intolerantie![]()
De video is recent geupload maar is de video van na 7 oktober?quote:
Ik ben gestopt bij minuut 3 dus vergeef me. Die interviewer vraagt naar een reactie op het vermoorden van Isralische burgers. Wat voor reactie verwacht je als die lui opgegroeid zijn in de West Bank en leven met idf en kolonisten?![]()
Je moet je wel in bochten wringen om je standpunt vast te houden he?quote:Op zondag 12 november 2023 07:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar waren die settlers ook vast niet voor. Israel kan natuurlijk ook alleen maar land behouden met de steun van het Westen.
Intolerant voor intolerantie![]()
Maar @Mutant01 het was stigmatiserend als ik dit zei. Krijg ik nog een rectificatie?quote:Op zondag 12 november 2023 08:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Slechts vredige bedoelingen![]()
Gezellig weer hier. Met z’n alle lekker alle negatiefs wat we over moslims kunnen vinden op Twitter hier neerplempen en dan gezellig allemaal de ene na de andere tirade afsteken over die vreselijke moslims.
Wat een heerlijke zondagochtend
Maar het komt allemaal door hun hoor!!Wie dit leest is een lezer van dit![]()
AFP: The United Nations announces a "large number" of deaths in a bombing of its headquarters in the Gaza Strip
https://israelpalestine.l(...)unces-a-large-numberOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
![]()
alsof je rond gaat paraderen in Nazi Outfit
wat een ongelofelijke debielen.
"pro palestijns"
Het was toch echt Hammas die begon.quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Gezellig weer hier. Met z’n alle lekker alle negatiefs wat we over moslims kunnen vinden op Twitter hier neerplempen en dan gezellig allemaal de ene na de andere tirade afsteken over die vreselijke moslims.
Maar het komt allemaal door hun hoor!!![]()
![]()
Ah je bent dus moslim?quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar het komt allemaal door hun hoor!!
Dat verklaart een hoop.![]()
De britten toch, met hun gekke lijnen op een kaart tekenenquote:Op zondag 12 november 2023 10:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was toch echt Hammas die begon.En nu zit een verlebberde kerel daar met een gouden kroon te praten over armoede. Whehe.
Erg matige wereld dit.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het was dan ook bedoeld om de dagelijkse routine van het welles nietes spel even op te starten.quote:Op zondag 12 november 2023 10:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De britten toch, met hun gekke lijnen op een kaart tekenenEn nu zit een verlebberde kerel daar met een gouden kroon te praten over armoede. Whehe.
Erg matige wereld dit.![]()
![]()
https://qr.ae/pKHHKS
In the HAMAS charter, after they have killed all jews between the river jordan and the sea, their next two declared targets for “cleansing” are Egypt and Jordan,
That might explain why those two countries are reluctant to accept HAMAS. it does not fully explain why the other 40+ muslim countries are also refusing them.![]()
Oh is dat de nieuwe traditie hier? Ben even out of the loop geweest.quote:Op zondag 12 november 2023 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was dan ook bedoeld om de dagelijkse routine van het welles nietes spel even op te starten.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Geen idee, maar er werd niet echt gediscussieerd. En aangezien ik nog steeds gestopt met roken ben kan ik wel wat afleiding gebruiken.quote:Op zondag 12 november 2023 10:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh is dat de nieuwe traditie hier? Ben even out of the loop geweest.![]()
die lafbekjes moeten ook altijd hun gezicht bedekkenquote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]alsof je rond gaat paraderen in Nazi Outfit
"pro palestijns"![]()
Jezus wat een varkengot me a movie, I want you to know
De Polen ook maar even Oekraners laten afslachten om het bezit van Lviv, de Armenirs over Urartu, Rusland om Charkov, Nederland om Brussel, Turkije om Thessaloniki, Duitsland om Straatsburg en de Sami om Lapland?quote:Op zondag 12 november 2023 10:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De britten toch, met hun gekke lijnen op een kaart tekenenEn nu zit een verlebberde kerel daar met een gouden kroon te praten over armoede. Whehe.
Erg matige wereld dit.![]()
De AFP live videostream van Gaza die Steve Lookner gebruikt lijkt eruit te liggen
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
https://qr.ae/pKHHP4
The problem was that all the tanks that were supposed to come to the rescue were neutralized by drone bombs. The bases where the soldiers were stationed and the police stations were attacked first. Close to 350 soldiers and close to 200 police officers were ambushed and killed. The help that was coming by road, were also ambushed and kept busy at intersections by Hamas in waiting. The helicopters were unable to distinguish between Hamas and Israeli citizens, hence they couldn’t help. When the IDF finally made it to sites, a lot of Hamas fighters were positioned in the Jewish homes, while other homes were bobby trapped..
Hamas used the gift that isreal gave them in allowing 20,000 work visas from Gaza, Hamas sent their spies, and planned the attack for 2 years, while behaving and acting as they they want peace. Completely catching Isreal off guard
Hamas had precise information as to who is responsible for the security of the villages, where they live, where the armory is located etc. provided by their spies that Isreal allowed in..![]()
In je eigen land zo behandeld worden door terroristenverheerlijkersquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door JimmyJames op 12-11-2023 11:43:24 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op zondag 12 november 2023 10:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Erg matige wereld dit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Denk eerder dat de Britten beter hadden moeten nadenken voor ze wat lijnen neer pleurden. Eigenlijk overal waar ze dat deden was 't ellende.quote:Op zondag 12 november 2023 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Polen ook maar even Oekraners laten afslachten om het bezit van Lviv, de Armenirs over Urartu, Rusland om Charkov, Nederland om Brussel, Turkije om Thessaloniki, Duitsland om Straatsburg en de Sami om Lapland?
Is echter altijd zo geweest met dat grenzen tekenen. Men denkt nooit na over de mensen die er wonen. Die komen pas helemaal onderaan het lijstje van 'belangrijk'.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Hadden de Turken maar wat harder moeten vechten dan had je nu Palestijnse en Joodse vrouwen gezamenlijk aan het buikdansen gehad.quote:Op zondag 12 november 2023 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder dat de Britten beter hadden moeten nadenken voor ze wat lijnen neer pleurden. Eigenlijk overal waar ze dat deden was 't ellende.
Is echter altijd zo geweest met dat grenzen tekenen. Men denkt nooit na over de mensen die er wonen. Die komen pas helemaal onderaan het lijstje van 'belangrijk'.![]()
Waarom zou je een masker dragen als het een vredeslievende demo zou zijn?quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]alsof je rond gaat paraderen in Nazi Outfit
"pro palestijns"![]()
Dus een vlag van je eigen land is tegenwoordig genoeg om uitgescholden te worden door pro-Palestijnse demonstranten?quote:![]()
Ik denk dat het probleem juist is dat er wel hoop is voor die intolerante mensen.quote:Op zondag 12 november 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
Er is geen hoop voor die intolerante mensen, jammer dat we ze niet kunnen deporteren.![]()
Voor 7 oktober.quote:Op zondag 12 november 2023 09:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De video is recent geupload maar is de video van na 7 oktober?
Ik ben gestopt bij minuut 3 dus vergeef me. Die interviewer vraagt naar een reactie op het vermoorden van Isralische burgers. Wat voor reactie verwacht je als die lui opgegroeid zijn in de West Bank en leven met idf en kolonisten?
Verwacht je ook van de gemiddelde israeli dat ze terroristische aanslagen op Palestijnse burgers goedkeuren omdat ze zijn opgegroeid met aanslagen en raketten?![]()
Dus er mag hier niet gepost worden wat sommige moslims en overig intolerant tuig uitvreten? Want dat zou onaardig zijn naar alle moslims?quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij ligt de schuld daarvoor niet bij de mensen die het documenteren en posten...![]()
Ik zou me bepaald niet prettig voelen als ik daartussen zou belanden.quote:Op zondag 12 november 2023 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou je een masker dragen als het een vredeslievende demo zou zijn?
En dan ben ik redelijk wat gewend door in Den Haag Moerwijk/Schilderswijk te hebben gewoond![]()
![]()
Ik denk dat het voor een deel stoerdoenerij is van sneue jonge gastjes die het allemaal reuze spannend vinden, net als die zwarte baretten die ineens opdoken bij KOZP.quote:Op zondag 12 november 2023 10:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou me bepaald niet prettig voelen als ik daartussen zou belanden.
En dan ben ik redelijk wat gewend door in Den Haag Moerwijk/Schilderswijk te hebben gewoond
Maar het mag gewoon niet en ik snap ook niet dat er niet tegen opgetreden wordt.![]()
Welkom in NWS.quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Protge moi de mes dsirs.![]()
Welke natuurwet verhinderd dat ze gedeporteerd kunnen worden? De zwaartekracht?quote:Op zondag 12 november 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
Er is geen hoop voor die intolerante mensen, jammer dat we ze niet kunnen deporteren.![]()
Ik ben zo klaar met die trieste lafbekjes die in een grote groep stoer durven zijn tegen een paar bejaarden.quote:![]()
Zonde dat er geen voetbalhooligans in de buurt liepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Een natuurwet niet, maar bijvoorbeeld de grondwet kan een rol spelen.quote:Op zondag 12 november 2023 11:06 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Welke natuurwet verhinderd dat ze gedeporteerd kunnen worden? De zwaartekracht?
Probeer het maar concreet te maken...gewoon praktisch.
Wie zou je precies willen deporteren en waarheen? Hoe zet je mensen uit naar een land, als dat land ze niet accepteert?
Wat doe je met mensen die enkel een Nederlands paspoort hebben, dus geen dubbel paspoort?
Hoe maak je de selecties?
Wat doe je met de kinderen?
Nou ik ben benieuwd!![]()
Ik weet nog wel een forum voor je wanneer je exact het tegenovergestelde wilt lezen.quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Mensen claimen dat je nu met socoal media de feiten kunt zien, maar in werkelijkheid is SM de ultieme vorm van propaganda.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Jouw commentaar vind ik even walgelijk als het geschreeuw in het filmpje.quote:Op zondag 12 november 2023 11:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die vaatdoek ook met haar lelijke inteeltkopZulke mensen horen niet hier.
![]()
en ook weer duidelijk aan welke kant de politie staatquote:Op zondag 12 november 2023 11:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
![]()
Hier ook wat beeldmateriaal van walgelijk gedrag vanuit Israel, zodat iedereen zich weer inclusief kan voelen. Want laten we eerlijk zijn, er is genoeg haat in Israel naar palestijnen, moslims, andere religies etc. Maar gelukkig is dat vooralsnog een minderheid.
Ik kon alleen geen beeldmateriaal vinden van pro-israel demonstranten die pro-palestina demonstranten aanvallen en lastig vallen.
https://youtube.com/shorts/sUJrXNCfUrk?feature=shared![]()
Dan draaien we de geldkraan richting zulke landen dicht.quote:Op zondag 12 november 2023 11:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een natuurwet niet, maar bijvoorbeeld de grondwet kan een rol spelen.
Probeer het maar concreet te maken...gewoon praktisch.
Wie zou je precies willen deporteren en waarheen? Hoe zet je mensen uit naar een land, als dat land ze niet accepteert?Wanneer je met een bivakmuts op en een IS vlag in de hand rond marcheert dan heb je in de westerse wereld niets te zoeken, egaal welk paspoort je hebt.quote:Wat doe je met mensen die enkel een Nederlands paspoort hebben, dus geen dubbel paspoort?
Hoe maak je de selecties?Die kunnen prima met haatpappa en haatmamma mee.quote:Wat doe je met de kinderen?
Nou nou nou zeg.quote:Op zondag 12 november 2023 11:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
![]()
De enige die je het land uit kunt gooien zijn mensen zonder paspoort of met een dubbel paspoort, die kun je het Nederlanderschap ontnemen. Als mensen hier in woord en daden de democratie verwerpen, prima.quote:Op zondag 12 november 2023 11:17 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dan draaien we de geldkraan richting zulke landen dicht.
[..]
Wanneer je met een bivakmuts op en een IS vlag in de hand rond marcheert dan heb je in de westerse wereld niets te zoeken, egaal welk paspoort je hebt.
[..]
Die kunnen prima met haatpappa en haatmamma mee.
Maar dan nog steeds is dat niet zo makkelijk, want er is hier gelukkig een rechtstaat.![]()
Dit dus, er moet gewoon keiharde handhaving zijn op dit soort uitingen. Veel meer kan je niet doen.quote:Op zondag 12 november 2023 11:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De enige die je het land uit kunt gooien zijn mensen zonder paspoort of met een dubbel paspoort, die kun je het Nederlanderschap ontnemen. Als mensen hier in woord en daden de democratie verwerpen, prima.
Maar dan nog steeds is dat niet zo makkelijk, want er is hier gelukkig een rechtstaat.got me a movie, I want you to know
Leuk is het echter niet dat opdringerige lieden allemaal in het Noorden een bestaan willen en dat zij niet hoeven te werken voor gemak en luxe.quote:Op zondag 12 november 2023 11:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
Wie zou je precies willen deporteren en waarheen? Hoe zet je mensen uit naar een land, als dat land ze niet accepteert?
Ik dacht steeds dat jij uit Breda of Brabant kwam of daar ooit woonde. En dacht dus dat jij met Moerwijk de Bredase wijk bedoelde (eigenlijk verzamelnaam voor meerdere wijken).quote:Op zondag 12 november 2023 10:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou me bepaald niet prettig voelen als ik daartussen zou belanden.
En dan ben ik redelijk wat gewend door in Den Haag Moerwijk/Schilderswijk te hebben gewoond![]()
Maar ben in de war met andere FOK!-dames denk ik. Whiskers2009 sowieso.
Ook een hele multiculti wijk, Moerwijk/Hoge Vucht (Breda)."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Waarom zouden zij niet hoeven werken, het geld groeit hier voor zover ik weet niet aan boompjes ?quote:Op zondag 12 november 2023 11:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Leuk is het echter niet dat opdringerige lieden allemaal in het Noorden een bestaan willen en dat zij niet hoeven te werken voor gemak en luxe.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Ik denk dat ze een heel stijf onbesneden piemeltje hier van krijgen. Zet ze in Gaza en het loopt ze dun in de broek.quote:Op zondag 12 november 2023 11:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een deel stoerdoenerij is van sneue jonge gastjes die het allemaal reuze spannend vinden, net als die zwarte baretten die ineens opdoken bij KOZP.
Maar het mag gewoon niet en ik snap ook niet dat er niet tegen opgetreden wordt.![]()
Zucht…. Iets met een groot grijs gebied wat er nog tussenin ligt…quote:Op zondag 12 november 2023 10:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dus er mag hier niet gepost worden wat sommige moslims en overig intolerant tuig uitvreten? Want dat zou onaardig zijn naar alle moslims?
Volgens mij ligt de schuld daarvoor niet bij de mensen die het documenteren en posten...
Het topic gaat bijna alleen nog maar daarover.
Ik zou zeggen: opsplitsen naar een apart topic over stoute moslims in Europa.
Pleur je daar maar al je Twitter feed neer.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op zondag 12 november 2023 11:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jij uit Breda of Brabant kwam of daar ooit woonde. En dacht dus dat jij met Moerwijk de Bredase wijk bedoelde (eigenlijk verzamelnaam voor meerdere wijken).![]()
Maar ben in de war met andere FOK!-dames denk ik. Whiskers2009 sowieso.
Ook een hele multiculti wijk, Moerwijk/Hoge Vucht (Breda).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want deze demonstranten protesteren niet uit naam van Palestina of zo?quote:Op zondag 12 november 2023 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zucht…. Iets met een groot grijs gebied wat er nog tussenin ligt…
Pleur je daar maar al je Twitter feed neer.![]()
quote:Op zondag 12 november 2023 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Ah zie je wel. Dan was ik niet helemaal abuis. En...welkom terug in Brabant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel koud hier h vandaag."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Er zijn moslims met minder fundamentalistische opvattingen, maar dat is in het westen volgens mij een minderheid van de moslimbevolking. Migranten houden er vaak fundamentalistischer opvattingen op na dan mensen in het thuisland. Zo zijn er nogal wat christenen in de VS met extreem fundamentalistische opvattingen.quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
De islam gaat boven allesGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Die berichten worden hier neergezet omdat het gerommel in Europa met vooral moslims onlosmakelijk is verbonden met het geweld dat we momenteel zien in Gaza en omliggend gebied. Ja, het is soms een hele rij van dit soort berichten, maar anderzijds hebben we bijvoorbeeld ook Slayage die soms ook met een hele stoet aan Be Like anti-Isral posts voor de dag komt. Jouw voorstel is een vorm van het ontkennen van de werkelijkheid.quote:Op zondag 12 november 2023 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe mensen in Europa reageren op dit conflict heeft toch alles met dit conflict te maken? Ik zie hier geen filmpjes die niet direct met de oorlog israel - hamas te maken hebben. Waar zie jij zo een filmpje?quote:Op zondag 12 november 2023 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:French model arrested for mocking report of baby burned by Hamas terrorists
Warda Anwar probed for ‘glorifying terrorism’ after asking if corpse was seasoned and ‘What was the side dish?’; Israeli embassy calls remark ‘disgusting’
PARIS, France — A social media influencer was arrested in France on Thursday for making light of the reported killing of an Israel baby by Hamas terrorists, prosecutors told AFP.
In a video, the woman — identified by media as Warda Anwar, a model — commented on remarks by an Israeli first responder who said Hamas gunmen had burned a baby alive in an oven during their assault on October 7.
The report has not been confirmed by Israeli authorities. Eli Beer of United Hatzalah, who first reported the incident, has since said he heard it secondhand. However, there is no dispute that terrorists burned some of their victims, including children and babies.
“I wonder whether they added salt and pepper first, did they add thyme?” Anwar said in the video. “What was the side dish?”
Following strong reactions on social media to the video last week, France’s Interior Minister Gerald Darmanin said Friday he had filed a criminal complaint against Anwar.got me a movie, I want you to know
Eigenlijk zijn alle religies gewoon kut, en als ze er niet waren, dan was het een stuk vrediger op aarde...quote:Op zondag 12 november 2023 11:16 schreef oblo het volgende:
Hier ook wat beeldmateriaal van walgelijk gedrag vanuit Israel, zodat iedereen zich weer inclusief kan voelen. Want laten we eerlijk zijn, er is genoeg haat in Israel naar palestijnen, moslims, andere religies etc. Maar gelukkig is dat vooralsnog een minderheid.
Ik kon alleen geen beeldmateriaal vinden van pro-israel demonstranten die pro-palestina demonstranten aanvallen en lastig vallen.
https://youtube.com/shorts/sUJrXNCfUrk?feature=shared![]()
Lekker constructief wel, al die frigging haat
Snap ook echt werkelijk al die massa's flippende moslims (en een enkele Jood) niet in de westerse steden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Welnee, dan was er wel weer iets anders. De mens heeft doorgaans toch wat houvast en structuur nodig in de complexiteit der dingen in het levenquote:Op zondag 12 november 2023 11:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle religies gewoon kut, en als ze er niet waren, dan was het een stuk vrediger op aarde...
Is van alle tijdenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 12 november 2023 11:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah zie je wel. Dan was ik niet helemaal abuis. En...welkom terug in Brabant.
Haha tnx. Wilde dichtbij mijn familie wonen maar ook niet te dichtbij, zij wonen allemaal in Oudenbosch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel koud hier h vandaag.
Het is trouwens best leuk hier hoor. Er wordt veel georganiseerd.
Heb een stamkroeg om de hoek, de binnenstad is 3x struikelen.
Werk is aan de overkant. Works for me
Oh en met de trein zit ik zo in Rotterdam/Delft/Den Haag. Ik ben wel helemaal verrandstad hoor, voel me geen Brabander ookal ben ik er toch echt 1, de echte Roosendaalers versta ik ook gewoon niet
En ja! Was gelijk goed wakker toen ik vanochtend de haarbal ging uitlaten om 7 uur![]()
![]()
Die ene natuurwet. En anders die andere natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 11:06 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Welke natuurwet verhinderd dat ze gedeporteerd kunnen worden? De zwaartekracht?![]()
Gaza is nog niet gestopt met rokenquote:Op zondag 12 november 2023 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, maar er werd niet echt gediscussieerd. En aangezien ik nog steeds gestopt met roken ben kan ik wel wat afleiding gebruiken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Wat ik vaak opmerkelijk vind is dat veel mensen die de oorzaken van heel veel postkoloniale oorlogen bij het bepalen van de grenzen en het combineren van verschillende bevolkingsgroepen in een land, wel fan zijn van een multiculturele samenleving in het westen. Ik zeg niet dat dat voor jou ook geldt h, maar die inconsistentie lijkt bij veel mensen niet binnen te komen.quote:Op zondag 12 november 2023 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder dat de Britten beter hadden moeten nadenken voor ze wat lijnen neer pleurden. Eigenlijk overal waar ze dat deden was 't ellende.
Is echter altijd zo geweest met dat grenzen tekenen. Men denkt nooit na over de mensen die er wonen. Die komen pas helemaal onderaan het lijstje van 'belangrijk'.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Ja zou het nog goed kunnen komen met die agressieve moslims die een ander niet kunnen verdragenquote:Op zondag 12 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem juist is dat er wel hoop is voor die intolerante mensen.![]()
![]()
Wel eens, maar dan was er vast wel weer wat anders uitgevonden waarover we elkaar de kop in kunnen slaan.quote:Op zondag 12 november 2023 11:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle religies gewoon kut, en als ze er niet waren, dan was het een stuk vrediger op aarde...![]()
Het punt is dat de tolerantie in de westerse wereld misbruikt wordt om intolerantie te promoten, daar was het niet voor bedoeld zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 12 november 2023 12:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja zou het nog goed kunnen komen met die agressieve moslims die een ander niet kunnen verdragen![]()
Ja, voetbalclubs waar men aanhanger van is....quote:Op zondag 12 november 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens, maar dan was er vast wel weer wat anders uitgevonden waarover we elkaar de kop in kunnen slaan.![]()
![]()
Ik word er ook niet zo vrolijk van. Al die haat overal, en al die flippende mensen.quote:Op zondag 12 november 2023 12:00 schreef Molo het volgende:
Lekker constructief wel, al die frigging haat
Snap ook echt werkelijk al die massa's flippende moslims (en een enkele Jood) niet in de westerse steden.
Gelukkig zijn er ook nog wel redelijke mensen waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Ook onder moslims.
Afgelopen dinsdag nog een hele dag samengewerkt met een Iraanse vrouw die al jaren in ons land woont. Ik dacht, nu ga ik toch eens vragen waarom veel jonge Iranirs nu massaal achter Isral staan. Ik heb wel een idee, uiteraard (iets van de vijand van mijn vijand is mijn vriend enzovoorts). Maar wilde het eens even echt horen van een (voormalig) Iraanse.
Nou, wat ze vertelde: veel mensen in Iran (voor de revolutie een redelijk seculier land) zijn volgens haar eigenlijk helemaal niet zo erg religieus (niet zoals in andere Midden-Oosterse landen, en niet zo religieus als veel mensen in het Westen soms denken). Daarom hebben veel Iranirs ook massaal zo'n schijthekel aan hun eigen leiders, die religie zo opdringt aan de bevolking.
Daarom sympathiseren ze ook met Isral, dat n strijd tegen de Iraanse machthebbers, n strijd tegen religieuze (Islamitische) onderdrukking als het ware.
Verder gaf ze aan dat Iranirs het vervelend vinden dat ze onder de Arabische moslimhoop worden gegooid, want het zijn Perzen, geen Arabieren (cultureel-historisch gezien). En natuurlijk sjiitisch.
Anyway, het bevestigde wel een beetje het beeld van jonge Iranirs die de straat op gaan vr Isral.
En het bevestigt mijn beeld dat ik heel erg hoop op een ooit weer vrij Iran voor dat volk.![]()
Verder heb ik genoeg moslimcollega's waar je een genuanceerd gesprek mee kunt voeren over dit hele gebeuren. Uit Turkije, Marokko en zelfs eentje uit Afghanistan.
De meeste overigens best seculier/niet heel religieus meer/geen hoofddoek dragend.
Die laatste (de Afghaan) was de vreemdste, trouwens.
Met hem in een eettent wat biertjes gedronken. Hij dronk lekker Chouffjes mee, maar zei dat ie bier niet echt lekker vindt. Ik zo van: je hoeft niet mee te drinken h.
Hij van: ach nee, ik drink gewoon wat sneller, dan is het zo leeg.
Ik bedoel, wie doet dat nou.![]()
Cultuurbarbaar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Op Al Jazeera - satelliet - zijn ze een nieuw media offensief gestart. Indrukwekkend beelden vertonen van gewonde mensen mannen, vrouwen, kinderen die al bloedend (wel wat stilletjes) op de vloer van een ziekenjhuis liggen met de bekende Pallywood van druk rondrennende mensen in operatie-tenues.
Opvallend is dan dat diverse gezichten van gewonde mannen zijn geblurd en op die van vertederende kinderen flink wordt ingezoomd.
Vervolgens zijn de journalisten als een machine bezig, om Isral te veroordelen. Verder geen woord over Hamas om het tot een Palestijns slachtoffer crisis te maken waarbij jawel, de term genocide daarin een heel andere lading krijgt en westerse media worden afgeschilderd als feitelijk Nazi's.
Ik vrees dat Isral in media de propaganda slag om Gaza aan het verliezen zijn. Er valt niet te discussieren over hoe iemand een beeld ziet als feit, ook al is dat beeld volledig uit context gerukt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Dankjewel om even een ander geluid te laten horen.quote:Op zondag 12 november 2023 12:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik word er ook niet zo vrolijk van. Al die haat overal, en al die flippende mensen.
Gelukkig zijn er ook nog wel redelijke mensen waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Ook onder moslims.
Afgelopen dinsdag nog een hele dag samengewerkt met een Iraanse vrouw die al jaren in ons land woont. Ik dacht, nu ga ik toch eens vragen waarom veel jonge Iranirs nu massaal achter Isral staan. Ik heb wel een idee, uiteraard (iets van de vijand van mijn vijand is mijn vriend enzovoorts). Maar wilde het eens even echt horen van een (voormalig) Iraanse.
Nou, wat ze vertelde: veel mensen in Iran (voor de revolutie een redelijk seculier land) zijn volgens haar eigenlijk helemaal niet zo erg religieus (niet zoals in andere Midden-Oosterse landen, en niet zo religieus als veel mensen in het Westen soms denken). Daarom hebben veel Iranirs ook massaal zo'n schijthekel aan hun eigen leiders, die religie zo opdringt aan de bevolking.
Daarom sympathiseren ze ook met Isral, dat n strijd tegen de Iraanse machthebbers, n strijd tegen religieuze (Islamitische) onderdrukking als het ware.
Verder gaf ze aan dat Iranirs het vervelend vinden dat ze onder de Arabische moslimhoop worden gegooid, want het zijn Perzen, geen Arabieren (cultureel-historisch gezien). En natuurlijk sjiitisch.
Anyway, het bevestigde wel een beetje het beeld van jonge Iranirs die de straat op gaan vr Isral.
En het bevestigt mijn beeld dat ik heel erg hoop op een ooit weer vrij Iran voor dat volk.![]()
Verder heb ik genoeg moslimcollega's waar je een genuanceerd gesprek mee kunt voeren over dit hele gebeuren. Uit Turkije, Marokko en zelfs eentje uit Afghanistan.
De meeste overigens best seculier/niet heel religieus meer/geen hoofddoek dragend.
Met hem in een eettent wat biertjes gedronken. Hij dronk lekker Chouffjes mee, maar zei dat ie bier niet echt lekker vindt. Ik zo van: je hoeft niet mee te drinken h.
Cultuurbarbaar.
Brengt wat evenwicht in dit topic.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Under discussion: This is what a possible hostage deal looks like
The release of dozens of Israeli children and other civilians in exchange for fuel, days of respite and the release of some Palestinian prisoners - this is the deal that is still under discussion, according to a political source
Prime Minister Benjamin Netanyahu said Saturday night in a nationally televised press conference that it was a "terrible mistake" to talk about the conditions for the release of the hostages, but almost at the same time as he was saying this, a political official detailed the outline of a possible deal, which is still under discussion.
According to the political source, there is an agreement that would see dozens of children and other civilians out of the 239 hostages held by Hamas released in a hostage deal. In return, Gaza will receive a few days of respite, fuel will be brought into the Gaza Strip on the condition that it reaches a predetermined destination and some Palestinians in Israeli prisons - youths and women - will be released.
"We are now discussing the details," said the source. "The exact number is not clear yet, but the ambition is to release as many abductees as possible. It will take a few days, and at the end the deal will be brought for the government's approval because the release of the prisoners needs to be approved."
In response to a question on the subject at the press conference, Netanyahu said: "It is a terrible mistake to talk here about the conditions. If we talk here, we talk to Hamas, we reveal our cards, and we don't do that. We talk among ourselves even into the night, but not outside. We will return to them with determination and I'm sure with reason, and reason says - don't talk about it here, so I'm not talking about it here."
Defense Minister Yoav Gallant spoke at the press conference about the youngest abductee, the 10-month-old baby Kfir Bibas from Nir Oz. "He and his family were kidnapped to Gaza. He is exactly the age of my youngest grandson and I ask - who plays with him, who takes care of him among these human animals, who takes care of a baby who is still crawling? This question keeps nagging at me and I say - we have a supreme duty to return Kfir and all the abductees home - children, women, old people. We must return them all home."
The Lebanese newspaper Al-Akhbar, which is affiliated with Hezbollah, reported that the US is working on an agreement that includes three clauses: a temporary cease-fire, an exchange of prisoners, and humanitarian aid. According to the newspaper, the American mediation includes the introduction of 7,000 trucks of humanitarian aid and fuel to all areas of the Gaza Strip, and restarting all hospitals during the temporary cease-fire - which will last between three days and five days.
The agreement the Americans are working on, according to Al-Akhbar, states that Israeli and foreign hostages will be released in exchange for 140 Palestinian youths and minors who were arrested "on the basis of unarmed activity." Up to 36 Israeli hostages will be released from the Gaza Strip in exchange for the release of female prisoners from Israeli prisons.got me a movie, I want you to know
Dit klopt volledig. Het wordt tijd de kindermoordenaars, haatmullahs en terreursponsors die de Ayatollahs zijn te verdrijven.quote:Op zondag 12 november 2023 12:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik word er ook niet zo vrolijk van. Al die haat overal, en al die flippende mensen.
Cultuurbarbaar.![]()
quote:Ook Al-Quds-ziekenhuis in Gaza-stad functioneert niet meer
Het Palestijnse Rode Kruis (PRCS) zegt dat dat het Al-Quds-ziekenhuis in Gaza-stad niet langer operationeel is vanwege een tekort aan brandstof en een gebrek aan stroom. In een verklaring schrijft de hulporganisatie dat ze de internationale gemeenschap verantwoordelijk houdt.
PRCS houdt de internationale gemeenschap en de ondertekenaars van de Vierde Conventie van Genve verantwoordelijk voor de volledige ineenstorting van het gezondheidszorgsysteem en de daaruit voortvloeiende verschrikkelijke humanitaire omstandigheden", schrijft het Palestijnse Rode Kruis.
Het Al-Quds-ziekenhuis ligt in de buurt van het Al Shifa-ziekenhuis dat sinds gisteren niet meer operationeel is.got me a movie, I want you to know
Welk groot grijs gebied heb je het over?quote:Op zondag 12 november 2023 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: