Iets voor half negen, maar 't is zondag, dus de nukes zijn weer op tijdquote:Op zondag 12 november 2023 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar eens nukes overwegen.
Tja, dit is dus ook de reden dat moeilijk onderscheid gemaakt kanbworden tussen Hamas en de zogenaamde burgerbevolking. Ze zijn oprecht trots op hun terroristen, vrijwel allemaal. Nu is dat misschien te begrijpen als er constant bommen op je hoofd vallen, maar de Palestijnen zijn historisch altijd al gewelddadig geweest. God mag weten wat ze zouden doen als ze militair sterker waren.quote:
Hoe oud is deze video? Ze hebben allemaal een jericho en super oude uitrusting.quote:
- Het idee dat ze allemaal oprecht trots zijn op terroristen, wat weet jij nou van die cultuur, helemaal niets toch?quote:Op zondag 12 november 2023 08:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, dit is dus ook de reden dat moeilijk onderscheid gemaakt kanbworden tussen Hamas en de zogenaamde burgerbevolking. Ze zijn oprecht trots op hun terroristen, vrijwel allemaal. Nu is dat misschien te begrijpen als er constant bommen op je hoofd vallen, maar de Palestijnen zijn historisch altijd al gewelddadig geweest. God mag weten wat ze zouden doen als ze militair sterker waren.
Tijd om de oorlog dus te radicaliseren. Het is mogelijk om mensen weer bij zinnen te krijgen maar dat kan alleen door onderwerping.
https://www.tonycomiti.co(...)rist-battle/?lang=enquote:Op zondag 12 november 2023 08:51 schreef oblo het volgende:
[..]
Hoe oud is deze video? Ze hebben allemaal een jericho en super oude uitrusting.
Overal in de wereld dezelfde haat en uitingen.quote:Op zondag 12 november 2023 09:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]Niets aan de hand idd
[ twitter ]Weer es wat anders dan een wappie met een fakkel
[ twitter ]Poepje van de dag
[ twitter ]Mijn god...
Haatvolk.quote:Op zondag 12 november 2023 09:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk idee voor een woke "pro-palestijns" kinderfeestje
Heftig die laatste, maar wat is de deal met met die accounts uit India die het altijd hebben over uncontrollable immigration in de EUquote:Op zondag 12 november 2023 09:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]Niets aan de hand idd
[ twitter ]Weer es wat anders dan een wappie met een fakkel
[ twitter ]Poepje van de dag
[ twitter ]Mijn god...
jA mAaR iSrALquote:Op zondag 12 november 2023 00:54 schreef Red_85 het volgende:
Babys van je gezworen vijand in de oven stoppen of verkrachten tot de bekentjes breken of babys van je gezworen vijand opnemen in de eigen ziekenhuizen.
Verschil tussen wezens en mensen. Ik weet wel voor wie ik zou kiezen als baddies en goodies.
De video is recent geupload maar is de video van na 7 oktober?quote:
Je moet je wel in bochten wringen om je standpunt vast te houden he?quote:Op zondag 12 november 2023 07:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar waren die settlers ook vast niet voor. Israel kan natuurlijk ook alleen maar land behouden met de steun van het Westen.
Maar @Mutant01 het was stigmatiserend als ik dit zei. Krijg ik nog een rectificatie?quote:Op zondag 12 november 2023 08:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Slechts vredige bedoelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |