Om die arme, zielige, onderdrukte, onder islamofobie gebukt gaande lieve meid die slechts oproept tot wereldwijde genocide op Joden te beschermen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is dat Visegrad tweetje verwijderd?
Denk eerder dat het een psycholoog is die hen door dat gesprek helpt met de verwerking. En dat hebben ze dan gefilmd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat de wereld de indruk krijgt dat de enige zielige kindertjes die in Gaza zijn?
Het lijkt me niet dat dit zonder begeleiding wordt gedaan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk eerder dat het een psycholoog is die hen door dat gesprek helpt met de verwerking. En dat hebben ze dan gefilmd.
nee omdat ik denk dat dit soort heksenjachten zich beter tot twitter kunnen beperken en dat we dat hier gewoon niet willen, niet. We gaan niet met namen lopen strooien, in die zin een twitterbericht van iemand plaatsen is iets heel anders dan een twitterbericht met een foto en een naam van iemand.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om die arme, zielige, onderdrukte, onder islamofobie gebukt gaande lieve meid die slechts oproept tot wereldwijde genocide op Joden te beschermen natuurlijk.
Ik zou 100% niet willen dat mijn eigen kinderen met verse trauma's gebruikt zouden worden voor dit soort televisie en ik zou eveneens andermans kinderen met verse trauma's ook niet willen interviewen voor een tv programma. Het heeft niets met het welzijn van deze kinderen te maken, wat ze in Gaza wel of niet doen doet voor deze kinderen wat mij betreft niet ter zake, sterker nog je merkwaardige suggestie bevestigt alleen maar mijn bezwaar dat deze kinderen worden ingezet voor andere belangen dan het allerhoogste belang, namelijk hun eigen welzijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat de wereld de indruk krijgt dat de enige zielige kindertjes die in Gaza zijn?
Och ja, opzich is het ook wel prima hoor. Maar persoonlijk mag het loeder overal met naam en toenaam online staan, dan heeft ze een keer een GELDIGE reden dat ze geen stageplek krijgtquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nee omdat ik denk dat dit soort heksenjachten zich beter tot twitter kunnen beperken en dat we dat hier gewoon niet willen, niet. We gaan niet met namen lopen strooien, in die zin een twitterbericht van iemand plaatsen is iets heel anders dan een twitterbericht met een foto en een naam van iemand.
Dat is niet de bedoeling lijkt me, dus prima beslissing, goede moderatie, dit dat
nee omdat ik niet kan bevestigen dat de naam van die lieve meid kloptquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om die arme, zielige, onderdrukte, onder islamofobie gebukt gaande lieve meid die slechts oproept tot wereldwijde genocide op Joden te beschermen natuurlijk.
Okquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee omdat ik niet kan bevestigen dat de naam van die lieve meid klopt
ja doen we altijd ja
Dank u. Mensen kapot maken doen ze maar lekker buiten FOK!quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
Visegrad op Twitter postte dat een student in Nederland dit deed:
[ afbeelding ]
Zo, opgelost.
Oh ja dat is nog een veel sterker punt, ik denk dat die van @Straat_Commando kwam als ik jou zo inschatquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee omdat ik niet kan bevestigen dat de naam van die lieve meid klopt
ja doen we altijd ja
I know, ik ben toch ook niet in FB aan het zaniken?quote:
Ik juich het toe dat zulke antisemieten kapot worden gemaakt. We zeiden nooit meer maar kennelijk was dat een holle frase.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dank u. Mensen kapot maken doen ze maar lekker buiten FOK!
nee kwam van mij ja!quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog een veel sterker punt, ik denk dat die van @:StraatCommando kwam als ik jou zo inschat
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee kwam van mij ja!
straat heb ik nog niet gezien, die is denk op pad met aberknullig
De terreuraanslag sinds 7 oktober 2023 en alles wat nu gebeurd ligt in dat afgewogen verlengde om gegijzelden vrij te krijgen, daders op te brengen en Hamas terreur afstoppen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, het conflict loopt al veel langer dan 7 oktober.
upvotejeje maar ook TR want ik ben gewoon in een nare buiquote:
Wellicht voor het sociale Hamas dat zij stopt haar terreur in -en vanuit dichtbevolkte gebieden uit te voeren.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, het blijft een dilemma h. Gaza is natuurlijk veel meer dichtbevolkt. Er wonen veel meer mensen op een klein oppervlak waar de oorlog gevoerd wordt.
Er is gewoon geen andere reactie mogelijk, zeker en juist als je kijkt naar het verleden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
De terreuraanslag sinds 7 oktober 2023 en alles wat nu gebeurd ligt in dat afgewogen verlengde om gegijzelden vrij te krijgen, daders op te brengen en Hamas terreur afstoppen.
Precies dit, en klaar, we gaan niet onderhandelen met terreurorganisaties, gewoon niet. Ik snap niet wie het wanneer in zijn botte hoofd heeft gehaald dat dit een verdedigbaar iets is, van die volidioten die bloedig sadistische terreur verdediging durft te noemen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:21 schreef Vallon het volgende:
Hamas kan de situatie binnen het uur laten stoppen: gegijzelden ongedeerd vrij laten, daders (laten, mijn part door het ICC) berechten en wederom stoppen met terreur als missie.
Ik was en ben uiterst verbaasd over die aanval die dus een bewuste, uit de hand gelopen geplande #flashmob blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Begrijpen waar het vandaan komt en er begrip voor hebben zijn twee verschillende dingen
Was jij verbaasd over die aanval?
het is een terreurbeweging hequote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik was en ben uiterst verbaasd over die aanval die dus een bewuste, uit de hand gelopen geplande #flashmob blijkt te zijn.
Verbaasd om dat ik op geen enkele wijze het nut van een geplande massamoord kan zien om iets in te overleggen.
De reactie op een aanslag wmb altijd: eventuele gegijzelden direct vrijlaten, daders oppakken voor berechting en bovenal terreur laat staan als middel keihard (af)stoppen.
Ik zou ook zeker verbaasd zijn wanneer Ronaldo de bal opzettelijk in zijn eigen doel schiet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een terreurbeweging he
dat die terreuraanslagen plegen is wmb net zo verrassend als dat Ronaldo tegen een bal trapt
Je bedoelt te zeggen dat Hamas niet de good guys zijn?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als Hamas enig militair moraal had gehad hadden ze zich al lang overgegeven, ze zijn kansloos, het enige dat ze nog kunnen bijdragen is een bijna oneindig lijden van de bevolking die ze proberen te bevrijden. De enige optie is zichzelf overgeven.
Maar kennelijk offeren ze liever baby's
Joods, Palestijns, maakt niet uit
quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als Hamas enig militair moraal had gehad hadden ze zich al lang overgegeven, ze zijn kansloos, het enige dat ze nog kunnen bijdragen is een bijna oneindig lijden van de bevolking die ze proberen te bevrijden. De enige optie is zichzelf overgeven.
Maar kennelijk offeren ze liever baby's
Joods, Palestijns, maakt niet uit
2012quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
de Palestijnen moeten stoppen met vechten want ze verliezen er alleen maar mensen, materiaal en land mee ... Israel moet alle nederzettingen ontmantelen, Jeruzalem compleet annexeren en de Palestijnse staat erkennen
problem solved
Je mag tegenwoordig echt niks meer zeggenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou fijn zijn dat NOS ook duidelijk maakt dat "Mohammad Abu Salmiya" aldaar ook woordvoerder is van Hamas.quote:bron: nos.nl 11nov23 16u32
Ziekenhuisdirecteur Mohammad Abu Salmiya zei eerder vandaag tegen de NOS dat "er wordt geschoten op iedereen die beweegt". Volgens hem staan dicht bij het ziekenhuis Isralische tanks en zijn er scherven op de intensive care terechtgekomen. Ook raakte een mortiergranaat de vierde verdieping van het gebouw. "We worden van alle kanten beschoten."
Heb je daarvoor een bron?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou fijn zijn dat NOS ook duidelijk maakt dat "Mohammad Abu Salmiya" aldaar ook woordvoerder is van Hamas.
Mr. Salmiya is al wat jaeren bezig om Hamas "sociaal" op de kaart te zetten.
Als dat betekent dat het geweld vanuit Hamas minder wordt lijkt me dat een goede ontwikkeling.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou fijn zijn dat NOS ook duidelijk maakt dat "Mohammad Abu Salmiya" aldaar ook woordvoerder is van Hamas.
Hamas heeft veel gedaan, maar niet in eigen doel geschoten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou ook zeker verbaasd zijn wanneer Ronaldo de bal opzettelijk in zijn eigen doel schiet.
Want dat doet er waartoe ?quote:
Ik heb het over Hamas, helder ligtquote:
Helder ligtquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik heb het over Hamas, helder ligt
ik hoop dat je snapt dat die opzettelijk was toch wel?quote:
In eigen voet dan want methoden om met terreur geweld een belang af gaan te dwingen, lijkt mij een schot voor & in het eigen doel. Op het moment dat men zwicht voor geweld, is daarvan er geen einde inzicht om vaker toe te passen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas heeft veel gedaan, maar niet in eigen doel geschoten.
Toch weer bijna Texel.quote:
Hamas heeft precies wat ze willen. Zij plegen terreur op zodanige schaal dat ze Israel dwingen tot reactie - Israel geeft reactie, op een gebied dat zodanig dichtbevolkt is dat je onmogelijk geen burgerslachtoffers kan maken - Hamas zit in ondergrondse tunnels, leiders zitten in Qatar verder te bouwen aan de organisatie - Israel verliest pr, na pr.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
In eigen voet dan want methoden om met terreur geweld een belang af gaan te dwingen, lijkt mij een schot voor & in het eigen doel. Op het moment dat men zwicht voor geweld, is daarvan er geen einde inzicht om vaker toe te passen.
Wat Hamas wel had moeten doen is stoppen met Isral(iers) als doel van de kaart te willen vegen.
das half Vlieland tog?quote:
Dat is voor de NOS natuurlijk geen relevante informatie, dat gaat immers in tegen het gewenste narratief waarbij Isral kan worden weggezet als de grote boosdoener. Daarom moet dus het idee worden gewekt alsof dit een neutraal en betrouwbaar individu is, die niets met Hamas te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon Hamas verder uitroeien. Jammer van de collateral schade. Zelfde gedachtengang.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas heeft precies wat ze willen. Zij plegen terreur op zodanige schaal dat ze Israel dwingen tot reactie - Israel geeft reactie, op een gebied dat zodanig dichtbevolkt is dat je onmogelijk geen burgerslachtoffers kan maken - Hamas zit in ondergrondse tunnels, leiders zitten in Qatar verder te bouwen aan de organisatie - Israel verliest pr, na pr.
Lieve lieve lieve jonge/oude-man. Het gehele punt is nu juist dat er betrekkelijk weinig Hamas figuren sterven door de reactie van Israel.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gewoon Hamas verder uitroeien. Jammer van de collateral schade. Zelfde gedachtengang. Of denk je dat Isralieten meer om Palestijnen geven dan andersom?
Volgens wie?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve jonge/oude-man. Het gehele punt is nu juist dat er betrekkelijk weinig Hamas figuren sterven door de reactie van Israel.
Hamas zitten ondergronds. In tunnels, van nu 500 km lang in totaal.quote:
Als jij dat weet dan weet dat Israelische leger dat ook wel, denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas zitten ondergronds. In tunnels, van nu 500 km lang in totaal.
Daarom dat ze ook een grondoffensief willen, al komt die niet echt op gang.
Uiteraard weten ze dat. Ze weten dat het buitengewoon lastig wordt om terroristen die ondergronds opereren, te ontmantelen. Alleen Israel was nu eenmaal gedwongen tot een reactie. Gedwongen door wie? jawel, diezelfde terroristen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als jij dat weet dan weet dat Israelische leger dat ook wel, denk ik.
Dit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard weten ze dat. Ze weten dat het buitengewoon lastig wordt om terroristen die ondergronds opereren, te ontmantelen. Alleen Israel was nu eenmaal gedwongen tot een reactie. Gedwongen door wie? jawel, diezelfde terroristen.
W terroristen.
I'll raise you with:quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
Gezellig weer. Wat doen dit soort mensen eigenlijk in het Westen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja, hamas wordt afgebroken, en kwestie van tijd voordat leiding in qatar een ongelukje krijgt. Ik zie het al, allemaal 'big win' voor hamas.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas heeft precies wat ze willen. Zij plegen terreur op zodanige schaal dat ze Israel dwingen tot reactie - Israel geeft reactie, op een gebied dat zodanig dichtbevolkt is dat je onmogelijk geen burgerslachtoffers kan maken - Hamas zit in ondergrondse tunnels, leiders zitten in Qatar verder te bouwen aan de organisatie - Israel verliest pr, na pr.
oh wauw openlijk racisme als kersquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll raise you with:
[ twitter ]
Ik begin de ja maar roepers wel een tikje vervelend te vinden.
Ik ben best bereid om op een ieder te reageren, maar jij bent mij echt iets te emotioneel betrokken bij dit conflict.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, hamas wordt afgebroken, en kwestie van tijd voordat leiding in qatar een ongelukje krijgt. Ik zie het al, allemaal 'big win' voor hamas.
En israel? palestijnen?
Mss moet je... wat doen aan je status als low-information individu. hamas bestaat niet om palestina te bevrijden van israel ofzo.
Ja, en als ze die terroristen in leven laten dan maken ze straks nog veel meer onschuldige slachtoffers.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard weten ze dat. Ze weten dat het buitengewoon lastig wordt om terroristen die ondergronds opereren, te ontmantelen. Alleen Israel was nu eenmaal gedwongen tot een reactie. Gedwongen door wie? jawel, diezelfde terroristen.
W terroristen.
Dat is precies wat Israel doetquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, en als ze die terroristen in leven laten dan maken ze straks nog veel meer onschuldige slachtoffers.
Ja, ja zou toch met alle liefde een paar ton legoblokjes op straat willen gooien daarquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh wauw openlijk racisme als kerswat een leuke mensen
Lachen is idd ook een emotie, jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om op een ieder te reageren, maar jij bent mij echt iets te emotioneel betrokken bij dit conflict.
Als we dit bord moeten volgen is de zogenaamde "white" side of history, the right side of history. Dat hebben deze mafklappers dan schijnbaar niet door. De andere kant staan namelijk voor barbarisme, terrorisme, martelaarschap en het verheerlijken van deze walgelijkheden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll raise you with:
[ twitter ]
Ik begin de ja maar roepers wel een tikje vervelend te vinden.
Ja.quote:
Hmm, ja, dat zal het zijn ja. Hier weer een oproep voor een "ceasefire".quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de BBC site:
'Why are people protesting today?
The main reason thousands are protesting in London today is to call for a ceasefire in Gaza.'
Intussen hoor je op de livestreams alleen maar Free Free Palestine
Ik weet prima wat de doelstellingen van Hamas zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja.
De andere die ik hier vurig heb zien betogen dat hamas heus aan het "winnen was", was werkperd.
Maar goed, ik heb het tegen iemand die zo ongeinformeerd is, dat die blijkbaar niet eens weet wat de doelstellingen van de organisatie hamas zijn.
U meentquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet prima wat de doelstellingen van Hamas zijn.
Laat eens horen dan...ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
nou nou nou doe es ff rustig barbaar... je hebt ook punaises he, die zijn goedkoper en ik speel liever met legoquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ja zou toch met alle liefde een paar ton legoblokjes op straat willen gooien daar.
Ok ok, goedkope AliExpress lego danquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nou nou nou doe es ff rustig barbaar... je hebt ook punaises he, die zijn goedkoper en ik speel liever met lego
ah, eindelijk.. graag puntsgewijs, ik heb immers ocdquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gesproken uit ervaring met beide..Lego is pijnlijker op het momentquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nou nou nou doe es ff rustig barbaar... je hebt ook punaises he, die zijn goedkoper en ik speel liever met lego
Vrijheid en blijheid, nietwaar?quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Top doelstelling Hamas: het totaal wegvagen van Israel.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
U meent
Leg dan nu eens uit, hoe deze hele episode die doelstellingen dichterbij helpt.
Achja, media. Die koppen ook headlines als 'Mostly peacefull protests' als de halve stad in de brand staatquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de BBC site:
'Why are people protesting today?
The main reason thousands are protesting in London today is to call for a ceasefire in Gaza.'
Intussen hoor je op de livestreams alleen maar Free Free Palestine
die is ook best leuk alleen die wagentjes rijden allemaal scheef en er zitten dikke naden overal...quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, goedkope AliExpress lego dan.
Helaas. Ik praat niet met gehandicapten. Ben sociaal-darwinist.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ah, eindelijk.. graag puntsgewijs, ik heb immers ocd
Wel raar dat dit gewoon kan in post 911 tijdperk?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
Gezellig weer. Wat doen dit soort mensen eigenlijk in het Westen?
[ twitter ]
[ twitter ]
ah zo, okquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas. Ik praat niet met gehandicapten. Ben sociaal-darwinist.
Hoe kom je daar bij? Je weet dat hun manifest online te vinden is, h? Low-information, daar moet je wat aan doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Top doelstelling Hamas: het totaal wegvagen van Israel.
alsof die elkaar niet afslachten om of hoe welke baardhaar van mohammed links- of rechtsom boog. Je blijft echt bezig met die religekkenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:14 schreef havanagila het volgende:
Misschien kunnen alle Israli's zich tot moslim bekeren. Geen hond die dan nog naar Gaza kraait.
Hamas wil een Palestina van de River to the sea. Wat een softe vertaling is van de Arabische versie. Want dat laat zich vrij vertalen als 'Palestina is Arabisch van de river to the sea'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Je weet dat hun manifest online te vinden is, h? Low-information, daar moet je wat aan doen
Maar vooruit, hoe gaat het er mee, is israel al bijna weg?
Zo simpel ligt het wel gewoon. De volkeren in het voormalig Oostblok hebben zich eind jaren '80 binnen zeer korte tijd van hun dictaturen bevrijd omdat ze geen zin meer hadden in de door seniele communistische bejaarden veroorzaakte armoede en ellende. De Palestijnen kunnen zelf beslissen of ze onder de barbaarse Hamasdictatuur in zelfmedelijden blijven zwelgen of dat ze de weg richting de toekomst inslaan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het allemaal niet.
En daarvoor geldt: any moment now ofzo?quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas wil een Palestina van de River to the sea. Wat een softe vertaling is van de Arabische versie. Want dat laat zich vrij vertalen als 'Palestina is Arabisch van de river to the sea'.
Er is voor Hamas zijn invloed niets veranderd, maar hebben wel extra slechts pr gecreerd voor Israel.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
En daarvoor geldt: any moment now ofzo?
Een organisatie is grofweg een groep mensen met een gemeenschappelijke doelstelling.
Die breekt israel nu af. Gaat decennia duren voor ze terugkomen, als ze al terugkomen. Mss bedenkt een of andere zot gewoon een ander naampje.
Leg eens uit hoe dit alles een 'big win' is?
Je kortzichtige argument heeft wat weg van operatie geslaagd, patient overleden.
Dat klopt, maar grootschalige publieke verontwaardiging is er alleen belangrijk als Isral en Joden erbij zijn betrokken. Interne conflicten binnen de Islamtische en Arabische wereld kijkt men het liefst van weg.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
alsof die elkaar niet afslachten om of hoe welke baardhaar van mohammed links- of rechtsom boog. Je blijft echt bezig met die religekken
Neemt af.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:32 schreef theunderdog het volgende:
Er is voor Hamas zijn invloed niets veranderd,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geniet van de 'big win'![]()
Welnee.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is voor Hamas zijn invloed niets veranderd, maar hebben wel extra slechts pr gecreerd voor Israel.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neemt af.
Er werkt niets zo demotiverend als je 'helden' gedecimeerd te zien worden door militair wapengekletter. Net als dat je nu ook met een lampje moet zoeken naar IS fanclubs.
Maar goed; de 'big win' is dus iets PR achtigs? Je bent blijkbaar in de veronderstelling dat het tuig en de thrillseekers die onherroepelijk bij demonstraties op komen dagen de meerderheid vertegenwoordigen ofzo?
Hoe denk jij dat dit af loopt? Ik wil een voorspelling doen.Er gaan nauwelijks Hamas-terroristen dood door de bombardementen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geniet van de 'big win'
Dit lijkt me een prima samenvatting.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Top doelstelling Hamas: het totaal wegvagen van Israel.
Micro doelstellingen: alles aanpakken om Israel internationaal in een slecht daglicht te zetten.
In dat laatste is Hamas geslaagd. Waren ze de vorige Gaza-oorlogen al, maar nu is het hek helemaal van de dam.
Zelf 6 uur live-streamen hoe je Joden op gruwelijke wijze afslacht - daardoor Israel dwingen tot reactie en dan zien dat mensen massaal de straat opgaan voor Palestina.
Behoorlijke W.
Walgelijk inderdaad, dat alle Nazi's maar aangepakt worden. Hard ook.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, een linkse Westerse vrouw heeft zich ook gemeld. Zo naef, zo antisemitisch.
[ twitter ]
hoho we moeten wel nog minstens 75 jaar kunnen zwelgen in de "slachtofferrol"quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:27 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het wel gewoon. De volkeren in het voormalig Oostblok hebben zich eind jaren '80 binnen zeer korte tijd van hun dictaturen bevrijd omdat ze geen zin meer hadden in de door seniele communistische bejaarden veroorzaakte armoede en ellende. De Palestijnen kunnen zelf beslissen of ze onder de barbaarse Hamasdictatuur in zelfmedelijden blijven zwelgen of dat ze de weg richting de toekomst inslaan.
Oh ... zijn er nu ook genocides aan de gang, van moslims tegen moslims, oh ja nee... jeetjequote:Op zaterdag 11 november 2023 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt, maar grootschalige publieke verontwaardiging is er alleen belangrijk als Isral en Joden erbij zijn betrokken. Interne conflicten binnen de Islamtische en Arabische wereld kijkt men het liefst van weg.
Daarom zie je geen schuimbekkende menigten op de straat om te demonstreren voor de talloze burgerslachtoffers in Syri of de miljoenen Afghanen die momenteel Pakistan uit worden gezet en in de handen gedreven van de Taliban.
Volgens wie?quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er gaan nauwelijks Hamas-terroristen dood door de bombardementen.
Niet onneembaar, wel zijn bombardementen niet de meest efficinte manier.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens wie?
Je bent gaan geloven in het fabeltje dat het haast "onoverwinnelijke strijders" zijn, net als het fabeltje dat die tunnels "een bijna onneembaar obstakel vormen"?
Wel de veiligste.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet onneembaar, wel zijn bombardementen niet de meest efficinte manier.
witte fosfor in de putten gooien dan water erin en dan beton erin kiepenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet onneembaar, wel zijn bombardementen niet de meest efficinte manier.
Zo gaat dat constant en snel ook, een soort tenniswedstrijd. Maar niemand die eens in de spiegel kijkt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
Oh nu is theunderdog zogenaamd een Hamas buddy. Een paar proberen iets te lezen wat ze graag willen lezen.
En dit dan?quote:
Laaggeletterdheid is niet iets om mee te spotten, Opgebaarde.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
Oh nu is theunderdog zogenaamd een Hamas buddy. Een paar proberen iets te lezen wat ze graag willen lezen.
En dan dan denken dat dit iets de Palestijnen gaat opleveren, dat Hamas-leiders net als als van anderen megalomanen winst maken als het bloed door de straten stroom, is mij natuurlijk bekend.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ja togquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
witte fosfor in de putten gooien dan water erin en dan beton erin kiepen
leek me ook wel redelijk, en ze doen het gewoon. Joden zijn tofquote:Isralische leger zegt te helpen met evacuatie baby's Al-Shifa-ziekenhuis
Het Isralische leger gaat zondag helpen met het evacueren van baby's uit het Al-Shifa-ziekenhuis, zegt legerwoordvoerder Hagari. Volgens Hagari heeft het ziekenhuispersoneel het leger hierom gevraagd.
Sinds vandaag is de elektriciteit uitgevallen in het ziekenhuis, waardoor patinten die afhankelijk zijn van bijvoorbeeld beademingsapparatuur ernstig gevaar lopen. Het ziekenhuis heeft de samenwerking met het Isralische leger voor de evacuatie nog niet bevestigd.
ja jij komt met ingewikkelde moeilijke vragen binnendenderen hequote:
Godverdomme. iedereen weet toch nu wel dat het patat isquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog steeds onverlaten die "friet" zeggen.
hebben we deze degeneratieve bespottingen van DNA combinaties nog steeds niet weten om te brengen in vernietigingskampen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog steeds onverlaten die "friet" zeggen.
Je bent toch geen Belgquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godverdomme. iedereen weet toch nu wel dat het patat is
Walgelijk. Leger van Israel helpt potentiele Hamas-terroristen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
enniewee..man man...
[..]
leek me ook wel redelijk, en ze doen het gewoon. Joden zijn tof
ja godverdomme man, ik had best goed gegeten... kom je met deze shitquote:
Het gebeurt onder onze neus en we laten het (weer) toe...quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat zal het zijn ja. Hier weer een oproep voor een "ceasefire".
[ twitter ]
Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja godverdomme man, ik had best goed gegeten... kom je met deze shit
Links altijd met hun grote mond dat ze "nazi's punchen" als ze ze zien.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat zal het zijn ja. Hier weer een oproep voor een "ceasefire".
[ twitter ]
Extreem links en de hele LGBTNSDAP woke-ideologie hebben dan ook niets met mededogen of menselijkheid te maken, het zijn net zulke haatbewegingen als de nazi's indertijd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Links altijd met hun grote mond dat ze "nazi's punchen" als ze ze zien.
Maar nu het erop aan komt lopen ze gewoon mee met de nazi's in de straten.
Het zou grappig zijn als het niet zo diep triest was.
Ik sta zelf te denken aan autobanden met olie in brand steken, tunnelingang kapot bombarderen en dan zien waar elders de rook weer eruit komt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
witte fosfor in de putten gooien dan water erin en dan beton erin kiepen
Doen ze ook, maar dan met paarse rook.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik sta zelf te denken aan autobanden met olie in brand steken, tunnelingang kapot bombarderen en dan zien waar elders de rook weer eruit komt.
Een 'pleidooi voor menselijkheid'quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
Gisteren zag ik voor het eerst een stukje van dat interview van Joris Luyendijk en Raoul Heertje laatst bij Op1, ik heb ook niet alles ervan gezien. Het zal hier misschien al besproken zijn.
Het is in feite een pleidooi voor menselijkheid, juist in deze onmenselijkheid. Ik vind het heel goed.
Dat zijn er echt geen 10k hoor. Alle info die bij Hamas vandaan komt is niet al te betrouwbaar he. Maar ik begrijp wel dat je de cijfers maar al te graag overneemt. Weet je wel zeker dat het er 10k zijn trouwens? Volgens mij zijn het er veel meer. Die rotjoden toch ook he 🙂quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:09 schreef Discombobulate het volgende:
10k Palestijnen al dood. Heel proportioneel.
Op 7 oktober was het ook helemaal uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
De lichamen van overledenen kunnen niet meer bewaard worden in vriezers van het ziekenhuis, omdat die niet meer werken nu er geen elektriciteit meer is. Volgens Salmiya is er een kuil gegraven in de buurt van het ziekenhuis voor de dode lichamen. Hij spreekt over een "zeer onmenselijk tafereel" en zegt dat honderden lichamen aan het ontbinden zijn. "De situatie is volledig uit de hand gelopen."
nos liveblog
Wat een drama toch
vervelende manier van discussiren heb jij eigenlijkquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn er echt geen 10k hoor. Alle info die bij Hamas vandaan komt is niet al te betrouwbaar he. Maar ik begrijp wel dat je de cijfers maar al te graag overneemt. Weet je wel zeker dat het er 10k zijn trouwens? Volgens mij zijn het er veel meer. Die rotjoden toch ook he 🙂
Wat vervelend. Ik vind discussiren over dit onderwerp ook behoorlijk zinloos. Heb nou niet het idee dat het ergens goed voor is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vervelende manier van discussiren heb jij eigenlijk
Loop de cijfers effe terug van de vorige escalaties vanuit Gaza en die van de IDF en er is bijna geen verschil op te merken dus waarom zouden die nu opeens een probleem zijnquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zijn er echt geen 10k hoor. Alle info die bij Hamas vandaan komt is niet al te betrouwbaar he. Maar ik begrijp wel dat je de cijfers maar al te graag overneemt. Weet je wel zeker dat het er 10k zijn trouwens? Volgens mij zijn het er veel meer. Die rotjoden toch ook he 🙂
Reageer je op mij of op het filmpje?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een 'pleidooi voor menselijkheid'
Juist. Klinkt fantastisch, maar wat is dit anders dan wat lege woorden? Virtue signaling
Ja kan je het topic toch gewoon wegklikken?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik vind discussiren over dit onderwerp ook behoorlijk zinloos. Heb nou niet het idee dat het ergens goed voor is.
Alsof de gegevens vanuit gaza betrouwbaar zijnquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
De lichamen van overledenen kunnen niet meer bewaard worden in vriezers van het ziekenhuis, omdat die niet meer werken nu er geen elektriciteit meer is. Volgens Salmiya is er een kuil gegraven in de buurt van het ziekenhuis voor de dode lichamen. Hij spreekt over een "zeer onmenselijk tafereel" en zegt dat honderden lichamen aan het ontbinden zijn. "De situatie is volledig uit de hand gelopen."
nos liveblog
Wat een drama toch
Op het filmpje, dat ik niet had gezien 😄quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Reageer je op mij of op het filmpje?
Als je op mij reageert, prima, dan zou ik zeggen, kijk het fragment.
Als je op het fragment reageert, dan zou ik zeggen kijk nogmaals het fragment, en stel dan eens bij jezelf de vraag, juist na het zien van dit filmpje, of de reactie dat het 'wat lege woorden' zijn, een reactie is die recht doet aan dit filmpje?
Ik hoop dat je het nogmaals kijkt en als het je verwart of dat je het ermee oneens bent, soit, maar ik zou het jammer vinden als alles dat je hieruit haalt echt is wat je net hebt gepost, d.w.z. wat lege woorden?
Doorgaans worden in die islamtische streken en overtuigingen, lichamen binnen 24 uur begraven en zijn er dus geen vriezers of koeldingen nodig.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
nos liveblog
Wat een drama toch
Gewoon wat jeugd, met rotjes.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:37 schreef opgebaarde het volgende:
Er is zelfs nauwelijks iets aan de hand in gaza. Er zijn wel een paar flatgebouwen geraakt en dat geeft IDF gewoon netjes toe, maar Hamas overdrijft. Hamas is onbetrouwbaar, allemaal Pallywood
tis niet helemaal een normale situatie he dat ze tijd hebben om die 24 uur te volgen. Of familie leden zijn gevluchtquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:38 schreef Vallon het volgende:
Nu op NOS nieuws..... het grootste ziekenhuis in Gaza is omsingeld door Isral....
[..]
Doorgaans worden in die islamtische streken en overtuigingen, lichamen binnen 24 uur begraven en zijn er dus geen vriezers of koeldingen nodig.
Kan/wil mij niet voorstellen dat er 100'den ontbindende lichamen zijn dat sws een dag of 3 neemt voordat het echt begint te ruiken om na een dag of 5-10 de status van ontbinding te verkrijgen.
Kortom dit bericht lijkt mij serieus fake als (en omdat) het maar kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |